Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Hikaru
Liczba postów : 900
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

KIjowe, mistyczne wyposażenie

on Czw Sie 11, 2016 1:49 pm
Yamārashi:
wersja ofensywna - paraliż na dwie rundy +1000 dmg
koszt: 10% z hp przeciwnika [maxymalnych].
Jest to włócznia wystrzeliwana z dwóch palców, która przebija przeciwnika i unieruchamia go kolcami, które zaraz po przebiciu wyrastają na całej długości przylegającej do przeciwnika.
użyć : 3 użycia co 5 tur.
CD na resztę paraliżów 2 tury


Wersja defensywna - Tworzy kolce na całej powierzchni ciała dzięki czemu każdy atakujący na niewielką odległość nabije się na nie.
działa na ataki fizyczne i fizyczno energetyczne. Zabiera 75% dmg z ataku.
Koszt: dmg przyjęty [na kolce techniki] + moja energia.
użyć: 2 użycia co 4 tur.




> Ki o kōchiku-Konstrukt Ki:
Jest to całkowite zatarcie wszelkich barier przy formowaniu Ki. Jest to zdolność wypracowana po latach treningów, poznawania tajników Ki, i tak dalej. Dzięki wiecznej młodości i przeżyciu trzech wieków w dobrej formie poznał tyle technik by uznać, ze nie musi formować jej w proste kule ki czy promienie. Dzięki dojściu do perfekcji w jej formowaniu, może stworzyć wszystko: każdy kształt jaki sobie zamarzy. Technika ta może stworzyć broń, budynek, pojazd. Wszystko z ki. Podobne do materializacji, jednak z różnicą taką iż konstrukcja pozostanie energią, choć zależnie od koncentracji będzie jak bardzo podobna będzie dana rzecz do oryginału pod względem kolorystyki, a także jego twardość. Konstrukcja Ki umożliwia bowiem tworzenie rzeczy twardych jak i elastycznych. To wszystko wymaga czasu, więc jako zastosowanie w walce może być użyta do prostych zabaw.

Użycie: paraliż 2 razy co trzy tury, lub/i blok 2 razy co trzy tury, lub/i boost do ataków fizycznych tak samo jak poprzednie. Przy paraliżach oczywiście także podlega zasadom użycia paraliżów
Zastosowania: zależny od zamiarów mistica: może dawać dodatkowy blok lub paraliż, albo tymczasowy boost do ataków fizycznych.

a) boost: + 1000 do siły lub szybkości. KOSZT: 60 % procent z dmgu
b) blok: KOSZT: 40 % dmgu lecącego na mnie 2 użycia w walce co trzy tury [można blokować fizyczne ataki jak i energetyczne.]
c) paraliż 2x co 4 tury + dwie tury cd na wszystkie techniki paraliżujące. KOSZT: - 30% energii przeciwnika

Szkolny Mundurek :

Efekt: Uczeń Szkoły Światła dostaje go za zasługi, można też stworzyć obciążenia. koszt: -600 KI
obrona 300 dmg 50% 150 dmg 25% 75 dmg
HP 5500
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito