- GośćGość
Techniki June
Czw Sie 02, 2012 9:50 pm
Techniki z rasy: Demon
- HONOO
Opis: Ognisty płomień, który zwęgla wszystko, co znajdzie się w jego zasięgu.
Wymagania: 45 energii, -9 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 9%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, max 10x w walce
Technika(atak) ofensywna - CHOCOLATE BEAM
Opis: Za pomocą tego promienia demon przemienia przeciwnika w słodki smakołyk, co staje się dość poważną przeszkodą w... chociażby poruszaniu się.
Wymagania: 60 energii, -14 pkt treningowych*; max -7 pkt z trenerem
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: - 500KI
Użycie: co 5 tur, max 3x na walkę
Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 2x większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne.
Technika(atak) ofensywna - KAIFUKU/HEALING
Opis: Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiego gracza, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych
Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
Efekt: 3 KI = 1 HP
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce. - LIGHTNING SHOWER RAIN
Opis: Akupunktura wersja hard. Demon kreśli jednym palcem wiązkę KI w powietrzu, która momentalnie kruszy się tworząc jednocześnie tysiące igieł. Niczym deszcz spadają na przeciwnika zadając liczne rany.
Efekt: DMG=KI (max 40%KI); koszt: - 120%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
UWAGA!!! Zadaje obrażenia każdemu w jej zasięgu.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna - Magic Sword
- Wygląd:
Efekt: (x*energia) 1/2siły; koszt: - 80%dmg miecza na turę utrzymania
Użycie: max 6 tur, raz w walce
*x - czyli zwiększanie mocy miecza (max. 3)
Uwaga! Technika zwiększa jedynie zadawane obrażenia. Nie zwiększa ilości dodatkowych ataków!
UWAGA!!! Nie dostępne dla bio z komórkami demona
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
Techniki wspólne
- TELEKINESIS
Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia. - KIAHO
Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury. - BUKUJUTSU
Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna - KI FEELING
I Stopień
Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy
UWAGA!!! Technika niedostępna dla Androidów.
II Stopień
Technika(atak) neutralna
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
Technika(atak) neutralna
[/b][/color] - GALACTIC DONUT/ KINOTSURUGI
Opis:
1. Kinotsurugi polega na wystrzeleniu z dłoni wiązki KI w stronę wroga. Przyjmuje ona formę włóczni. Przebija przeciwnika, a on nie może się poruszyć.
2. Galactic Donut jest to pierścień który zaciska się wokół przeciwnika i także unieruchamia go. Można technikę użyć na różne sposoby. Jako pierścienie, którymi przybija się przeciwnika do ściany albo owija jeden wielki wokół rąk.
3. Sam(a) wybierasz jaką nazwę ma ta technika w twoim wykonaniu i jak dokładnie wygląda.
Efekt: sparaliżowanie przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: -60KI
Długość paraliżu: Stosunek Energia/Siła i/lub Energia/Energia. Dzielisz i tyle ile wyjdzie, tyle tur trwa paraliż. Jeżeli w którymś ze stosunków wartość wyjdzie poniżej 1, to nie możesz użyć techniki. Maksymalnie paraliżujesz na 5 tur. Czyli np. masz 200 siły i 150 energi, a przeciwnik ma 100 energii. W stosunku siła/energia wychodzi Ci 2 tury, ale stosunek energia/energia jest 1,5 stąd paraliż trwa 1 turę. Ułamki się kasują, czyli jak wychodzi 3,33 to paraliżujesz na 3 tury.
Użycie: raz w walce,
Technika(atak) paraliżująca - TELEPATIA
Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
Efekt: komunikacja koszt: -10 KI - BODY CHANGER
Opis: Dzięki swojej mocy June potrafi zmodyfikować swoje ciało tak, by stało się nierozpoznawalne. Zmienia kolor oczu, włosów, cerę, wielkość swojego ciała oraz 'atrybutów'. Przy dobrych wiatrach jest w stanie nawet zamienić się w małą dziewczynkę lub wredną staruszkę z mocherem. (Jedyną niemożliwą jest zmiana płci) Przy głębszych treningach i znajomości Ki Feeling demonica zmienia też 'barwę' swojej aury.
Poziom 1
Wymagania: 100 energii, -5 punktów treningowych.
Efekt: Zmiana wyglądu, - 100 KI na turę użycia.
Poziom 2
Wymagania: 200 energii, znajomość Ki Feeling, -10 punktów treningowych
Efekt: Zmiana wyglądu + zmiana barwy ki, - 200 KI na turę użycia. - FIRE TORCH/BREATH OF THE DARK STAR
Opis: Ciało demonicy zamienia się dosłownie w chodzącą pochodnię niczym Johnny z Fantastycznej Czwórki. Jednak tylko na chwilę. W czasie trwania tej przemiany jej ciosy parzą i poważnie ranią przeciwnika.
Wymagania: 160 energii, -15 pkt treningowych;
Efekt: DMG = Siła*1,5 na 3 tury; Koszt = DMG + Energia
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach