Techniki Reda
+8
Vam
Raziel
Hazard
Al
Hikaru
Xanas
Kuro
Red
12 posters
Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Techniki Reda
Pią Sie 16, 2013 4:02 pm
Dark Soul
Opis: Technika ta polega na złapaniu odrobinki Ki z otoczenia i rozszerzeniu o swoją energię, a ta uwolniona moc niczym rój pszczół leci na przeciwnika. Taka Ki w formie czarnych motyli bądź odłamków opatula szczelnie rywala i powoduje eksplozję na jego całym ciele. Nie da się uciec (tj. użyć Barierre, Kiai bądź kontry) od tej umiejętności, chyba że posiada się dwukrotnie większy PL od właściciela Dark Soul.
Wymagania: jedna przemiana, 150 punktów treningowych, 800 energii, znajomość KI FEELING II stopnia
Efekt: Ki (max. 30%) + HP całościowe oponenta (max. 5%)* = DMG
Koszt: 90% DMG
Użycie: co trzy tury, dwa razy w walce
*całościowe, czyli takie jakie miałby przy pełnym zdrowiu
Opis: Technika ta polega na złapaniu odrobinki Ki z otoczenia i rozszerzeniu o swoją energię, a ta uwolniona moc niczym rój pszczół leci na przeciwnika. Taka Ki w formie czarnych motyli bądź odłamków opatula szczelnie rywala i powoduje eksplozję na jego całym ciele. Nie da się uciec (tj. użyć Barierre, Kiai bądź kontry) od tej umiejętności, chyba że posiada się dwukrotnie większy PL od właściciela Dark Soul.
Wymagania: jedna przemiana, 150 punktów treningowych, 800 energii, znajomość KI FEELING II stopnia
Efekt: Ki (max. 30%) + HP całościowe oponenta (max. 5%)* = DMG
Koszt: 90% DMG
Użycie: co trzy tury, dwa razy w walce
*całościowe, czyli takie jakie miałby przy pełnym zdrowiu
Re: Techniki Reda
Pią Sie 16, 2013 5:24 pm
Do wymagań dorzuciłbym jeszcze znajomość obu poziomów Ki-Feeling i gitara
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Pią Sie 16, 2013 6:01 pm
Myślę że zdanie Kuro jest dobre i jak to zrobisz to akcepcior.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Pią Sie 16, 2013 7:20 pm
Wg mnie coś takiego jak bariera powinna dać radę bo ona wychodzi przecież z ciała, więc ta druga czarna skóra by po prostu zdetonowała się na tarczy.
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sob Sie 17, 2013 9:23 am
Ki Feeling drugiego stopnia dodam, a co do Bariery to i tak uważam, że nie da się tak bezpośredniego wybuchu (bo aż przy samej skórze ze wszystkich stron) całkowicie zniwelować. Może użytkownik Bariery straci tylko 50% obrażeń przewidywalnych? Jako demon nie mam szans na nauczenie się Bariery, a tak to chociaż trochę zajdę za skórę Saiyanom, Androidom i Kaishinom, którzy mogliby przysłonić się ów tarczą mentalną?
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sob Sie 17, 2013 2:55 pm
No nie bo pacz Redzie. Rozumiem zamysł, że to się przykleja prawie jak sharinganowe czarne płomienie Amaterasu, a potem jest boom, ale bariera nie powstaje tak jak bańka tylko wychodzi raczej z ciała tak jak to było widać po trochu w czasie walki Vegongo z Buu. Ta technika i tak nie jest zbyt popularna nie każdy ją zna i nie każdy ją pozna.. pociesz się, że jedynie bariera jest tak naprawdę stuprocentową ochroną przed tym bo niczym więcej nie da się tego z siebie zrzucić, to jak napalm. A zrzucenie tego przy pomocy samego PL można by dać 2.5 raza większy od Twojego.
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sob Sie 17, 2013 3:46 pm
Hikaru, to chociaż niech Bariera absorbuje 75% DMG, żeby nie poszła technika na zmarnowanie. Na razie mało kto zna tarczę mentalną, ale jestem pewna, że po kursach u znawców będą znać, i taki biedny demonek jak ja będzie w plecy : P
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sob Sie 17, 2013 5:26 pm
Każda technika zablokowana barierą idzie na zmarnowanie. więc nie rozumiem postu
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sob Sie 17, 2013 5:59 pm
@Xanas
Wiem, że każda, ale chcę mieć jakieś szansę przed "kozakami" z Barierą
Wiem, że każda, ale chcę mieć jakieś szansę przed "kozakami" z Barierą
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sob Sie 17, 2013 6:14 pm
Nie ma kozaków z barierą w tej chwili nikt nawet nie przekracza Twojej siły. A jeśli myślisz o npcach... na nich nigdy nie ma mocnych coś o tym wiem.
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sob Sie 17, 2013 9:45 pm
Yhm, no dobra, Bariera uniemożliwia działanie Dark Soul... to może odporne na Zanzoken chociaż?
EDIT Myślałem byś mogła sterować tą techniką skoro znasz ki fill, więc tak to zanzokenem się nie obroni.
EDIT Myślałem byś mogła sterować tą techniką skoro znasz ki fill, więc tak to zanzokenem się nie obroni.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sob Sie 17, 2013 11:18 pm
Kiai rozprasza ki więc też nie może być twoja technika odporna na nią, to samo barierre, sam energy weave jest w stanie zneutralizować twoją technikę . Ujmując w skrócie, DMG względem wojowników z twojego poziomu jest stanowczo niski i osobie przy twoim hp lub wyższym nie spowodujesz znaczącej krzywdy. Zważywszy na dmg raczej przeciwnik nie da rady się uchylić przed tym atakiem jak przed większością (prawa mechaniki), jednakże jeżeli bar i kiai mają nie działać technika niestety jest nie do przyjęcia i mówię NIE,NEIN,NO!.
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sob Sie 17, 2013 11:35 pm
Czyli jak zmienię, że Bariera i Kiai działają, to będzie akcept?
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Nie Sie 18, 2013 3:12 pm
Dark Soul
Opis: Technika ta polega na złapaniu odrobinki Ki z otoczenia i rozszerzeniu o swoją energię, a ta uwolniona moc niczym rój pszczół leci na przeciwnika. Taka Ki w formie czarnych motyli bądź odłamków opatula szczelnie rywala i powoduje eksplozję na jego całym ciele. Nie da się uciec od tej umiejętności (nie dotyczy Barierre lub Kiai), chyba że posiada się trzykrotnie większy PL od właściciela Dark Soul.
Wymagania: jedna przemiana, 150 punktów treningowych, 800 energii, znajomość KI FEELING II stopnia
Efekt: Ki (max. 30%) + HP całościowe oponenta (max. 5%)* = DMG
Koszt: 90% DMG
Użycie: co trzy tury, dwa razy w walce
*całościowe, czyli takie jakie miałby przy pełnym zdrowiu
Czyli taki opis może być?
Opis: Technika ta polega na złapaniu odrobinki Ki z otoczenia i rozszerzeniu o swoją energię, a ta uwolniona moc niczym rój pszczół leci na przeciwnika. Taka Ki w formie czarnych motyli bądź odłamków opatula szczelnie rywala i powoduje eksplozję na jego całym ciele. Nie da się uciec od tej umiejętności (nie dotyczy Barierre lub Kiai), chyba że posiada się trzykrotnie większy PL od właściciela Dark Soul.
Wymagania: jedna przemiana, 150 punktów treningowych, 800 energii, znajomość KI FEELING II stopnia
Efekt: Ki (max. 30%) + HP całościowe oponenta (max. 5%)* = DMG
Koszt: 90% DMG
Użycie: co trzy tury, dwa razy w walce
*całościowe, czyli takie jakie miałby przy pełnym zdrowiu
Czyli taki opis może być?
- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Nie Sie 18, 2013 3:41 pm
Akcept
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Wto Sie 20, 2013 8:36 pm
Fajne, Akcept
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sro Sie 21, 2013 4:25 pm
I teraz jest okej, btw. ja bym podkręcił dmg jak mówiłem wcześniej ale najwyraźniej taka ci odpowiada.
Akcept
Choć gdybyś zmieniła działanie techniki na atak typu AP, to sądzę że przebicie się przez barierre byłoby wykonalne, ale wymagałoby to lekkiej zmiany techniki.
Akcept
Choć gdybyś zmieniła działanie techniki na atak typu AP, to sądzę że przebicie się przez barierre byłoby wykonalne, ale wymagałoby to lekkiej zmiany techniki.
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sro Sie 21, 2013 5:08 pm
Typu AP? Co masz na myśli Al?
Nie mogę dać za dużego dmg, ponieważ nie starczyłoby mi na tyle Ki. Przynajmniej w obecnej postaci, być może będę dążyć do zmaksymalizowania energii, ale póki co tak jest dobrze.
Nie mogę dać za dużego dmg, ponieważ nie starczyłoby mi na tyle Ki. Przynajmniej w obecnej postaci, być może będę dążyć do zmaksymalizowania energii, ale póki co tak jest dobrze.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Czw Sie 22, 2013 3:53 am
Oh wybacz moje przyzwyczajenie do skrótów xD. Już wyjaśniam AP to skrót od Armor Piercing czyli przeciwpancerne, gdyby twój atak miał formę która może przewiercić/przebić się przez wrogie ki to dałoby się z pewnością obejść Barierre ^^.
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sro Gru 10, 2014 8:14 pm
Gato Preto
Opis: Technika ta polega na metamorfozie w dowolnej chwili w czarnego kota - różnego rozmiaru. Nie dodaje ta forma bonusowych punktów (nawet jeśli byłby potężnie zbudowanym kotem wielkości tygrysa) - to typ techniki fabularnej.
Wymagania: Aby nie rzucać się w oczy - KI Feeling II stopnia
Efekt: przemiana w kota
Koszt: ... może być bez?
Użycie: ... em... w dowolnej chwili?
Opis: Technika ta polega na metamorfozie w dowolnej chwili w czarnego kota - różnego rozmiaru. Nie dodaje ta forma bonusowych punktów (nawet jeśli byłby potężnie zbudowanym kotem wielkości tygrysa) - to typ techniki fabularnej.
Wymagania: Aby nie rzucać się w oczy - KI Feeling II stopnia
Efekt: przemiana w kota
Koszt: ... może być bez?
Użycie: ... em... w dowolnej chwili?
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sro Gru 10, 2014 8:36 pm
No to ja mam takie 2 małe "ale". Po pierwsze - dałbym jakieś ograniczenie co do rozmiarów kota, bo np. zamienisz się w "zwierzaczka" o rozmiarach Godzilli i będziesz bawić się w rozwalanie miasta. No chyba że taki był zamysł Druga sprawa to użycie - ograniczyłbym do momentu, gdy Twoja postać nie jest w trakcie walki. A tak to spoko, technika fajna
- Red
- Liczba postów : 838
Data rejestracji : 21/07/2012
Identification Number
HP:
(500/500)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Reda
Sro Gru 10, 2014 8:38 pm
Rozmiar max = prawdziwy tygrys
rozmiar min = malutkie kociątko
I w sumie może być poza walką, tak też planowałam. Jakby to się miało do fabuły Dragon Balla, gdyby to kot walczył?
rozmiar min = malutkie kociątko
I w sumie może być poza walką, tak też planowałam. Jakby to się miało do fabuły Dragon Balla, gdyby to kot walczył?
Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach