Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
NPC
NPC
Liczba postów : 1219
Data rejestracji : 29/05/2012

https://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowi

Aspekt Energii Empty Aspekt Energii

Sro Kwi 04, 2018 8:58 pm
Aspekt energii:

Kontrola Ki – dzięki tej umiejętności poznajesz tajniki przepływu twojej ki w twym ciele. Stajecie się ze sobą jednością i nie jest już tylko zwykłą manifestacją twojej mocy czy narzędziem, za pomocą którego niszczysz swoich wrogów. Jest tobą.
1. Kiedy manifestujesz swoją ki za pomocą aury to wyzwalasz też jeszcze jedną rzecz. Wyzwalasz swoje uczucia, które mogą poczuć inni, a także dostrzec w zachowaniu aury. Możesz pokazać swój smutek, radość czy też gniew.
2. Twoje emocje są sprzężone z aurą jeszcze mocniej dzięki czemu nauczyłeś się przekazywać dzięki niej proste sygnały, które mogą zawiadamiać o niebezpieczeństwie, czy też o opanowanej sytuacji. Dość przydatna rzecz.
3. Twoja władza nad energią ki zwiększa się coraz bardziej, dzięki czemu możesz stworzyć pociski ki ze swojej energii. Nie są one tak niszczycielskie jak techniki, ale stanowią przydatną pomoc w trakcie walki. Przeciwnik spodziewał się, że to koniec ataku, a tu lecą jeszcze ki blasty. Brutalne.
4. Moc rośnie w miarę treningów, a tym samym twoje ki blasty są znacznie silniejsze niż wcześniej. Ich moc rani przeciwnika jeszcze mocniej, niż przedtem.
5. Jeśli oponent myślał, że może mu się uda uniknąć tych wrednych kulek energii, to się przeliczył. Już nigdy ich nie uniknie, gdyż zawsze trafiają w swój cel i boleśnie ranią każdego głupca, który liczył na pudło.

Poziom 3 – Odblokowanie akcji zaawansowanej: Ki Blast - (Koszt: 1TS i 1TE)(Każda Faza): E DMG, Cecha: Combo.
Poziom 4 – Ulepszenie Ki Blasta – Zadaje on dodatkowe obrażenia w postaci 0,5*Siła (obrażenia: Energia +0,5*Siła ).
Poziom 5 – Ulepszenie Ki Blasta – Otrzymuje on cechę: Gwarantowany.


Transmisja Ki – pozwala na kontrolowanie szybkich skoków na polu walki, a także przepływu twojej własnej mocy, dzięki czemu na ułamek sekundy zwiększasz swoje możliwości. Czasem jednak ten ułamek potrafi przeważyć szalę zwycięstwa na twoją stronę.
1. Nauczyłeś się zwiększyć możliwości swojego ciała. Trwa to krótko, ale pozwala ci zwiększyć uderzenia fizyczne, a także techniki, dzięki czemu przeciwnik oberwie mocniej niż sądził.
2. Twoje umiejętności doładowywania się stoją na wyższym poziomie, przez co twoje wzmocnienie ciała w celu doładowania technik lub uderzeń fizycznych są jeszcze potężniejsze. Boli? Ma boleć.
3. Uniknięcie ciosu sekundę przed otrzymaniem go. Czy to jest możliwe? Ależ naturalnie i zaraz pokażemy jak to się robi. Dzięki temu już nie musisz się obawiać uderzenia, które porachuje ci kości, a sam przeciwnik będzie mocno skołowany. W końcu przed chwilą tutaj byłeś.
4. Unikanie pojedynczych technik czy uderzeń jest proste, ale trzeba cały czas się doskonalić. Twoja moc rośnie, a dzięki temu uczysz się jak uniknąć masowego ostrzału.
5. Teraz już nic nie zatrzyma twojej ucieczki. Chwila moment i cię nie ma, a przeciwnik może się tylko zastanawiać jak mógł nie trafić, skoro był już pewny. Nie musisz czekać, gdyż potrafisz wykonać uskok w jedną chwilę.

Poziom 1 – Wzmocnienie dowolnego fizycznego ciosu/techniki, dodaj +0,5E do OBR za koszt dodatkowy 1TE.
Poziom 2 – Wzmocnienie dowolnego fizycznego ciosu/techniki, dodaj +1Z do OBR za koszt dodatkowy 1TE.
Poziom 3 – Odblokowanie akcji zaawansowanej: Transmisja - (Koszt: 1 token zręczności i 1 token energii)(Faza Obrony): Niweluje każdy cios/technika.
Poziom 4 – Ulepszenie Transmisji – Działa na cechę masowy.
Poziom 5 – Ulepszenie Transmisji – Otrzymuje cechę natychmiastowy.


Latanie – chciałbyś poruszać się jak ptak po nieboskłonie? Czuć się wolnym? Dzięki tej umiejętności nauczysz się wykorzystywać technologię lub antyczną technikę bukujutsu w celu unoszenia się w przestworzach. W końcu latać każdy może czyż nie?
1. Potrafisz się unosić nad powierzchnią planety, lecz wymaga to od ciebie sporej dawki skupienia. W związku z tym nie dajesz rady latać podczas starć.
2. Im dłużej trenujesz i ćwiczysz tym lepszy się stajesz, dzięki czemu latanie nie sprawia ci już tak dużych problemów jak na samym początku przygody. Możesz nawet prowadzić walki przebywając w powietrzu.
3. Latasz już tak dobrze, że nie odczuwasz konsekwencji zbyt długiego przebywania w powietrzu jednakże w dalszym wypadku musisz uważać na pogodę, warunki atmosferyczne czy też grawitację.
4. Można powiedzieć, że unoszenie się w powietrzu jest dla ciebie tym samym co chodzenie. Już nawet pogoda ci nie przeszkadza w twoich powietrznych przygodach.
5. Dzięki odnalezieniu drugiego domu w przestworzach twoja moc zwiększa się na początku każdej walki. Teraz jeszcze lepiej można prowadzić powietrzne starcia.

Poziom 3 – Ignorowanie kar fabularnych za przebywanie w przestworzach, ale nie kar za pogodę, warunki atmosferyczne i grawitacje.
Poziom 4 – Ignorowanie kar fabularnych za pogodę.
Poziom 5 – Postać otrzymuje 1 Token Siły i 1 Token Zręczności na start walki.


Bariera(improwizowana) – umiejętność pozwalająca na stworzenie barier chroniących przed atakami fizycznymi i energetycznymi. Twój osobisty mur.
1. Uczysz się wzmacniać swoje techniki obronne, dzięki czemu są w stanie zatrzymać więcej obrażeń niż dotychczas. Czasami może to uratować ci życie.
2. Twoje umiejętności obronne rosną coraz bardziej, a wraz z tym potrafisz sprawić, że twoje techniki obronne chronią cię przed znacznie większą ilością obrażeń.
3. Potrafisz postawić swój własny mur obronny, w postaci bariery energetycznej, dzięki której zablokujesz znacznie więcej ataków, niż w przypadku zwyczajnych technik obronnych.
4. Teraz już nie musisz skupiać się na najgroźniejszych atakach nadlatujących w twoją stronę, a modlić się o przeżycie tych słabszych. Możesz zatrzymać je wszystkie na swojej tarczy, a modlić się o to by przetrwała.
5. Nie dość, że blokujesz ich uderzenia w ciebie to jeszcze oni ci pomagają zwiększając twoją energię, dzięki czemu kiedy ty przejdziesz do ataku będzie on znacznie bardziej dewastujący niż mogliby się spodziewać.

Poziom 1 – Wzmacniasz dowolną technikę obronną. Dodajesz +0,5*Energia do Redukcji obrażeń za koszt dodatkowy 1 tokena energii.
Poziom 2 – Wzmacniasz dowolną technikę obronną. Dodajesz + 1*Energia do Redukcji obrażeń za koszt dodatkowy 1 tokena energii.
Poziom 3 – Odblokowanie akcji zaawansowanej: Bariera (Koszt 1TW i 1TE)(Faza obrony). Redukcja 100 % obrażeń na cios/technika, odbicie 25 % obrażeń na cios/technika.
Poziom 4 – Ulepszenie Bariery - działa na wszystkie ataki skierowane na postać.
Poziom 5 – Ulepszenie Bariery - za każde trafienie poddane redukcji dodaj +1 Token Ki


Telekineza(improwizowana) – umiejętność za pomocą, której można dokonywać interakcji z otoczeniem za pomocą mocy własnego umysły. Force!
1. Potrafisz poruszać prostymi urządzeniami, a także obiektami bez dotykania ich. Sprawia ci to jeszcze trudność i musisz się skupić, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo. Przynajmniej już możesz przywołać tego pilota.
2. Moc rośnie i dzięki niej nauczyłeś się dokonywać interakcji z istotami, które żyją. Oczywiście muszą wyrazić zgodę na tego typu zabawy. Jednakże każdy ma jakieś fetysze. Może to są twoje?
3. Za pomocą swojego umysłu potrafisz wyprowadzić uderzenie prosto we wroga. Patrzy na twoje ręce i nogi, a nie spodziewa się ciosu z tej strony. Zaskakujące czyż nie?
4. Twoje uderzenia mogą sprawić, że przeciwnik zastygnie w ruchu. I to nie tylko z zachwytu, ale też ze względu na twoją moc. Zwyczajnie go paraliżujesz, a on sam musi się natrudzić, by zerwać niewidzialne kajdany.
5. Mistrz telekinezy i przesuwania obiektów, bez pomocy rąk. Twój umysł jest równie potężną bronią co twoje ciało, a wszystko to pokazuje potężny telekinetyczny wybuch. Kaboom.

Poziom 3 – Odblokowanie akcji podstawowej: Cios telekinetyczny (Koszt: Brak)(Faza ataku). Zadaj obrażenia: 0.5 Siła + 0.5 Energia, cecha precyzyjny.
Poziom 4 – Ulepszenie ciosu telekinetycznego - Zamiast OBR, nadaj status unieruchomienie na przeciwnika, musi wydać 1TKI, żeby natychmiastowo zniwelować status.
Poziom 5 – Odblokowanie akcji zaawansowanej: Telekinetyczny boom (Koszt: 1TE)(Faza ataku lub Faza obrony). Zadaj obrażenia: 0.5 Siła + Energia, cecha masowy, precyzyjny.


Telepatia(improwizowana) – jest to umiejętność za pomocą, której użytkownik może przekazywać informacje innym osobą mocą swojego umysłu. Dzięki temu nie są one narażone na podsłuchanie.
1. Postać może przekazać wiadomość innej osobie, tylko w zasięgu wzroku. Musi być utrzymywany kontakt wzrokowy, a sam dystans jest mały. Musisz się skupić, by umiejętność działała.
2. Postać potrafi przekazywać wiadomość do danej osoby, która znajduje się w tej samej lokacji. Nie jest już wymagany kontakt wzrokowy, lecz nadawca musi wiedzieć, gdzie znajduje się adresat. Skupienie nie jest już tak wielkie, ale w dalszym ciągu postać musi je zachowywać.
3. Postać potrafi przekazać wiadomość w obrębie całej planety. Nadawca musi wiedzieć, gdzie znajduje się adresat. O wiele łatwiej jest jej wysłać wiadomość i potrzebuje na to mniej czasu.
4. Postać umie już wysyłać wiadomość do każdej osoby w całym znanym uniwersum. Jedynym warunkiem jest znajomość położenia tej osoby. Wysyła już wiadomości prawie od razu, a skupić się musi najmocniej, gdy adresat znajduje się po drugiej stronie uniwersum.
5. Prawdziwy mistrz telepatii. Rozmawiasz z inną osobą, jakby siedziała obok ciebie i sączyła herbatę. Jak wcześniej postać musi mieć świadomość, gdzie jest adresat, ale wiadomości idą bardzo szybko i praktycznie nie potrzeba większego skupienia.


Maskowanie Ki – dzięki tej zdolności potrafisz ukrywać swoją energię i zmieniać poziom mocy, przez co przeciwnicy nigdy nie wiedzą jaką dokładnie potęgą dysponujesz. Ciężko znaleźć kogoś takiego.
1. Potrafisz tuszować swój poziom mocy za pomocą zmniejszania go, jednakże jest to na tyle skomplikowane, że potrzebujesz do tego skupienia. Dlatego nie możesz używać tego podczas walki. Warto pamiętać, że osoby z umiejętnością wykrywania energii mogą cię znaleźć.
2. Twoje umiejętności wzrosły na tyle, że nauczyłeś się zaniżać swoją moc nawet podczas walki. Dzięki temu przeciwnik nie wie w jak wielkie bagno mógł wdepnąć. No chyba, że on sam potrafi wyczuwać energię.
3. Potrafisz zaniżyć swój poziom mocy do całkowitego minimum, jednakże musisz się odpowiednio na tym skupić. Nie jest to tak proste jak manipulowanie kilkoma jednostkami, a całą mocą. Dlatego też nie możesz tego zrobić podczas toczenia walki.
4. Twoja energia praktycznie nie ma już przed tobą tajemnic, przez co możesz się nią bawić jak ci się żywnie podoba. Ukrycie poziomu swojej potęgi w trakcie potyczki? Nie ma najmniejszego problemu.
5. Twojej ki nie ma. Nie wydzielasz jej, nie posiadasz, zamknąłeś na klucz w jakimś kufrze. Tak sobie to tłumaczą niektórzy, gdyż twojej energii ki nie da się wyczuć. Jesteś pod tym względem jak androidy, które mają takie możliwości od początku ich stworzenia.

Poziom 1 – Umiejętność kontrowana przez poziom 1 Ki Feelingu.
Poziom 2 – Umiejętność kontrowana przez poziom 2 Ki Feelingu.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito