Yotar
Pią Sty 04, 2019 7:51 pm
W tym temacie spisane są wszystkie sprawy techniczne dotyczące gracza Yotar. Wszystkie rzeczy uzupełniane są przez kadrę.
Spis Treści
Re: Yotar
Pią Sty 04, 2019 7:51 pm
Statystyki
Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 310
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 0
Statystyki Początkowe:
Siła: 50
Zręczność: 75
Wytrzymałość: 75
Energia: 100
Punkty Życia: 750 HP
Power Level: 2650
Statystyki Bazowe:
Siła: 60
Zręczność: 75
Wytrzymałość: 75
Energia: 100
Punkty Życia: 750 HP
Power Level: 2750
Statystyki Aktualne:
Siła: 60
Zręczność: 75
Wytrzymałość: 75
Energia: 100
Punkty Życia: 750 HP
Power Level: 2750
- Historia zmian MG:
- 18-08-2018 (Kadra NG):
Karta Postaci
+ 300 TT - 09-02-2019(MG):
Miesięczne podsumowanie gry za styczeń
+ 10 TT - 09-02-2019 - gracz wydaje 10 TT na rozwój siły
- 18-08-2018 (Kadra NG):
Wróć do Spisu Treści.
Re: Yotar
Pią Sty 04, 2019 7:52 pm
Umiejętności
Całkowita ilość Tokenów Nauki: 7
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 1
Aspekt wybrany na start: Aspekt Energi
Posiadane Aspekty:
Energi:
- Kontrola Ki– dzięki tej umiejętności poznajesz tajniki przepływu twojej ki w twym ciele. Stajecie się ze sobą jednością i nie jest już tylko zwykłą manifestacją twojej mocy czy narzędziem, za pomocą którego niszczysz swoich wrogów. Jest tobą. (2)
Uniwersum:
- Walka ogonem– Tajniki wzmacniania i posługiwania się ogonem w wirze walki, jakże niedoceniany ogon może stać się zabójczym narzędziem. (1)
- Poziom 1 – Ogon jest na tyle wzmocniony, że możesz wykonywać nim cios ogonem. Wspomniany cios zadaje S/2 + Z/2 obrażeń, także możesz się uczyć technik opartych o użycie ogona.
- Ki Feeling– Zdolność wyczuwania ki i określania poziomu mocy innych istot organicznych. Niezbędna przy wykrywaniu znajomych aur, jak również przy walce, gdy zwykły aparat wzroku już zawodzi. Przy braku skuteczności w walce z przewagą PL, odejmij o 1 wszystkie tokeny statystyk na start walki. (1)
- Poziom 1 – Wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji.
- Opór grawitacyjny– Stan wytrenowania ciała pozwalający na swobodniejsze przemieszczanie się po obszarach o wysokiej wartości G. (1)
- Poziom 1 – Ignoruj 0 G
- Historia zmian MG:
- 24-12-2018 (Kadra NG):
Prezent na Święta 2018
+ 4 TN - 05-01-2019 - gracz wydaje 4 TN na 1 poziom umiejętności Kontrola Ki
- 09-02-2019(MG):
Miesięczne podsumowanie gry za styczeń
+ 3 TN - 05-01-2019 - gracz wydaje 2 TN na 2 poziom umiejętności Kontrola Ki
- 24-12-2018 (Kadra NG):
Wróć do Spisu Treści.
Re: Yotar
Pią Sty 04, 2019 7:52 pm
Techniki
- 1 TKI - Wir: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, masowa - Wojownik obraca się wokół własnej osi z wyprostowanymi rękoma na boki i tworząc małe tornado ki. Wywołuje niewielkie spustoszenia, ale wyrządzone szkody obejmują wszystkich, przyjaciół i wrogów. (Otrzymana na start) – Karta Postaci
- 0 TKI - Cios ogonem, obrażenia 0.5 Siła + 0.5 Zręczność -wymaga ogona, (Używane w Fazie Ataku). (Otrzymana na start - postać posiada ogon) – Karta Postaci
Wróć do Spisu Treści.
Re: Yotar
Pią Sty 04, 2019 7:52 pm
Sprzęt
- Brak
Ilość posiadanego Smoczego Oddechu: 300
Wpływy:
- 300 SO otrzymanych na start - Karta Postaci
Wydatki:
- Brak
Ilość posiadanego pożywienia: 100
Wpływy:
- 100 Pożywienia otrzymanego na start - Karta Postaci
Wydatki:
- Brak
Wróć do Spisu Treści.
Re: Yotar
Pią Sty 04, 2019 7:52 pm
Przemiany
Poziom 1:
Zamknięta ewolucja - przemiana startowa
Rodzaj przemiany: Stała (Changeling może zaczynać walkę od dowolnej formy stałej)
Tokeny Startowe: Siła 1 / Zręczność 1 / Wytrzymałość 0 / Energia 2 / Ki 1
Cechy specjalne:
- Magazyn Ki: Za każdym razem, gdy dokonujesz transformacji w walce na wyższy poziom, dodaj +2TKI. Możesz dowolnie zmieniać poziom przemiany według własnych preferencji, ale nie możesz otrzymać bonusu TKI za powrót do tej samej formy w trakcie jednej walki.
Wróć do Spisu Treści.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|