- GośćGość
Techniki Raito
Sro Lip 17, 2013 12:10 am
Widzę, że ten pomysł nie wypali, zrobi się coś innego..
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raito
Sro Lip 17, 2013 6:32 pm
Moja pierwsza reakcja na nazwę wtf?, Moja reakcja na opis WTF?!?, moja reakcja na efekt WHAT THE FUCK IS THAT?!?!?!
Może od razu napisz sobie w efekcie techniki "Omnipotence, Omnipresence" hm?
Może od razu napisz sobie w efekcie techniki "Omnipotence, Omnipresence" hm?
- GośćGość
Re: Techniki Raito
Sro Lip 17, 2013 6:41 pm
Nie rozumiem Twojej reakcji zupełnie. Zrównoważyłem ją wystarczająco, a pomysł moim zdaniem jest bardzo dobry. Doda trochę smaczku do walk, gdyż mogę z łatwością przegrać z słabszym i wygrać z silniejszym...
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raito
Pią Lip 19, 2013 1:29 am
Po pierwsze technika jest overpowered, nie ważne jak ją zrównoważysz po rpostu jest tak OP że nie da się jej zrównowazyć. Zacznijmy od tego że ma za dużo efektów, wtf?? Technika to jeden może 2 albo 3 efekty ale nie kurna ponad 15 what the hell, dodatkowo niektóre są solidnie overpowered. Już nie mówiąc że android raczej nie jest w stanie panować nad magią bo jest mechaniczny?? I raczej twórca nie przewidywał żadnej magii niż ki (ale to pomniejszy problem) zresztą jak to brzmi (stupid) normalnie chodzący Armagus. Nie ważne jakie są wymagania i tak jest zbyt OP nawet na 1 użycie.
W skrócie ujmując wpisz sobie w efekcie, na x tur zmieniasz się w boga i robisz co ci się podoba hm?
Nawet nie ma takiego bata żebym się zgodził na coś takiego.
W skrócie ujmując wpisz sobie w efekcie, na x tur zmieniasz się w boga i robisz co ci się podoba hm?
Nawet nie ma takiego bata żebym się zgodził na coś takiego.
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raito
Pią Lip 19, 2013 1:36 am
A ja jako MG zgadzam się z Alem. Po prostu za dużo efektów, zbyt wszechstronna.
Dodatkowo
Nie podałeś jak długo trwa coś takiego?
1-10 + 10% KI/HP
do końca walk? przez x tur? Zresztą z tego co słyszałem to boosty są zabronione. Nawet te ujemne.
Dodatkowo boost do końca walko o 10% bez kosztu na turę to już samo z siebie przegięcie.
Dodatkowo
Nie podałeś jak długo trwa coś takiego?
1-10 + 10% KI/HP
do końca walk? przez x tur? Zresztą z tego co słyszałem to boosty są zabronione. Nawet te ujemne.
Dodatkowo boost do końca walko o 10% bez kosztu na turę to już samo z siebie przegięcie.
- GośćGość
Re: Techniki Raito
Pią Lip 19, 2013 9:48 am
Jednorazowa regeneracja HP/KI +10% maksymalnego HP.
Regeneracja to nie jest do końca boost ;p.
Regeneracja to nie jest do końca boost ;p.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|