Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Khepri
Khepri
Liczba postów : 637
Data rejestracji : 28/03/2013


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk0/0Ma-Jin - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
http://rexvil.deviantart.com/

Ma-Jin - Page 2 Empty Ma-Jin

Sro Lis 26, 2014 5:58 pm
First topic message reminder :

Wpadłem ostatnio na taki jeden pomysł odnośnie wyżej wymienionej techniki i stwierdziłem, że warto wrzucić go tutaj, a więc zaczynajmy

Majin to transformacja mocna, bo nie dość, że ma niebagatelne mnożniki, to jeszcze daje bonus do treningu, ale te warunki są spełnione tylko przy normalnej postaci. Gdy mamy już jakąś transformacje boost mocy gwałtownie maleje a im wyższy mnożnik, tym gorzej. Co więc chce z tym zrobić? Mianowicie, mój pomysł zakłada odrzucenie mnożników i zamiast nich wprowadzenie pewnej liczby pkt (jak przy białej aurze), która by zależała od poziomu mocy gracza (ile dokładnie jest kwestią do ustalenia) i mogła być rozdana do normalnych statystyk. Gdy te pkt rozdamy będą one normalnie traktowane jak nasze statystyki i normalnie mnożone przy transformacjach czasowych. Oczywiście gracze z transformacjami stałymi będą mieli odpowiednio o mnożnik swojej przemiany. Wbrew jakimkolwiek opiniom, nie daje to przewagi rason z transami stałymi.
Dlaczego uważam, że ten pomysł jej lepszym rozwiązaniem? Co prawda zmniejsza on boost na normalu, ale bardziej wyrównuje boost przy przemianie przez co sama technika jest bardziej atrakcyjna dla graczy nie tylko fabularnie, ale i mechanicznie.

To tyle ode mnie, czekam na Wasze opinie

Khepri
Liczba postów : 637
Data rejestracji : 28/03/2013


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk0/0Ma-Jin - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
http://rexvil.deviantart.com/

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Sob Sty 10, 2015 3:45 pm
No właśnie, dlatego też nie miałem zbytnio pomysłu na ile ustawić limit. Ale myślę, że 3 walki będą ok, w końcu też ktoś na majinie może się pokusić na walkę z kilkoma oponentami na raz, nawet jeśli oni okażą się silniejsi.
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk2250/2250Ma-Jin - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Pon Sty 12, 2015 4:33 pm
Więc jaki jest werdykt odnośnie tej walki, ponieważ w tym przypadku osobiście mi wszystko jedno. Potem cóż mogę, lub ktoś szybszy może to dodać xD
Khepri
Khepri
Liczba postów : 637
Data rejestracji : 28/03/2013


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk0/0Ma-Jin - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
http://rexvil.deviantart.com/

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Sro Sty 14, 2015 3:54 pm
Wygląda to tak, że walk jest dopuszczalnie 3.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk2250/2250Ma-Jin - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Sro Sty 14, 2015 6:08 pm
Dobrze podsumowując:

Majin:

-Bonus 40% do każdej statystyki

-Czas trwania 15 postów

-Podczas 3 pierwszych walk czas trwania jest zatrzymany.

Zgadza się? Czy czegoś brakuje?
Anonymous
Gość
Gość

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Sro Sty 14, 2015 7:25 pm
Wstawiaj.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk2250/2250Ma-Jin - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Czw Sty 15, 2015 4:57 am
Wziąłem się za wprowadzanie zmian, niestety zaniechałem działanie ze względu na komplikacje. Jak się przyjrzałem był tam system liczenia bonusu dla ras z przemianami niestałymi i oddzielny dla stałych, zmiana bonusu wymaga też zmiany liczenia.

W związku z tym pogrzebałem trochę i w oparciu o to zrobiłem mini wersje "Maźka" z lekkimi poprawkami:

Prototyp:

To tyle jeżeli chodzi o chwilową sytuację.


Ostatnio zmieniony przez Al dnia Czw Sty 15, 2015 5:06 pm, w całości zmieniany 1 raz
Anonymous
Gość
Gość

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Czw Sty 15, 2015 3:44 pm
40% z 20 to 8 bączku.

Aye poprawione, robiłem to późną godziną. Al
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk2250/2250Ma-Jin - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Sob Sty 17, 2015 9:44 pm
BUMP*


*Bump - skrót od Bring Up My Post.
Khepri
Khepri
Liczba postów : 637
Data rejestracji : 28/03/2013


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk0/0Ma-Jin - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
http://rexvil.deviantart.com/

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Sob Sty 17, 2015 11:06 pm
To tak. Z mojej perspektywy to wyglądało tak:

Dla przemian stałych:
Przed:
Statystyka: 500

Po:
Statystyka: 500+40% = 700

Dla przemian czasowych:
Przed:
Statystyka: 100/500

Po:
Statystyka: 100+40% = 140/500+40% = 700

W skrócie działą to tak, że boostowane są wszystkie statystyki postaci, nawet te po ukośniku (chyba, że są dobrowolnie obniżone, wtedy nie muszą). I statystyki normala i transy są boostowane o 40%.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk1/1Ma-Jin - Page 2 R0te38  (1/1)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Sob Sty 17, 2015 11:53 pm
Te obliczenia, wyliczenia, a co dopiero zdobywane pkt na mazinie mnie się osobiście dziwnie widzą. Namotane jak kable od słuchawek.

Zmiennoprzemianowcy jak saiyanie:
bazowa 1000+40%=1400 (+400)

Stało przemiałowcy jak np. demon:
na ostatniej przemianinie 10000 : przez mnożnik 10 do bazowej 1000
1000+40%=1400 *10 = 14000

Z drugiej strony jak zrobimy 10 000+40% to jakimś sposobem też wyjdzie 14000

Nie wiem czy to dobrze i aż tak prosto wychodzi czy totalnie źle coś w tym wszystkim jest...
Khepri
Khepri
Liczba postów : 637
Data rejestracji : 28/03/2013


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk0/0Ma-Jin - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
http://rexvil.deviantart.com/

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Nie Sty 18, 2015 12:37 pm
Um, tak, tak to powinno wychodzić. Procenty mają jedną ważną cechę, uniwersalność. Nie ważne czy to będzie 8/20, czy 4000/10000, to nadal w obu przypadkach jest 40%.
Wiem jak to wygląda, ale choć stałoprzemianowcy będą dostawać "więcej", bo tak wynika z ich statystyk, to nadal mowa o 40%
Nie można jednak zapominać, że u czasowoprzemianowców na najwyższej przemianie będzie taki sam efekt, boost.
Jakiś demon ma na ostatniej przemianie jakiejś statystyki 7000
Saiyanin na ostatniej transie ma tej samej statystyki 6000
Obaj wbijają majina
Pierwszy ma 7280, drugi ma 6240.
Różnice od bazowej wartości, odpowiednio 280 i 240 to 40%. 280/7000=240/6000=0,4=40%
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk1/1Ma-Jin - Page 2 R0te38  (1/1)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Nie Sty 18, 2015 3:48 pm
Aaha. Czyli ten mnożnik 40% dotyczy bazowej wartości, a nie ostatecznej formy?

Jżeli tak to w sumie zaproponowane mnożniki dla treningów przez Ala też wydają się ok.
Khepri
Khepri
Liczba postów : 637
Data rejestracji : 28/03/2013


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk0/0Ma-Jin - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
http://rexvil.deviantart.com/

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Nie Sty 18, 2015 6:36 pm
Em, przez "bazową wartość" miałem na myśli standardową wartość dla statów, bez boostu, również z przemianami. Można uznać, że boost dotyczy statystyk na normalu, bo mnożniki przemian i tak zrobią swoje.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk2250/2250Ma-Jin - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Pon Sty 19, 2015 3:39 am
Bo przemiana stała to Ewolucja, czyli stały modyfikator bazowych statystyk. Reasumując to są ciągle bazowe statystyki bo nie ulegają mnożnikom czasowym ani wzmocnieniom, tylko jednorazowym

Ewolucjom która nie do tego że przy gwałtownym wzroście siły modyfikuje na wyższy poziom możliwości postaci, ale też punkty za trening mówią o tym, że jego ciało jest silniejsze i rozwijają się też w innym tempie i w inny sposób (lepszy sposób bo ewoluował), dlatego też staty zawsze pozostają takie same.

Dlatego jak liczyłem postacie osiągną taki sam rezultat z 40%.

P.S

Chepri mylisz się Sayianin w ostatniej formie czyli ssj4 będzie silniejszy od demona a z miajin'em będzie koksem.

Demon - 1000 siły -> wszystkie ewolucje -> 10.000 -> Majin +40% -> 14.000

Sayian - 1000 siły -> zmiana w ssj4 -> 11.500 -> Majin +40% -> 16.100

Różnica jest diametralna, i bazując się na czystej sile destrukcji Demon zostaje dosłownie Zdeptany. To tak odnośnie tego że "stałoprzemianowcy" dostaną więcej ^^

Btw niezależnie od liczenia wyjdzie do samo -> Sayian - 1000 siły -> majin +40% -> 1400 -> ssj4 -> 16.100

Tak samo u demona:

Demon - 1000 siły -> Majin +40% -> 1400 -> wszystkie ewolucje -> 14.000

Ponieważ jak mówiłeś procenty są uniwersalne i zawsze rosną proporcjonalnie do siły postaci. Tym samym potwierdzam że nie ma sensu kombinować ^^
Khepri
Khepri
Liczba postów : 637
Data rejestracji : 28/03/2013


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk0/0Ma-Jin - Page 2 R0te38  (0/0)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)
http://rexvil.deviantart.com/

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Pon Sty 19, 2015 9:44 pm
Ale Al, to wynika z indywidualnych mnożników każdej rasy, bo praktycznie każda rasa ma inna maksymalne mnożniki.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Ma-Jin - Page 2 9tkhzk2250/2250Ma-Jin - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Ma-Jin - Page 2 Left_bar_bleue0/0Ma-Jin - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Pon Sty 26, 2015 11:33 am
Z tego co liczę, Rei z balansował idealnie mnożniki i jakby nie liczyć, wychodzi w miarę równo, szczególnie jak się użyje tego sposobu, ponieważ jak powtarzałem po raz setny.

Rasy stałe mają ZAWSZE BAZOWE STATY. Ich przemiana nie liczy się jako przemiana, a ewolucja więc nie jest to wzmocnienie tymczasowe, a stałe, tak jak by ich organizm się wzmocnił na stałe, więc nie licz to jako mnożnik, a jako staty startowe, według tej logiki łatwiej przy procentach wyliczyć sens, z resztą jak liczę to mi się wszystko zgadza więc nie wiem gdzie problem.
Sponsored content

Ma-Jin - Page 2 Empty Re: Ma-Jin

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito