Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Final Impact

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 4:00 pm

FINAL IMPACT

Opis: Najbardziej destrukcyjny atak saiyan. Wojownik wystawia rękę do przodu, wraz z odsłoniętymi trzema palcami i wystrzela potężną falę ki. Jest tak potężny, że można użyć go tylko raz.
Wymagania: SSJ3/Mystic, 500 energii, -60 pkt z trenerem
Efekt: DMG = KI (100%) koszt: 90% KI
Użycie: raz na walkę
Technika (atak) ofensywna

Co Wy na to by dodać tą technikę dla saiyan i half saiyan?
Powrót do góry Go down
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 4:15 pm

Moim zdaniem za mocna.Saiyanie mają już Final Shine bardzo mocny . Ten mógłbym dać co najwyżej jako alternatywę. Jakieś 85 % to już max. Nie przesadzajmy z tym bo walki będą kończyć się po jednej turze.
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 4:27 pm

To w sumie można zmniejszyć DMG do 85% KI i koszt do 80%. Co Ty na to?
Powrót do góry Go down
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 4:38 pm

Ogółem uważam, że saiyanom nie potrzeba więcej mocnych technik bo stawiałoby to ich znacznie przed innymi rasami. Ostatecznie dałbym też wyższy koszt bo ta technika ze względu na swą strukturę nie nadaje się do siłowania więc staje się jednocześnie trudniejsza do obrony.
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 4:45 pm

Ja tam jestem za. Im więcej technik tym lepiej, a Masenko jest po prostu słabe. Ostatecznie można go jeszcze bardziej osłabić, ale dać np co trzy tury, trzy razy w walce, bo skoro ma być bardzo osłabione i używane tylko raz to się nie opłaca.
Powrót do góry Go down
June

avatar

Liczba postów : 1569
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Hmm.

SCOUTER
HP:
75750/75750  (75750/75750)
Ki:
54600/68250  (54600/68250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 4:55 pm

Ci saiyanie mają za dobrze momentami. Ja bym to dodała jako mały dodatek do przemiany Majin.
Powrót do góry Go down
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 4:56 pm

Masełko jest słabe bo takie być musi. Im więcej technik tym lepiej... zgoda ale w miejsce tej techniki dajcie też po jednej więcej każdej rasie bo z tego co tu widzę to liczycie tylko na swoją korzyść dlatego, że jesteście saiyanami i o sayańskiej technice mowa.

EDIT: To samo w sumie chciałem zaproponować June.
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 5:18 pm

Można i pomyśleć nad technikami dla innych ras :p. A i przy okazji...źle myślisz.
Powrót do góry Go down
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1267
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 5:56 pm

Zacznijmy od tego że na rysunku jest przedstawiony Atomic Blast, a nie Final Impact. Po drugie Final Impact był używany przez Vegete jako atak supportujący kombinacje ciosów gdyż był on szybki i natychmiastowy. Po trzecie Atomic Blasta używał Vegeta Mazianin, który mocą teoretycznie odpowiadał ssj2/ssj3 (coś tak mniej więcej).

Co do Sayian ogólnie im to by sie przydało pare technik walki i technik obronnych niż tych bijących, bo ich repertuar ataków to akurat tylko te niszczące.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Nie rozrabiaj na SB, bo inaczej inaczej......:
 
Powrót do góry Go down
Hikaru
Mistick Mod
Mistick Mod
avatar

Liczba postów : 907
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
72780/72780  (72780/72780)
Ki:
92610/92610  (92610/92610)
HP Pancerza:
7500/8000  (7500/8000)

PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 7:15 pm

Jestem na nie, sayanom nie potrzeba więcej technik, mamy jeszcze wspólne przecież, dodatkowo smoka można prosić o technikę z innej rasy o odpowiedniej sile, tak więc jest to zbędne.
Powrót do góry Go down
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 7:30 pm

Od czegoś też jest temat technik własnych jeśli komuś mało
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Edo Tensei Hazard
Mistrz Gry/Don Hazardo
Mistrz Gry/Don Hazardo
avatar

Liczba postów : 868
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

SCOUTER
HP:
51750/51750  (51750/51750)
Ki:
48150/48150  (48150/48150)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Final Impact   Pią Lut 08, 2013 7:49 pm

Przeciw. Jedyną opcją, którą bym poparł jest dodanie mocnej techniki dla każdej rasy, ale to znów masa wymyślania.
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Final Impact   Sro Mar 06, 2013 4:54 pm

Albo zamiast dla jednej rasy dodać po prostu do wspólnych...
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Final Impact   

Powrót do góry Go down
 
Final Impact
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: