- GośćGość
Techniki Hudiniego
Pią Maj 10, 2013 4:39 am
Małe modyfikacje już obecnych technik które mam zamiar poznać, będą one przynajmniej moim zdaniem pasowały do charakteru mojej postać. Pytam za wczasu aby potem móc ich się od razu nauczyć.
Orginał
STONE SPLIT
Opis: Technika unieruchamiająca wroga, a ściślej rzecz biorąc zamieniająca w kamień.
Wymagania: 50 energii, -10 pkt treningowych*; max -5 pkt z trenerem
Efekt: zamiana przeciwnika w posąg na 2 tury; koszt: - 300KI
Użycie: co 4 tury, max 2x na jednego przeciwnika
Technika(atak) ofensywna
Moja wersja
Stinki Breath
Opis: Technika unieruchamiająca wroga, Alkocholowy smród z paszczy unieruchamia wroga na chwilę.
Wymagania: 50 energii, -10 pkt treningowych*; max -5 pkt z trenerem
Efekt: zamiana przeciwnika w posąg na 2 tury; koszt: - 300KI
Użycie: co 4 tury, max 2x na jednego przeciwnika
Technika(atak) ofensywna
Orginał
CHOCOLATE BEAM
Opis: Za pomocą tego promienia demon przemienia przeciwnika w słodki smakołyk, co staje się dość poważną przeszkodą w... chociażby poruszaniu się.
Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: - 500KI
Użycie: co 5 tur, max 3x na walkę
Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 2x większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne.
Technika(atak) ofensywna
Moja wersja
Bibisset
Opis: Za pomocą tego promienia demon przemienia przeciwnika w butelke alkocholu, co staje się dość poważną przeszkodą w... chociażby poruszaniu się.
Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: - 500KI
Użycie: co 5 tur, max 3x na walkę
Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 2x większy PL, to może walczyć jako alkocholu, ale robi tylko ataki fizyczne.
Technika(atak) ofensywna
To moja mała prośba do adminów Stat nie zmieniam bo ma to tylko na celu lepsze dopasowanie do mojej postać.
Orginał
STONE SPLIT
Opis: Technika unieruchamiająca wroga, a ściślej rzecz biorąc zamieniająca w kamień.
Wymagania: 50 energii, -10 pkt treningowych*; max -5 pkt z trenerem
Efekt: zamiana przeciwnika w posąg na 2 tury; koszt: - 300KI
Użycie: co 4 tury, max 2x na jednego przeciwnika
Technika(atak) ofensywna
Moja wersja
Stinki Breath
Opis: Technika unieruchamiająca wroga, Alkocholowy smród z paszczy unieruchamia wroga na chwilę.
Wymagania: 50 energii, -10 pkt treningowych*; max -5 pkt z trenerem
Efekt: zamiana przeciwnika w posąg na 2 tury; koszt: - 300KI
Użycie: co 4 tury, max 2x na jednego przeciwnika
Technika(atak) ofensywna
Orginał
CHOCOLATE BEAM
Opis: Za pomocą tego promienia demon przemienia przeciwnika w słodki smakołyk, co staje się dość poważną przeszkodą w... chociażby poruszaniu się.
Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: - 500KI
Użycie: co 5 tur, max 3x na walkę
Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 2x większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne.
Technika(atak) ofensywna
Moja wersja
Bibisset
Opis: Za pomocą tego promienia demon przemienia przeciwnika w butelke alkocholu, co staje się dość poważną przeszkodą w... chociażby poruszaniu się.
Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: - 500KI
Użycie: co 5 tur, max 3x na walkę
Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 2x większy PL, to może walczyć jako alkocholu, ale robi tylko ataki fizyczne.
Technika(atak) ofensywna
To moja mała prośba do adminów Stat nie zmieniam bo ma to tylko na celu lepsze dopasowanie do mojej postać.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Hudiniego
Pią Maj 10, 2013 7:20 pm
Tak się składa że Buu za pomocą chocolate Beam zmieniał ofiary nie tylko w czekoladki np. Zmienił mleczarza w wielki karton mleka. Zresztą to trochę wg. mnie debilne techniki zrobione bardziej dla jaj niż dla gry i raczej na coś takiego bym w całym życiu sowim nie dał akcepta.
P.S smród nie paraliżuje co najwyżej spowoduje odruch pawłowa
P.S smród nie paraliżuje co najwyżej spowoduje odruch pawłowa
- GośćGość
Re: Techniki Hudiniego
Nie Maj 12, 2013 10:04 pm
Dla mnie to mały żarcik, ale co ja tam wiem.
- GośćGość
Re: Techniki Hudiniego
Pon Maj 13, 2013 2:22 pm
Sorry za te techniki, ostatni raz wchodziłem na New Generation po powrocie z imprezy. Wtedy to wydawało mi się strasznie śmieszne.
- GośćGość
Re: Techniki Hudiniego
Pią Sie 09, 2013 5:47 pm
A teraz na poważnie. To będzie technika fabularna, albo nawet nie technika a poprostu pewna właściwość mojego ciała, chodzi mi o auto-regeneracje, i od razu uprzedzam, nie ma to wpływu na leczenie i obrażenia, tak samo jak wcześniej dostawałem baty tak będzie dalej, ale oficjalnie będę mógł w jakimś tam czasie zregenerować część ciała, więc umożliwi to mi odzyskanie koniczyn. Nie działa to na zasadzie tak jak SEI SEI ponieważ nie będę się tym leczył, życie odzyskuje tak samo jak wcześniej.
Sprowadza się to do tego że inni gracze będą mogli mnie porozrywać na kawałki co w histori może dodać trochę elementów gore, a mi da frajdę opisywania tego.
Jedyne korzyść to odporność na ból co daje mi to iż obrony nie mogę wykonać dopiera jak mam 15% lub stracę obie dłonie.
Sprowadza się to do tego że inni gracze będą mogli mnie porozrywać na kawałki co w histori może dodać trochę elementów gore, a mi da frajdę opisywania tego.
Jedyne korzyść to odporność na ból co daje mi to iż obrony nie mogę wykonać dopiera jak mam 15% lub stracę obie dłonie.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Hudiniego
Pią Sie 09, 2013 6:09 pm
Powiem ci tak jako technika fabularna możesz nawet odzyskiwać hp z niej i kończyny z taką różnicą że technika wymaga wysiłku na który sobie nie możesz pozwolić w walce przez co nie da jej się zastosować w pojedynku. Tym sposobem zyskujesz leczenie pomiędzy walkami.
- GośćGość
Re: Techniki Hudiniego
Pią Sie 09, 2013 6:41 pm
Nie, nie leczę się, widzisz chodzi mi o to iż moja postać nawet po utracie ręki specjalnie się tym nie przejmie gdyż jako osoba zbudowana z gumy za jakiś czas ją odzyska. Najlepiej można to zrozumieć jako technikę pasywną, której się nie używa ale cały czas jest. Jedyne co by zmieniało to iż mógł bym dłużej się normalnie bronić czyli nie do poniżej 25% a 15% oraz dopóki miał bym dłonie. Jest to Boost praktycznie bez żadnych obciążeń ale teoretycznie pasuje do mojej postać. Ewentualnie mogła by być nałożona jakaś kara, choć nie bardzo wiem teraz jaka.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|