Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Techniki Nameczan Empty Techniki Nameczan

Sro Maj 30, 2012 3:13 pm
Do nauki samemu

SAI SEI
Techniki Nameczan Mhg2f6
Opis: Technika defensywna, która leczy wszelkie rany kosztem ogromnej ilości Ki. Ale czego nie robi się, aby wywinąć się śmierci?
Wymagania: 40 energii,  -15 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
koszt:
To, jakie będzie wyleczenie, zależy od gracza. Na każde 1 HP przypada 2
KI, tak więc jeśli ktoś chce podleczyć się do 100 HP, to koszt wynosi
200 KI.
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) fizyczna



SHOCHI

Techniki Nameczan 2ch157c
Opis: Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiego gracza, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych
Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
Efekt: 3 KI = 1 HP
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna
Można się nauczyć I poziomu od Kaishinów, lub Demonów.



MYSTIC ATTACK

Techniki Nameczan Fwnbdd
Opis: Technika, która pozwala wydłużać kończyny, co na pewno podczas walki ułatwi rozprawienie się z wrogiem.
Wymagania: 20 energii, 20 szybkości; -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,5*siła +     szybkość; koszt: 50% dmg
Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna


CHOU MAKOUHOU
Techniki Nameczan 2eba0t1
Opis: Użytkownik gromadzi energię w sobie, po czym wystrzeliwuje ją z ust.
Wymagania: 35 energii, -8 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 8%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, 6 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


Do nauki samemu bądź z trenerem:

BAKURIKIMAHA
Techniki Nameczan 214w1n4
Opis: Jeden z podstawowych ataków Nameczan. Użytkownik wyciąga prawą rękę przed siebie po czym podpiera ją prawą. W tej pozycji zostaje naładowana i wystrzelona energia.
Wymagania: 60 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 11%KI); koszt: 125% dmg
Użycie: co 3 tury, 5 razy w walce.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


CHIRUSHOTTO
Techniki Nameczan 2i8c45j
Opis: Technika, która uwalnia z obu rąk wiele pocisków Ki, które nie znikają, dopiero na odpowiedni gest "składają się" w jeden atak, ze wszystkich stron.
Wymagania: Fuzja 1; 200 energii; -22 pkt treningowe*; max -11 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 5 tur, max 2x w walce
UWAGA!!! Nie do uniknięcia (nie dotyczy: Barierre, Kiai, Shunkannido).
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


KYODAIKA
Techniki Nameczan 2mziqfp
Opis:
Użytkownik przyjmuje formę olbrzymiego monstrum. Przemiana jest bardzo bolesna, lecz gdy się już jej dokona, wytrzymałość ciała gwałtownie wzrasta, jak również jego siła. Traci on jednak na gibkości i
zwrotności.
Wymagania: 130 energii; -32 pkt treningowe*; max -16 pkt z trenerem
Efekt: siła*3, szybkość/3, wytrzymałość +60 (900 HP więcej) koszt: -1200KI
Użycie: przemiana trwa do końca walki, lub do zniwelowania jej przez użytkownika
Technika(atak) neutralna
Technika(atak) fizyczna


Do nauki tylko z trenerem:

MAKANKOSAPPO
Techniki Nameczan Sy82o8
Opis: Potężna technika, którą stosują wysoko wykwalifikowani Nameczanie. Jej pole rażenia jest na tyle mocne, że z łatwością przewierca ciało nieszczęśnika.
Wymagania: 100 energii, max -20 pkt; gdy znamy chibi: max - 10pkt
Efekt: DMG=KI (max 45%KI); koszt: - 110%dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce

Wersja Chibi:
Wymagania: 50 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -10pkt
Efekt: DMG=KI (max 20%KI); koszt: - 120%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna


GEKIRETSUKODAN
Techniki Nameczan 2hekkd4
Opis: Potężna kula energii. Gromadzi się ją w dłoniach złączonych palcami po czym gwałtownie wypuszcza w stronę przeciwnika.
Wymagania: Fuzja 2, 650 energii, max -45 pkt; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 75%KI); koszt: - 105%dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce

Wersja Chibi:
   
Wymagania: Fuzja 1, 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -20pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 115%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna



TSUKURIKAESU HITOKASANE
(technika dostępna również dla Kaioshinów)

I poziom:
Opis:
Zregenerowanie nameczańskiego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 110 energii, max -5 pkt;
Efekt: Osoba dostaje strój nameczański koszt: -500 KI

II poziom:

Techniki Nameczan 2uzxu7b
Opis:
Zregenerowanie dowolnego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 220 energii, max -8 pkt;
Efekt: Osoba dostaje dowolny strój; koszt: -600 KI

III poziom (Inaczej Magic Materialization):
Techniki Nameczan Ezlkc4
Opis:
Jedynie dla najbardziej wykwalifikowanych Nameczan. Regeneruje i tworzy dowolny przedmiot. Jedynie poza walką.
Wymagania: 300 energii, max -15 pkt;
Efekt: Osoba dostaje dowolny przedmiot; koszt: -1200 KI
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna


*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.

Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.

Nameczanie:
>Fuzja 1 x5
>Fuzja 2 x10
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito