Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
avatar
Kurisu
Liczba postów : 143
Data rejestracji : 04/12/2016


Identification Number
HP:
Techniki Kurisu 9tkhzk800/800Techniki Kurisu R0te38  (800/800)
KI:
Techniki Kurisu Left_bar_bleue0/0Techniki Kurisu Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Kurisu Empty Techniki Kurisu

Wto Gru 06, 2016 7:17 pm
Techniki Wspólne

BUKUJUTSU
Techniki Kurisu 58f2b96fcd405b1b0686a2132d96cdf7c1ad8fe1_hq
Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: Latanie;
Technika(atak) neutralna.


KI SWORD
Techniki Kurisu Latest?cb=20161113190251
Opis: Wokół dłoni tworzy się wrzecionowata poświata KI, która przybiera postać bardzo dobrze tnącego ostrza. Ponieważ przylega bezpośrednio do ręki jest łatwa w manewrowaniu.
Wymagania: 50 energii, 50 szybkości, 8 pkt treningowych;
Efekt: DMG= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% DMG
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna.
Technika(atak) fizyczna.



TELEKINESIS
Techniki Kurisu Latest?cb=20130508132729
Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: Pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy); koszt:
> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu.
> Ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: Co 4 tury, 3 razy w walce.
UWAGA!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna.


Techniki Saiyan

MASENKO!
Techniki Kurisu Latest?cb=20110424183423
Opis: Jest bardzo podobny do kamehameha ale jego moc jest znacznie mniejsza. Aby go wykonać trzeba podnieść ręce nad głowę, skumulować energię KI i wystrzelić ją w przeciwnika.
Wymagania: 20 energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: KI=DMG (max. 7%KI); koszt: 110% DMG
Użycie: Co 3 tury, 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito