Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Techniki - Umiejętności 9tkhzk1510/1510Techniki - Umiejętności R0te38  (1510/1510)
KI:
Techniki - Umiejętności Left_bar_bleue0/0Techniki - Umiejętności Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki - Umiejętności Empty Techniki - Umiejętności

Nie Sie 19, 2018 7:52 pm
Obecnie:
Planowanych: Minimum 100 [od 2 do 4 na umiejętność]

[Od autorki] Wstawiam póki co dużo starszą wersje dla pobudzenia wyobraźni, jakie techniki można stworzyć na bazie umiejętności, nowsze w drodze[Od autorki]

WIP


Fizyczne:

    Bieganie i Praca Nóg:
  • 5 TKI - Mgnienie Biegariasza: Fizyczna(Szybki) - Obrażenia: 3 dowolne cele po S+0,5Z - Mityczna technika uczniów Mistrza Begariasza, potencjalnie najszybszej istoty czterech galaktyk, potrzebuje jednak przygotowania. Uczeń robi rozkrok, a następnie wypełnia nogi ki. Porusza się tak szybko, jakby atakował z paru stron naraz, prostym uderzeniem złożonej płasko dłoni.
  • 8 TKI - Błysk Biegariasza: Fizyczna(Szybki), powolna - Obrażenia: 6 dowolne cele po S+0,5Z - Mityczna technika samego Mistrza Begariasza i jego ostateczny wariant, potencjalnie najszybszej istoty czterech galaktyk, potrzebuje jednak przygotowania. W zamian przeciwnika czeka przeprawa, przez serie błyskawicznych uderzeń ze wszystkich stron wszechświata, prostym uderzeniem złożonej płasko dłoni.

Hazard:

  • 1 TKI - Rzut monetą: Fizyczna(Szybka), kontrolowany, precyzyjny - obrażenia 2S jeśli sukces monetą, -0,5S Regeneracji jeśli porażka - Tajemnicze uderzenie nogą lub pięścią podróżnych dzikiego kosmosu, los wyniku monety decyduje o kumulacji ki w uderzeniu co wydaje się absurdalne, ale Pani losu sprzyja uderzeniom ryzykantów!
  • 3 TKI - Skowyt finansjera: Fizyczna(Zwykła), potężny - obrażenia 0,5SX (Gdzie X to *1,*2,*3 itd...za każde 100 smoczego paliwa max *6) - Tajemnicze uderzenie nogą lub pięścią słynnych rekinów finansjerów, tylko pieniądz został zastąpiony przez energie z paliwa smoczego oddechu. Sieje destrukcje im bardziej jesteś rozrzutny!

Zastraszanie:

  • 3 TKI - Pięść grozy: Fizyczna(Szybka), osłabiający - obrażenia S+0,5E - Pięść naładowana strachem zniewolonych istot, ich wizja przenika ciało przeciwnika, gdy faktyczne uderzenie sięga celu.
  • 8 TKI - Stygmat zniewolenia: Fizyczna(Szybka), Permanentny, Powolny - Nie zadawaj obrażeń, zamiast tego oznacz pieczęcią zniewolenia przy trafieniu i zakończ walkę jako zwycięzca. - Niepozorne pchnięcie otwartą dłonią, jednakże w jej wnętrzu kumuluje się esencja zniewolenia. Zostawia stygmat i podporządkowuje nowego niewolnika względem Pana, aż do jego śmierci lub innego rozwiązania fikcyjnego. Niewolnik nie ma prawa bić Pana i czuje strach względem niego, jakby przytłaczało go ki. Złamanie więzi może przyzwać istotę chaosu, a także nie pozwala na używanie TKI względem Pana.

Medycyna:

  • 1 TKI - Akupunktura: Fizyczna(Zwykła), precyzyjny - Obrażenia 0,5S lub Regeneracja 0,5S dowolnemu celowi - uderzenie wskazującym palcem z intencją wpływania na rany; pogłęb je, stwórz nowe lub zatrzymaj krwotok i ulecz je.
  • 4 TKI - Wstrząs reanimacyjny: Fizyczna(Zwykła), natychmiastowy - Nie zadaje obrażeń, jeśli PŻ 0 celu, regeneracja 3S (Działa tylko, jeśli użyte w turze poprzedzającej utratę przytomności/zgon celu - uderzenie otwartą dłonią o pozycje serca, pozwala przywrócić funkcje witalne istot martwych bądź nieprzytomnych od ostatnich kilku sekund.

Naprawa

  • 2 TKI - Działaj! Do diaska!: Fizyczna(Zwykła), powolny - Regeneracja 2S, jeśli 0 PS (Punkty strukturalne) urządzenia - Złota rączka uderza maszynę z nadzieją, że się reaktywuje, zaskakująco często działa!
  • 3 TKI - Złoty dotyk majstra: Fizyczna(Zwykła), powolny, potężny - Obrażenia: 3S, tylko na maszyny - Złota rączka wznieca ki w palcach by wykonać potężne pchnięcie uszkadzające czułą elektronikę maszyny/androida tudzież innego urządzenia.

Uwodzenie

  • 2 TKI - Pafu Pafu! <3: Fizyczna(Zwykła), druzgoczący - Obrażenia S, tylko kobiety, bądź istota z wielkimi piersiami - Mocarny uścisk między piersiami, będący marzeniem niejednego perwersa, mimo połamanych kości podobno, zawsze, warto było!


Energetyczne:
Uwodzenie:

  • 2 TKI - Honka Honka <3: Energetyczna(promień), ogłuszający - Obrażenia 0,5E, tylko kobiety, bądź istota z wielkimi piersiami - Postać strzela sedukcyjną pozę oraz tula piersi w celu zdezorientowania przeciwnika, aby móc trafić go następnie promieniem miłości.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito