Strona 1 z 2 • 1, 2
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Techniki Raziela
Sro Lip 30, 2014 11:57 pm
Cięcie Niebios (Shinkuugiri 真空切り)
Typ: Bojowa
Opis: Kiedy wojownik zaczyna wchodzić na wyższe szczeble zaawansowania, uczy się kontrolować swoją energię na dowolnym poziomie. Dzięki znajomości techniki miecza Ki oraz idealnej kontroli nad swoją mocą użytkownik potrafi wytworzyć uderzenie czystej energii, która zdoła przeciąć prawie każdą materię.
Wymagania: SSJ, 10 000Pl, Ki Sword, 300 energii, 40 pkt treningowych
Efekt: KI=DMG (max. 60%KI); Koszt: 90% dmg
Użycie: Co 4 tury. Max 3 w walce.
Technika ofensywna
Typ: Bojowa
Opis: Kiedy wojownik zaczyna wchodzić na wyższe szczeble zaawansowania, uczy się kontrolować swoją energię na dowolnym poziomie. Dzięki znajomości techniki miecza Ki oraz idealnej kontroli nad swoją mocą użytkownik potrafi wytworzyć uderzenie czystej energii, która zdoła przeciąć prawie każdą materię.
Wymagania: SSJ, 10 000Pl, Ki Sword, 300 energii, 40 pkt treningowych
Efekt: KI=DMG (max. 60%KI); Koszt: 90% dmg
Użycie: Co 4 tury. Max 3 w walce.
Technika ofensywna
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Pon Sie 04, 2014 12:43 pm
Hmm przy kimś z twoim pl 794 dmg chyba jest przyzwoitą liczbą, chciałbym zapytać między innymi po co ci ki feeling w wymaganiach?
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Pon Sie 04, 2014 7:35 pm
Al Ki Felling jest potrzebny do tego, że technika polega na wysłaniu bardzo mocno skupionej energii, która ma przeciąć a nie wybuchnąć. Bez kontroli nad Ki, atak by się rozmył, albo by zupełnie nie trafił.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Pon Sie 04, 2014 10:01 pm
A co ma kamień do słońca??? Ki feel to wyczuwanie ki a nie formowanie go. Więc pytam jeszcze raz, co ma zdolność wykrywania Ki do kształtowania ki?? Wywal to, bo to zbędny wymóg moim zdaniem.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Wto Sie 05, 2014 9:13 pm
Zrobiłem
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Wto Sie 05, 2014 9:39 pm
Dobra po przeliczeniu i obgadaniu ja ogłaszam wszem i wobec iż:
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Sro Sie 06, 2014 7:13 pm
Kokcept...
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Sro Lut 18, 2015 9:46 pm
Nazwa Techniki: Laser Storm
Rodzaj Techniki: Bojowa/Paraliżująca
Opis:
Forma bojowa:
Użytkownik skupie swoją energię ki w jednej lub w dwóch dłoniach w postaci małej kuli. Po uzbieraniu odpowiedniej dawki użytkownik wypuszcza falę, która w sekundę od opuszczenia dłoni rozbija się na setki, jak nie tysiące pocisków, które mkną w stronę wroga. Energia jest tak skondensowana, że zasypuje przeciwnika nie dając mu czasu na reakcję. Promienie mogą przebić osłabionego wroga lub osłony, za którymi się chowa. Użytkownik może kontrolować promienie, dzięki czemu może zaatakować większą liczbę przeciwników.
Forma paraliżująca:
Atak podczas uderzenia w przeciwnika nie zadaje mu obrażeń, lecz doprowadza jego układ nerwowy do przeciążenia, przez co nie może się poruszyć.
Forma Bojowa:
Wymagania: SSJ2, Final Flash, 14.000 PL, 400 pkt energii, 30 pkt treningowych.
Efekt : Ki=Dmg(max. 66% Ki jeśli atakujemy jedną osobę[po 22% na cel, jeśli atakujemy grupowo(możemy atakować max. 3 osoby)])
Koszt: 80% dmg na 1 przeciwnika, 90% dmg na 2 przeciwników, 100% dmg na 3 przeciwników
Użycie: 4 razy w trakcie walki, co 3 tury.
Technika Ofensywna
Forma paraliżująca:
Wymagania: Forma Bojowa, 15 pkt treningowych -
Efekt: Paraliż przeciwnika na 2 tury.
Koszt: 1,5 energii użytkownika.
Użycie: 4 razy w walce, co 4 tury. CD: ilość tur paraliżu+2.
Technika paraliżująca
4 użycia globalne. Używam formy ofensywnej, pozostają 3 użycia. Używam później w walce formy paraliżującej zostaje 1 użycie. Reasumując ofensywna forma ma 4 użycia, paraliżująca 2. Jak użyjesz paraliżującej jednej to zjada ona 2 użycia z puli 4.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Sro Lut 18, 2015 10:08 pm
Więc zacznę od tego co trzeba najbardziej poprawić:
PARALIŻUJĄCA.
Co 4 tury = ok, ale uwzględniając, że są 2 tury paraliżu to dałby to tak jak jest teraz przy innych paraliżach, czyli:
CD: ilość tur paraliżu+2 (czyli jeżeli paraliżujesz na 2 tury, to użycie następnej techniki paraliżującej musisz odczekać 2 tury)
Patrząc na to jak masz zapisane to teoretycznie wychodzi na to samo dla tej techniki, ale brak tego zapisu sprawiłby, że mógłbyś użyć np. innej paraliżującej jak telekineza tuż po tej Twojej xP
Koszt 1,5*energia? Czyli to jest tak naprawdę 10% całej Twojej KI. W sumie wysoki koszt chyba.... Z drugiej strony mieszanie z energią Twoją % + energia przeciwnika % jako koszt może być uciążliwy więc jak wolisz. Lepiej Ci wyjdzie tak duży koszt przeciwko Redowi czy June co są koksami teraz niż gdybyś używał telekinezy przeciw nim.
Ofensywna
I jeszcze jedna rzecz...
Jeżeli np. użyjesz bojowej i masz czas czekania 3 tury, to nie tylko bojową ale i paraliżującą to dotyczy, żeby nie było, inaczej brak akcepta ;P
(Teoretycznie to 2 techniki w jednej, więc musi być na to odpowiednie ograniczenie w użyciu, więc w zależności jaka walka tak taktykę użyć ułożysz)
PARALIŻUJĄCA.
Co 4 tury = ok, ale uwzględniając, że są 2 tury paraliżu to dałby to tak jak jest teraz przy innych paraliżach, czyli:
CD: ilość tur paraliżu+2 (czyli jeżeli paraliżujesz na 2 tury, to użycie następnej techniki paraliżującej musisz odczekać 2 tury)
Patrząc na to jak masz zapisane to teoretycznie wychodzi na to samo dla tej techniki, ale brak tego zapisu sprawiłby, że mógłbyś użyć np. innej paraliżującej jak telekineza tuż po tej Twojej xP
Koszt 1,5*energia? Czyli to jest tak naprawdę 10% całej Twojej KI. W sumie wysoki koszt chyba.... Z drugiej strony mieszanie z energią Twoją % + energia przeciwnika % jako koszt może być uciążliwy więc jak wolisz. Lepiej Ci wyjdzie tak duży koszt przeciwko Redowi czy June co są koksami teraz niż gdybyś używał telekinezy przeciw nim.
Ofensywna
75% max ki to trochę za dużo xP 66% i wtedy na przeciwnika 22% jeżeli jest 3. Przy ataku na dwa cele dałbym koszt 90% dmg, bo jednak jest bardziej wymagające uderzyć w 2 osoby, a przy 3 osobach 100% dmg xPTechniki Specjalne Kamehame III napisał:Efekt: KI = DMG (max 60%KI); koszt: 80% dmg
Użycie: co 4 tury.
I jeszcze jedna rzecz...
Jeżeli np. użyjesz bojowej i masz czas czekania 3 tury, to nie tylko bojową ale i paraliżującą to dotyczy, żeby nie było, inaczej brak akcepta ;P
(Teoretycznie to 2 techniki w jednej, więc musi być na to odpowiednie ograniczenie w użyciu, więc w zależności jaka walka tak taktykę użyć ułożysz)
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Sro Lut 18, 2015 10:22 pm
Poprawiłem zgodnie z instrukcjami. Co do ostatniej uwagi. Oczywiście wiem, że jak użyję jednej formy techniki to nie mogę drugiej. Inaczej bym masakrował A co do 2 technik, to bardziej chyba 2 formy działania.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Sro Lut 18, 2015 10:53 pm
No dobra, czyli tak jak to widzę teraz:
Jest ok. Ode mnie akcept.
Raziel napisał:Forma Bojowa:
Wymagania: SSJ2, Final Flash, 14.000 PL, 400 pkt energii, 30 pkt treningowych.
Efekt : Ki=Dmg(max. 66% Ki jeśli atakujemy jedną osobę[po 22% na cel, jeśli atakujemy grupowo(możemy atakować max. 3 osoby)])
Koszt: 80% dmg na 1 przeciwnika, 90% dmg na 2 przeciwników, 100% dmg na 3 przeciwników
Użycie: 3 razy w trakcie walki, co 3 tury.
Technika Ofensywna
Forma paraliżująca:
Wymagania: Forma Bojowa, 15 pkt treningowych -
Efekt: Paraliż przeciwnika na 2 tury.
Koszt: 1,5 energii użytkownika.
Użycie: 2 razy w walce, co 4 tury. CD: ilość tur paraliżu+2.
Technika paraliżująca
Jest ok. Ode mnie akcept.
- GośćGość
Re: Techniki Raziela
Czw Lut 19, 2015 9:14 pm
Akcept skoro Riki nie wypatrzył problemów więcej...
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Pią Lut 27, 2015 7:35 pm
Nie wiem jak to ma niby działać dwie techniki w jednej? Skoro są to dwie formy czyli warianty jeden powinien zużywać użycia drugiej, to w końcu jedna technika. Jak ktoś to widzi inaczej chętnie zobaczę jego punkt widzenia.
Dodatkowo zwiększyć CD na paraliż o 1, ponieważ po dwóch turach paraliżu gracza za 2 tury dopiero poleci kolejny paraliż, uważam że od momentu zakończenia paraliżu przynajmniej niech ofiara ma 3 tury na oddech.
Tyle ode mnie.
Dodatkowo zwiększyć CD na paraliż o 1, ponieważ po dwóch turach paraliżu gracza za 2 tury dopiero poleci kolejny paraliż, uważam że od momentu zakończenia paraliżu przynajmniej niech ofiara ma 3 tury na oddech.
Tyle ode mnie.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Pią Lut 27, 2015 8:12 pm
Mogę się zgodzić na podwyższenie CD o 1, ale chciałbym w takim razie możliwości 4 krotnego użycia techniki w walce.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Pią Lut 27, 2015 9:07 pm
Nie. 4 razy będzie za dużo wg mnie nawet jak CD zostanie zwiększone. 4 razy to dużo ze względu ze zawsze jest telekineza lub kinotsurugi której saiyanie też się mogą nauczyć.
Co do tego, że użycie jednej wyklucza użycie drugiej wersji na np. 3 tury dla mnie jest logiczne w tym przypadku.
Stąd był wcześniej akcept i na więcej tur to już nie bardzo mi się to widzi.
Co do tego, że użycie jednej wyklucza użycie drugiej wersji na np. 3 tury dla mnie jest logiczne w tym przypadku.
Stąd był wcześniej akcept i na więcej tur to już nie bardzo mi się to widzi.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Pią Lut 27, 2015 9:34 pm
No tak Riki, ale ja poruszyłem sprawę użyć na walkę, to jednak jedna i ta sama technika nie? Jestem ciekaw twojego zdania w tej sprawie, gdyż mówiłeś o tych kilku technikach w jednej.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Pią Lut 27, 2015 11:56 pm
Jakbyś czytał wcześniejsze posty Al to byś zauważył to:
A Raz potwierdził
Jeżeli nie o to Ci chodzi to nie wiem już o co.
Rikishin napisał:Jeżeli np. użyjesz bojowej i masz czas czekania 3 tury, to nie tylko bojową ale i paraliżującą to dotyczy, żeby nie było, inaczej brak akcepta ;P
(Teoretycznie to 2 techniki w jednej, więc musi być na to odpowiednie ograniczenie w użyciu, więc w zależności jaka walka tak taktykę użyć ułożysz)
A Raz potwierdził
raziel napisał:Poprawiłem zgodnie z instrukcjami. Co do ostatniej uwagi. Oczywiście wiem, że jak użyję jednej formy techniki to nie mogę drugiej. Inaczej bym masakrował Very Happy A co do 2 technik, to bardziej chyba 2 formy działania.
Jeżeli nie o to Ci chodzi to nie wiem już o co.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Sob Lut 28, 2015 2:13 am
Bo ty mówisz o Cooldownie, czekaniu pomiędzy atakami. Ja mówię o użyciach na walkę. Każda technika może być użyta X razy na walkę nie? Skoro to jest jedna technika która ma dwa różne warianty, oba warianty powinny mieć wspólną liczbę użyć na walkę , ponieważ niezależnie od wariantu użycie jednej formy zużywa użycia drugiej, gdyż jest to jedna technika.
Mając 3 użycia na walkę jeżeli najpierw sparaliżuję cel pozostają 2 użycia. Po jakimś czasie używam wersji ofensywnej więc z 2 użyć zostaje 1. Wspólna pula.
Mając 3 użycia na walkę jeżeli najpierw sparaliżuję cel pozostają 2 użycia. Po jakimś czasie używam wersji ofensywnej więc z 2 użyć zostaje 1. Wspólna pula.
Re: Techniki Raziela
Sob Lut 28, 2015 11:38 am
Aa o to chodzi. No tak. Wg mnie globalnie 4 użycia techniki w walce mogłyby być, jeżeli CD paraliżu podnieść jeszcze o 1. Wtedy tylko długa walka da możliwość 4tego użycia i o ile pozostanie mu jeszcze jakakolwiek KI xD
Riki
Riki
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Sob Lut 28, 2015 7:40 pm
No dlatego uważam, że jak mam zwiększyć CD to chciałbym też zwiększyć możliwość użycia do 4 razy na walkę. To byłoby idealne. Więc?
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Nie Mar 01, 2015 12:16 am
Więc, sądzę, że będzie optymalnie, plus i tak będziesz musiał uważać na to ile Ki zużywasz.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Nie Mar 01, 2015 10:39 am
Ok. poprawiłem i dodałem dopisek o używaniu. To chyba tyle.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Nie Mar 01, 2015 8:00 pm
Globalne użycie 4 razy miałem na myśli całej techniki, ale zostawieni użycia bojowej 3, a paraliżującej 2...
Czyli, że możesz użyć np. 3x bojowa, 1x paraliżująca lub 2x bojowa, 2x paraliżująca, czyli dla obu wersji łącznie maksymalnie 4 użycia. Jeszcze się zgodzę, żeby było po 3 użycia obu, a całej techniki 4x, ale żeby obie wersje miały 4 użycia, czyli cała technika 8x (?!) to już by była gruba przesada...
Wiadomo że musiałbyś zostawić sporo ki żeby aż tyle tego użyć, ale miałbyś wtedy super mocną technikę na całą walkę... to by już było OP.
Czyli, że możesz użyć np. 3x bojowa, 1x paraliżująca lub 2x bojowa, 2x paraliżująca, czyli dla obu wersji łącznie maksymalnie 4 użycia. Jeszcze się zgodzę, żeby było po 3 użycia obu, a całej techniki 4x, ale żeby obie wersje miały 4 użycia, czyli cała technika 8x (?!) to już by była gruba przesada...
Wiadomo że musiałbyś zostawić sporo ki żeby aż tyle tego użyć, ale miałbyś wtedy super mocną technikę na całą walkę... to by już było OP.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Techniki Raziela
Nie Mar 01, 2015 10:07 pm
Riki chodzi, że każdego mogę użyć 4 razy, ale jak na przykład walnę w czasie walki 4 razy paraliż, to tyle. Nie będę mógł wykonywać tej techniki już.
Strona 1 z 2 • 1, 2
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach