Plusy i Minusy poszczegolnych ras
Sro Maj 30, 2012 2:48 pm
Saiyanie
+ Dużo przemian, z najlepszymi Bostami,
- Aby utrzymać przemianę potrzebują do tego sporo KI,
- Podczas pełni księżyca przechodzą niekontolowaną przemianę w Oozaru.
Half Saiyanie
+ Dużo przemian, z najlepszymi Bostami,
+ przemiana Mistic, która daje duże bosty i nie pobiera KI,
+ Może uczyć się technik przeznaczonych dla Sayan i dwóch technik dla Ludzi,
- Brak SSJ4,
- Aby utrzymać przemianę potrzebują do tego sporo KI,
Ziemianie
+ Bardzo silne i uniwersalne techniki
- Aury ludzi pobierają HP, przez co postać słabnie z każdą turą,
Kaishin
+Mogą zostać bogami tego uniwersum
+Dostęp do prawie omnipotentnych technik
+Żyją eony lat (mogą grać w nowej erze, zachowując część statów)
+Śmiertelnicy nie są w stanie wykryć ich boskiego ki (są wyjątki)
+Mogą uczyć graczy własnych technik
-Bardzo trudny początek gry
-Niewiele form i rang
Nameczanie
+ Samoleczenie, jako jedyni posiadają tą zdolność,
+ W miarę szybko można nim osiągnąć wszystkie przemiany,
- Średnie Bosty od przemian,
Androidy
+ Modernizacje dające między innymi możliwość zabierania Ki innemu graczowi
+ Nie mają jaźni, więc nie można wyczuć ich energii KI przez co stają się niemożliwi do wykrycia,
+ Ciekawe alternatywy dla niektórych technik. Techniki pozbawiające energii przeciwnika.
- Nie wiele form i aur,
Bio-Androidy
+ Plusy ras z jakich składa się Bio-Andro,
+ Techniki ras z których komórek jest stworzony,*
- Minusy ras z jakich składa się Bio-Andro,
- średnie boosty
Changelingi
+ Dużo przemian,
+ Bardzo silne Techniki,
+ Oddychają w Kosmosie co pozwala im przemierzać orbity planet bez skafandrów czy statków kosmicznych,
- średnie bosty do przemian, jednak rekompensuje to ilość przemian Changelinga,
Demony
+ Technika wchłaniania innych postaci i dodanie ich statów do demona,
+ Silne techniki,
- Mało przemian,
- średnie boosty
*Nie dotyczy rasy Kaishin
+ Dużo przemian, z najlepszymi Bostami,
- Aby utrzymać przemianę potrzebują do tego sporo KI,
- Podczas pełni księżyca przechodzą niekontolowaną przemianę w Oozaru.
Half Saiyanie
+ Dużo przemian, z najlepszymi Bostami,
+ przemiana Mistic, która daje duże bosty i nie pobiera KI,
+ Może uczyć się technik przeznaczonych dla Sayan i dwóch technik dla Ludzi,
- Brak SSJ4,
- Aby utrzymać przemianę potrzebują do tego sporo KI,
Ziemianie
+ Bardzo silne i uniwersalne techniki
- Aury ludzi pobierają HP, przez co postać słabnie z każdą turą,
Kaishin
+Mogą zostać bogami tego uniwersum
+Dostęp do prawie omnipotentnych technik
+Żyją eony lat (mogą grać w nowej erze, zachowując część statów)
+Śmiertelnicy nie są w stanie wykryć ich boskiego ki (są wyjątki)
+Mogą uczyć graczy własnych technik
-Bardzo trudny początek gry
-Niewiele form i rang
Nameczanie
+ Samoleczenie, jako jedyni posiadają tą zdolność,
+ W miarę szybko można nim osiągnąć wszystkie przemiany,
- Średnie Bosty od przemian,
Androidy
+ Modernizacje dające między innymi możliwość zabierania Ki innemu graczowi
+ Nie mają jaźni, więc nie można wyczuć ich energii KI przez co stają się niemożliwi do wykrycia,
+ Ciekawe alternatywy dla niektórych technik. Techniki pozbawiające energii przeciwnika.
- Nie wiele form i aur,
Bio-Androidy
+ Plusy ras z jakich składa się Bio-Andro,
+ Techniki ras z których komórek jest stworzony,*
- Minusy ras z jakich składa się Bio-Andro,
- średnie boosty
Changelingi
+ Dużo przemian,
+ Bardzo silne Techniki,
+ Oddychają w Kosmosie co pozwala im przemierzać orbity planet bez skafandrów czy statków kosmicznych,
- średnie bosty do przemian, jednak rekompensuje to ilość przemian Changelinga,
Demony
+ Technika wchłaniania innych postaci i dodanie ich statów do demona,
+ Silne techniki,
- Mało przemian,
- średnie boosty
*Nie dotyczy rasy Kaishin
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach