Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Gość
Gość

Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 4:00 pm
FINAL IMPACT

Opis: Najbardziej destrukcyjny atak saiyan. Wojownik wystawia rękę do przodu, wraz z odsłoniętymi trzema palcami i wystrzela potężną falę ki. Jest tak potężny, że można użyć go tylko raz.
Wymagania: SSJ3/Mystic, 500 energii, -60 pkt z trenerem
Efekt: DMG = KI (100%) koszt: 90% KI
Użycie: raz na walkę
Technika (atak) ofensywna

Co Wy na to by dodać tą technikę dla saiyan i half saiyan?
avatar
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dragon2326.deviantart.com/

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 4:15 pm
Moim zdaniem za mocna.Saiyanie mają już Final Shine bardzo mocny . Ten mógłbym dać co najwyżej jako alternatywę. Jakieś 85 % to już max. Nie przesadzajmy z tym bo walki będą kończyć się po jednej turze.

______________________



JA, SB #CCFF33; Mowa #CCFF33; Myśli #CCFF33
avatar
Gość
Gość

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 4:27 pm
To w sumie można zmniejszyć DMG do 85% KI i koszt do 80%. Co Ty na to?
avatar
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dragon2326.deviantart.com/

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 4:38 pm
Ogółem uważam, że saiyanom nie potrzeba więcej mocnych technik bo stawiałoby to ich znacznie przed innymi rasami. Ostatecznie dałbym też wyższy koszt bo ta technika ze względu na swą strukturę nie nadaje się do siłowania więc staje się jednocześnie trudniejsza do obrony.

______________________



JA, SB #CCFF33; Mowa #CCFF33; Myśli #CCFF33
avatar
Gość
Gość

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 4:45 pm
Ja tam jestem za. Im więcej technik tym lepiej, a Masenko jest po prostu słabe. Ostatecznie można go jeszcze bardziej osłabić, ale dać np co trzy tury, trzy razy w walce, bo skoro ma być bardzo osłabione i używane tylko raz to się nie opłaca.
avatar
Gość
Gość

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 4:55 pm
Ci saiyanie mają za dobrze momentami. Ja bym to dodała jako mały dodatek do przemiany Majin.
avatar
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dragon2326.deviantart.com/

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 4:56 pm
Masełko jest słabe bo takie być musi. Im więcej technik tym lepiej... zgoda ale w miejsce tej techniki dajcie też po jednej więcej każdej rasie bo z tego co tu widzę to liczycie tylko na swoją korzyść dlatego, że jesteście saiyanami i o sayańskiej technice mowa.

EDIT: To samo w sumie chciałem zaproponować June.

______________________



JA, SB #CCFF33; Mowa #CCFF33; Myśli #CCFF33
avatar
Gość
Gość

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 5:18 pm
Można i pomyśleć nad technikami dla innych ras :p. A i przy okazji...źle myślisz.
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 5:56 pm
Zacznijmy od tego że na rysunku jest przedstawiony Atomic Blast, a nie Final Impact. Po drugie Final Impact był używany przez Vegete jako atak supportujący kombinacje ciosów gdyż był on szybki i natychmiastowy. Po trzecie Atomic Blasta używał Vegeta Mazianin, który mocą teoretycznie odpowiadał ssj2/ssj3 (coś tak mniej więcej).

Co do Sayian ogólnie im to by sie przydało pare technik walki i technik obronnych niż tych bijących, bo ich repertuar ataków to akurat tylko te niszczące.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 7:15 pm
Jestem na nie, sayanom nie potrzeba więcej technik, mamy jeszcze wspólne przecież, dodatkowo smoka można prosić o technikę z innej rasy o odpowiedniej sile, tak więc jest to zbędne.
avatar
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dragon2326.deviantart.com/

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 7:30 pm
Od czegoś też jest temat technik własnych jeśli komuś mało

______________________



JA, SB #CCFF33; Mowa #CCFF33; Myśli #CCFF33
avatar
Hazard
Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Final Impact

on Pią Lut 08, 2013 7:49 pm
Przeciw. Jedyną opcją, którą bym poparł jest dodanie mocnej techniki dla każdej rasy, ale to znów masa wymyślania.
avatar
Gość
Gość

Re: Final Impact

on Sro Mar 06, 2013 4:54 pm
Albo zamiast dla jednej rasy dodać po prostu do wspólnych...
Sponsored content

Re: Final Impact

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito