Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
NPC
NPC
Liczba postów : 1212
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

WZÓR KARTY POSTACI Empty WZÓR KARTY POSTACI

on Sro Kwi 04, 2018 4:51 pm
WZÓR KARTY POSTACI


Aby rozpocząć grę na forum należy stworzyć tzn. 'Kartę Postaci' (w skrócie KP). Jest to opis awatara, w jakiego będziesz wcielać się fabularnie. Warto dobrze zastanowić się nad jego poszczególnymi cechami, ponieważ będziesz z nim związany przez całą rozgrywkę. Zmiana rasy, historii postaci lub całej karty w trakcie rozgrywki, o ile w ogóle byłaby zaakceptowana przez administrację forum, wiązałaby się z koniecznością częściowego obcięcia statystyk oraz stworzenia przez Mistrza Gry odpowiedniego i wymagającego tła fabularnego, więc dobrze jest dopracować ją już na samym starcie. Równie istotne jest możliwie szerokie opisanie tworzonego bohatera tak, żeby nasi MG mogli odpowiednio dopasowywać prowadzone sesje do Twoich oczekiwań. Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz w każdej chwili skontaktować się z naszymi Mistrzami Gry lub z Administracją Forum.


1. Zanim przejdziesz do tworzenia Karty Postaci zapoznaj się z regulaminem forum w tym dziale: Regulamin Ogólny i Zapoznanie z Regulaminem . Rozpatrujemy KP dopiero po zapoznaniu się z regulaminem.

2. Do tworzenia KP przyda ci się znajomość zasad rozwoju postaci. Znajdziesz je tutaj, a także wszystko, co dotyczy Mechaniki gry oraz aspekty fabularne.

3. Zaawansowane techniki odblokowywane są w czasie rozgrywki osiągając odpowiednie wymagania. Każdemu graczowi przysługuje na start tylko jedna technika (poza uzasadnionymi wyjątkami), którą może dowolnie wybrać spośród technik startowych.

4.Karta Postaci nie może być plagiatem postaci z innych serii anime, mang, książek, filmów czy gier.

5. Aby rozpocząć grę niezbędny jest awatar oraz jedna akceptacja administratorów i jedna Mistrzów Gry.

6. Avatar powinien możliwie odzwierciedlać wygląd postaci i być narysowany w technice mangowej, najlepiej w stylu podobnym do Dragon Ball choć nie jest to koniecznością.

7. Kartę postaci należy aktualizować w czasie rozgrywki, jeśli tylko zajdą zmiany. W poście poniżej kartą postaci powinno się wpisywać ostatnią datę aktualizacji.

8. Każda postać rozpoczyna rozgrywkę na planecie Namek.

Doskonale! Znając te zasady możesz śmiało tworzyć swojego wymarzonego Bohatera, który będzie stąpał po naszym fikcyjnym świecie reprezentując ciebie.


Poniżej znajduje się dokładny wzorzec karty postaci:


1. Imię i nazwisko – Imię i nazwisko twojej  postaci oraz pseudonim jeżeli taki posiada. Postać nie może posiadać obraźliwej nazwy oraz imienia jakiegokolwiek bohatera z serii Dragon Ball.

2. Rasa – Każda rasa ma inną startową wartość tokenów wykorzystywanych w walce. Od rasy zależą także możliwe do zdobycia przemiany. Spis ras wraz z ich ścieżkami przemian znajdziesz w tym temacie, a opis ich tła kulturowego tutaj.

3. Wiek – Wiek twojej postaci.

4. Wygląd –  Dokładny opis wyglądu postaci lub dodatkowo obrazek ją przedstawiający.

5. Charakter – Opisujemy charakter postaci.

6. Główna motywacja – czyli to, do czego postać dąży, jej system moralny i cele. Może to być poparte wydarzeniami zawartymi w historii postaci.

7. Historia: Historia postaci powinna zawierać najważniejsze wydarzenia z jej przeszłości. Im więcej ciekawostek tam zawrzesz, tym lepiej Mistrzowie Gry będą mogli przygotować się do prowadzonych Ci sesji. Do tego przyda Ci się na pewno Rys Fabularny planety, z której twoja postać pochodzi.

8. Tokeny Treningowe [TT]
Gracze podczas rozgrywki zdobywają dwa rodzaje tokenów, tokeny treningowe [do rozwijania atrybutów] oraz tokeny nauki [do rozwijania technik i umiejętności]. Tokeny Nauki są wpisywane przy kategorii umiejętności.

Całkowita ilość Tokenów Treningowych:
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania:

9. Statystyki: Na start dostajemy 300 pkt do rozdania w statystyki.
Ilość punktów zainwestowanych w daną statystykę ma znaczenie przy wyliczaniu Tokenów w walce. Poza tym każdy token ma swoje wyjątkowe właściwości, dlatego tak ważne jest rozsądne przydzielanie punktów atrybutów. W odpowiednim rozdaniu punktów pomogą ci Ogólne Zasady Mechaniki Walki.

Siła: Wpływa na ilość Tokenów Siły (TS). Definiuje między innymi, ile obrażeń zadasz zwykłym ciosem oraz technikami siłowymi.
Zręczność: Wpływa na ilość Tokenów Zręczności (TZ). Postać z większą ilością TZ rozpoczyna walkę. TZ pozwala na unik.
Wytrzymałość: Wpływa na ilość Tokenów Wytrzymałości (TW) oraz na ilość posiadanych punktów . Pozwala na blok.
Energia: Wpływa na ilość Tokenów Energii (TE). Definiuje między innymi, ile obrażeń zadasz technikami energetycznymi. Pozwala na aurę.
PL (Power Level z ang. Poziom Mocy): Jest to liczba będąca sumą punktów wydanych w cechy. Przedstawia ogólną siłę bojową postaci.

-: Obliczamy je mnożąc wytrzymałość x 10.
-PL: Obliczamy je wykonując następujący rachunek: Poziom mocy = (Siła + Zręczność) x 10 + (Wytrzymałość + Energia) x 8

Te same dane wpisz w swoim koncie na forum w odpowiednich miejscach. Jeśli masz z tym problem, zwróć się do moderatorów forum.

10. Techniki

Każdy gracz może wybrać jedną z tych technik jako technikę startową postaci:


1 TKI - Kąsacz: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, precyzyjny - Wojownik łączy palce i unosi ku górze by zacząć żądlić wykonując proste pchnięcia. Niepozorna, acz bezpieczna w przypadku ryzyka odbicia.
1 TKI - Wir: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, masowa - Wojownik obraca się wokół własnej osi z wyprostowanymi rękoma na boki i tworząc małe tornado ki. Wywołuje niewielkie spustoszenia, ale wyrządzone szkody obejmują wszystkich, przyjaciół i wrogów.
1 TKI - Młot: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 1.5S, potężny - Wojownik łączy ręce w formę młota i zamachem wykonuje potężne uderzenie na przeciwnika. Ta niepozorna technika kumuluje ki z uderzenia w jednym punkcie przez co z łatwością ignoruje bloki, a nawet bariery.
1 TKI - Kiai Go!: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: S, kontrolowany - Wojownik uderzeniem prostym tworzy turbulencje w powietrzu za pomocą ki, która podąża za celem aż do trafienia. Tą prostą technikę czyni świetną alternatywą na zręczne cele, które nie dają się trafić.
1 TKI - Wilczy Pikon: Fizyczna(Zwykła), Obrażenia: 2S - Wojownik łączy ręce i rozwiera dłonie niczym paszcza wilka. Choć prześmiewczo zwą ją Pikon od nazwy swojego szczeniaka na której to się twórca inspirował, jak został pogryziony podczas zabawy. Żarty na bok, technika jest bolesna.

Każdą zdobytą nową technikę należy wpisać w tym polu Karty Postaci.

11. Przemiany

Każdą osiągniętą nową transformację należy wpisać w tym polu Karty Postaci.

12. Umiejętności

Na start każdy gracz ma odblokowany jeden wybrany aspekt umiejetności. Zakup każdego kolejnego to wydatek 10TN. Z tego aspektu startowego można odblokować umiejętności inwestując swoje TN zdobywane w czasie gry.

Tutaj należy zapisywać umiejętności, jakie posiada postać wraz z ilością zainwestowanych w nią Tokenów Nauki.

Całkowita ilość Tokenów Nauki:
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania:

13. Przedmioty

Ilość Smoczego Oddechu: na start każdy otrzymuje 300
Ilość pożywienia: na start każdy otrzymuje 100

Tutaj należy wpisać posiadane przedmioty i stale aktualizować ich ilość.

14. Ważne informacje

Tutaj wpisuj inne ważne informacje powstałe w wyniku toczonej fabuły.

______________________


Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito