Techniki Chepri'ego
Pią Mar 29, 2013 10:04 pm
- Shiyōken:
- Shiyōken
Opis: Atak polegający na zwiększeniu siły rażenia po przez dodatkowe ramiona dziwnie wyrastające z ciała.
Wymagania: 50 energii, -8 pkt treningowych*; max -4 pkt z trenerem
Efekt: siła*2; koszt: -300 KI/turę;
Użycie: maksymalnie 5 tur,
Technika(atak) neutralna
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami człowieka.
- BUKUJUTSU:
- BUKUJUTSU
Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna
- KIAIHO:
- KIAIHO
Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.
- KI Feeling:
KI FEELING
I Stopień
Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
Wymagania:
900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się
od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin,
Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.
II Stopień
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
Technika(atak) neutralna
- TELEKINESIS:
- TELEKINESIS
Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna
Wersja Paraliżująca:
Wymagania: Wersja neutralna, 60 energii, -6 pkt treningowych samemu (z trenerem max -3)
Efekt: Paraliż przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: ilość energii przeciwnika *1,5;
Długość paraliżu:
> Jeśli przeciwnik ma do 1,5 raza więcej energii to na paraliż na 2 tury
> Jeśli od 1,5 do 3 to na 1.
> Jeśli powyżej 3 to nie da się go sparaliżować
Użycie: 2 razy w walce;
Uwaga!!! W trakcie trwania paraliżu możliwe jest tylko i wyłącznie używanie ataków fizycznych.
Technika(atak) paraliżująca
- RENZOKU ENERGY DAN:
- RENZOKU ENERGY DAN
Opis: Technika typowo siejąca zniszczenie.
Wymagania: 90 Energii, -14 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 108% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce
Technika(atak) ofensywna
- KI SWORD:
KI SWORD
Opis: Wokół dłoni tworzy się wrzecionowata poświata KI, która przybiera postać bardzo dobrze tnącego ostrza. Ponieważ przylega bezpośrednio do ręki jest łatwa w manewrowaniu.
Wymagania: 50 energii, 50 szybkości, 8 pkt treningowych;
Efekt: dmg= energia*1,1 szybkość; koszt: 100% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna
- Roga Fufu Ken:
ROGA FUFU KEN
Opis:
Bardzo zaawansowana i niezwykle mocna technika. Użytkownik przemienia się w wilka o niewiarygodnej sile i zwinności. Zadaje bardzo dużo obrażeń gryząc i szarpiąc pazurami przeciwnika.
Wymagania: 50 energii; 70 szybkości; -18 pkt* (max -9 z trenerem);
Efekt: siła + szybkość + energia koszt: 110%dmg
Użycie: raz na 3 tury, 3 razy w walce.
Technika(atak) ofensywna
- Kiai:
KIAI
Opis: Wszystkim Wam chyba ta technika jest bardzo dobrze znana. Za jej pomocą człowiek potrafi odbić dowolny atak KI, jeśli jest on pojedynczy.
Wymagania: 40 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: odbicie ataku energetycznego; koszt: 50% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce
Uwaga!!! Jeśli dmg ataku przekracza 8 krotność naszej energii to nie można go odbić.
Technika(atak) defensywna
- Galactic Donut:
- GALACTIC DONUT
Opis:
Galactic Donut jest to pierścień który zaciska się wokół przeciwnika i także unieruchamia go. Można technikę użyć na różne sposoby. Jako pierścienie, którymi przybija się przeciwnika do ściany albo owija jeden wielki wokół rąk.
Wymagania: 150 energii, -14 pkt treningowych (trenerem max -7 pkt); Rasa: Half-Sayanin, Sayanin i od przedstawicieli tych ras później można się nauczyć tej techniki.
Efekt: unieruchomienie przeciwnika na 2 tury; koszt: 1% maksymalnej ki + 30% siły przeciwnika
Długość paraliżu: Stosunek Energia/Siła i/lub Energia/Energia. Dzielisz i tyle ile wyjdzie, tyle tur trwa paraliż. Jeżeli w którymś ze stosunków wartość wyjdzie poniżej 1, to nie możesz użyć techniki. Maksymalnie paraliżujesz na 5 tur. Czyli np. masz 200 siły i 150 energi, a przeciwnik ma 100 energii. W stosunku siła/energia wychodzi Ci 2 tury, ale stosunek energia/energia jest 1,5 stąd paraliż trwa 1 turę. Ułamki się kasują, czyli jak wychodzi 3,33 to paraliżujesz na 3 tury.
Użycie: raz w walce,
Technika(atak) paraliżująca
- Dodonpa:
DODONPA
Opis: Najprostsza i najbardziej przystępna technika ludzi. Polega ona na wystrzeleniu cienkiego promienia KI.
Wymagania: 20 energii, -3 pkt treningowych;
Efekt: KI=DMG (max. 7%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: co 3 tury,
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
- Bankoku Bikkuri:
BANKOKU BIKKURI
Opis: Polega na porażeniu promieniem Ki przeciwnika. To coś jak kopnięcie prądem. Tylko mocniejsze. Dużo mocniejsze.
Wymagania: 50 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: paraliż na jedną turę dmg = energia; koszt: 110% dmg
Użycie: raz w walce,
Technika(atak) ofensywno-paraliżująca
Technika(atak) energetyczna
- Kienzan:
KIENZAN
Opis: Inaczej tnąca tarcza. Potrafi przeciąć dosłownie wszystko co stanie na jej drodze.
Wymagania: 50 Energii, -14 pkt treningowych (z trenerem max -7);
Efekt: KI = DMG (max 13%KI); koszt: 110% dmg
Użycie: co 3 tury, max 6 razy w walce
Technika(atak) ofensywna
- Taiyoken:
TAIYOKEN
Opis: Technika, która oślepia wroga na krótki czas
Wymagania: -3 pkt treningowe, 45 Energii; tylko u Genialnego Żółwia, w pałacu Kami-Samy oraz Tsurusennina (można nauczyć się też u osób, które to potrafią);
Efekt: oślepienie wroga przez 2 tury (jeśli przeciwnika zna Ki Feeling to przez 1 turę); koszt: - 400KI
Użycie: raz w walce
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mogą atakować.
Technika(atak) paraliżująca
- Dragon Claws:
Dragon Claws
Typ: Bojowa
Poziom I
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu z Ki pazurów, ściśle przylegających do dłoni.
Mają one dużą niszczycielską moc i przedrą się przez niemal wszystko.
Wymagania: Ki Sword, 200 energii, 200 siły, 20 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,4*energia + siła; Koszt: 90% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
Poziom II
Opis: Dzięki lepszej kontroli nad Ki, pazury stają się twardsze i przypominają energetyczny egzoszkielet, przez co mogą zadawać większe obrażenia. Zyskują też specyficzną właściwość zwiększającą siłę ataków fizycznych, działając podobnie do kastetu.
Wymagania: Poziom I, 500 energii, 35 pkt treningowych wersja ofensywna, 40 pkt wersja neutralna
Wersja ofensywna:
Efekt: dmg= 1,5*energia + siła Koszt: 80% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 1x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
- Mafuba:
MAFUBA
Opis: Technika polega na zamknięciu rywala w specjalnym pojemniku, przez co nie może nic zrobić przez jakiś czas.
Wymagania: 150 energii, max - 20pkt treningowych, Rasa: Człowiek, Nameczanin
Efekt: Blokuje rywala na 3 tury koszt: -900 KI + 30% szybkości przeciwnika, -200 HP (ponieważ ogólnie użycie tej techniki mogło człowieka zabić...)
Użycie: raz w walce; CD: 1 tura -->WAŻNE: Nie można zadawać dmgu nikomu zamkniętemu w naczyniu.
Uwaga!!! Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) paraliżująca
- Akuma no Katon:
Akuma no Katon
(Demonic Fire/Demoniczny Ogień)
Typ: Bojowa
Poziom I:
Opis: Użytkownik zbiera energię w ciele i wyrzuca ją na zewnątrz wraz z oddechem, choć nic nie stoi na przeszkodzie, by robić to robić to ręcznie, tworząc promień ognistej energii.
Wymagania: 250 energii, -30 pkt
Efekt: DMG=Ki (max. 25%) koszt: 110% DMG
Użycie: Co 3 tury, 4 razy w walce
Poziom II:
Opis: Wraz z rozwojem użytkownika, technika jaką się posługuje również staje się silniejsza. Wokół promienia pojawiają się niewielkie wyładowania elektryczne, zwiększa się też jego średnica, ale najbardziej istotną zmianą jest moc ataku.
Wymagania: Poziom I, 400 energii, -40 pkt
Efekt: DMG=Ki (max. 45%) koszt: 90% DMG
Użycie: Co 4 tury, dwa razy w walce
- Living Heat:
Living Heat(er)
Typ: Fabularna
Opis: Technika ta pozwala na magazynowanie ciepła wewnątrz własnego ciała, jak i również emitowanie go na zewnątrz w razie potrzeby
Wymagania: Brak
Efekt: Wchłanianie i emitowanie ciepła według woli, +50 do podrywania dziewczyn, zwłaszcza gdy robi się zimno
koszt: brak
Użycie: Bez ograniczeń
Technika neutralna
Technika fizyczna
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|