Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a - Page 2 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a - Page 2 Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a - Page 2 Empty Re: Kuźnia Al'a

Czw Sty 02, 2014 12:33 pm
First topic message reminder :

Oto moja pierwsza technika (osiągalna w przyszłości), po woli opracowywana, i troszeczkę natchniona Ai no Exorcist . Zamiast opisu Poziom I,II,III postanowiłem każdemu poziomowi nadać specyficzną nazwę.

Nazwa: Rimittobureikuderuta (リミットブレイクデルタ \ Limit Break Delta \ Przełamanie Limitu Delta)

Rodzaj: Bojowa

Opis: Technika składająca się z trzech etapów opanowania, gdzie każdy kolejny etap przełamuje naturalne limity nałożone na ciało użytkownika pozwalając na uwolnienie 100% jego pełnej siły kończąc na wyzwoleniu wewnętrznego potencjału drzemiącego wewnątrz dzięki czemu można wyjść ponad te naturalne 100%.

Rimittobureiku saisho (リミットブレイク最初 \ Limit Break First \ Pierwsze Przełamanie Limitu)

Opis: Wstępna umiejętność wykorzystująca zewnętrzny bodziec, którym są poważne obrażenia, w wyniku czego powstaje presja wymuszająca na organizmie siłowe i częściowe usunięcie ograniczników w ciele dzięki czemu zamiast wykorzystywać 25-50% możliwości ciała wojownik używa 50 - 70%. Podczas procesu uwalnia się cząstkowa ilość niewykorzystywanej przez ciało energii w postaci małego, słabego płomienia na czole.

Wymagania: Do ustalenia

Efekt: Zdolność Pasywna aktywuje się przy 50% hp na 3-5 tur (do ustalenia),........ (do ustalenia wzmocnienie) , Kolor Płomienia jest zależny od najsilniejszej statystyki.

Użycie: 1 na walkę (bo raczej inaczej być nie może xD)

Rimittobureiku daini (リミットブレイク第二 \ Limit Break Second \ Drugie Przełamanie Limitu)

Opis: W pełni opanowana technika używająca wewnętrznego bodźca (gniew, determinacja, wola etc), który w połączeniu z wolą użytkownika nakazuje organizmowi usunięcie wszystkich naturalnych ograniczników ciała w wyniku czego wojownik walczy ze 100% możliwościami jego ciała. Podczas procesu uwalnia większa ilość energii wewnętrznej niż w przypadku pierwszego poziomu w postaci średniego, intensywnego płomienia na czole, dodatkowo oczy wojownika przybierają kolor płomienia. W tym stanie osoba staje się skoncentrowana i nie da jej się rozproszyć w żaden sposób.

Również znajomość dogłębna poprzedniego poziomu zdolności umożliwia wojownikowi usunięcie naturalnych ograniczników u innej osoby, poprzez wpuszczenie własnej energii do jej ciała. Aby to zrobić użytkownik musi dotknąć ręką w której jest skupiona energia czoła osoby. Dotknięta osoba otrzymuje Rimittobureiku saisho

Wymagania: Do ustalenia

Efekt: Do ustalenia (boost), Zdolność działa do wypalenia się Ki, wymaga poświęcenia tury na aktywacje (można uaktywnić przed walką) /Wersja zewnętrzna dotknięta osoba wchodzi w I poziom (boost jak w I poziomie) na 3-4 tury (do ustalenia)

Użycia: Boost - trudno powiedzieć zważywszy że się go włącza i wyłącza (więc do uzgodnienia) / Wersja zewnętrzna tylko 1 na walkę (to byłoby niesprawiedliwe i OP jakby można było zbuffować całą ekipę z którą się walczy ramię w ramię)

Rimittobureiku daisan (リミットブレイク第三 \ Limit Break Third \ Trzecie Przełamanie Limitu)

Opis: Technika opanowana w stopniu mistrzowskim, działająca dokładnie w ten sam sposób jak poprzedni poziom, jednakże poprzez długi i mozolny trening, użytkownik może zdjąć ograniczenia z ciała za pomocą własnej woli bez potrzeby wykorzystywania bodźca wewnętrznego. Dodatkowo w tej formie organizm wojownika wykorzystuje ukrytą wewnętrzną moc by wycisnąć z ciała wojownika grubo ponad 100% możliwości zwiększając jego siłę ponad naturalne limity. W trzeciej formie techniki, podczas jej aktywności na jego czole płomień staje się większy, zaś aura wojownika, z jego naturalnego koloru (wiecie biały/niebieski etc) przyjmuje kolor jego płomienia oraz przyjmuje płonącą formę, pozostałe cechy zmian jak oczy itd pozostają takie same jak w wypadku poziomu II. Dodatkowo wojownik w tym stanie nie tylko staje się skoncentrowany, ale również wyciszony i nie da się go sprowokować w żaden sposób.

Aktywna forma III stopnia usuwania limitów pozwala mistrzowi za pomocą skupionej energii w dłoni / palcu (zależnie jak lubi) zdjąć wszystkie limity w ciele innej osoby uwalniając w niej poziom II na ograniczoną liczbę tur.

Wymagania: Do ustalenia

Efekt: Do ustalenia (boost), Zdolność działa do wypalenia się Ki, wymaga poświęcenia tury na aktywacje (można uaktywnić przed walką) / Wersja zewnętrzna dotknięta osoba wchodzi w II poziom (boost jak w II poziomie) na 3-4 tury (do ustalenia)

Użycia: Boost - trudno powiedzieć zważywszy że się go włącza i wyłącza (więc do uzgodnienia) / Wersja zewnętrzna tylko 1 na walkę (Tak jak w przypadku II poziomu)

Poświata płomienia:

Dobry - Biała

Zły - Czarna

Neutralny - zależy od jego poczynań

Kolory Płomienia:

Siła - Żółty

Zręczność - Zielony

Wytrzymałość - Czerwony

Energia - Błękitny

Jeżeli różnica między najwyższą statystyką, a drugą najwyższą statystyką wynosi 10 - 20 pkt kolor przyjmie postać mieszaną. (w przypadku wyższych wartości statystyk [1000 etc] to zasadę dorobię jak będzie taka potrzeba)

Rodzaj: Neutralna\Fizyczna

Od razu zaznaczam że zważywszy na III kolejne poziomy, boost z poziomu I musi być uber super niski, taki żeby tylko różnica była lekko odczuwalna, tak aby kolejne poziomy były proporcjonalne do I i nie były jednocześnie za wysokie.

Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a - Page 2 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a - Page 2 Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a - Page 2 Empty Re: Kuźnia Al'a

Wto Sty 19, 2016 1:59 am
BUMP
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a - Page 2 9tkhzk1/1Kuźnia Al'a - Page 2 R0te38  (1/1)
KI:
Kuźnia Al'a - Page 2 Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a - Page 2 Empty Re: Kuźnia Al'a

Wto Sty 19, 2016 5:44 pm
Podbijasz co teraz? Masz akcepty 2, Raz się nie określij do końca, ale go ścignij.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a - Page 2 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a - Page 2 Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a - Page 2 Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Sty 22, 2016 11:32 pm
Nazwa techniki:  Tamashī no tensei (魂の転生 / Soul Transmigration / Transmigracja Duszy)

Rodzaj: Fabularna

Opis: Technika pozwalająca umieścić duszę dowolnej martwej istoty w dowolnym nieożywionym przedmiocie. Jeżeli przedmiot ma kończyny np. zbroja, pluszak może używać go jak własnego ciała. Niestety istota zawiązuje pakt z czarującym na mocy którego musi wykonywać wszystkie polecenia i zadania czarującego inaczej jego dusza odczuje wielki ból oraz zostanie wydarta z przedmiotu, po czym zostaje wysłana do świata umarłych.

Wymagania:

10 000 + PL, 50 pkt treningowych

Efekt:
-Związanie duszy martwego NPC / Gracza ze sztucznym ciałem / przedmiotem. Wymaga zgody gracza/MG
-W przypadku zamknięcia NPC bez zgody MG PL ów postaci nie może być x3 większy od PL użytkownika.
-W przypadku zamknięcia gracza, wymagana jest zgoda drugiego gracza, bądź admina i ustalenie czasu zapieczętowania.
-Obaj gracze podpisują cyrograf, na mocy którego ustalają ile zadań, poleceń musi wykonać by mieć tymczasowe ciało na własność.
-Gracz może w nowym ciele wrócić do świata żywych i np. zebrać smocze kule by się wskrzesić, bądź załatwić inne sprawy. Jeżeli wypełni umowę, ma ciało na własność, jednak jak umrze wraca do zaświatów.
-Związany gracz musi wykonać ustaloną ilość zadań, poleceń, czynności zleconych przez właściciela.
-Próba sprzeciwienia się kończy się natychmiastowym zerwaniem paktu i odesłaniem do zaświatów.
-Zaklęcie uniemożliwia wskrzeszenie w jakiejkolwiek formie do póki umowa nie zostanie spełniona.
-Zaklęcie uniemożliwia próby samobójstwa, oraz prośby innych graczy o zabicie cię do póki umowa nie zostanie spełniona.
-Jeżeli gracz zostanie zabity podczas obowiązującego paktu, może poprosić o nowe ciało.
-Po wykonaniu ustalonej ilości zadań umowa dobiega końca i zaklęty gracz zachowuje ciało.
-Sztuczne ciało jest tak silne jak dusza martwego gracza, czyli posiada wszystkie oryginalne statystyki i techniki, niemniej jednak może otrzymać nawet pluszową powłokę w rezultacie czego techniki będą wyglądały komicznie.

Koszty:
75% maksymalnej ki. Podczas rzucania zaklęcia, należy skupić się na przedmiocie w którym ma być umieszczona dusza. Dowolne nawiązanie walki, przerywa czynność.

Dobra tak to wygląda podsumowując. Czegoś brakuje?


Ostatnio zmieniony przez Al dnia Pon Lut 01, 2016 8:24 pm, w całości zmieniany 1 raz
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a - Page 2 9tkhzk1/1Kuźnia Al'a - Page 2 R0te38  (1/1)
KI:
Kuźnia Al'a - Page 2 Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a - Page 2 Empty Re: Kuźnia Al'a

Sob Sty 23, 2016 7:11 pm
W zasadzie to już wygodniej Ci będzie być NPCem jak ja i po prostu taka technika dla Ciebie to jedynie formalność i mocno fabularna, więc dla urozmaicenia graczom rozgrywki żaden problem, żebyś coś takiego używał.
Ja już swoje zdanie wyraziłem i akceptuję. Vam zgodę dał, więc wiesz kogo jeszcze możesz ścigać.

Jeżeli już chcesz rozwijać postać co Ci idzie jak krew z nosa to conajmniej z 50 pkt treningowych. W końcu takie przeklinanie nie jest darmowe. na kreskę też tego nie weźmiesz, chyba że za żywota Twojego, amen.

Kuźnia Al'a - Page 2 Lubie-to-zaj NPC Rikimaru Lubi to.
Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a - Page 2 9tkhzk750/750Kuźnia Al'a - Page 2 R0te38  (750/750)
KI:
Kuźnia Al'a - Page 2 Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a - Page 2 Empty Re: Kuźnia Al'a

Sob Sty 23, 2016 7:35 pm
jest to co chciałem. Więc ode mnie Saiyan Golden Akcept
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a - Page 2 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a - Page 2 R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a - Page 2 Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a - Page 2 Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a - Page 2 Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Lut 08, 2016 1:22 am
Ki Fist (気拳/Ki Ken)

Kuźnia Al'a - Page 2 8pAM-3e43vAYu4TULjh0p2W5joK4P2CKFM5qBQ77OpKx62LiYrtatgdDUW8SAcntLfQ=w300


W budowie.
Sponsored content

Kuźnia Al'a - Page 2 Empty Re: Kuźnia Al'a

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito