Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Hiku

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Hikaru
Mistick Mod
Mistick Mod
avatar

Liczba postów : 898
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
72780/72780  (72780/72780)
Ki:
92610/92610  (92610/92610)
HP Pancerza:
7500/8000  (7500/8000)

PisanieTemat: Hiku   Czw Lip 26, 2012 10:45 pm

>Telepathia

>Kaioken X20
-100 hp/ki + 200 stat

>BUKUJUTSU

>Kiaiho
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki

>Ki sword
Efekt: dmg= energia*1,1 + szybkość; koszt: 100% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.

>Telekineza
Neutralno-ofensywna:
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:
* -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
* ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.

Wersja Paraliżująca:
Wymagania: Wersja neutralna, 60 energii, -6 pkt treningowych samemu (z trenerem max -3)
Efekt: Paraliż przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: ilość energii przeciwnika *1,5;
Długość paraliżu:
> Jeśli przeciwnik ma do 1,5 raza więcej energii to na paraliż na 2 tury
> Jeśli od 1,5 do 3 to na 1.
> Jeśli powyżej 3 to nie da się go sparaliżować
Użycie: 2 razy w walce;
Uwaga!!! W trakcie trwania paraliżu możliwe jest tylko i wyłącznie używanie ataków fizycznych.

>Ki fill

>Tayoken
efekt: oślepienie wroga przez 2 tury (jeśli przeciwnika zna Ki Feeling to przez 1 turę); koszt: - 400KI + 10% szybkości przeciwnika
Użycie: raz w walce; CD: 3 tury

>Zanzoken
Efekt: zmylenie przeciwnika (przeciwnik nie jest w stanie się obronić przed atakiem)  koszt: -200 KI na turę utrzymania
Użycie: max przez 3 tury.
UWAGA!!!  Osoby znające KI FEELING mają 50% szans na obronę. Użytkownik wraz ze swoim postem rzuca kośćmi procentowymi i jeśli te przekroczą 50 to przeciwnik ma szansę na obronę.  
Technika(atak) neutralna.
Efekt: unik ataku fizycznego i energetycznego koszt: 70% dmg ataku
Użycie: raz na 4 tury, 3 razy w walce.
UWAGA!!! Technik o mocy przekraczającej 4-krotność naszej szybkości nie da się uniknąć.
Technika(atak) defensywna.

>TARCZA, SZMATO!
Efekt: Zatrzymuje atak energetyczny; koszt: 60% dmg ataku.
Możliwości użycia 130 energii - 1 użycie. 400 energii - 2 razy. 1000 - trzy użycia.
maksymalna liczba użyć w czasie walki to 3. Użycie co 3 tury.


>Genki Dama: [full]
Efekt:
1 Poziom Genki Damy
1 ki = 1 obrażenia [energia zbierana tylko z ciała użytkownika]

2 Poziom Genki Damy
1 ki = 1 obrażenia [energia może zostać zebrana również z planety na jakiej się aktualnie znajdujemy]

3 Poziom Genki Damy
1 ki = 1 obrażenia [energia z planty jak i od innych użytkowników]

>Shunkainido
•110 000 PL - 4x w tygodniu, można dotrzeć w zaświaty, 5 osób do wzięcia; -2000KI; -600 KI za pasażera



>BBA
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.

>FS
Efekt: DMG=KI (max 80%KI); koszt: 75%dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce

>RYŪ KEN
Efekt: DMG= siła + (2*szybkość) + KI (max 90%KI); koszt: 65%dmg
Użycie: raz w walce


>Kiai
Efekt: odbicie ataku energetycznego; koszt: 50% dmg ataku przeciwnika
Użycie: co 3 tury, max 3x w walce
Uwaga!!! Jeśli dmg ataku przekracza 8 krotność naszej energii to nie można go odbić.
Technika(atak) defensywna


>Sokidan

Efekt: DMG = KI (max. 9%) koszt: - 105%dmg
Użycie: raz na 3 tury, 2 razy w walce. Można stworzyć 2 kule naraz, kiedy osiągnie się siłę, szybkość i wytrzymałość na poziomie przynajmniej 100
UWAGA!!! Nie do uniknięcia

>Roga Fufu Ken
Efekt: siła + szybkość + energia koszt: 110%dmg
Użycie: raz na 3 tury 3 razy w walce.


Własne:
>Yamārashi:
wersja ofensywna - paraliż na dwie rundy +1000 dmg
koszt: 10% z hp przeciwnika [maxymalnych].
Jest to włócznia wystrzeliwana z dwóch palców, która przebija przeciwnika i unieruchamia go kolcami, które zaraz po przebiciu wyrastają na całej długości przylegającej do przeciwnika.
użyć : 3 użycia co 5 tur.
CD na resztę paraliżów 2 tury


Wersja defensywna - Tworzy kolce na całej powierzchni ciała dzięki czemu każdy atakujący na niewielką odległość nabije się na nie.
działa na ataki fizyczne i fizyczno energetyczne. Zabiera 75% dmg z ataku.
Koszt: dmg przyjęty [na kolce techniki] + moja energia.
użyć: 2 użycia co 4 tur.


> Ki o kōchiku-Konstrukt Ki:
Jest to całkowite zatarcie wszelkich barier przy formowaniu Ki. Jest to zdolność wypracowana po latach treningów, poznawania tajników Ki, i tak dalej. Dzięki wiecznej młodości i przeżyciu trzech wieków w dobrej formie poznał tyle technik by uznać, ze nie musi formować jej w proste kule ki czy promienie. Dzięki dojściu do perfekcji w jej formowaniu, może stworzyć wszystko: każdy kształt jaki sobie zamarzy. Technika ta może stworzyć broń, budynek, pojazd. Wszystko z ki. Podobne do materializacji, jednak z różnicą taką iż konstrukcja pozostanie energią, choć zależnie od koncentracji będzie jak bardzo podobna będzie dana rzecz do oryginału pod względem kolorystyki, a także jego twardość. Konstrukcja Ki umożliwia bowiem tworzenie rzeczy twardych jak i elastycznych. To wszystko wymaga czasu, więc jako zastosowanie w walce może być użyta do prostych zabaw.

Użycie: paraliż 2 razy co trzy tury, lub/i blok 2 razy co trzy tury, lub/i boost do ataków fizycznych tak samo jak poprzednie. Przy paraliżach oczywiście także podlega zasadom użycia paraliżów
Zastosowania: zależny od zamiarów mistica: może dawać dodatkowy blok lub paraliż, albo tymczasowy boost do ataków fizycznych.

a) boost: + 1000 do siły lub szybkości. KOSZT: 60 % procent z dmgu
b) blok: KOSZT: 40 % dmgu lecącego na mnie 2 użycia w walce co trzy tury [można blokować fizyczne ataki jak i energetyczne.]
c) paraliż 2x co 4 tury + dwie tury cd na wszystkie techniki paraliżujące. KOSZT: - 30% energii przeciwnika


Szkolny Mundurek :
Spoiler:
 
Efekt: Uczeń Szkoły Światła dostaje go za zasługi, można też stworzyć obciążenia.  koszt: -600 KI
obrona 300 dmg 50% 150 dmg 25% 75 dmg
HP 5500

Techniki zapisane innych ras:
>GEKIRETSUKODAN

>LIGHTNING SHOWER RAIN
Powrót do góry Go down
 
Hiku
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Techniki-
Skocz do: