Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Hatsumura
Hatsumura
Liczba postów : 8
Data rejestracji : 29/10/2018


Identification Number
HP:
Hatsumura 9tkhzk800/800Hatsumura R0te38  (800/800)
KI:
Hatsumura Left_bar_bleue0/0Hatsumura Empty_bar_bleue  (0/0)

Hatsumura Empty Hatsumura

Pon Paź 29, 2018 2:46 pm
1. Imię i nazwisko – Hatsumura

2. Rasa – Demon

3. Wiek – 1000+

4. Wygląd –  
obrazek:
Hatsumura swoim wyglądem nie przypomina reszty demonów. Wygląda bardziej jak człowiek, niżli majin. Niska istota o atletycznej budowie ciała z mocno zarysowanymi mięśniami. Na głowie ma czarne, spiczaste, odstające na boki włosy. Na czole tatuaż "shine". Ciemnoczerwone, pełne determinacji oczy spoglądające dumnie w przyszłość, jednak nie mówiące nic na temat jego usposobienia. Zwykłe, ciemne oczy. Usta ma zakryte maską, spod której wyłania się część blizny - pamiątka po walce z innym demonem. W cudzysłowie "pamiątkę" - w sumie i tak jej nie pamięta. Nosi odsłaniającą jego klatkę piersiową czarna koszulę o czerwonych zakończeniach wpadających na krawędziach w róż. Na barkach znaki o barwie złotej. Krwistoczerwony pas przewiązujący jego biodra. Spodnie identycznego koloru, co koszula. Na rękach ciemne, tytanowe rękawice bez palcy. Wyjątkowo ciężkie, jednak można się do nich przyzwyczaić. Przy pasie złoty miecz, którego trzon owinięty jest bandażem, schowany w ciemnej pochwie. Ot, zwykły człowiek, nieprawdaż? Dzięki jemu standardowemu wyglądowi przez ostatnie pareset lat był w stanie wtopić się w tłum.

5. Charakter – Dumny, inteligentny demon. Jednak to nie jedyne cechy, którymi może się poszczycić. Przecież nie ma diabła z jedynie dobrymi cechami. Sadyzm i chęć destrukcji. Te dwie części jego charakteru budzą się w nim za każdym razem, gdy spotyka silnego przeciwnika. Czy to nie świetne uczucie, gdy będąc milimetr od śmierci urywa się wrogowi rękę? Czy to nie świetne uczucie, torturować kogoś, kto miał nad tobą przewagę? Według niego? Owszem. I to bardzo. Prócz tego jest bardzo mściwy, co udowodnił zabijając Nameczan, którzy go przywołali, za ból, którego doświadczył.

6. Główna motywacja – Dąży głównie do odzyskania pamięci i zdobycia siły umożliwiającej mu zostanie najpotężniejszą istotą we Wszechświecie. Prócz tego pragnie stworzyć ogromne imperium na miarę Wszechświata.

7. Historia: Rozejrzyj się dookoła. Co widzisz? Piękną polanę, śpiewające ptaki? Las, małą rzeczkę, czy dróżkę prowadzącą gdzieś w dal? Piękne, nieprawdaż? Jednak nie wszędzie tak jest. Bardzo głęboko pod Światem Śmiertelników istnieje Makai, zwany Posępnym Światem Demonów. To tam zsyłani są bogowie z zepsutych owoców, zwani Makaiōshinami. Tam również, ze wszelkiego grzechu i zła powstają demony, takie jak Hatsumura. On sam jednak zostal stworzony przez jednego ze złych bogów. Chwilę po otwarciu oczu, pierwsze co zobaczył, to purpurową, popadającą w róż twarz Shinjina o długich, białych włosach. Ten, ponurym głosem rzekł: "Nazywasz się Hatsumura". Po jakimś czasie został zabrany przez niego do jednej z hal Makaiōshinów, gdzie dostał od swojego "ojca" miecz. Ostrze wykonane ze złota, z owiniętym bandażem trzonem, głowicą i jelcem z tego samego materiału. Gdy pierwszy raz wziął go do ręki, poczuł chłód przeszywający całe jego ciało. Czując dreszcz emocji uznał, że to jest to, co może robić. Po kilku miesiącach treningu opanował podstawy walki mieczem. W jego trakcie przywiązał sie do swojego ojca. Wtenczas, usłyszeli wybuch. Gdy wybiegli z sali, zauważyli gigantycznego demona, który niszczył miejsce, gdzie przebywali. Wtem, Makaiōshin w akcie agresji rzucił się na potwora, ktory jednak, ku zdziwieniu Hatsumury, odbił atak upadłego boga. Niewiele myśląc i on sam rzucił się na demona. Próbując wyprowadzić cięcie, złamał swój miecz, a sam został odrzucony. Wywiązała się między nimi długa walka, podczas której szala zwycięstwa, mimo rangi ojca Hatsumury, przechylała się w stronę giganta. Wyczerpany zły bóg uznał, że jeśli teraz nie pokona tej istoty, ta zniszczy całe Makai. Tak więc postanowił kosztem swojego życia zapieczętować demona, który w ostatnich chwilach swojego istnienia w tym świecie wystrzelił z ust wiązkę ki w stronę chlopca. Po chwili wszystko zniknęło. Pustka. Ciemność. Nie widać nic, niczego nie słychać. "Kim jestem? Gdzie jestem?" - pomyślał. Czuł, jakby każda sekunda trwała wieczność. Nagle poczuł niewyobrażalny ból na całym ciele. Otworzył oczy. Rozejrzał się dookoła widząc kilka zakapturzonych postaci o zielonkawych rękach. Po chwili, jeden z nich, zadowolony wystąpił z kręgu i spytał demona, mówiąc do niego po imieniu, czy pomógłby im w realizacji ich marzenia. Ten zaś, żądny zemsty za ból, który poczuł, wystawił rękę w ich stronę i skumulował w niej ki. Po chwili mruknął pod nosem i wyszedł z sali zostawiając za sobą istną rzeźnię, powtarzając co chwilę "Hatsumura - moje imię". Momentalnie przypomniało mu się wszystko, czego do tej pory doświadczył. Po drodze znalazł kapsułkę, na której napisane było "Smoczy oddech". Bez namysłu wziął ją i schował do kieszeni. Po paru latach przyzwyczaił się do życia na tej planecie i zbudował swój dom, z dala od cywilizacji. Tak rozpoczyna się jego historia na Namek.

8. Tokeny Treningowe [TT]
Całkowita ilość Tokenów Treningowych: -
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: -

9. Statystyki: Na start dostajemy 300 pkt do rozdania w statystyki. (-50 dla mnie za miecz)
Ilość punktów zainwestowanych w daną statystykę ma znaczenie przy wyliczaniu Tokenów w walce. Poza tym każdy token ma swoje wyjątkowe właściwości, dlatego tak ważne jest rozsądne przydzielanie punktów atrybutów. W odpowiednim rozdaniu punktów pomogą ci Ogólne Zasady Mechaniki Walki.

Siła: 100
Zręczność: 80
Wytrzymałość: 50
Energia: 20
PL (Power Level z ang. Poziom Mocy): Jest to liczba będąca sumą punktów wydanych w cechy. Przedstawia ogólną siłę bojową postaci.

-PŻ: 500
-PL: 2360

Te same dane wpisz w swoim koncie na forum w odpowiednich miejscach. Jeśli masz z tym problem, zwróć się do moderatorów forum.

10. Techniki

1 TKI - Kiai Go!: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, kontrolowany - Wojownik uderzeniem prostym tworzy turbulencje w powietrzu za pomocą ki, która podąża za celem aż do trafienia. Tą prostą technikę czyni świetną alternatywą na zręczne cele, które nie dają się trafić.

Każdą zdobytą nową technikę należy wpisać w tym polu Karty Postaci.

11. Przemiany

1. Zapieczętowany

12. Umiejętności

Aspekt siły

Całkowita ilość Tokenów Nauki: -
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: -

13. Przedmioty

Ilość Smoczego Oddechu: 250
Ilość pożywienia: 100
Złamany miecz

14. Ważne informacje



Ostatnio zmieniony przez Hatsumura dnia Pon Paź 29, 2018 10:07 pm, w całości zmieniany 1 raz
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Hatsumura 9tkhzk2250/2250Hatsumura R0te38  (2250/2250)
KI:
Hatsumura Left_bar_bleue0/0Hatsumura Empty_bar_bleue  (0/0)

Hatsumura Empty Re: Hatsumura

Pon Paź 29, 2018 5:07 pm
Ja nie mam zastrzeżeń, Historia choć krótka nawiązuje do poprzedniej edycji gry, i jest interesująca, można powiedzieć że wzbudziła moją ciekawość.

Akcept
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Hatsumura 9tkhzk1510/1510Hatsumura R0te38  (1510/1510)
KI:
Hatsumura Left_bar_bleue0/0Hatsumura Empty_bar_bleue  (0/0)

Hatsumura Empty Re: Hatsumura

Pon Paź 29, 2018 10:09 pm
Przeczytałam, obgadałam z graczem.

Na start otrzymuje miecz, ale owa broń ma stan nienadający się do jakiegokolwiek użytku. Za ten miecz płaci 50 SO [Zaczyna z 250 SO na start]. Może go naprawić tylko i wyłącznie poprzez specjalny event/przygodę o wysokim poziomie trudności.

Dodatkowo gracz wprowadził informacje w historii, głównie związane z mieczem.

Poza tym AKCEPT
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Hatsumura 9tkhzk2250/2250Hatsumura R0te38  (2250/2250)
KI:
Hatsumura Left_bar_bleue0/0Hatsumura Empty_bar_bleue  (0/0)

Hatsumura Empty Re: Hatsumura

Pon Paź 29, 2018 10:10 pm
ZAMYKAM
Sponsored content

Hatsumura Empty Re: Hatsumura

Powrót do góry
Similar topics
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito