Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
NPC
Liczba postów : 1195
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Hatsumura

on Wto Paź 30, 2018 7:15 pm
W tym temacie spisane są wszystkie sprawy techniczne dotyczące gracza Hatsumura. Wszystkie rzeczy uzupełniane są przez kadrę.

Spis Treści


______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1195
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Hatsumura

on Wto Paź 30, 2018 7:15 pm
Statystyki

Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 300
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 0

Statystyki Początkowe:
Siła: 110
Zręczność: 90
Wytrzymałość: 80
Energia: 20

Punkty Życia: 800 HP
Power Level: 2800

Statystyki Aktualne:
Siła: 110
Zręczność: 90
Wytrzymałość: 80
Energia: 20

Punkty Życia: 800 HP
Power Level: 2800

Historia zmian MG:



Wróć do Spisu Treści.

______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1195
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Hatsumura

on Wto Paź 30, 2018 7:15 pm
Umiejętności


Całkowita ilość Tokenów Nauki: 0
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 0

Aspekt wybrany na start: Aspekt Siły

Posiadane Aspekty:
Siły:

  • Brak umiejętności

Uniwersum:

  • Ki Feeling– Zdolność wyczuwania ki i określania poziomu mocy innych istot organicznych. Niezbędna przy wykrywaniu znajomych aur, jak również przy walce, gdy zwykły aparat wzroku już zawodzi. Przy braku skuteczności w walce z przewagą PL, odejmij o 1 wszystkie tokeny statystyk na start walki. (1)

    • Poziom 1 – Wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji.



  • Opór grawitacyjny– Stan wytrenowania ciała pozwalający na swobodniejsze przemieszczanie się po obszarach o wysokiej wartości G. (1)

    • Poziom 1 – Ignoruj 0 G


Historia zmian MG:


  • Brak


Wróć do Spisu Treści.

______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1195
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Hatsumura

on Wto Paź 30, 2018 7:15 pm
Techniki

  • 1 TKI - Kiai Go!: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, kontrolowany - Wojownik uderzeniem prostym tworzy turbulencje w powietrzu za pomocą ki, która podąża za celem aż do trafienia. Tą prostą technikę czyni świetną alternatywą na zręczne cele, które nie dają się trafić.(Otrzymana na start) –  Karta Postaci


Wróć do Spisu Treści.

______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1195
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Hatsumura

on Wto Paź 30, 2018 7:15 pm
Sprzęt

  • Złamany miecz - broń ma stan nienadający się do jakiegokolwiek użytku. Można ją naprawić tylko i wyłącznie poprzez specjalny event/przygodę o wysokim poziomie trudności. - Karta Postaci


Ilość posiadanego Smoczego Oddechu: 250

Wpływy:

Wydatki:

  • Brak


Ilość posiadanego pożywienia: 100

Wpływy:

Wydatki:

  • Brak



Wróć do Spisu Treści.

______________________


avatar
NPC
Liczba postów : 1195
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Hatsumura

on Wto Paź 30, 2018 7:16 pm
Przemiany

Poziom 1:

Zapieczętowany demon - przemiana startowa
Rodzaj przemiany: Stała
Tokeny Startowe: Siła 1 / Zręczność 0 / Wytrzymałość 2 / Energia 1 / Ki 1
Cechy specjalne:

  • Absorbcja/Zbieranie esencji: Za każdym razem, gdy PŻ przeciwnika = 0 i masz możliwość zdecydowania o jego losie, możesz wybrać absorbcję jako alternatywną opcje. Rzuć monetą: Sukces = wchłoń przeciwnika i dodaj +1 token statystyki zależnie od statystyki jaką miał najwyższą. Max 3 wchłonięcia, przeciwnik musi mieć nie więcej niż 20 % PL różnicy względem Postaci Gracza. W następnej turze uwolnij ofiarę i zachowaj tokeny. Tokeny są permanentne dopóki nie dokonasz rasowej lub nierasowej przemiany, wtedy wyzeruj.


Wróć do Spisu Treści.

______________________


Sponsored content

Re: Hatsumura

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito