- Rex
- Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015
Identification Number
HP:
(1170/1250)
KI:
(0/0)
Rex
Wto Kwi 10, 2018 8:24 pm
1. Imię i nazwisko: "Rex" (OBIEKT: R-008 / E-121 / X-991)
2. Rasa: Bio-android (demon - chengeling, tokeny: 1/0/2/1/1)
3. Wiek: 10 (fizycznie: jakieś 20)
4. Wygląd:
Jest gadopodobną istotą o humanoidalnej, lekko pochyłą sylwetce. Od czubka pyska do końca ogona który stanowi niemal połowę jego długości mieży ponad dwa i pół metra długości, lecz jego zwrost nie przekracza 180 centymetrów. Całe ciało jest pozbawione wszelkiego owłosienia. Zamiast tego pokrywają je łuskopodobne twory, które na wierzchniej stronie są na duże i brążowe podczas, gdy te pokrywające dolną szczękę, przód tułowia oraz wewnętrzną część jego kończyn jest zancznie droniejsza i ma barwę piasku. Spod dydatnych łuków brwiowych na świat spoglądając oczy w kolorze zmatowiałego bursztyny o owalnych źrenicach. W szczękach zamiast zębów gości zestał zaostrzonych kostnych płytek. Ręce pomijając gadzi wygląd i centymetrowej długości pazury są niemal, że ludzkie w przeciwieństwie do nóg które swoim wyglądem przywodzą na myśl caczej jakiegoś drapieżnego dinozaura.
5. Charakter
Przeważnie postępuje według własnego mniemania i tego, czy coś jest warte ryzyka i czy mu się to opłaca. Wystawianie go na ciągle niebezpieczeństwa w laboratorium doprowadziło do tego, że praktycznie przestał okazywać swoje emocje, choć mimo wszytko ruchy ogonem czasami go zdraczają. Maska "obojętności" jest to jedenym z jego sposobów obrony, a dokładniej ten nad którym panuje. Drugi to druga osobowść która zamiast "imienia" woli określać siebie "Ja" i która wykształciła się samoistnie w czasie tych lat hodowania i selekcji. W przeciwieństwie do pierwotnej która jest przeważnie opanowana tak wykazuje się raczej natpobudliwym i lekkomyślnym zachowaniem. Przeważnie to pierwsza osobowość jest tą dominującą, a druga występuje raczej w roli obserwatora i ewentualnie komentatora rzucając jakimiś własnymi przemyśleniami. Zadarza się jednak, że to ona przejmuje dowodzenie, a ma to miejsce zazwyczaj w "sytuacjach kryzysowych" jak ma w zwyczaju nazywać takie momenty, choć tak naprawdę nie wiadomo jakie zdarzenia pod nie podpadają. Widać też wówczas wyraźną zmianę w zachowaniu Rexa które jest wówczas odzwierciedleniem świadopoglądu Ja. Przeważnie takie żajścia nie trwają długo i raczej szybko wszystko wraca do normy.
6. Główna motywacja
Udowodnienie wszystkim, że jest czymś więcej niż tylko nic nie znaczącym towarem na sprzedaż
7. Historia:
OBIEKT: R-008 / E-121 / X-991 powstał jako jeden z kolejnych tworów BIO których jedynym przeznaczeniem w życiu miało być wylądowanie na targu niewolników jako dobrej jakości towar. Jego twórców nie interesowało, czy dany okaz przetrwa, czy nie. Jednosta w tym przypadku się nie liczyła. Najważniejsze była ilość, którą można było przeliczyć na mierne korzyści ze sprzedarzy.
Nie zmieniało to jednak faktu, że po czterech latach istnienia w w swego rodzaju obozach w których to miały przystosować się do normalnego funkcjonowaniu przechodzomno do "odzielenia ziarna od plew" jak mawiali niektórzy pracownicy. Opierało się to głównie na systematycznym doprowadzaniu wszystkich egrzeplarzy do stanu krytcznego. Po wszystkim te które dały radę przeżyć były przenoszone do kolejnych do kolejnych działów, a po okresie który miał słóżyć powrotowi do zdrowia wszystko zaczynało się od nowa. I tak przez kolejne lata. Ciągły, systematyczny i trwający pięć lat cykl naprzemiennego katowania i rekonwalescencji którego jedynym celem było oddzielenia słabszych osobników, a z którego jedynym sposobem na przedwczesne wyrwanie się była tylko śmierć.
Jemu jako jednemu z uprzywilejowanych - czyli jako ten który przetrwał do końca testów - otrzymał "imię" które jak się okazało się być zawsze zlepkiem liter z kodu. Poza nim do tego momentu przetrwało czternaści innych bioandroidów. Oznaczało to dla nich wszystkich koniec dotychczasowych męczarni jak i rychłe opuszczenie placówki i wylądowaniu na organizowanym na Namek targu niewolników.
8. Tokeny Treningowe [TT]
Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 360
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 60
9. Statystyki:
Siła: 80
Zręczność: 65
Wytrzymałość: 75
Energia: 80
-PŻ: 750
-PL: 2690
10. Techniki
*Kiai Go! - 1TKI, obr: S Fizyczna(Zwykła), kontrolowany
- Wojownik uderzeniem prostym tworzy turbulencje w powietrzu za pomocą ki, która podąża za celem aż do trafienia. Tą prostą technikę czyni świetną alternatywą na zręczne cele, które nie dają się trafić.
11. Przemiany
12. Umiejętności
Całkowita ilość Tokenów Nauki: 2
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 2
Aspekt: Energii
13. Przedmioty
Ilość Smoczego Oddechu: 0
Ilość pożywienia: 0
14. Ważne informacje
-
2. Rasa: Bio-android (demon - chengeling, tokeny: 1/0/2/1/1)
3. Wiek: 10 (fizycznie: jakieś 20)
4. Wygląd:
Jest gadopodobną istotą o humanoidalnej, lekko pochyłą sylwetce. Od czubka pyska do końca ogona który stanowi niemal połowę jego długości mieży ponad dwa i pół metra długości, lecz jego zwrost nie przekracza 180 centymetrów. Całe ciało jest pozbawione wszelkiego owłosienia. Zamiast tego pokrywają je łuskopodobne twory, które na wierzchniej stronie są na duże i brążowe podczas, gdy te pokrywające dolną szczękę, przód tułowia oraz wewnętrzną część jego kończyn jest zancznie droniejsza i ma barwę piasku. Spod dydatnych łuków brwiowych na świat spoglądając oczy w kolorze zmatowiałego bursztyny o owalnych źrenicach. W szczękach zamiast zębów gości zestał zaostrzonych kostnych płytek. Ręce pomijając gadzi wygląd i centymetrowej długości pazury są niemal, że ludzkie w przeciwieństwie do nóg które swoim wyglądem przywodzą na myśl caczej jakiegoś drapieżnego dinozaura.
5. Charakter
Przeważnie postępuje według własnego mniemania i tego, czy coś jest warte ryzyka i czy mu się to opłaca. Wystawianie go na ciągle niebezpieczeństwa w laboratorium doprowadziło do tego, że praktycznie przestał okazywać swoje emocje, choć mimo wszytko ruchy ogonem czasami go zdraczają. Maska "obojętności" jest to jedenym z jego sposobów obrony, a dokładniej ten nad którym panuje. Drugi to druga osobowść która zamiast "imienia" woli określać siebie "Ja" i która wykształciła się samoistnie w czasie tych lat hodowania i selekcji. W przeciwieństwie do pierwotnej która jest przeważnie opanowana tak wykazuje się raczej natpobudliwym i lekkomyślnym zachowaniem. Przeważnie to pierwsza osobowość jest tą dominującą, a druga występuje raczej w roli obserwatora i ewentualnie komentatora rzucając jakimiś własnymi przemyśleniami. Zadarza się jednak, że to ona przejmuje dowodzenie, a ma to miejsce zazwyczaj w "sytuacjach kryzysowych" jak ma w zwyczaju nazywać takie momenty, choć tak naprawdę nie wiadomo jakie zdarzenia pod nie podpadają. Widać też wówczas wyraźną zmianę w zachowaniu Rexa które jest wówczas odzwierciedleniem świadopoglądu Ja. Przeważnie takie żajścia nie trwają długo i raczej szybko wszystko wraca do normy.
6. Główna motywacja
Udowodnienie wszystkim, że jest czymś więcej niż tylko nic nie znaczącym towarem na sprzedaż
7. Historia:
OBIEKT: R-008 / E-121 / X-991 powstał jako jeden z kolejnych tworów BIO których jedynym przeznaczeniem w życiu miało być wylądowanie na targu niewolników jako dobrej jakości towar. Jego twórców nie interesowało, czy dany okaz przetrwa, czy nie. Jednosta w tym przypadku się nie liczyła. Najważniejsze była ilość, którą można było przeliczyć na mierne korzyści ze sprzedarzy.
Nie zmieniało to jednak faktu, że po czterech latach istnienia w w swego rodzaju obozach w których to miały przystosować się do normalnego funkcjonowaniu przechodzomno do "odzielenia ziarna od plew" jak mawiali niektórzy pracownicy. Opierało się to głównie na systematycznym doprowadzaniu wszystkich egrzeplarzy do stanu krytcznego. Po wszystkim te które dały radę przeżyć były przenoszone do kolejnych do kolejnych działów, a po okresie który miał słóżyć powrotowi do zdrowia wszystko zaczynało się od nowa. I tak przez kolejne lata. Ciągły, systematyczny i trwający pięć lat cykl naprzemiennego katowania i rekonwalescencji którego jedynym celem było oddzielenia słabszych osobników, a z którego jedynym sposobem na przedwczesne wyrwanie się była tylko śmierć.
Jemu jako jednemu z uprzywilejowanych - czyli jako ten który przetrwał do końca testów - otrzymał "imię" które jak się okazało się być zawsze zlepkiem liter z kodu. Poza nim do tego momentu przetrwało czternaści innych bioandroidów. Oznaczało to dla nich wszystkich koniec dotychczasowych męczarni jak i rychłe opuszczenie placówki i wylądowaniu na organizowanym na Namek targu niewolników.
8. Tokeny Treningowe [TT]
Całkowita ilość Tokenów Treningowych: 360
Tokeny Treningowe pozostałe do rozdania: 60
9. Statystyki:
Siła: 80
Zręczność: 65
Wytrzymałość: 75
Energia: 80
-PŻ: 750
-PL: 2690
10. Techniki
*Kiai Go! - 1TKI, obr: S Fizyczna(Zwykła), kontrolowany
- Wojownik uderzeniem prostym tworzy turbulencje w powietrzu za pomocą ki, która podąża za celem aż do trafienia. Tą prostą technikę czyni świetną alternatywą na zręczne cele, które nie dają się trafić.
11. Przemiany
- Faza larwalna:
- Płód rozwijający się pod wpływem aparatury biotechnologicznej w końcu zostanie wyzwolony z mechanicznego więzienia. Wypełza na świat w formie larwalnej, często charakteryzująca się ciężkim pancerzem lub bardzo kruchym i niemrawym ciele. Hybrydy składają się zawsze ze dwóch genomów innych ras, a oto narodziło się nowe życie i w co się przepoczwarzy, jedynie czas pokaże.
Rodzaj przemiany: Stała
Tokeny Startowe: Siła X / Zręczność X / Wytrzymałość X / Energia X / Ki 1 - Wybierz zestaw startowy tokenów poziomu 1 dowolnej rasy z jakiego to genomu się składa Postać Gracza. Jest to wybór jednorazowy, permanentny.
Cechy specjalne:
Adaptacja: Dowolnie rozdaj 3 tokeny statystyk na stałe za każdym razem, gdy ulegasz transformacji stałej.
12. Umiejętności
Całkowita ilość Tokenów Nauki: 2
Tokeny Nauki pozostałe do rozdania: 2
Aspekt: Energii
13. Przedmioty
Ilość Smoczego Oddechu: 0
Ilość pożywienia: 0
14. Ważne informacje
-
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Rex
Sro Kwi 11, 2018 12:48 pm
Akcepty Karty Postaci:
Al:
Dobrze, przeczytałem sobie KP. Podoba mi się opis wyglądu i charakteru. Historia choć krótka, wydała mi się ciekawa, ma potencjał by rozwinąć się w coś naprawdę fajnego.
Akcept - 11.04.18
Vvien:
Przeczytałam i akceptuje! Dobra karta postaci bez większego przepychu. Tak, jak informowałam prywatnie:
Według niektórych zasad niewolnictwa, nie cały dobytek jest zabierany i możesz posiadać na start smoczy oddech oraz pożywienie na tej samej zasadzie, co inni gracze startujący.
Mam jedną prośbę, proszę określ które tokeny startowe wybierasz na stałe:
Changeling: 1/1/0/2
czy
Demona: 1/0/2/1
Bo nie można ich zmieniać już do końca istnienia postaci.
Można dać kolorek. - 11.04.18
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Rex
Pon Maj 14, 2018 9:28 pm
Przedmioty uzyskane za event i loterię. Dostęp do nich wraz ze smoczym oddechem postać uzyska na fabule:
„Bo dobry gnat to podstawa” - Znajomości w sklepie z ekskluzywną bronią, dający 15% więcej szans na utargowanie jednego poszukiwanego rzadkiego towaru. - przedmiot z loterii z 13.05.18
- 120 jednostek smoczego oddechu - Za event "Smoczy Oddech" + 300 SO na start = 420 łącznie
„Bo dobry gnat to podstawa” - Znajomości w sklepie z ekskluzywną bronią, dający 15% więcej szans na utargowanie jednego poszukiwanego rzadkiego towaru. - przedmiot z loterii z 13.05.18
- 120 jednostek smoczego oddechu - Za event "Smoczy Oddech" + 300 SO na start = 420 łącznie
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|