Techniki Nameczan
Sro Maj 30, 2012 3:13 pm
Do nauki samemu
SAI SEI
Opis: Technika defensywna, która leczy wszelkie rany kosztem ogromnej ilości Ki. Ale czego nie robi się, aby wywinąć się śmierci?
Wymagania: 40 energii, -15 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
koszt: To, jakie będzie wyleczenie, zależy od gracza. Na każde 1 HP przypada 2
KI, tak więc jeśli ktoś chce podleczyć się do 100 HP, to koszt wynosi
200 KI.
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) fizyczna
SHOCHI
Opis: Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiego gracza, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych
Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
Efekt: 3 KI = 1 HP
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna
Można się nauczyć I poziomu od Kaishinów, lub Demonów.
MYSTIC ATTACK
Opis: Technika, która pozwala wydłużać kończyny, co na pewno podczas walki ułatwi rozprawienie się z wrogiem.
Wymagania: 20 energii, 20 szybkości; -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,5*siła + szybkość; koszt: 50% dmg
Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
CHOU MAKOUHOU
Opis: Użytkownik gromadzi energię w sobie, po czym wystrzeliwuje ją z ust.
Wymagania: 35 energii, -8 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 8%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, 6 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
Do nauki samemu bądź z trenerem:
BAKURIKIMAHA
Opis: Jeden z podstawowych ataków Nameczan. Użytkownik wyciąga prawą rękę przed siebie po czym podpiera ją prawą. W tej pozycji zostaje naładowana i wystrzelona energia.
Wymagania: 60 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 11%KI); koszt: 125% dmg
Użycie: co 3 tury, 5 razy w walce.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
CHIRUSHOTTO
Opis: Technika, która uwalnia z obu rąk wiele pocisków Ki, które nie znikają, dopiero na odpowiedni gest "składają się" w jeden atak, ze wszystkich stron.
Wymagania: Fuzja 1; 200 energii; -22 pkt treningowe*; max -11 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 5 tur, max 2x w walce
UWAGA!!! Nie do uniknięcia (nie dotyczy: Barierre, Kiai, Shunkannido).
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
KYODAIKA
Opis:
Użytkownik przyjmuje formę olbrzymiego monstrum. Przemiana jest bardzo bolesna, lecz gdy się już jej dokona, wytrzymałość ciała gwałtownie wzrasta, jak również jego siła. Traci on jednak na gibkości i
zwrotności.
Wymagania: 130 energii; -32 pkt treningowe*; max -16 pkt z trenerem
Efekt: siła*3, szybkość/3, wytrzymałość +60 (900 HP więcej) koszt: -1200KI
Użycie: przemiana trwa do końca walki, lub do zniwelowania jej przez użytkownika
Technika(atak) neutralna
Technika(atak) fizyczna
Do nauki tylko z trenerem:
MAKANKOSAPPO
Opis: Potężna technika, którą stosują wysoko wykwalifikowani Nameczanie. Jej pole rażenia jest na tyle mocne, że z łatwością przewierca ciało nieszczęśnika.
Wymagania: 100 energii, max -20 pkt; gdy znamy chibi: max - 10pkt
Efekt: DMG=KI (max 45%KI); koszt: - 110%dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: 50 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -10pkt
Efekt: DMG=KI (max 20%KI); koszt: - 120%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
GEKIRETSUKODAN
Opis: Potężna kula energii. Gromadzi się ją w dłoniach złączonych palcami po czym gwałtownie wypuszcza w stronę przeciwnika.
Wymagania: Fuzja 2, 650 energii, max -45 pkt; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 75%KI); koszt: - 105%dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: Fuzja 1, 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -20pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 115%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
TSUKURIKAESU HITOKASANE
(technika dostępna również dla Kaioshinów)
I poziom:
Opis:
Zregenerowanie nameczańskiego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 110 energii, max -5 pkt;
Efekt: Osoba dostaje strój nameczański koszt: -500 KI
II poziom:
Opis:
Zregenerowanie dowolnego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 220 energii, max -8 pkt;
Efekt: Osoba dostaje dowolny strój; koszt: -600 KI
III poziom (Inaczej Magic Materialization):
Opis:
Jedynie dla najbardziej wykwalifikowanych Nameczan. Regeneruje i tworzy dowolny przedmiot. Jedynie poza walką.
Wymagania: 300 energii, max -15 pkt;
Efekt: Osoba dostaje dowolny przedmiot; koszt: -1200 KI
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna
*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.
Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.
Nameczanie:
>Fuzja 1 x5
>Fuzja 2 x10
SAI SEI
Opis: Technika defensywna, która leczy wszelkie rany kosztem ogromnej ilości Ki. Ale czego nie robi się, aby wywinąć się śmierci?
Wymagania: 40 energii, -15 pkt treningowych;
Efekt: wyleczenie ran
koszt: To, jakie będzie wyleczenie, zależy od gracza. Na każde 1 HP przypada 2
KI, tak więc jeśli ktoś chce podleczyć się do 100 HP, to koszt wynosi
200 KI.
Użycie: raz w walce
Technika(atak) defensywna
Technika(atak) fizyczna
SHOCHI
Opis: Wyleczenie wszelkich obrażeń drugiego gracza, energia KI zostaje zastosowana w niezwykły sposób, do usunięcia jakichkolwiek ran zewnętrznych oraz wewnętrznych
Wymagania: 60 energii; -12 pkt treningowych;
Efekt: 3 KI = 1 HP
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna
Można się nauczyć I poziomu od Kaishinów, lub Demonów.
MYSTIC ATTACK
Opis: Technika, która pozwala wydłużać kończyny, co na pewno podczas walki ułatwi rozprawienie się z wrogiem.
Wymagania: 20 energii, 20 szybkości; -10 pkt treningowych;
Efekt: 1,5*siła + szybkość; koszt: 50% dmg
Użycie: co 2 tury, 3 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna
CHOU MAKOUHOU
Opis: Użytkownik gromadzi energię w sobie, po czym wystrzeliwuje ją z ust.
Wymagania: 35 energii, -8 pkt treningowych;
Efekt: KI = DMG (max 8%KI); koszt: 130% dmg
Użycie: co 3 tury, 6 razy w walce;
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
Do nauki samemu bądź z trenerem:
BAKURIKIMAHA
Opis: Jeden z podstawowych ataków Nameczan. Użytkownik wyciąga prawą rękę przed siebie po czym podpiera ją prawą. W tej pozycji zostaje naładowana i wystrzelona energia.
Wymagania: 60 energii, -12 pkt treningowych*; max -6 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 11%KI); koszt: 125% dmg
Użycie: co 3 tury, 5 razy w walce.
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
CHIRUSHOTTO
Opis: Technika, która uwalnia z obu rąk wiele pocisków Ki, które nie znikają, dopiero na odpowiedni gest "składają się" w jeden atak, ze wszystkich stron.
Wymagania: Fuzja 1; 200 energii; -22 pkt treningowe*; max -11 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 12%KI); koszt: 135% dmg
Użycie: co 5 tur, max 2x w walce
UWAGA!!! Nie do uniknięcia (nie dotyczy: Barierre, Kiai, Shunkannido).
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
KYODAIKA
Opis:
Użytkownik przyjmuje formę olbrzymiego monstrum. Przemiana jest bardzo bolesna, lecz gdy się już jej dokona, wytrzymałość ciała gwałtownie wzrasta, jak również jego siła. Traci on jednak na gibkości i
zwrotności.
Wymagania: 130 energii; -32 pkt treningowe*; max -16 pkt z trenerem
Efekt: siła*3, szybkość/3, wytrzymałość +60 (900 HP więcej) koszt: -1200KI
Użycie: przemiana trwa do końca walki, lub do zniwelowania jej przez użytkownika
Technika(atak) neutralna
Technika(atak) fizyczna
Do nauki tylko z trenerem:
MAKANKOSAPPO
Opis: Potężna technika, którą stosują wysoko wykwalifikowani Nameczanie. Jej pole rażenia jest na tyle mocne, że z łatwością przewierca ciało nieszczęśnika.
Wymagania: 100 energii, max -20 pkt; gdy znamy chibi: max - 10pkt
Efekt: DMG=KI (max 45%KI); koszt: - 110%dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: 50 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -10pkt
Efekt: DMG=KI (max 20%KI); koszt: - 120%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
GEKIRETSUKODAN
Opis: Potężna kula energii. Gromadzi się ją w dłoniach złączonych palcami po czym gwałtownie wypuszcza w stronę przeciwnika.
Wymagania: Fuzja 2, 650 energii, max -45 pkt; gdy znamy chibi: max - 25pkt
Efekt: DMG=KI (max 75%KI); koszt: - 105%dmg
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce
Wersja Chibi:
Wymagania: Fuzja 1, 350 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -20pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 115%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna
TSUKURIKAESU HITOKASANE
(technika dostępna również dla Kaioshinów)
I poziom:
Opis:
Zregenerowanie nameczańskiego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 110 energii, max -5 pkt;
Efekt: Osoba dostaje strój nameczański koszt: -500 KI
II poziom:
Opis:
Zregenerowanie dowolnego stroju lub jego ofiarowanie (magiczne wytworzenie na danej osobie). Jedynie poza walką.
Wymagania: 220 energii, max -8 pkt;
Efekt: Osoba dostaje dowolny strój; koszt: -600 KI
III poziom (Inaczej Magic Materialization):
Opis:
Jedynie dla najbardziej wykwalifikowanych Nameczan. Regeneruje i tworzy dowolny przedmiot. Jedynie poza walką.
Wymagania: 300 energii, max -15 pkt;
Efekt: Osoba dostaje dowolny przedmiot; koszt: -1200 KI
Technika(atak) neutralna i nie można używać w walce.
Technika(atak) energetyczna
*Jeśli uczymy się techniki sami (w przypadku technik do nauki samemu bądź z trenerem) to warunkiem jest chociaż raz widzieć jej użycie.
Uwaga!!! Punkty treningowe w przypadku przemian stałych mnożymy zależnie od transformacji.
Nameczanie:
>Fuzja 1 x5
>Fuzja 2 x10
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach