- Xanas
- Liczba postów : 610
Data rejestracji : 31/10/2012
Identification Number
HP:
(1127/1500)
KI:
(0/0)
Techniki Frosta
Czw Lis 01, 2012 9:58 am
Aktywne - Eye Beam
Aktywne - Latanie
Aktywne - Punishing Blaster
Aktywne- Death Beam; Barrage Death Beam
Aktywne- Death Web 1
Aktywne- Death Web 2
Aktywne - Nova Strike
Opis: Jest to jedna z podstawowych technik rasy Changeling. Używają ją wszyscy już od 1 poziomu. Changeling wyprostowuje rękę oraz palec wskazujący. Na jego czubku kumuluje się energia która zostaje wystrzelona w formie pocisku o bardzo małej średnicy.
Wymagania: 15 energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: KI = DMG (max 5%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 2 tury, 5 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
BARRAGE DEATH BEAM
Opis: Różni się od zwykłego Death Beama tylko tym, że changeling wystrzeliwuje nie 1, lecz więcej pocisków.
Wymagania: Death Beam, 30 energii, -8 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max dla jednego pocisku: 5%KI*x); koszt: 140% dmg
Użycie: co 3 tury, 4 razy w walce;
UWAGA!!! x - ilość wystrzelonych pocisków (max 4)
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
PUNISHING BLASTER
Opis: Changeling zbiera energię w swojej zamkniętej dłoni. Gdy nagromadzi jej odpowiednią ilość, otwiera dłoń i kierują ją w swojego przeciwnika aby wystrzelić nagromadzoną energią.
Wymagania: 60 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, 5 razy w walce.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
NOVA STRIKE
Opis: Wokół changelinga powstaje fioletowa aura, która nadaje mu niesamowitą szybkość. Leci on do przodu niszcząc wszystko dookoła, jedyną wadą tej techniki jest to iż nie można w niej skręcać.
Wymagania: 150 energii, 200 szybkości, Trzecia Forma, -16 pkt treningowych*; max -8 pkt z trenerem
Efekt: DMG = 2 x szybkość + 1/2energii; koszt: 120% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
EYE BEAM
Strzeż się laserowego spojrzenia! Wystarczy jedna chwila, a już możesz zostać porażony!
Wymagania: 20 Energii, -4 pkt treningowe samemu (z trenerem max -2 pkt)
Efekt: unieruchomienie przeciwnika na 1 turę; koszt: 30% energii przeciwnika + 1% maksymalnej ki
Użycie: co 3 tury, max 3x w czasie walki
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Saiyan, Halfów oraz Ludzi (poza ostatnią przemianą "fuzją z demonem"). Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) paraliżująca
Poziom I
Opis: Ciało użytkowania spowija energetyczna plątanina sieci która lśni jasnym blaskiem. Gdy ktokolwiek dotknie użytkownika spowitego tą techniką otrzymuje obrażenia. Technika utrzymuje się przez pewien czas co chwila pobierając energię z wnętrza użytkownika. Nie zapewnia żadnej dodatkowej obrony i działa tylko na ataki fizyczne.
Wymagania: 150 energii, -10 punktów treningowych.
Efekt: DMG= DMG fizyczny przeciwnika + Energia *1.2 moja. Koszt/tura = Energia*1,4
Użycie: można użyć przez dwie tury 2 tury jedna po drugiej, max 2x w walce, co 2 tury
Defensywna
Uwaga: jeśli użyje się w jednej turze, a w drugiej nie to i tak trzeba czekać kolejne dwie tury
(każdy atak fizyczny przeciwnika sprawia że przeciwnik zadaje obrażenia Forstowi i sobie)
Poziom II
Opis: Z rąk użytkownika wystrzeliwuje cała masa energetycznych nici i po chwili oplata całe ciało przeciwnika. Pajęczyna zadaje obrażenia co turę a dodatkowo paraliżuje ofiarę. Nici są bardzo gęste i szybkie przez co uniknięcie ich jest prawie niemożliwe.
Wymagania: 300 energii, -20 punktów treningowych.
Efekt: DMG/Tura = Energia, paraliż na 2 tury ; Koszt:Energia*2
Użycie: max 2x w walce, co 2 tury
Obrona tylko barierą!
Aktywne - Latanie
Aktywne - Punishing Blaster
Aktywne- Death Beam; Barrage Death Beam
Aktywne- Death Web 1
Aktywne- Death Web 2
Aktywne - Nova Strike
Techniki Ogólne
DEATH BEAMOpis: Jest to jedna z podstawowych technik rasy Changeling. Używają ją wszyscy już od 1 poziomu. Changeling wyprostowuje rękę oraz palec wskazujący. Na jego czubku kumuluje się energia która zostaje wystrzelona w formie pocisku o bardzo małej średnicy.
Wymagania: 15 energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: KI = DMG (max 5%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 2 tury, 5 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
BARRAGE DEATH BEAM
Opis: Różni się od zwykłego Death Beama tylko tym, że changeling wystrzeliwuje nie 1, lecz więcej pocisków.
Wymagania: Death Beam, 30 energii, -8 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max dla jednego pocisku: 5%KI*x); koszt: 140% dmg
Użycie: co 3 tury, 4 razy w walce;
UWAGA!!! x - ilość wystrzelonych pocisków (max 4)
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
PUNISHING BLASTER
Opis: Changeling zbiera energię w swojej zamkniętej dłoni. Gdy nagromadzi jej odpowiednią ilość, otwiera dłoń i kierują ją w swojego przeciwnika aby wystrzelić nagromadzoną energią.
Wymagania: 60 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, 5 razy w walce.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
NOVA STRIKE
Opis: Wokół changelinga powstaje fioletowa aura, która nadaje mu niesamowitą szybkość. Leci on do przodu niszcząc wszystko dookoła, jedyną wadą tej techniki jest to iż nie można w niej skręcać.
Wymagania: 150 energii, 200 szybkości, Trzecia Forma, -16 pkt treningowych*; max -8 pkt z trenerem
Efekt: DMG = 2 x szybkość + 1/2energii; koszt: 120% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
EYE BEAM
Strzeż się laserowego spojrzenia! Wystarczy jedna chwila, a już możesz zostać porażony!
Wymagania: 20 Energii, -4 pkt treningowe samemu (z trenerem max -2 pkt)
Efekt: unieruchomienie przeciwnika na 1 turę; koszt: 30% energii przeciwnika + 1% maksymalnej ki
Użycie: co 3 tury, max 3x w czasie walki
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Saiyan, Halfów oraz Ludzi (poza ostatnią przemianą "fuzją z demonem"). Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Technika(atak) paraliżująca
Techniki Własne
Death WebPoziom I
Opis: Ciało użytkowania spowija energetyczna plątanina sieci która lśni jasnym blaskiem. Gdy ktokolwiek dotknie użytkownika spowitego tą techniką otrzymuje obrażenia. Technika utrzymuje się przez pewien czas co chwila pobierając energię z wnętrza użytkownika. Nie zapewnia żadnej dodatkowej obrony i działa tylko na ataki fizyczne.
Wymagania: 150 energii, -10 punktów treningowych.
Efekt: DMG= DMG fizyczny przeciwnika + Energia *1.2 moja. Koszt/tura = Energia*1,4
Użycie: można użyć przez dwie tury 2 tury jedna po drugiej, max 2x w walce, co 2 tury
Defensywna
Uwaga: jeśli użyje się w jednej turze, a w drugiej nie to i tak trzeba czekać kolejne dwie tury
(każdy atak fizyczny przeciwnika sprawia że przeciwnik zadaje obrażenia Forstowi i sobie)
Poziom II
Opis: Z rąk użytkownika wystrzeliwuje cała masa energetycznych nici i po chwili oplata całe ciało przeciwnika. Pajęczyna zadaje obrażenia co turę a dodatkowo paraliżuje ofiarę. Nici są bardzo gęste i szybkie przez co uniknięcie ich jest prawie niemożliwe.
Wymagania: 300 energii, -20 punktów treningowych.
Efekt: DMG/Tura = Energia, paraliż na 2 tury ; Koszt:Energia*2
Użycie: max 2x w walce, co 2 tury
Obrona tylko barierą!
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach