Skillownia Chepri'ego
Czw Lis 28, 2013 8:57 pm
Bojowe:
- Dragon Claws:
- Dragon Claws
Typ: Bojowa
Poziom I
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu z Ki pazurów, ściśle przylegających do dłoni.
Mają one dużą niszczycielską moc i przedrą się przez niemal wszystko.
Wymagania: Ki Sword, 200 energii, 200 siły, 20 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,4*energia + siła; Koszt: 90% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
Poziom II
Opis: Dzięki lepszej kontroli nad Ki, pazury stają się twardsze i przypominają energetyczny egzoszkielet, przez co mogą zadawać większe obrażenia. Zyskują też specyficzną właściwość zwiększającą siłę ataków fizycznych, działając podobnie do kastetu.
Wymagania: Poziom I, 500 energii, 35 pkt treningowych wersja ofensywna, 40 pkt wersja neutralna
Wersja ofensywna:
Efekt: dmg= 1,5*energia + siła Koszt: 80% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 1x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
Wersja neutralna:
Efekt: +5% do ataków fizycznych Koszt: 15 Ki na turę utrzymania pazurów.
Użycie: Max. 4 tury.
Technika(atak) neutralna
Technika(atak) fizyczna
- Akuma no Katon:
Akuma no Katon
(Demonic Fire/Demoniczny Ogień)
Typ: Bojowa
Poziom I:
Opis: Użytkownik zbiera energię w ciele i wyrzuca ją na zewnątrz wraz z oddechem, choć nic nie stoi na przeszkodzie, by robić to robić to ręcznie, tworząc promień ognistej energii.
Wymagania: 250 energii, -30 pkt
Efekt: DMG=Ki (max. 25%) koszt: 110% DMG
Użycie: Co 3 tury, 4 razy w walce
Poziom II:
Opis: Wraz z rozwojem użytkownika, technika jaką się posługuje również staje się silniejsza. Wokół promienia pojawiają się niewielkie wyładowania elektryczne, zwiększa się też jego średnica, ale najbardziej istotną zmianą jest moc ataku.
Wymagania: Poziom I, 400 energii, -40 pkt
Efekt: DMG=Ki (max. 45%) koszt: 90% DMG
Użycie: Co 4 tury, dwa razy w walce
Poziom III:
Opis: Ostateczna forma tej techniki. Od poprzednich wersji różni się poza mocą dwoma rzeczami: Pierwsza, wykonuje się ją dwoma rękami - wytwarza się w dłoniach dwie kule energii i wyrzucając je do przodu, zderza ze sobą w osi pionowej, jak przy Kamehameha. Druga, występuje w dwóch postaciach, klasycznej i kulistej. Obie wykonuje się tak samo.
Wymagania: Poziom II, 5000 energii, -60 pkt
Efekt: DMG=Ki (max. 90%) koszt: 70% DMG
Użycie: Raz w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
Fabularne:
- Inhuman Smell:
Inhuman Smell
Typ: Fabularna
Opis:
Wszechobecne opary siarki i ciężkich związków chemicznych mogą bardzo zaszkodzić na nos i drogi oddechowe. Jednak w połączeniu z leczniczymi umiejętnościami, jakie posiadają demony, owe części ciała mogą zostać uodpornione na złe warunki, a nawet usprawnione do poziomu, o jakim zwykli ludzie mogą pomarzyć. Jesli wziąć pod uwagę fakt, że każdy ma jedyny w swoim rodzaju zapach, to otrzymujemy możliwość odnalezienia niemal każdego po zapachu, który bardzo trudno ukryć. W walce jadnak zapachy nakładają się na siebie i nie da się tak kogoś wykryć.
Wymagania: 10 sesji treningowych w lokalizacji Wulkan
Efekt: Wykrycie każdego w obrębie tematu (nie dotyczy androidów) koszt: brak
Użycie: tylko poza walką
Technika(atak) neutralna
Technika(atak) fizyczna
- Living Heat:
Living Heat(er)
Typ: Fabularna
Opis: Technika ta pozwala na magazynowanie ciepła wewnątrz własnego ciała, jak i również emitowanie go na zewnątrz w razie potrzeby
Wymagania: Brak
Efekt: Wchłanianie i emitowanie ciepła według woli, +50 do podrywania dziewczyn, zwłaszcza gdy robi się zimno
koszt: brak
Użycie: Bez ograniczeń
Technika neutralna
Technika fizyczna
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|