Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Anonymous
Go??
Gość

Techny Safa Empty Techny Safa

Sob Sie 04, 2012 1:55 am
KIAHO

Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

BUKUJUTSU

Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna

BAKUHATSUHA

Opis: Prosty gest może zmieść z powierzchni Ziemi słabo zmodernizowane miasto lub skutecznie odstraszyć nieprzyjaciela.
Wymagania: 90 Energii, -14 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 10%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: max 3x w czasie walki
Uwaga! Można porazić każdego kto znajduje się w pobliżu (danym temacie) ale wtedy DMG dzieli się na każdego kogo chcemy zaatakować.
Technika(atak) ofensywna

KI FEELING

I Stopień
Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.

II Stopień
Technika(atak) neutralna
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
Technika(atak) neutralna

BARIERRE

Opis: Wojownik tworzy bardzo silną barierę energetyczną wokół własnego ciała, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać atak energetyczny.
Wymagania: 130 energii, max -18 pkt treningowych (z trenerem max -9), Bukujutsu.
Rasa: Sayan, Android mogą nauczyć się jej sami pod warunkiem widzenia techniki w użyciu, można nauczyć się techniki od osoby, która ją umie.
Efekt: Zatrzymuje atak energetyczny; koszt: 65% Ki użytego przez przeciwnika lub przeciwników na daną technikę lub techniki.
Możliwości użycia 130 energii - 1 użycie. 400 energii - 2 razy. 1000 - trzy użycia.


maksymalna liczba użyć w czasie walki to 3.
użycie co 3 tury.

Technika(atak) defensywna

ZANZOKEN

Wersja Neutralna
Opis: Technika oparta na iluzji, tworząca wiele identycznych kopii w ruchu. Jeśli rywal nie zna tej techniki, to podczas trwania Zanzokena nie jest w stanie dostrzec pierwowzoru. Podczas trwania Zanzokena można normalnie przeprowadzać jedną akcję ofensywną.
Wymagania: 40 Energii, -7 pkt treningowych
Efekt: zmylenie przeciwnika (przeciwnik nie jest w stanie się obronić przed atakiem) koszt: -60 KI na turę utrzymania
Użycie: max przez 3 tury.
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mogą się bronić.
Technika(atak) neutralna.

Wersja Defensywna

Opis: Technika dzięki, której można skutecznie uniknąć zarówno ataku energetycznego jak i fizycznego.
Wymagania: 60 Energii, -8 pkt treningowych; techniki można się nauczyć od osób, które ją potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin,
Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: unik koszt: -100 KI
Użycie: raz na 4 tury, 3 razy w walce.
UWAGA!!! Technik o mocy przekraczającej 4-krotność naszej szybkości nie da się uniknąć.
Technika(atak) defensywna.

SHUNKANNIDO / INSTANT TRANSMISSION

Opis: Technika polega na błyskawicznym przemieszczeniu się z jednego miejsca do innego.
Wymagania: 50 energii, -120 pkt treningowych, Ki-Feeling

Efekt:
•2 000 PL - przemieszczanie się w obrębie 1 obszaru(czyt. w obszarze pod
forum np. tylko w obrębie pozostałych miejsc na Ziemi) - 2x w tygodniu; koszt:
-500 KI za jedno użycie

•5 000 PL - przemieszczanie się w
obrębie planety - 2x w tygodniu; koszt: -700KI(w obrębie planety), można zabrać
1 osobę, zabiera 400KI więcej.

•15 000 PL - przemieszczanie się
między najbliższymi planetami* - 2x w tygodniu; koszt: -1000KI(międzyplanetarny
teleport), można zabrać 2 osoby, za jedną bierze o 500Ki więcej

•40 000 PL - przemieszczanie się co drugą najbliższą planetę* - 3x w
tygodniu; koszt: -1300KI, można zabrać 2 osoby, za jedną bierze 500KI więcej.

•90 000 PL - 3x w tygodniu, przemieszczanie się po całym kosmosie; koszt: -2000 KI można zabrać 4 osoby, za jedną bierze 600 KI więcej.

•110 000 PL - 4x w tygodniu, można dotrzeć w zaświaty, 1 osoba więcej do zabrania; -2000KI; -600 KI za pasażera


Układ planetarny:
Ziemia, Makyo Star, Namek, Vegeta, Kanassa, Yardrat, Konack, Metamoru

•poruszanie się co jedną planetę. Można z Ziemi na Makyo Star, z Vegety na Namek, ale nie można z Ziemi na Namek. Chodzi o to, że można poruszać się na sąsiednią planetę

•poruszanie się co drugą planetę. Można z Ziemi na Namek, z Vegety na Makyo Star, ale nie można z Ziemi na Vegetę

•wyobraźcie sobie, że jest taki układ planetarny. Ziemia pierwsza od słońca, Vegeta druga od słońca... itd. Także jak można poruszać się co jedną planetę to chodzi o planety bezpośrednio sąsiadujące, a jak co druga planeta to tak jakby zwiększyć ten zasięg sąsiadów.

Technika(atak) neutralna
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito