Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Altaira Drake'a Empty Techniki Altaira Drake'a

Czw Paź 11, 2012 5:42 pm
TECHNIKI:

BUKUJUTSU
Techniki Altaira Drake'a Bukujutsui
Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna

KIAIHO
Techniki Altaira Drake'a Kiaiho
Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

ZANZOKEN
Techniki Altaira Drake'a Zanzoken
Wersja Neutralna
Opis: Technika oparta na iluzji, tworząca wiele identycznych kopii w ruchu. Jeśli rywal nie zna tej techniki, to podczas trwania Zanzokena nie jest w stanie dostrzec pierwowzoru. Podczas trwania Zanzokena można normalnie przeprowadzać jedną akcję ofensywną.
Wymagania: 40 Energii, 40 szybkości -7 pkt treningowych
Efekt: zmylenie przeciwnika (przeciwnik nie jest w stanie się obronić przed atakiem) koszt: -60 KI na turę utrzymania
Użycie: max przez 3 tury.
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mogą się bronić.
Technika(atak) neutralna.

KI SWORD
Techniki Altaira Drake'a Kisword
Opis: Wokół dłoni tworzy się wrzecionowata poświata KI, która przybiera postać bardzo dobrze tnącego ostrza. Ponieważ przylega bezpośrednio do ręki jest łatwa w manewrowaniu.
Wymagania: 50 energii, 50 szybkości, 8 pkt treningowych;
Efekt: dmg= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna

MASENKO
Techniki Altaira Drake'a Tumblr_mkvfnyXl071s6so3ko1_400
Opis: Jest bardzo podobny do kamehameha ale jego moc jest znacznie mniejsza. Aby go wykonać trzeba podnieść ręce nad głowę, skumulować energię ki i wystrzelić ją w
przeciwnika.
Wymagania: 20 energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: KI=DMG (max. 7%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna

BURNING ATTACK
Techniki Altaira Drake'a Tumblr_lhz6ibEvdK1qf8kb8o1_400
Opis: Przy użyciu szybkości gestów rąk, osoba posiadająca tą technikę może z wielką gracją wystrzelić pokaźny pocisk Ki, który w kontakcie z wrogiem może roznieść na kawałki.
Wymagania: 50 energii, -6 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 105% dmg
Użycie: Co 3 tury, 4x walce.
Technika(atak) ofensywna

RENZOKU ENERGY DAN
Techniki Altaira Drake'a Renzoku
Opis: Technika typowo siejąca zniszczenie.
Wymagania: 90 Energii, -14 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 108% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce
Technika(atak) ofensywna

BIG BANG ATTACK
Techniki Altaira Drake'a X3fz8n
Opis: Żółto-biała kula energii o ogromnej mocy rażenia, za pomocą, której można zniszczyć wszystko. Użytkownik podnosi rękę i celuje nią w przeciwnika wewnętrzną stroną dłoni, po czym wystrzeliwuje z niej niszczycielski pocisk.
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna

TELEKINESIS
Techniki Altaira Drake'a Telekinesis
Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna

TAIYOKEN
Techniki Altaira Drake'a Taiyoken
Opis: Technika, która oślepia wroga na krótki czas
Wymagania: -3 pkt treningowe, 45 Energii; tylko u Genialnego Żółwia, w pałacu Kami-Samy oraz Tsurusennina (można nauczyć się też u osób, które to potrafią);
Efekt: oślepienie wroga przez 1 turę; koszt: - 100KI
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mogą atakować.
Technika(atak) paraliżująca

FINAL FLASH
Techniki Altaira Drake'a Tumblr_mcu4fr8DAH1rk3a0jo1_400
Wersja Chibi:
Wymagania: 100 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -17pkt
Efekt: DMG=KI (max 25%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna

BARIERRE
Techniki Altaira Drake'a Barierre
Opis: Wojownik tworzy bardzo silną barierę energetyczną wokół własnego ciała, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać atak energetyczny.
Wymagania: 130 energii, max -18 pkt treningowych (z trenerem max -9), Bukujutsu.
Rasa: Sayan, Android, Kaishin mogą nauczyć się jej sami pod warunkiem widzenia techniki w użyciu, można nauczyć się techniki od osoby, która ją umie.
Efekt: Zatrzymuje atak energetyczny; koszt: 65% Ki użytego przez przeciwnika lub przeciwników na daną technikę lub techniki.
Możliwości użycia 130 energii - 1 użycie. 400 energii - 2 razy. 1000 - trzy użycia.
maksymalna liczba użyć w czasie walki to 3.
użycie co 3 tury.
Technika(atak) defensywna

POWER BALL
Techniki Altaira Drake'a Power_ball_gif_by_dragon2326-d6f3kln
Opis: Dzięki specjalnemu treningowi kontroli nad Oozaru, poznajemy technikę dzięki której w każdej chwili można wystrzelić kulę energii o podobnych parametrach fal jakie emituje światło księżyca w pełni. Wystrzelona w niebo imituje księżyc przez co każdy Saiyan posiadający ogon zamienia się w Oozaru.
Wymagania: 20 energii, max -8 pkt z trenerem
Efekt: zamiana na bezksiężycowej planecie w Oozaru; koszt: -300KI
Użycie: max 1x w walce (może być utworzone przed walką - trwa 10 postów w danym miejscu)
Technika(atak) neutralna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.

MOUTH BLAST
Techniki Altaira Drake'a Mouth_blast_gif_by_dragon2326-d6f3vek
Opis: Technika ta jest używana tylko i wyłącznie przez saiyanów przemienionych w Oozaru. Jest to promień energii który ładuje się w pysku olbrzymiej małpy. Sieje dość duże spustoszenie.
Wymagania: Transformacja w Oozaru; 20 energii.
Efekt: KI = DMG (max 45%KI); koszt: 60% dmg
Użycie: co 2 tury, max 5x w walce.
Technika(atak) ofensywna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami saiyana.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito