Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Rex
Rex
Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015


Identification Number
HP:
Zdolności Raa 9tkhzk1170/1250Zdolności Raa R0te38  (1170/1250)
KI:
Zdolności Raa Left_bar_bleue0/0Zdolności Raa Empty_bar_bleue  (0/0)

Zdolności Raa Empty Zdolności Raa

Czw Lut 16, 2017 7:20 pm
1. Nazwa Techniki:
Honkawa no hakai (Real skin destruction/Prawdziwa skóra zniszczenia)

2. Rodzaj Techniki:
Bojowa

3. Opis:
Poprzez odpowiednie skoncentrowanie swojej energii Raa może doprowadzić do zmiany swojego ciała w znacznie lepiej przystosowanej do walki formy. Mięśnie stają się bardziej zarysowane, skóra przybiera czerwony odcień, zaś z oczu znikają tęczówki i z źrenice pozostawiając samą czerń. Dodatkowo górna część obioru również znika wchłonięta przez ciało pozostawiając jedynie nieznaczne wybrzuszenie w miejscu piersi podczas gdy na wysokości łopatek wyrasta para sięgających do kolan chwytnych macek.

4. Wymagania:
> Biała Aura, Perfekt Form, 1000 energii (własnej, bez żadnych modyfikacji), 200 punktów treningowych
> Koszt utrzymania: 9% maksymalnej posiadanej Ki na turę

5. Efekt:
> Mnożnik 1,25 do statystyk, przy czym przez brak pełnej kontroli nad formą w kolejnym poście jedna z nich zostaje zwiększona do 1,35. Stan ten trwa do końca przemiany, a to która statystyka zostanie zwiększona zależy od rzutu kością w momencie użycia techniki.

- Szybkość (1 - 25)
- Siła (26 - 50)
- Energia (51 - 75)
- Wytrzymałość (76 - 100)

>Ze względu na porywczą naturę Raa jak i jej energii istnieje szansa, że w momencie wzrostu jeden ze statystyk demonica straci kontrolę nad sobą i zacznie atakować każdego kto się do niej zbliży. Jednocześnie spowoduje to, że technika będzie się utrzymywać do momentu, aż jej użytkowniczka nie będzie mogła jej dłużej utrzymać (przez brak Ki), straci przytomność, lub zginie.

- utrata kontroli (1 - 20; 66 - 100)

> odzyskiwanie 3% HP / tura

Użycie:
Raz w walce

Technika(atak) Neutralna


Jestem otwarty na słowa krytyki. Byle konstruktywnej i niezbyt ostrej.


Ostatnio zmieniony przez Raa dnia Pon Lut 27, 2017 6:08 pm, w całości zmieniany 1 raz
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Zdolności Raa 9tkhzk2250/2250Zdolności Raa R0te38  (2250/2250)
KI:
Zdolności Raa Left_bar_bleue0/0Zdolności Raa Empty_bar_bleue  (0/0)

Zdolności Raa Empty Re: Zdolności Raa

Pią Lut 24, 2017 9:07 pm
Więc tak, Użycia wydają się fair. Przede wszystkim przepraw 9% max ki na 9 - 10 % maksymalnej posiadanej ki, żeby było wiadomo iż koszt zależy od tego jaką maksymalną energią dysponujesz.

Opis jest fajny, co do wymogów osobiście bym poczekał na kid form, gdy już osiągasz maksimum mocy, bo tak wydaje mi się odrobinkę za wcześnie.

Hmm nie wiem jak w przypadku mnożników, to wymagałoby sprawdzenia w praktyce, to jest problem ze wzmacniaczami, zwykle w tym wypadku można się spodziewać nerfa w przyszłości jeżeli będzie za mocna przy twojej sile mnożnik zwykły daje ok 9.238 siły co przy takich liczbach wydaje mi się ok na oko natomiast przy drugim mnożniku wzmocnienie wynosi ponad 12k bonusu. Jak zakładam bonus zawsze jest losowy zależnie od kości. Choć sam berserk rekompensuje to choć wyłącznie w walkach nie 1 na 1.



Rex
Rex
Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015


Identification Number
HP:
Zdolności Raa 9tkhzk1170/1250Zdolności Raa R0te38  (1170/1250)
KI:
Zdolności Raa Left_bar_bleue0/0Zdolności Raa Empty_bar_bleue  (0/0)

Zdolności Raa Empty Re: Zdolności Raa

Pon Lut 27, 2017 6:37 pm
Dobra... Wprowadziłem twoje poprawki. Co do ewentualnego nerfa to jeśli inni uznają, że jest potrzebny to mówi się trudno. Choć zastanawiam się tylko skąd wziąłeś te 8 i 12k. Mi wychodzi na ten moment wychodzi 2525 siły przy zwykłym wzmocnieniu (2020 x 1.25 = 2525) i 2727 jeśli to wzmocnienie siły zostanie wzmocnione z 1,25 na 1,35 (2020 x 1,35 = 2727).

I zgadza się. Bonus jest za każdym razem losowy i zależy od kości.

A wygląda to następująco. W poście uruchomienia tej techniki wszystkie statystyki zostają wzmocnione o 25%. W tym samym poście rzucam kośćmi. Od ich wyników zależy która ze statystyk zostanie wzmocniona w następnym poście do 35% podstawowej wartości oraz czy to wzmocnienie nie wywoła utraty kontroli.

Przykładowo kości dają dają wyniki 63 i 15. Pierwsza odpowiada za statystyki, a druga za świadomość demonicy.
W takim przypadku wzmocnienie będzie wynosić:
Siła x 1,25
Szybkość x 1,25
Wytrzymałość x 1,25
Energia x 1,35
a, Raa straci kontrolę nad sobą.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Zdolności Raa 9tkhzk2250/2250Zdolności Raa R0te38  (2250/2250)
KI:
Zdolności Raa Left_bar_bleue0/0Zdolności Raa Empty_bar_bleue  (0/0)

Zdolności Raa Empty Re: Zdolności Raa

Pon Lut 27, 2017 7:57 pm
Słusznie, pomylił mi się Power Level z Siłą, mój błąd. Jednym słowem technika działa z utratą kontroli na twoją korzyść w pojedynkach jeden na jeden.

No na razie przemyślę resztę, w międzyczasie i tak musi się jeszcze ktoś wypowiedzieć.
Vvien
Vvien
Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016


Identification Number
HP:
Zdolności Raa 9tkhzk1510/1510Zdolności Raa R0te38  (1510/1510)
KI:
Zdolności Raa Left_bar_bleue0/0Zdolności Raa Empty_bar_bleue  (0/0)

Zdolności Raa Empty Re: Zdolności Raa

Pon Lut 27, 2017 8:23 pm
Nie brałam pod uwagę poprawki Al'a. W każdym razie techniki wspomagające, każdy by ją chciał, ale bym nie zgodziła się w obecnej formie. Jest zdecydowanie zbyt silna i posiada zbyt mało wad na bonus, jaki to oferuje. Zwłaszcza, że to nie jest przemiana, a technika.

1. Nazwa Techniki:
Honkawa no hakai (Real skin destruction/Prawdziwa skóra zniszczenia)

2. Rodzaj Techniki:
Technika(atak) neutralna
Technika(atak) fizyczna


3. Opis:
Poprzez odpowiednie skoncentrowanie swojej energii Raa może zmobilizować swoje zdolności regeneracyjne i doprowadzić do zmiany swojego ciała w znacznie lepiej przystosowaną do walki formę. Mięśnie stają się bardziej zarysowane, skóra przybiera czerwony odcień, zaś z oczu znikają tęczówki i z źrenice pozostawiając samą czerń. Dodatkowo górna część obioru również znika wchłonięta przez ciało pozostawiając jedynie nieznaczne wybrzuszenie w miejscu piersi podczas gdy na wysokości łopatek wyrasta para sięgających do kolan chwytnych macek.
Rozumiem, że chwytne macki to tylko ozdoba? Jeśli nie, trzeba to uściślić, a jeśli to ozdoba, nie mogą być chwytne.

4. Wymagania:
> Perfect form, Regeneracja, 2x treningi po 600 pkt (2x30h).
> Koszt utrzymania: energia użytkownika = koszt na turę (wliczając 25 % bonus i wszystkie inne przemiany, bonusy do energii).

5. Efekt:
> Mnożnik 1,25 do statystyk
Nie ma sensu by jedna z losowych statystyk miała większy bonus.
> Wpierw aktywowana, nie może zostać wyłączona póki: nie wypali się ki, straci przytomność lub zginie.

>Ze względu na porywczą naturę Raa jak i niestabilność jej energii istnieje szansa, że demonica straci kontrolę nad sobą i popadnie w złość. Technika będzie się utrzymywać do momentu, aż jej użytkowniczka nie będzie mogła jej dłużej utrzymać (przez brak Ki), straci przytomność, zginie lub zgładzi przeciwnika. Raa każdej tury rzuca ponownie kością, zależnie od wyniku efekt przysługuje w turze poprzedzającej rzut. Jeśli Raa straci kontrolę, a nie będzie w zasięgu potencjalnego celu innego od zamierzonego, należy to traktować, iż wpada w złość i jest to porównywalne z paraliż*1. Jeśli Raa utraci kontrolę, a w pobliżu znajdują się inne cele, wtedy musi atakować inny cel lub użyć techniki atakującej wiele celów (wybór prowadzącego postać; jeśli innym celem jest sojusznik, musi atakować sojusznika).

- Wyniki rzutu kością:
- 1-20 (utrata kontroli, paraliż*1 z powodu tury zmarnowanej na furię lub atak inny cel, jeśli możliwe); 21 - 100 (wszystko w porządku)


Użycie:
Raz w walce (jako, iż nie da się tego przerwać samowolnie)


To moja propozycja na początkowy balans tej techniki


Lista zmian:
-określenie rodzaju techniki.
-zmiana w wymaganiach na: regeneracja, perfect form, 2x treningi 60 pkt (30h)
-koszt utrzymania równy energii [czyli technika bez używania jakichkolwiek innych form ki trwa do 15 tur]
-zlikwidowanie czynnika losowego z dodatkowego wzrostu statystyk.
-korekta utraty kontroli do bardziej odpowiadającej bonusom, wady.
-nowa wada, technikę nie może być dezaktywowana do czasu spełnienia określonego warunku.
-zmniejszono szansę na utratę kontroli by była dostosowana do potencjalnej utraty tury za utratę kontroli.
Rex
Rex
Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015


Identification Number
HP:
Zdolności Raa 9tkhzk1170/1250Zdolności Raa R0te38  (1170/1250)
KI:
Zdolności Raa Left_bar_bleue0/0Zdolności Raa Empty_bar_bleue  (0/0)

Zdolności Raa Empty Re: Zdolności Raa

Pią Mar 03, 2017 9:46 pm
Nie jestem pewien co myśleć o twojej propozycji. Rozumiem, że starasz się pomóc, ale chwilowo nie jestem pewien co do tej wersji. Przede wszystkim nie do końca ten fragment.
Spoiler:
A co do macek, to nie są to jedynie ozdoby. Wydawało mi się, że dobrze to zaznaczyłem.

No i w sumie jestem też ciekaw, co inni myślą o takiej formie tej techniki.
Rex
Rex
Liczba postów : 457
Data rejestracji : 18/10/2015


Identification Number
HP:
Zdolności Raa 9tkhzk1170/1250Zdolności Raa R0te38  (1170/1250)
KI:
Zdolności Raa Left_bar_bleue0/0Zdolności Raa Empty_bar_bleue  (0/0)

Zdolności Raa Empty Re: Zdolności Raa

Sob Cze 24, 2017 9:28 pm
Czekając na inne ewentualne uwagi odnośnie poprzedniej techniki pozwoliłem sobie stworzyć kolejną.


1.Nazwa Techniki:
Kansetsu-Tsu (Common Suffering/Wspólne Cierpienie)

2.Rodzaj Techniki:
Fabularna

3.Opis:
Poprzez wskazanie drugiej osoby palcem Raa wysyła w jej stronę krótki i nieszkodliwy impuls energii za prawą której łączy się z częścią receptorów czuciowych w ciele wskazanej osoby w skutek czego oboje doznają wrażeń odbieranych przez drugą stronę

4.Wymagania:
> widzenie osoby z którą się łączy

5.Efekt:

> współdzielenie wrażeń cielesnych (ból, temperatura, dotyk), np. odczuwanie bólu drugiej osoby wywołanego ranami tak jakby samemu się go doświadczało
> działa w obie strony
> koszt: 150 KI za turę utrzymywania

6.Użycie:
> w dowolnym momencie

7.Technika:

> pasywna
Sponsored content

Zdolności Raa Empty Re: Zdolności Raa

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito