Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Gość
Gość

Techniki Raito

on Sro Lip 17, 2013 12:10 am
Widzę, że ten pomysł nie wypali, zrobi się coś innego..


Ostatnio zmieniony przez Raito dnia Sro Lip 24, 2013 8:15 pm, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1444
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Techniki Raito

on Sro Lip 17, 2013 6:32 pm
Moja pierwsza reakcja na nazwę wtf?, Moja reakcja na opis WTF?!?, moja reakcja na efekt WHAT THE FUCK IS THAT?!?!?!

Może od razu napisz sobie w efekcie techniki "Omnipotence, Omnipresence" hm?

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Gość
Gość

Re: Techniki Raito

on Sro Lip 17, 2013 6:41 pm
Nie rozumiem Twojej reakcji zupełnie. Zrównoważyłem ją wystarczająco, a pomysł moim zdaniem jest bardzo dobry. Doda trochę smaczku do walk, gdyż mogę z łatwością przegrać z słabszym i wygrać z silniejszym...
avatar
NPC
Liczba postów : 1042
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Techniki Raito

on Czw Lip 18, 2013 1:11 pm
Mi się podoba. Pomysł przedni. ^^ ~ June

______________________


avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1444
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Techniki Raito

on Pią Lip 19, 2013 1:29 am
Po pierwsze technika jest overpowered, nie ważne jak ją zrównoważysz po rpostu jest tak OP że nie da się jej zrównowazyć. Zacznijmy od tego że ma za dużo efektów, wtf?? Technika to jeden może 2 albo 3 efekty ale nie kurna ponad 15 what the hell, dodatkowo niektóre są solidnie overpowered. Już nie mówiąc że android raczej nie jest w stanie panować nad magią bo jest mechaniczny?? I raczej twórca nie przewidywał żadnej magii niż ki (ale to pomniejszy problem) zresztą jak to brzmi (stupid) normalnie chodzący Armagus. Nie ważne jakie są wymagania i tak jest zbyt OP nawet na 1 użycie.

W skrócie ujmując wpisz sobie w efekcie, na x tur zmieniasz się w boga i robisz co ci się podoba hm?

Nawet nie ma takiego bata żebym się zgodził na coś takiego.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Xanas
Liczba postów : 576
Data rejestracji : 31/10/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Techniki Raito

on Pią Lip 19, 2013 1:36 am
A ja jako MG zgadzam się z Alem. Po prostu za dużo efektów, zbyt wszechstronna.
Dodatkowo
Nie podałeś jak długo trwa coś takiego?
1-10 + 10% KI/HP

do końca walk? przez x tur? Zresztą z tego co słyszałem to boosty są zabronione. Nawet te ujemne.
Dodatkowo boost do końca walko o 10% bez kosztu na turę to już samo z siebie przegięcie.
avatar
Gość
Gość

Re: Techniki Raito

on Pią Lip 19, 2013 9:48 am
Jednorazowa regeneracja HP/KI +10% maksymalnego HP.
Regeneracja to nie jest do końca boost ;p.
Sponsored content

Re: Techniki Raito

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito