Strona 2 z 2 • 1, 2
Ma-Jin
Sro Lis 26, 2014 5:58 pm
First topic message reminder :
Wpadłem ostatnio na taki jeden pomysł odnośnie wyżej wymienionej techniki i stwierdziłem, że warto wrzucić go tutaj, a więc zaczynajmy
Majin to transformacja mocna, bo nie dość, że ma niebagatelne mnożniki, to jeszcze daje bonus do treningu, ale te warunki są spełnione tylko przy normalnej postaci. Gdy mamy już jakąś transformacje boost mocy gwałtownie maleje a im wyższy mnożnik, tym gorzej. Co więc chce z tym zrobić? Mianowicie, mój pomysł zakłada odrzucenie mnożników i zamiast nich wprowadzenie pewnej liczby pkt (jak przy białej aurze), która by zależała od poziomu mocy gracza (ile dokładnie jest kwestią do ustalenia) i mogła być rozdana do normalnych statystyk. Gdy te pkt rozdamy będą one normalnie traktowane jak nasze statystyki i normalnie mnożone przy transformacjach czasowych. Oczywiście gracze z transformacjami stałymi będą mieli odpowiednio o mnożnik swojej przemiany. Wbrew jakimkolwiek opiniom, nie daje to przewagi rason z transami stałymi.
Dlaczego uważam, że ten pomysł jej lepszym rozwiązaniem? Co prawda zmniejsza on boost na normalu, ale bardziej wyrównuje boost przy przemianie przez co sama technika jest bardziej atrakcyjna dla graczy nie tylko fabularnie, ale i mechanicznie.
To tyle ode mnie, czekam na Wasze opinie
Wpadłem ostatnio na taki jeden pomysł odnośnie wyżej wymienionej techniki i stwierdziłem, że warto wrzucić go tutaj, a więc zaczynajmy
Majin to transformacja mocna, bo nie dość, że ma niebagatelne mnożniki, to jeszcze daje bonus do treningu, ale te warunki są spełnione tylko przy normalnej postaci. Gdy mamy już jakąś transformacje boost mocy gwałtownie maleje a im wyższy mnożnik, tym gorzej. Co więc chce z tym zrobić? Mianowicie, mój pomysł zakłada odrzucenie mnożników i zamiast nich wprowadzenie pewnej liczby pkt (jak przy białej aurze), która by zależała od poziomu mocy gracza (ile dokładnie jest kwestią do ustalenia) i mogła być rozdana do normalnych statystyk. Gdy te pkt rozdamy będą one normalnie traktowane jak nasze statystyki i normalnie mnożone przy transformacjach czasowych. Oczywiście gracze z transformacjami stałymi będą mieli odpowiednio o mnożnik swojej przemiany. Wbrew jakimkolwiek opiniom, nie daje to przewagi rason z transami stałymi.
Dlaczego uważam, że ten pomysł jej lepszym rozwiązaniem? Co prawda zmniejsza on boost na normalu, ale bardziej wyrównuje boost przy przemianie przez co sama technika jest bardziej atrakcyjna dla graczy nie tylko fabularnie, ale i mechanicznie.
To tyle ode mnie, czekam na Wasze opinie
Re: Ma-Jin
Sob Sty 10, 2015 3:45 pm
No właśnie, dlatego też nie miałem zbytnio pomysłu na ile ustawić limit. Ale myślę, że 3 walki będą ok, w końcu też ktoś na majinie może się pokusić na walkę z kilkoma oponentami na raz, nawet jeśli oni okażą się silniejsi.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Ma-Jin
Pon Sty 12, 2015 4:33 pm
Więc jaki jest werdykt odnośnie tej walki, ponieważ w tym przypadku osobiście mi wszystko jedno. Potem cóż mogę, lub ktoś szybszy może to dodać xD
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Ma-Jin
Sro Sty 14, 2015 6:08 pm
Dobrze podsumowując:
Majin:
-Bonus 40% do każdej statystyki
-Czas trwania 15 postów
-Podczas 3 pierwszych walk czas trwania jest zatrzymany.
Zgadza się? Czy czegoś brakuje?
Majin:
-Bonus 40% do każdej statystyki
-Czas trwania 15 postów
-Podczas 3 pierwszych walk czas trwania jest zatrzymany.
Zgadza się? Czy czegoś brakuje?
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Ma-Jin
Czw Sty 15, 2015 4:57 am
Wziąłem się za wprowadzanie zmian, niestety zaniechałem działanie ze względu na komplikacje. Jak się przyjrzałem był tam system liczenia bonusu dla ras z przemianami niestałymi i oddzielny dla stałych, zmiana bonusu wymaga też zmiany liczenia.
W związku z tym pogrzebałem trochę i w oparciu o to zrobiłem mini wersje "Maźka" z lekkimi poprawkami:
To tyle jeżeli chodzi o chwilową sytuację.
W związku z tym pogrzebałem trochę i w oparciu o to zrobiłem mini wersje "Maźka" z lekkimi poprawkami:
- Prototyp:
- Efekt:
Bonus w wysokości +40% do każdej bazowej statystyki
After Effect(zanik Majin):
Kara w wysokości -40% do każdej bazowej statystyki (nie wzięliśmy pod uwagę kar, zważywszy że były takie jak bonus to zrobiłem to analogicznie do pierwowzoru)
UWAGA!! Podany efekt jest określony dla podstawowej formy. W przypadku gdy mamy już jakąś przemianę to do jej mnożnika dodajemy ten z Majina. Przykład:
5*(Siła + 40%) czyli (załóżmy że siła wynosi 20) 5*(20+40%) = 5*(20+ = 5*28 = 140
Na tej podstawie zwiększamy bazową statystykę o 40% a potem ją zwiększamy o mnożnik. Jedyne sensowne rozwiązanie jakie wymyśliłem.
Tutaj wywaliłem co do przemian stałych liczenie do lamusa kompletnie i na podstawie powyższych rozwiązań poszedłem po łatwiźnie:
Skoro przemiana jest stała to statystyki są cały czas bazowe ponieważ uległy jednorazowemu modyfikatorowi na tej podstawie załóżmy że mamy 500 siły:
500+40% = 500+200 = 700
Dla osób niepewnych jakby robić obliczenia na około według starego rozwiązania, dostosowanie je na analogie procentów też da wynik 700, wiem bo liczyłem pisząc ten post i chciałem umieścić tą zbędnie utrudnioną wersję.
Następnie Mg decyduje jaki mnożnik dać graczowi po Majinie. Są trzy wersje:
Wszystkie staty *1.1
3 staty *1.15
2 staty na *1.2
Tutaj nie wiem co zrobić, zostawić to? Ja sugeruję skasować bo w tym momencie nie ma to sensu, bądź zmodyfikować.
Czas trwania: Ma-Jin trwa tylko 14 postów, raz w miesiącu, podczas pierwszych 3 walk nie liczymy postów z puli 14. (To też trzeba jakoś lekko zmienić chyba że potrzeby nie ma)
Wymagania:
2 000 PL
Zabójstwo (opisanie zabójstwa i o tym jak ogarnia/opanowuje nas czarna magia Majin i link w przemianach) lub przynajmniej sama próba zabicia, czyli zjechanie kogoś do 0/1 HP.
Bonus treningowy:
Saiyanie, Half, Ludzie = 3 pkt treningu na godzinę
Człowiek z fuzją demona = 11pkt
Nameczanie, Demony, (Bio)Androidy (bez przemian) = 3 pkt do treningu na godzinę.
Androidy bez przemian = 4pkt treningu na godzinę.
Nameczanie(I fuzja) = 5 pkt treningu za godzinę.
Nameczanie(II fuzja) = 10 pkt treningu za godzinę.
Demony (I przemiana) = 7pkt za godzinę treningu, na drugiej nic się nie zmienia.
Bio Androidy (I przemiana) = 6pkt za godzinę treningu, na drugiej i super perfect nic się nie zmienia.
Changeling (I Forma) = 3 pkt za godzinę treningu,
Changeling (II Forma) = 4.5 pkt za godzinę treningu,
Changeling (III Forma) = 5 pkt za godzinę treningu,
Changeling (IV Forma) = 7 pkt za godzinę treningu,
Changeling (V Forma) = 10 pkt za godzinę treningu,
Androidy (Super Form) = 6pkt za godzinę treningu.
Bonusów treningowych nie tykałem bo nie wiem co z tym zrobić i nie ja je ustanawiałem, tutaj przydałaby się zdecydowanie ocena Reia, albo kogoś kto to rozumie.
To tyle jeżeli chodzi o chwilową sytuację.
- GośćGość
Re: Ma-Jin
Czw Sty 15, 2015 3:44 pm
40% z 20 to 8 bączku.
Aye poprawione, robiłem to późną godziną. Al
Aye poprawione, robiłem to późną godziną. Al
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Ma-Jin
Sob Sty 17, 2015 9:44 pm
BUMP*
*Bump - skrót od Bring Up My Post.
*Bump - skrót od Bring Up My Post.
Re: Ma-Jin
Sob Sty 17, 2015 11:06 pm
To tak. Z mojej perspektywy to wyglądało tak:
Dla przemian stałych:
Przed:
Statystyka: 500
Po:
Statystyka: 500+40% = 700
Dla przemian czasowych:
Przed:
Statystyka: 100/500
Po:
Statystyka: 100+40% = 140/500+40% = 700
W skrócie działą to tak, że boostowane są wszystkie statystyki postaci, nawet te po ukośniku (chyba, że są dobrowolnie obniżone, wtedy nie muszą). I statystyki normala i transy są boostowane o 40%.
Dla przemian stałych:
Przed:
Statystyka: 500
Po:
Statystyka: 500+40% = 700
Dla przemian czasowych:
Przed:
Statystyka: 100/500
Po:
Statystyka: 100+40% = 140/500+40% = 700
W skrócie działą to tak, że boostowane są wszystkie statystyki postaci, nawet te po ukośniku (chyba, że są dobrowolnie obniżone, wtedy nie muszą). I statystyki normala i transy są boostowane o 40%.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Ma-Jin
Sob Sty 17, 2015 11:53 pm
Te obliczenia, wyliczenia, a co dopiero zdobywane pkt na mazinie mnie się osobiście dziwnie widzą. Namotane jak kable od słuchawek.
Zmiennoprzemianowcy jak saiyanie:
bazowa 1000+40%=1400 (+400)
Stało przemiałowcy jak np. demon:
na ostatniej przemianinie 10000 : przez mnożnik 10 do bazowej 1000
1000+40%=1400 *10 = 14000
Z drugiej strony jak zrobimy 10 000+40% to jakimś sposobem też wyjdzie 14000
Nie wiem czy to dobrze i aż tak prosto wychodzi czy totalnie źle coś w tym wszystkim jest...
Zmiennoprzemianowcy jak saiyanie:
bazowa 1000+40%=1400 (+400)
Stało przemiałowcy jak np. demon:
na ostatniej przemianinie 10000 : przez mnożnik 10 do bazowej 1000
1000+40%=1400 *10 = 14000
Z drugiej strony jak zrobimy 10 000+40% to jakimś sposobem też wyjdzie 14000
Nie wiem czy to dobrze i aż tak prosto wychodzi czy totalnie źle coś w tym wszystkim jest...
Re: Ma-Jin
Nie Sty 18, 2015 12:37 pm
Um, tak, tak to powinno wychodzić. Procenty mają jedną ważną cechę, uniwersalność. Nie ważne czy to będzie 8/20, czy 4000/10000, to nadal w obu przypadkach jest 40%.
Wiem jak to wygląda, ale choć stałoprzemianowcy będą dostawać "więcej", bo tak wynika z ich statystyk, to nadal mowa o 40%
Nie można jednak zapominać, że u czasowoprzemianowców na najwyższej przemianie będzie taki sam efekt, boost.
Jakiś demon ma na ostatniej przemianie jakiejś statystyki 7000
Saiyanin na ostatniej transie ma tej samej statystyki 6000
Obaj wbijają majina
Pierwszy ma 7280, drugi ma 6240.
Różnice od bazowej wartości, odpowiednio 280 i 240 to 40%. 280/7000=240/6000=0,4=40%
Wiem jak to wygląda, ale choć stałoprzemianowcy będą dostawać "więcej", bo tak wynika z ich statystyk, to nadal mowa o 40%
Nie można jednak zapominać, że u czasowoprzemianowców na najwyższej przemianie będzie taki sam efekt, boost.
Jakiś demon ma na ostatniej przemianie jakiejś statystyki 7000
Saiyanin na ostatniej transie ma tej samej statystyki 6000
Obaj wbijają majina
Pierwszy ma 7280, drugi ma 6240.
Różnice od bazowej wartości, odpowiednio 280 i 240 to 40%. 280/7000=240/6000=0,4=40%
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Ma-Jin
Nie Sty 18, 2015 3:48 pm
Aaha. Czyli ten mnożnik 40% dotyczy bazowej wartości, a nie ostatecznej formy?
Jżeli tak to w sumie zaproponowane mnożniki dla treningów przez Ala też wydają się ok.
Jżeli tak to w sumie zaproponowane mnożniki dla treningów przez Ala też wydają się ok.
Re: Ma-Jin
Nie Sty 18, 2015 6:36 pm
Em, przez "bazową wartość" miałem na myśli standardową wartość dla statów, bez boostu, również z przemianami. Można uznać, że boost dotyczy statystyk na normalu, bo mnożniki przemian i tak zrobią swoje.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Ma-Jin
Pon Sty 19, 2015 3:39 am
Bo przemiana stała to Ewolucja, czyli stały modyfikator bazowych statystyk. Reasumując to są ciągle bazowe statystyki bo nie ulegają mnożnikom czasowym ani wzmocnieniom, tylko jednorazowym
Ewolucjom która nie do tego że przy gwałtownym wzroście siły modyfikuje na wyższy poziom możliwości postaci, ale też punkty za trening mówią o tym, że jego ciało jest silniejsze i rozwijają się też w innym tempie i w inny sposób (lepszy sposób bo ewoluował), dlatego też staty zawsze pozostają takie same.
Dlatego jak liczyłem postacie osiągną taki sam rezultat z 40%.
P.S
Chepri mylisz się Sayianin w ostatniej formie czyli ssj4 będzie silniejszy od demona a z miajin'em będzie koksem.
Demon - 1000 siły -> wszystkie ewolucje -> 10.000 -> Majin +40% -> 14.000
Sayian - 1000 siły -> zmiana w ssj4 -> 11.500 -> Majin +40% -> 16.100
Różnica jest diametralna, i bazując się na czystej sile destrukcji Demon zostaje dosłownie Zdeptany. To tak odnośnie tego że "stałoprzemianowcy" dostaną więcej ^^
Btw niezależnie od liczenia wyjdzie do samo -> Sayian - 1000 siły -> majin +40% -> 1400 -> ssj4 -> 16.100
Tak samo u demona:
Demon - 1000 siły -> Majin +40% -> 1400 -> wszystkie ewolucje -> 14.000
Ponieważ jak mówiłeś procenty są uniwersalne i zawsze rosną proporcjonalnie do siły postaci. Tym samym potwierdzam że nie ma sensu kombinować ^^
Ewolucjom która nie do tego że przy gwałtownym wzroście siły modyfikuje na wyższy poziom możliwości postaci, ale też punkty za trening mówią o tym, że jego ciało jest silniejsze i rozwijają się też w innym tempie i w inny sposób (lepszy sposób bo ewoluował), dlatego też staty zawsze pozostają takie same.
Dlatego jak liczyłem postacie osiągną taki sam rezultat z 40%.
P.S
Chepri mylisz się Sayianin w ostatniej formie czyli ssj4 będzie silniejszy od demona a z miajin'em będzie koksem.
Demon - 1000 siły -> wszystkie ewolucje -> 10.000 -> Majin +40% -> 14.000
Sayian - 1000 siły -> zmiana w ssj4 -> 11.500 -> Majin +40% -> 16.100
Różnica jest diametralna, i bazując się na czystej sile destrukcji Demon zostaje dosłownie Zdeptany. To tak odnośnie tego że "stałoprzemianowcy" dostaną więcej ^^
Btw niezależnie od liczenia wyjdzie do samo -> Sayian - 1000 siły -> majin +40% -> 1400 -> ssj4 -> 16.100
Tak samo u demona:
Demon - 1000 siły -> Majin +40% -> 1400 -> wszystkie ewolucje -> 14.000
Ponieważ jak mówiłeś procenty są uniwersalne i zawsze rosną proporcjonalnie do siły postaci. Tym samym potwierdzam że nie ma sensu kombinować ^^
Re: Ma-Jin
Pon Sty 19, 2015 9:44 pm
Ale Al, to wynika z indywidualnych mnożników każdej rasy, bo praktycznie każda rasa ma inna maksymalne mnożniki.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Ma-Jin
Pon Sty 26, 2015 11:33 am
Z tego co liczę, Rei z balansował idealnie mnożniki i jakby nie liczyć, wychodzi w miarę równo, szczególnie jak się użyje tego sposobu, ponieważ jak powtarzałem po raz setny.
Rasy stałe mają ZAWSZE BAZOWE STATY. Ich przemiana nie liczy się jako przemiana, a ewolucja więc nie jest to wzmocnienie tymczasowe, a stałe, tak jak by ich organizm się wzmocnił na stałe, więc nie licz to jako mnożnik, a jako staty startowe, według tej logiki łatwiej przy procentach wyliczyć sens, z resztą jak liczę to mi się wszystko zgadza więc nie wiem gdzie problem.
Rasy stałe mają ZAWSZE BAZOWE STATY. Ich przemiana nie liczy się jako przemiana, a ewolucja więc nie jest to wzmocnienie tymczasowe, a stałe, tak jak by ich organizm się wzmocnił na stałe, więc nie licz to jako mnożnik, a jako staty startowe, według tej logiki łatwiej przy procentach wyliczyć sens, z resztą jak liczę to mi się wszystko zgadza więc nie wiem gdzie problem.
Strona 2 z 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|