Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Czw Sty 02, 2014 12:33 pm
Oto moja pierwsza technika (osiągalna w przyszłości), po woli opracowywana, i troszeczkę natchniona Ai no Exorcist . Zamiast opisu Poziom I,II,III postanowiłem każdemu poziomowi nadać specyficzną nazwę.

Nazwa: Rimittobureikuderuta (リミットブレイクデルタ \ Limit Break Delta \ Przełamanie Limitu Delta)

Rodzaj: Bojowa

Opis: Technika składająca się z trzech etapów opanowania, gdzie każdy kolejny etap przełamuje naturalne limity nałożone na ciało użytkownika pozwalając na uwolnienie 100% jego pełnej siły kończąc na wyzwoleniu wewnętrznego potencjału drzemiącego wewnątrz dzięki czemu można wyjść ponad te naturalne 100%.

Rimittobureiku saisho (リミットブレイク最初 \ Limit Break First \ Pierwsze Przełamanie Limitu)

Opis: Wstępna umiejętność wykorzystująca zewnętrzny bodziec, którym są poważne obrażenia, w wyniku czego powstaje presja wymuszająca na organizmie siłowe i częściowe usunięcie ograniczników w ciele dzięki czemu zamiast wykorzystywać 25-50% możliwości ciała wojownik używa 50 - 70%. Podczas procesu uwalnia się cząstkowa ilość niewykorzystywanej przez ciało energii w postaci małego, słabego płomienia na czole.

Wymagania: Do ustalenia

Efekt: Zdolność Pasywna aktywuje się przy 50% hp na 3-5 tur (do ustalenia),........ (do ustalenia wzmocnienie) , Kolor Płomienia jest zależny od najsilniejszej statystyki.

Użycie: 1 na walkę (bo raczej inaczej być nie może xD)

Rimittobureiku daini (リミットブレイク第二 \ Limit Break Second \ Drugie Przełamanie Limitu)

Opis: W pełni opanowana technika używająca wewnętrznego bodźca (gniew, determinacja, wola etc), który w połączeniu z wolą użytkownika nakazuje organizmowi usunięcie wszystkich naturalnych ograniczników ciała w wyniku czego wojownik walczy ze 100% możliwościami jego ciała. Podczas procesu uwalnia większa ilość energii wewnętrznej niż w przypadku pierwszego poziomu w postaci średniego, intensywnego płomienia na czole, dodatkowo oczy wojownika przybierają kolor płomienia. W tym stanie osoba staje się skoncentrowana i nie da jej się rozproszyć w żaden sposób.

Również znajomość dogłębna poprzedniego poziomu zdolności umożliwia wojownikowi usunięcie naturalnych ograniczników u innej osoby, poprzez wpuszczenie własnej energii do jej ciała. Aby to zrobić użytkownik musi dotknąć ręką w której jest skupiona energia czoła osoby. Dotknięta osoba otrzymuje Rimittobureiku saisho

Wymagania: Do ustalenia

Efekt: Do ustalenia (boost), Zdolność działa do wypalenia się Ki, wymaga poświęcenia tury na aktywacje (można uaktywnić przed walką) /Wersja zewnętrzna dotknięta osoba wchodzi w I poziom (boost jak w I poziomie) na 3-4 tury (do ustalenia)

Użycia: Boost - trudno powiedzieć zważywszy że się go włącza i wyłącza (więc do uzgodnienia) / Wersja zewnętrzna tylko 1 na walkę (to byłoby niesprawiedliwe i OP jakby można było zbuffować całą ekipę z którą się walczy ramię w ramię)

Rimittobureiku daisan (リミットブレイク第三 \ Limit Break Third \ Trzecie Przełamanie Limitu)

Opis: Technika opanowana w stopniu mistrzowskim, działająca dokładnie w ten sam sposób jak poprzedni poziom, jednakże poprzez długi i mozolny trening, użytkownik może zdjąć ograniczenia z ciała za pomocą własnej woli bez potrzeby wykorzystywania bodźca wewnętrznego. Dodatkowo w tej formie organizm wojownika wykorzystuje ukrytą wewnętrzną moc by wycisnąć z ciała wojownika grubo ponad 100% możliwości zwiększając jego siłę ponad naturalne limity. W trzeciej formie techniki, podczas jej aktywności na jego czole płomień staje się większy, zaś aura wojownika, z jego naturalnego koloru (wiecie biały/niebieski etc) przyjmuje kolor jego płomienia oraz przyjmuje płonącą formę, pozostałe cechy zmian jak oczy itd pozostają takie same jak w wypadku poziomu II. Dodatkowo wojownik w tym stanie nie tylko staje się skoncentrowany, ale również wyciszony i nie da się go sprowokować w żaden sposób.

Aktywna forma III stopnia usuwania limitów pozwala mistrzowi za pomocą skupionej energii w dłoni / palcu (zależnie jak lubi) zdjąć wszystkie limity w ciele innej osoby uwalniając w niej poziom II na ograniczoną liczbę tur.

Wymagania: Do ustalenia

Efekt: Do ustalenia (boost), Zdolność działa do wypalenia się Ki, wymaga poświęcenia tury na aktywacje (można uaktywnić przed walką) / Wersja zewnętrzna dotknięta osoba wchodzi w II poziom (boost jak w II poziomie) na 3-4 tury (do ustalenia)

Użycia: Boost - trudno powiedzieć zważywszy że się go włącza i wyłącza (więc do uzgodnienia) / Wersja zewnętrzna tylko 1 na walkę (Tak jak w przypadku II poziomu)

Poświata płomienia:

Dobry - Biała

Zły - Czarna

Neutralny - zależy od jego poczynań

Kolory Płomienia:

Siła - Żółty

Zręczność - Zielony

Wytrzymałość - Czerwony

Energia - Błękitny

Jeżeli różnica między najwyższą statystyką, a drugą najwyższą statystyką wynosi 10 - 20 pkt kolor przyjmie postać mieszaną. (w przypadku wyższych wartości statystyk [1000 etc] to zasadę dorobię jak będzie taka potrzeba)

Rodzaj: Neutralna\Fizyczna

Od razu zaznaczam że zważywszy na III kolejne poziomy, boost z poziomu I musi być uber super niski, taki żeby tylko różnica była lekko odczuwalna, tak aby kolejne poziomy były proporcjonalne do I i nie były jednocześnie za wysokie.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Sty 03, 2014 11:47 am
BUMP (bring up somebody's post)......
Anonymous
Gość
Gość

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Sty 03, 2014 4:11 pm
Ty w ogóle masz postać, że już techniki tworzysz?


Przy okazji można tylko dwie, nie naście...
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Sty 03, 2014 4:14 pm
Tak się składa że mam zatwierdzoną kp co daje mi prawo takową stworzyć, nawet nie czytałaś jak zakładam bo to nawet widać. Po samych nazwach powinnaś wywnioskować że jest to jedna technika z III poziomami rozwoju. Serio mam nadzieje że kolejny post będzie bardziej elokwentny.....
Anonymous
Gość
Gość

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Sty 03, 2014 4:20 pm
Nie, nie czytałam, albo nie pamiętam bo nie była wciągająca.


III poziomy na jedną technikę? Jeśli o mnie chodzi, to nie zgadzam się na coś takiego. II poziomy, to przejdą (ale do jednej z dwóch technik), ale nie trzy. To z lekka OP, a tego nie lubię.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Sty 03, 2014 4:29 pm
Cóż jakbyś spojrzała nie przedstawiłem statystyk, sugerując ze jestem otwarty na ustalenie, III poziomy nie czynią techniki OP, wręcz przeciwnie, wymaga ona większej inwestycji czasu, punktów oraz postów. O tym co decyduje o byciu OP jest jej efekt, a ja tego nie wymieniłem licząc na ustalenie tego ze wszystkimi, efekt na poziomie I może być śladowo odczuwalny, a pomocny na początku, ale bezużyteczny później, zaś na III tylko odczuwalny dając minimalną przewagę uwzględniając że osiągnie się go na bardzo późnym etapie. Oczywiście nie ma problemu z ewentualnym usunięciem I poziomu Smile
Anonymous
Gość
Gość

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Sty 03, 2014 5:17 pm
Co nie zmienia mojej decyzji - NIE dla III poziomów.
Wystarczą Ci dwa dla JEDNEJ techniki. Nie przesadzajmy już tak. Zwykły user potrafi się podporządkować, więc jako admin nie wybiegaj tak.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Sty 03, 2014 5:48 pm
Nie, no luzik, pogrzebię tu i tam, i zrobią się dwa.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Sty 12, 2015 4:31 pm
Zważywszy, na fakt że techniki trzy poziomowe są akceptowe i brane pod uwagę, proszę o ponowne ocenienie, ponieważ powyższy argument w obecnej chwili chyba nie ma sensu.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk1/1Kuźnia Al'a R0te38  (1/1)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Nie Lut 08, 2015 11:39 pm
Ja bym każdej trzypoziomowej technice ukradł jeden i wsadził w D, bo jest to tzw. backdoor karany bogato na MMO. Wg mnie każdy kto ma 3 poziomy powinno się 1 z poziomów uciąć, bo prawdę mówiąc to są jak 3 techniki, a nie jak jedna...

Co do Twojej Al to myślę, że 3 poziom to już byłoby znaczące OP. A co do boosta... na początku nie ogarniałem o co chodzi w technice. Za bardzo to rozpisałeś, a można prościej.

Zastanawiam się czy procentowy boost nie będzie OP. zważając że to miałoby działać 3-5 tur. Uważam że 3 tury to wystarczająco, a boost... ?

Prawdę mówiąc to stała wartość będzie trochę słabo wyglądać. Np. +500. No i ktoś z 1000 PL dostanie +500 np. do siły i ktoś z 200 000 PL też +500?

Z drugiej strony procenty też trochę ciężko ustalić. Pierwsze co mi przyszło do głowy to silniejsi od Ciebie dostaliby +10% do danej statystyki. Czyli np. taka June do siły 7300 dostałaby dodatkowo 730.
A słabsi od Ciebie (którzy niby mają większy potencjał) mieliby 100% do statystyki. Czyli np. taki Ja dostałbym do swoih 500 również 500. No to wobec takiego koksa to i tak niewiele zmieni, ale zawsze coś. Teraz pytanie o koszt. Wg. mnie po pierwsze to i Ciebie powinno coś kosztować, a po drugie i tego kto boosta dostaje. Dałbym tu nawet coś jak przy aurach ludzkich, że koszt w HP/ turę.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Lut 09, 2015 3:52 pm
Odpowiem kolejno na twoje punkty żeby było łatwiej:

Przede wszystkim akceptowanie przez adminów takich technik obala ten argument już na wstępie z oczywistych powodów. Teraz pomińmy ten argument i zarzućmy czymś konkretniejszym. Przede wszystkim w tej technice kolejny poziom zastępuje drugi, reasumując opanowując poziom II zastępuję pierwszy drugim. Tak nie mogę sobie użyć poziomu I jak opanuję II, ponieważ II jest ulepszeniem poprzedniego w związku z tym nie mam trzech technik a cały czas jedną. Po prostu żeby umilić sobie zabawę i mieć frajdę z techniki, postanowiłem zrobić ją "ubgrade'owalną". Nie tylko ulepszam jej właściwości, ale wraz z kolejnymi ulepszeniami ma ona bardziej rozwinięty wygląd. Reasumując znając poziom II nie mogę używać poziomu I, ponieważ to jest ta sama wzmocniona wersja tej techniki. Pomijając już fakt że poziomu I nie mogę sobie odpalać na zawołanie jak poziom II i III
Czyli:

Poziom pierwszy -> trening na poziom drugi -> Ulepszenie i kasacja poziomu pierwszego -> Poziom Drugi etc.

A nie:

Poziom pierwszy -> trening na poziom drugi -> Dostęp do Poziomów I i II

Więc tym samym wyjaśniłem dwa pierwsze punkty. I nie nie będzie OP jeżeli każdy poziom będzie mieć % adekwatny do statystyk/PL (co nasuwa mi pomysł dodania PL do wymogów)

Teraz czas działania techniki. Technika ma dwie opcje, mogę nią wzmocnić kogoś z zewnątrz co trwa 3 - 4 tury i też wypala jego rezerwy ki i oczywiście boost jest poziom mniejszy niż opanowana technika, z oczywistych powodów. Dodatkowo zdolność nie działa na takie rasy jak halfy, sayianie oraz nie współdziała z kaiokenami innymi aurami. Wersja która używam na sobie spala ki jak regularna przemiana (analogicznie do 100% full power rogaczy)

Co do kosztów, wydaje mi się że użycie samodzielne (tzn ja sam), powinno mi tylko zużywać ki X%/tura (tak % niech technika zawsze będzie męcząca) zważywszy, że dostosowałem ciężkim treningiem ciało do takiego stanu. Inaczej jednak ma się sprawa z innym graczem, tutaj na pewno uruchomienie w nim tego powinno mnie kosztować X% ki, dodatkowo technika może obciążać badzo organizm gracza, ponieważ nie odbył specjalnego treningu w rezultacie czego:

-Traci X% hp i ki na turę

- Traci X% hp na X tur i X% ki na turę

- Traci X% ki na turę i otrzymuje X% więcej dmg

To spowoduje, że zastanowię się zanim kogoś wzmocnię oraz również wymusi na mnie rozważenie czy (jeżeli damy dobry koszt), warto marnować ki.

Co do boosta na 100% jestem przekonany, żeby boost wynosił X% bonusu do statystyk, to ustalimy żeby obie strony były zadowolone. Boost powinien być adekwatny do mojego PL (więc też wymogi PL), chyba że gdzieś się w moim pomyśle walnąłem.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk1/1Kuźnia Al'a R0te38  (1/1)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Lut 09, 2015 8:25 pm
Cóż. Czasu na dopracowanie tego Al mamy chyba całą wieczność, bo póki co Twoja postać się nie rozwija i jest słaba i do wyćwiczenia takiej techniki ma całą wieczność Very Happy
Ale proponowałbym to tak zrobić:

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
* * * * * * * * * * * * * *
Nazwa: Rimittobureikuderuta (リミットブレイクデルタ \ Limit Break Delta \ Przełamanie Limitu Delta)
Rodzaj: Bojowa
Opis: Technika składająca się z trzech etapów opanowania, gdzie każdy kolejny etap przełamuje naturalne limity nałożone na ciało użytkownika pozwalając na uwolnienie 100% jego pełnej siły kończąc na wyzwoleniu wewnętrznego potencjału drzemiącego wewnątrz dzięki czemu można wyjść ponad te naturalne 100%.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Rimittobureiku saisho (リミットブレイク最初 \ Limit Break First \ Pierwsze Przełamanie Limitu)
Opis: Umiejętność wykorzystująca zewnętrzny bodziec, którym są poważne obrażenia. W wyniku tego powstaje presja wymuszająca na organizmie siłowe i częściowe usunięcie ograniczników, dzięki czemu zamiast wykorzystywać 25-50% możliwości ciała wojownik używa 50 - 70%. Podczas procesu uwalnia się cząstkowa ilość niewykorzystywanej przez ciało energii w postaci małego, słabego płomienia na czole.
Wymagania: Przydupas Kaioshina; 200 w każdej stat; -30h nauki
Efekt: Zdolność Pasywna. Aktywuje się przy 50% hp na 3 tury; +20% do statystyk, +50% do najmocniejszej - pasuje pod te kolory, Kolor Płomienia jest zależny od najsilniejszej statystyki.
Koszt: -250KI i -100HP/turę (bazowałem na przemianach małp i ludzkich aurach)
* Atak fizyczny (-10% z ataku w KI) Czyli jak podstawowym zadajesz 1000 dmg, dodatkowy koszt -100 KI
* Atak energetyczny (+10% większy koszt ki)
Użycie: 1 na walkę.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Rimittobureiku daini (リミットブレイク第二 \ Limit Break Second \ Drugie Przełamanie Limitu)
Opis: W pełni opanowana technika używająca wewnętrznego bodźca (gniew, determinacja, wola etc), który w połączeniu z wolą użytkownika nakazuje organizmowi usunięcie wszystkich naturalnych ograniczników ciała w wyniku czego wojownik walczy ze 100% możliwościami jego ciała. Podczas procesu uwalnia większa ilość energii wewnętrznej niż w przypadku pierwszego poziomu w postaci średniego, intensywnego płomienia na czole, dodatkowo oczy wojownika przybierają kolor płomienia. W tym stanie osoba staje się skoncentrowana i nie da jej się rozproszyć w żaden sposób.
Również znajomość dogłębna poprzedniego poziomu zdolności umożliwia wojownikowi usunięcie naturalnych ograniczników u innej osoby, poprzez wpuszczenie własnej energii do jej ciała. Aby to zrobić użytkownik musi dotknąć ręką w której jest skupiona energia czoła osoby. Dotknięta osoba otrzymuje Rimittobureiku saisho
Wymagania: Kaio, Poprzedni poziom. 1000 w każdej stat; -30h nauki
Efekt: +30% do statystyk, +50% do najmocniejszej. Zdolność działa do wypalenia się Ki (ale max na 4 tury). Wymaga poświęcenia tury na aktywacje (można uaktywnić przed walką) to by było OP wg mnie.
Koszt: -500KI i -250HP/turę
* Atak fizyczny (-10% z ataku w KI)
* Atak energetyczny (+10% większy koszt ki)
Efekt i koszt na kimś: Dotknięta osoba wchodzi w I poziom na 3 tury. (boost z warunkiem:
1. Silniejszy od Ciebie/mający powyżej 100k PL ma wszystkie staty 20%
2. Słabszy od Ciebie/mający poniżej 100k PL ma boost jak w 1 poziomie techniki)
Dodatkowo Ty: 10% z pozostałej KI silniejszego Twój koszt w HP! Czyli np. aktywujesz gościowi co mu zostało 5000 KI (nieważne że ogólnie ma 20000 KI) to Twój koszt 500HP.
Gdy aktywujesz słabszemu to jak wyżej tylko tracisz 5%.
Użycia: 2 razy w walce działający na Tobie (max 4 tury)/ Wersja zewnętrzna tylko 1 na walkę i oczywiście max 3 tury ta osoba to ma. Przy czym może przerwać wcześniej gdyby brakowało KI do techniki albo było mało hp itd.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Rimittobureiku daisan (リミットブレイク第三 \ Limit Break Third \ Trzecie Przełamanie Limitu)
Opis: Technika opanowana w stopniu mistrzowskim, działająca dokładnie w ten sam sposób jak poprzedni poziom, jednakże poprzez długi i mozolny trening, użytkownik może zdjąć ograniczenia z ciała za pomocą własnej woli bez potrzeby wykorzystywania bodźca wewnętrznego. Dodatkowo w tej formie organizm wojownika wykorzystuje ukrytą wewnętrzną moc by wycisnąć z ciała wojownika grubo ponad 100% możliwości zwiększając jego siłę ponad naturalne limity. W trzeciej formie techniki, podczas jej aktywności na jego czole płomień staje się większy, zaś aura wojownika, z jego naturalnego koloru (wiecie biały/niebieski etc) przyjmuje kolor jego płomienia oraz przyjmuje płonącą formę, pozostałe cechy zmian jak oczy itd pozostają takie same jak w wypadku poziomu II. Dodatkowo wojownik w tym stanie nie tylko staje się skoncentrowany, ale również wyciszony i nie da się go sprowokować w żaden sposób.
Aktywna forma III stopnia usuwania limitów pozwala mistrzowi za pomocą skupionej energii w dłoni / palcu (zależnie jak lubi) zdjąć wszystkie limity w ciele innej osoby uwalniając w niej poziom II na ograniczoną liczbę tur.
Wymagania: Kaioshin, Poprzedni poziom. 2000 w każdej stat; -40h nauki
Efekt: +50% do statystyk. Zdolność działa do wypalenia się Ki (ale max na 3 tury). Wymaga poświęcenia tury na aktywacje (można uaktywnić przed walką) to by było OP wg mnie.
Koszt: -750KI i -300HP/turę
* Atak fizyczny (-10% z ataku w KI)
* Atak energetyczny (+10% większy koszt ki)
Efekt i koszt na kimś: Dotknięta osoba wchodzi w II poziom na 2 tury. (Boost z warunkiem:
1. Silniejszy od Ciebie/mający powyżej 200k PL ma wszystkie staty 30%
2. Słabszy od Ciebie/mający poniżej 200k PL ma boost jak w 2 poziomie techniki)
Dodatkowo Ty: 10% z pozostałej KI silniejszego Twój koszt w HP lub KI (tutaj zmiana drobna)! Czyli np. aktywujesz gościowi co mu zostało 5000 KI (nieważne że ogólnie ma 20000 KI) to Twój koszt 500 HP/KI.
Gdy aktywujesz słabszemu to jak wyżej tylko tracisz 5%.
Użycia: 1 raz w walce działający na Tobie (max 3 tury)/ Wersja zewnętrzna tylko 1 na walkę i oczywiście max 2 tury ta osoba to ma. Przy czym może przerwać wcześniej gdyby brakowało KI do techniki albo było mało hp itd.
* Gdy użyjesz tego poziomu to możesz jeszcze 1 turę używać 2 poziomu (dla siebie lub jako wsparcie)

Poświata płomienia:
Dobry - Biała
Zły - Czarna
Neutralny - zależy od jego poczynań

Kolory Płomienia:
Siła - Żółty
Zręczność - Zielony
Wytrzymałość - Czerwony
Energia - Błękitny
Jeżeli różnica między najwyższą statystyką, a drugą najwyższą statystyką wynosi 10% kolor przyjmie postać mieszaną. Czyli niewielka różnica między np. siłą i wytrzymałością sprawi, że płomień będzie pomarańczowy, między siłą, zrecznością seledynowy, między siłą, energią... yy zielony o.0? (może tu Al dla szybkości dać żółty, a dla np. siły szary/srebrny ?
Rodzaj: Neutralna dla 1 poziomu. Ofensywna dla 2 i 3 poziomu (czyli działa efekt tura ładowania).




Tak to widzę, nie silniejszą, może słabszą jeżeli innym takie boosty nie będą pasować, ale teraz całuj mnie po stopach za udekorowanie i wskazanie efektów, kosztów i wymagań (dałem je duże, bo techniką w walce nadrobisz taki koszt w razie czego) xD
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Sro Lut 11, 2015 4:53 pm
Nie no tak, po prostu wolę zawczasu przygotować sobie techniki, żeby potem nie ślęczeć nad tym.

Dobra dodam do każdego opisu jakieś refleksje:

Rimittobureiku saisho:

Wymagana:

Ranga przybocznego jest dobrym pomysłem, bo posłuży jako wymóg w PL, tak samo 30 godzin Wykluczone, nie mam zamiaru rozwijać każdej statystyki równo, trzeba znaleźć inne rozwiązanie. Być może takie: statystyki wspólnie muszą wynosić 800 lub więcej (reasumując jeżeli jedna statystyka będzie miała 800 to spełnia wymóg, albo dwie po 400, albo cztery po 200)

Efekt:
Limit 3 tur? Świetnie mnie to urządza nie powiem dużo se mogę zrobić w takim czasie. To miała być technika transopodoba jak 100% full power a nie dodatkowe łapki czy zwiększenie rozmiaru. Z drugiej strony nie panuję nad tym więc czas w turach jest dopuszczalny, ale 3!? Do tego 50% w najsilniejszą statystykę nie za dużo? to jest OP jak na I poziom.


Koszt:

-250KI i -100HP/turę, really? To się aktywuje niezależnie od mojej woli przy 50% hp, a ty jeszcze każesz mi płacić w hp? Chyba żebym automatycznie zgon zaliczał.
*??? WTF??? Co to w ogóle ma niby robić
* to samo co wyżej

Serio jak z filip z konopii koszt który nie ma sensu jakiegokolwiek.

Użycia: 1 raz na walkę idealnie, ponieważ i tak nie mogę tego aktywować kiedy chcę, plus jedno użycie mocno wycieńcza.

Rimittobureiku daini:

Wymagania:

Kaio jako wymóg PL, poprzedni poziom no tak i znowu 1000 w każdym stacie wykluczone. Oraz 30 h i dodać tylko koszt w pn.

Efekt:

Boost wydaje się bardziej z balansowany choć to 50% razi i tak. Oczywiście aktywacja w walce, spoko nie mam nic przeciwko.

Koszt:

-500KI i -250HP/turę w.t.f, znowu koszt hp?? Serio?? To nie jest Hachimion z naruto, że zdejmowanie limitów mnie zabijać ma. Dodatkowo po takim terningu, raczej ten kto pracuje z taką techniką spokojnie powinien dostroić ciało do stresu jakie na nim wywołuje taka umiejętność nie widzę sensu w tym to samobójstwo chyba że masz jakieś wyjaśnienie na takie rozwiązanie.
*I znowu to samo bez sensu
*Up

Wersja zewnętrzna:

Fajna mechanika można ją wrzucić spokojnie powinna się sprawdzić

I znowu koszt w hp. To nie ma żadnego sensu, jak mogę tracić hp żeby to odpalić komus?? Wsadze mu palec w odbyt!? To nie ma sensu beznadziejny koszt, dodatkowo czemu kosztów nie ponosi osoba wzmocniona??? To trzeba na 100% poprawić. Według mnie duży koszt Ki ode mnie, plus dodatkowe koszty dla wzmocnionej osoby.

Użycia:

Jak mówiłem miało zjadać ki w zamian za podtrzymywanie jak transa, pomimo tego 4 tury chyba tez niedużo zrobię (nie jestem pewien), ale dwa użycia rekompensują sytuację. Co do reszty tzn zewnętrzna czas i użycia zgadzam się.

Rimittobureiku daisan

Wymagania:

Kaioshin, Poprzedni poziom. 2000 w każdej stat; -40h nauki. Z pierwszym i drugim się zgodzę, trzeci wykluczone, -40 h ok plus duża ilość punktów nauki.

Efekt: +50% do statystyk. Zdolność działa do wypalenia się Ki (ale max na 3 tury).

To dość duży boost, ale przy ilości numerków jakimi przy późniejszym pl się operuję 50% wydaje się sensowne, choć nie jestem przekonany czy to nie jest mega OP ja nie chce się zmieniać w cholerny czołg tylko dostać wzmocnienie żeby być zyskać przewagę ale niewielką. Zdolność działa do wypalenia się ki ale max na 3 tury jaja se robisz? W 3 tury to nie wypalę ki, to znaczy że działa do póki mam ki a nie przez X zafajdanych tur. Pomijając to w 3 tury to stanowczo za mało, zdążę siebie kopnąć w twarz porządnie w tym czasie. Uważam że ot za mocny nerf.

Koszt: -750KI i -300HP/turę - znowu niepotrzebny koszt hp który wydaje mi się niepoważny.
* Atak fizyczny (-10% z ataku w KI)
* Atak energetyczny (+10% większy koszt ki)

Up nie rozumiem tego nawet po przeczytaniu "*" nie ma to sensu dla mnie (zwyczajnie nie rozumiem twojej myśli)

Efekt i koszt na kimś: Dotknięta osoba wchodzi w II poziom na 2 tury. (Boost z warunkiem:
1. Silniejszy od Ciebie/mający powyżej 200k PL ma wszystkie staty 30%
2. Słabszy od Ciebie/mający poniżej 200k PL ma boost jak w 2 poziomie techniki)
Dodatkowo Ty: 10% z pozostałej KI silniejszego Twój koszt w HP lub KI (tutaj zmiana drobna)! Czyli np. aktywujesz gościowi co mu zostało 5000 KI (nieważne że ogólnie ma 20000 KI) to Twój koszt 500 HP/KI.
Gdy aktywujesz słabszemu to jak wyżej tylko tracisz 5%.

Tutaj zgodzę się prawie ze wszystkim, oprócz KOSZTU HP znowu durna i nieuzasadniona utrata hp. Plus brak kosztów w ki dla osoby na której użyto techniki. Serio uważam to za nieuzasadnione fabularnie.

Użycia: 1 raz w walce działający na Tobie (max 3 tury)/ Wersja zewnętrzna tylko 1 na walkę i oczywiście max 2 tury ta osoba to ma. Przy czym może przerwać wcześniej gdyby brakowało KI do techniki albo było mało hp itd.

Tak jasne 1 użycie na 3 tury, pewnie od razu mi daj pistolet i każ se strzelić w twarz. Użycie idiotyczne 3 tury!? na 1 użycie!? ty sobie żartujesz?? Ten nerf jest OP jak cholera. Coś takiego zrujnuje mi zabawę i frajdę z użytkowania techniki -_- . Jeżeli to ma rekompensować 50% boostu to wole 40% albo 35% byleby nie rujnować samego serca konceptu techniki. Wersja zewnętrzna równie beznadziejna 1 użycie spoko ale 2 tury serio?? I co ta osoba ma zrobić walnąć zębami o alsfalt?

Reasumując:

Zmniejszyłbym boost dla każdego poziomu, tak by technika mogła działać częściej i dłużej, oraz by dawała jakąśtam przewagę, ale nie mega przewagę.

Wykreśliłbym w wymogach te po X w każdej statystyce bo to durne i ogranicza rozwój postaci. Zastąpiłbym to rozwiązaniem X w sumie ze wszystkich statystyk, tak by można było się rozwijać jak chce.

Również wykreśliłbym ten niepoważny koszt hp to nie naruto i nie na tym wzorowałem technikę. Skoro ćwiczę pod nią moje ciało, to oczywiste że spokojnie nie odczuję skutków ubocznych tak jakby tego użyła osoba bez treningu. A szczególnie koszt usunąłbym z wzmacniania kogoś. Jak niby hp tracę?? Daje sobie złamać mu palec?? Oraz dodał, że po wzmocnieniu kogoś, ten ktoś też traci ki co turę.

Teraz użycia w turach, to miało być podtrzymywane za pomocą ki jak trans, a nie być jednorazowym boostem. Ograniczony czas działania + koszt dla mnie nie ma sensu, można to dać by osłabić technikę oczywiście, ale uważam to za niepotrzebne. Od biedy kal trzeba to nie ma problemu, pod warunkiem że technika będzie miała sensowny czas działania, a nie śmieszne 3 tury i 1 użycie.

I ostatecznie o co biega z tą "*", ponieważ czytam to po raz 10 ty i nic nie łapię.

Chyba tyle z moich refleksjii.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk1/1Kuźnia Al'a R0te38  (1/1)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Lut 13, 2015 10:32 pm
Al... Nie przebrnąłem przez całość, ale w skrócie powiem tak. Twoja technika to tak naprawdę zakrawa pod przemianę i jeżeli się jej da dużo tur, to faktycznie będzie jak przemiana i to już by była przesada nawet dla kaio-shinów.

Wiesz... Można się teoretycznie odnieść przy tej technice do kaiokena i jego efektów, ale kaioken na poziomie 20x daje mniejszy efekt niż Twoja technika i gdyby ona miała działać dużo dłużej to by była zdecydowanie OP, ponieważ boost dałby moc dużo wyższą niż daje SSJ4...

Nie wiem... Można dać, że w takim razie 1 poziom daje boosty na 10%, drugi poziom boosty na 15% i 3 poziom na 20%... Wtedy spokojnie tych tur może być więcej i przez parę tur na poziomie 3 swojej techniki będziesz na poziomie SSJ4.
Wtedy koszt w HP można usunąć i faktycznie dać jakoś procentowo... 5% KI na pierwszym, 10% ki na drugim, 10% ki na trzecim i bez dodatkowego kosztu przy technikach i uderzeniach?
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pią Wrz 04, 2015 12:45 am
Ponieważ, w międzyczasie dokończyłem dwie pozostałe techniki własne chciałbym je szybko ocenić. Żeby nie było nie ma znaczenia, że mam słabą postać etc i prosiłbym bez tak słabego argumentu "ale ty masz za niski pl bla bla bla". Chcę po prostu zająć sobie sloty, żeby nikt nie wpadł na to samo co ja:

Nazwa techniki:  Tamashī no tensei (魂の転生 / Soul Transmigration / Transmigracja Duszy)

Rodzaj: Fabularna

Opis: Technika pozwalająca umieścić duszę dowolnej martwej istoty w dowolnym nieożywionym przedmiocie. Jeżeli przedmiot ma kończyny np. zbroja, pluszak może używać go jak własnego ciała. Niestety istota zawiązuje pakt z czarującym na mocy którego musi wykonywać wszystkie polecenia i zadania czarującego inaczej jego dusza odczuje wielki ból oraz zostanie wydarta z przedmiotu, po czym zostaje wysłana do świata umarłych.

Wymagania:

Do ustalenia, Powinny być Dość Wysokie ale bez przesady, Taką zdolność powinein być w stanie wykonać z ogromnym trudem przyboczny, lub Kaio z minimalnym, bo jednak nie wymaga przywracania całego ciała do życia a tylko przeniesienie duszy.

Efekt:
-Związanie duszy martwego NPC / Gracza ze sztucznym ciałem / przedmiotem. Wymaga zgody gracza.
-W przypadku zamknięcia gracza, wymagana jest zgoda drugiego gracza, bądź admina i ustalenie czasu zapieczętowania.
-Obaj gracze podpisują cyrograf, na mocy którego ustalają ile zadań, poleceń musi wykonać by mieć tymczasowe ciało na własność.
-Gracz może w nowym ciele wrócić do świata żywych i np. zebrać smocze kule by się wskrzesić, bądź załatwić inne sprawy. Jeżeli wypełni umowę, ma ciało na własność, jednak jak umrze wraca do zaświatów.
-Związany gracz musi wykonać ustaloną ilość zadań, poleceń, czynności zleconych przez właściciela.
-Próba sprzeciwienia się kończy się natychmiastowym zerwaniem paktu i odesłaniem do zaświatów.
-Zaklęcie uniemożliwia wskrzeszenie w jakiejkolwiek formie do póki umowa nie zostanie spełniona.
-Zaklęcie uniemożliwia próby samobójstwa, oraz prośby innych graczy o zabicie cię do póki umowa nie zostanie spełniona.
-Jeżeli gracz zostanie zabity podczas obowiązującego paktu, może poprosić o nowe ciało.
-Po wykonaniu ustalonej ilości zadań umowa dobiega końca i zaklęty gracz zachowuje ciało.
-Sztuczne ciało jest tak silne jak dusza martwego gracza, czyli posiada wszystkie oryginalne statystyki i techniki, niemniej jednak może otrzymać nawet pluszową powłokę w rezultacie czego techniki będą wyglądały komicznie.

Koszty:
Na 100% wysokie zużycie KI, oczywiście dowolny przedmiot mojego wyboru zależnie od tego czy chce tam umieścić dusze czy ją uwięzić. Jestem skory dodatkowo płacić w punktach HP. Jakiś nietypowy koszt będzie też mile widziany.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk1/1Kuźnia Al'a R0te38  (1/1)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Czw Wrz 17, 2015 8:24 pm
Zakrawa już o czarną magię w stylu babidiego, ewentualnie wiedźmy co to połączyła się rou dai kaio albo tym kto zaklął rou dai kaio. W zasadzie dla Kaioshina tylko przystoi coś tak mocnego wg mnie. A koszt to i tak rybka, bo uważam, że ta technika powinna być poza walką jako fabularna i trawić co najmniej 75% KI.
Ewentualnie jeżeli ma to zostać użyte w trakcie walki to wymagałoby skupienia, czyli nie zadajesz ciosow, a czarujesz, czyli obrywasz, a do tego ta koncentracja kosztuje Cię np. 10% ki. Ewentualnie zostawić Ci możliwość bronienia się, bo np. technika w trakcie walki wymagałaby 7 tur "modlenia się", a jeżeli ktoś by Cię zatrzymał w trakcie, np. używając kiaiho, paraliżu albo Cię nokautując z HP do 0 w trakcie tych kilku tur "wymadlania" zaklęcia.

To taka uwaga ode mnie ^^
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Paź 19, 2015 8:38 pm
Aye aye, pamiętaj że nie jestem dobry. Rozważałem ewentualnie użycie pomiędzy Kaio, a Kaioshinem, w końcu to podchodzi pod czarną magię jak sam mówisz plus obie rangi powinny być w stanie to wykonać, z mniejszym lub ogromnycm wysiłkiem. Zaklęcie jest czaso i energochłonny więc nawet nie ma opcji stosowania tego w oraz podczas walki. Plus omija ono zasadę o przepustce z zaświatów.

Sądzę, że nawet 75% koszt jest ok. W końcu to inwestycja długoterminowa więc też powinna wyczerpywać. Można powiedzieć Riki, że to takie przygotowanie na przyszłość jak to robili więksi geniusze w Anime*.



*Aizen zrobił zawczasu Wonderweissa żeby poradzić sobie z Genryuusaiem, albo Oro do walki z 3 kage przygotował edo tensei i talizmany do kontroli umrzyków.
Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk750/750Kuźnia Al'a R0te38  (750/750)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Paź 19, 2015 8:45 pm
Dobra technika niezła, tylko dodałbym pewne ograniczenie względem NPC. Żebyś nie mógł przywołać duszy jakiegoś potężnego NPC, np Zella Razz, to bym wprowadził ograniczenie do limitu mocy. Np, że Pl mocy danego NPC nie może być większy niż 3 krotność twego. Jeśli tak, to musisz coś poświęcić w zamian (Zasada Równej Wymiany, FMA Very Happy)

Po za tym jest dla mnie ok.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Paź 19, 2015 8:53 pm
Ogólnie mówiąc, nie mogę przywoływać, obsoba / NPC musi być już martwy dopiero wtedy mogę spróbować zamknąć jego duszę w przedmiocie, czyli jednym słowem muszę wpierw cel zabić, albo musi zginąć. W przypadku graczy to gracz musi wyrazić zgodę na zamknięcie/przechowanie/ otrzymanie ciała. Natomiast NPC, hmm chyba wydaje mi się że rozwiązanie w PL uniemożliwiłoby mi siłowe wymuszenie zamknięcia/posłuszeństwa, chyba że potężny NPC się na to zgodzi fabularnie.
Raziel
Raziel
Succub Admin
Succub Admin
Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk750/750Kuźnia Al'a R0te38  (750/750)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Paź 19, 2015 8:55 pm
Potężny musiałby się zgodzić inaczej byś miał armię potężnych trupów.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Paź 19, 2015 11:31 pm
Ogólnie mówiąc, technika jest robiona pod graczy, ale uznałem żeby napisać na temat NPC dla uściślenia i doprecyzowania pewnych rzeczy. Poza tym przy moim PL może karalucha umieszczę. W sumie technika nie jest robiona pod armię, chociaż to niegłupi pomysł, który ma wiele zastosowań (banda sług która robi za lokajów hehehe). Natomiast topowe NPC jak najbardziej ich decyzja powinna zależeć od MG i Adminów.
Vam
Vam
Liczba postów : 151
Data rejestracji : 13/06/2015

Skąd : Nie chcesz wiedzieć... ;>

Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk0/0Kuźnia Al'a R0te38  (0/0)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.hiroft.blog.pl/

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Pon Lis 09, 2015 9:29 pm
Całą rozmowę przeczytałem już dawno, jednak teraz mam odpowiednie uprawnienia:


Shadow Akcept

Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk1/1Kuźnia Al'a R0te38  (1/1)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Wto Lis 10, 2015 7:16 pm
Ode mnie też akcept. Ty i tak Al powinieneś zrobić swoją postać jako NPC i bardziej jako NPC ogarniać. Dobrze wiemy, że treningi byś robił jak robisz teraz i prowadził swoją postać jak teraz, a już chyba lepiej wyjdzie jak poprowadzisz takiego jednego czy drugiego kaioshina albo wkroczysz raz na jakiś czas do zdechlaków i nimi trochę posterujesz jak marionetkami.
(Co ja miałem w planach, ale że z czasem słabo stoję to tego nie robię, ale uważam że ktoś taki jak admin jak najbardziej może jako taki NPC działać - bo i wygodniej i oszczędniej).
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk2250/2250Kuźnia Al'a R0te38  (2250/2250)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Wto Sty 19, 2016 1:59 am
BUMP
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Kuźnia Al'a 9tkhzk1/1Kuźnia Al'a R0te38  (1/1)
KI:
Kuźnia Al'a Left_bar_bleue0/0Kuźnia Al'a Empty_bar_bleue  (0/0)

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Wto Sty 19, 2016 5:44 pm
Podbijasz co teraz? Masz akcepty 2, Raz się nie określij do końca, ale go ścignij.
Sponsored content

Kuźnia Al'a Empty Re: Kuźnia Al'a

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito