Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki Raito

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Techniki Raito   Sro Lip 17, 2013 12:10 am

Widzę, że ten pomysł nie wypali, zrobi się coś innego..


Ostatnio zmieniony przez Raito dnia Sro Lip 24, 2013 8:15 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Raito   Sro Lip 17, 2013 6:32 pm

Moja pierwsza reakcja na nazwę wtf?, Moja reakcja na opis WTF?!?, moja reakcja na efekt WHAT THE FUCK IS THAT?!?!?!

Może od razu napisz sobie w efekcie techniki "Omnipotence, Omnipresence" hm?

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Techniki Raito   Sro Lip 17, 2013 6:41 pm

Nie rozumiem Twojej reakcji zupełnie. Zrównoważyłem ją wystarczająco, a pomysł moim zdaniem jest bardzo dobry. Doda trochę smaczku do walk, gdyż mogę z łatwością przegrać z słabszym i wygrać z silniejszym...
Powrót do góry Go down
NPC

avatar

Liczba postów : 877
Data rejestracji : 29/05/2012


PisanieTemat: Re: Techniki Raito   Czw Lip 18, 2013 1:11 pm

Mi się podoba. Pomysł przedni. ^^ ~ June

______________________


Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Raito   Pią Lip 19, 2013 1:29 am

Po pierwsze technika jest overpowered, nie ważne jak ją zrównoważysz po rpostu jest tak OP że nie da się jej zrównowazyć. Zacznijmy od tego że ma za dużo efektów, wtf?? Technika to jeden może 2 albo 3 efekty ale nie kurna ponad 15 what the hell, dodatkowo niektóre są solidnie overpowered. Już nie mówiąc że android raczej nie jest w stanie panować nad magią bo jest mechaniczny?? I raczej twórca nie przewidywał żadnej magii niż ki (ale to pomniejszy problem) zresztą jak to brzmi (stupid) normalnie chodzący Armagus. Nie ważne jakie są wymagania i tak jest zbyt OP nawet na 1 użycie.

W skrócie ujmując wpisz sobie w efekcie, na x tur zmieniasz się w boga i robisz co ci się podoba hm?

Nawet nie ma takiego bata żebym się zgodził na coś takiego.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Xanas

avatar

Liczba postów : 534
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
38115/59895  (38115/59895)
Ki:
79335/124665  (79335/124665)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Raito   Pią Lip 19, 2013 1:36 am

A ja jako MG zgadzam się z Alem. Po prostu za dużo efektów, zbyt wszechstronna.
Dodatkowo
Nie podałeś jak długo trwa coś takiego?
1-10 + 10% KI/HP

do końca walk? przez x tur? Zresztą z tego co słyszałem to boosty są zabronione. Nawet te ujemne.
Dodatkowo boost do końca walko o 10% bez kosztu na turę to już samo z siebie przegięcie.
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Techniki Raito   Pią Lip 19, 2013 9:48 am

Jednorazowa regeneracja HP/KI +10% maksymalnego HP.
Regeneracja to nie jest do końca boost ;p.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Techniki Raito   

Powrót do góry Go down
 
Techniki Raito
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Kosz-
Skocz do: