- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Techniki - Changeling [WIP]
Nie Kwi 08, 2018 6:27 pm
Obecnie: 7
Planowane: 22
Changeling:
*Fizyczne:
*Energetyczne:
Planowane: 22
Changeling:
*Fizyczne:
- 5 TKI - Nova strike Fizyczna(Zwykła), potężny, precyzyjny, obrażenia: 2S+2Z+E - Changeling otacza ciało zabójczą esencją ki, a następnie niczym żywy pocisk wystrzeliwuje siebie poprzez odbicie się od podłoża. Uderzenie niesie ze sobą tak silne przeciążenie ki, że żadna bariera, ni metoda odbicia nie poskutkuje.
*Energetyczne:
- 1 TKI - Death beam Energetyczna(promień), Obrażenia: 0,5E - Z końcówki palca wystrzeliwany jest cienki promień penetrujący co mniej oporne cele. Niezbyt efektowne, ale powszechne w użyciu przez Changelingi ze względu na władczą elegancje i dobre wspomnienia z lat przeprowadzania egzekucji.
*Wariant 100% - Dodaj cechę precyzyjny - 1+X TKI - Death beam barrage Energetyczna(promień), Obrażenia: 0,5XE - Bardziej agresywna odmiana Death beam, polega na wystrzeleniu serii cienkich promieni z różnorodną myślą w głowie. Chodź by zrobieniu z przeciwnika durszlaka do przygotowania wieczornej potrawki przez sługi.
*Wariant 100% - Dodaj cechę precyzyjny - 2 TKI - Punishing Blaster Energetyczna(promień), Obrażenia: E - Wystrzeliwany z otwartej dłoni i powszechny w użyciu za niesubordynacje, niewiele grubszy promień od siostrzyczki określanej jako death beam. Zaskakująco dobrze się sprawdza do karania, ale większych szkód Changeling tą techniką nie wyrządzi.
*Wariant 100% - Dodaj 0,5E obrażeń - 3+X TKI - Crazy Finger Beam Energetyczna(pocisk), kontrolowany, precyzyjny, Obrażenia: E+XE[/color] - Changeling łączy ze sobą palce wskazujące oraz środkowe i kumuluje w nich regularne ładunki ki. Następnie z zawrotną prędkością wystrzeliwuje je w kierunku przeciwnika. Iskry ki są tak drobne, że z łatwością nadganiają za celem, a ich niewielkie eksplozje błyskawicznie pokrywają całe ciało oponenta. Niegdyś używana do torturowania przy wyciąganiu informacji, obecnie występują znacznie brutalniejsze metody przesłuchań.
*Wariant 100% - Rzut monetą na status oparzenie. - 5 TKI - Tsuibi Kienzan - Energetyczna(pocisk), Obrażenia: 1.5E, kontrolowany, tnący - Bliźniacza siostra kienzana stworzona przez wojowników changelingów o znacznie słabszych właściwościach penetrująco-tnących, ale ze zdolnością do manualnego kontrolowania. To nauczy tych obrzydliwych biegaczy gdzie powinny się znaleźć ich dolne kończyny. W spalarni odpadów biologicznych.
Wariant 100% - Zwiększ koszt do 8 TKI, cecha powolny, wystrzel 3 tsuibi kienzan zamiast jednej. - 7 TKI - Death Ball - Energetyczna(pocisk), Obrażenia: 6E, Anihilacja - Ogromna kula nagromadzonej energii ki, która dziesięciokrotnie, jak nie dwudziestokrotnie przewyższa ciało użytkownika. Tak wielka ilość energii trafiając w powierzchnie planety może zaburzyć ekosystem całej lokacji, a wywołana eksplozja zniszczyć wszystko w promieniu kilkudziesięciu kilometrów do kilkuset. Lepiej bądź gotów ją zablokować, bo unik oznacza rychły koniec tego, na czym stąpasz. Jeśli na planecie nie ma strażników o poziomie minimalnie 50 % PL użytkownika tej techniki, changeling może zadeklarować zniszczenie planety z użyciem tej techniki. Można użyć ją fabularnie po spełnieniu tych warunków.
Wariant 100% - Zwiększ koszt do 10 TKI, dodaj cechę potężny.
- Legenda - cechy:
- Potężny - Cios lub technika ignorują redukcje.
- Kontrolowany - Cios lub technika ignorują niwelacje.
- Natychmiastowa - Może zostać użyta jako pierwsza, tym samym nie kończąc fazy.
- Combo - Może zostać użyta po dowolnej akcji poprzedzającej, ale nigdy wcześniej, czy później. Użyte combo zawsze kończy fazę.
- Masowa - Celem są wszyscy uczestnicy walki w tym również sojusznicy.
- Rozproszony - Celem są wszyscy uczestnicy walki, ale wybrani przez użytkownika. Obrażenia nie są dzielone!
- Druzgoczący - Szansa rzut monetą na status okaleczenie(szkielet).
- Powolna - Wymaga dodatkowej fazy w celu użycia, pierwsza faza ładowania zostaje automatycznie zakończona.
- SUPER Powolna - Wymaga dodatkowej tury na przygotowanie, obecna faza i następna tura ładowania zostaje automatycznie pominięta. Efekt jest rozpatrywany w fazie obrony. TYLKO: Genki Dama!
- Palący - Szansa rzut monetą na status oparzenie.
- Osłabiający - Szansa rzut monetą na status osłabienie.
- Paraliżujący - Szansa rzut monetą na status paraliż.
- Skan - Szansa rzut monetą na status widzę cię.
- Potężny - Cios lub technika ignorują redukcje.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|