Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Vita Ora
Vita Ora
Admin
Admin
Liczba postów : 806
Data rejestracji : 23/07/2013

Skąd : Kraków

Identification Number
HP:
Rota Jiner 9tkhzk500/500Rota Jiner R0te38  (500/500)
KI:
Rota Jiner Left_bar_bleue0/0Rota Jiner Empty_bar_bleue  (0/0)

Rota Jiner Empty Re: Rota Jiner

Pią Sie 04, 2017 10:41 pm
Wzruszająca historia i postać. Ciekawa jestem jej dalszych losów. Nawet bardziej niż Xala.

Ode mnie zasłużone TAK.
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Rota Jiner 9tkhzk1510/1510Rota Jiner R0te38  (1510/1510)
KI:
Rota Jiner Left_bar_bleue0/0Rota Jiner Empty_bar_bleue  (0/0)

Rota Jiner Empty Re: Rota Jiner

Sob Sie 05, 2017 11:10 am
Sprawdziła, wydaje się w miarę solidne. Jest kilka mało znaczących kwestii, jak złodziej z fobią przebywania w małych pomieszczeniach wydaje się katorgą i wręcz czyni tą fuchę prawie niemożliwą do wykonywania.

Akceptuje

Proponowany przedmiot:
Nie mam wyjścia w sumie, jak przekazać ci wspomniany statek na własność. Ma baterie dział laserowych zaimprowizowaną przez jednego z członków załogi. Wielkość małego frachtowca, więc dla tak wielkiedj załogi jest dość ciasno, a większość przestrzeni jest przeznaczona na ładunek towarowy. (Wyobraź sobie chodzenie po wnętrzu ziemskiej satelity załogowej). Reszta wyglądu według własnego uznania.

Statystyki statku:
- Działa laserowe biją za 4x 400 obrażeń (Każde oddzielnie raz na 3 tury), można je fabularnie ulepszać lub zmieniać typ uzbrojenia.
- 20k punktów życia (struktura)
- Do 60 ton przewożonego towaru
- Do 8 członków załogi
- Podróż między planetami według podstawowych reguł mechaniki. Podróż między galaktyczna już nie jest tak istotna (używa się wtedy specjalnego napędu, który na krótkie dystansy są niebezpieczne)

Chyba nic już nie pominełam.

The author of this message was banned from the forum - See the message

Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
Rota Jiner 9tkhzk750/750Rota Jiner R0te38  (750/750)
KI:
Rota Jiner Left_bar_bleue0/0Rota Jiner Empty_bar_bleue  (0/0)

Rota Jiner Empty Re: Rota Jiner

Sob Sie 05, 2017 8:44 pm
Karta jest dobra i przemyślana. Dobrze mi się ją czytało i nie mam większych zastrzeżeń. Jednakże znalazło się kilka kwestii. Otóż wiek postaci. Ustal go odpowiednio, gdyż wprowadza masę zamieszania. Nie wiadomo kiedy się Rota urodziła przez co ciężko sprawdzić jak jej historia układa się odnośnie kalendarium. Umiejętności. U nas coś takiego nie funkcjonuje. Zakładam, że to czysto fabularne rzeczy do odgrywania. Mogą pomóc przy dobrym opisaniu, ale nie robią wielkiej przewagi. I jeszcze tylko kwestia rzeczy. Statek w moim mniemaniu to za duży przedmiot na start. Szczególnie fregata z załogą. Niestety, ale nie zgadzam się na to, by twoja postać miała na start coś, czego nie posiadają gracze, którzy naprawdę długo już prowadzą swoje postacie. Statek daje w końcu możliwość podróżowania po całym układzie i na dodatek z tego co napisałaś unikacie większości kontroli. Ja ze swojej strony proponowałbym nowoczesny model scoutera lub inny gadżet, a równocześnie dałbym by statek był na pewien czas uziemiony. Ot kwarantanna lub coś się zepsuło. Plus miała ona farta, że wdarła się chwilę po rebelii, bo teraz by ją rozwalili. Reasumując. Akcept na KP jest. Na przedmiot się nie zgadzam. Uzupełnij ten wiek. To tyle na razie.

Edit :
Dobra. To napisz mi kim są ci Wyrzutkowie, ale zwięźle. I ten statek też, ale uzupełnij żę skoro siedzą pół roku na Vegecie, to mógł zostać poddany kwarantannie lub się zepsuć i szukają części. Poza tym port jest uszkodzony przez jednego osobnika i na pewno nie wylecą.
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Rota Jiner 9tkhzk1510/1510Rota Jiner R0te38  (1510/1510)
KI:
Rota Jiner Left_bar_bleue0/0Rota Jiner Empty_bar_bleue  (0/0)

Rota Jiner Empty Re: Rota Jiner

Nie Sie 06, 2017 5:58 pm
Nowa propozycja przedmiotu na start:
Augmentator kinetyczny:

Proszę o informacje, czy gracz przyjmuje obecny przedmiot, czy też nie. Także proszę o ewentualną opinię, czy nie wymaga re balansu ze strony innych oceniających.

PS. Rebalans broni z 4 % na 10 % kosztu użycia.

The author of this message was banned from the forum - See the message

The author of this message was banned from the forum - See the message

Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Rota Jiner 9tkhzk2250/2250Rota Jiner R0te38  (2250/2250)
KI:
Rota Jiner Left_bar_bleue0/0Rota Jiner Empty_bar_bleue  (0/0)

Rota Jiner Empty Re: Rota Jiner

Sro Sie 16, 2017 12:21 am
Przypominam że ta KP oczekuje na ukończenie oceny minęło już sporo czasu.

Dziękuję za uwagę ^^
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Rota Jiner 9tkhzk1510/1510Rota Jiner R0te38  (1510/1510)
KI:
Rota Jiner Left_bar_bleue0/0Rota Jiner Empty_bar_bleue  (0/0)

Rota Jiner Empty Re: Rota Jiner

Sro Sie 16, 2017 3:13 pm
Gracz musi oczekiwać na odpowiedź Raziela, jako iż nie dał akceptacji i postawił jasne wytyczne co należy zrobić by takową akceptacje otrzymać.

Co do opisu wyrzutków nie mam zastrzeżeń, choć trudno zidentyfikować jakiej rasy są osobnicy. Szczególnie Altador pasujący dla mnie do bycia changiem, jak i nameczaninem, a może to najemnik pracujący i niegdyś zamieszkujący tamte rejony od kilkunastu lat. Z technik wynika, że nameczanin.

Także ziemianie z natury nie podróżują po kosmosie, w świecie DBNG trudno o jakikolwiek program kosmiczny fundowany nawet przez bogate korporacje, jedynym wyjątkiem jak do tej pory byli przedstawiciele Capsule Corp. Oczywiście to tylko otwiera wątki na historie, jak znaleźli się pośród takiej nietypowej załogi.

Ostatecznie co do dziwnych cech i zachowań, cóż to wyrzutki, o to po części chodzi, więc dla mnie jest w absolutnym porządku i nie mam zastrzeżeń do tych opisów. Załoga wydaje mi się zdecydowanie za mała na statek kosmiczny takich rozmiarów, ale można uznać, że wiele czynności wykonują np. roboty złupione i przeprogramowane do różnorodnych zadań. Na wszystko da się znaleźć w miarę sensowną odpowiedź

Akcept już dałam, mogę tylko potwierdzić, że z mojej strony nadal jest akcept. To Raziel ma ostateczne słowo co do akceptacji i zamknięcia tej karty.
Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
Rota Jiner 9tkhzk750/750Rota Jiner R0te38  (750/750)
KI:
Rota Jiner Left_bar_bleue0/0Rota Jiner Empty_bar_bleue  (0/0)

Rota Jiner Empty Re: Rota Jiner

Sro Sie 16, 2017 4:51 pm
Przeczytałem ten opis i myślę, że na początek może być. Pamiętaj tylko, że skoro jest posłany za nimi list gończy to mogą być rozpoznani na większych planetach, które mają dostęp do takich danych. Plus żadna z postaci nie kamufluje Ki, więc co potężniejsi NPC mogą poznać ich ki, nawet jeśli się przebiorą. Na razie to chyba wszystko dotyczące załogi. Statek jest uziemiony na razie na Vegecie. Kwarantanna, albo uszkodzenie spowodowane atakiem na port przez pewną jaszczurkę. Może to być ciekawe wejście pod fabułę, tak samo jak przy załodze. Akceptuję KP. Miłej gry.
Sponsored content

Rota Jiner Empty Re: Rota Jiner

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito