Własne techny mistica
+7
NPC
Hazard
Rikimaru
Al
Reito
Kuro
Hikaru
11 posters
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Własne techny mistica
Czw Sie 08, 2013 8:30 am
First topic message reminder :
Pierwszą techną jaką chciałem się nauczyć to technika fabularna, czy raczej rodzaj technik.
Kokumajutsu-czyli czarna magia. Pozwalałaby mi na pewne właściwie fabularne głównie działanie takie jak śledzenie każdego, nawet kogoś kto ukrywa się zupełnie w Ki, dzięki krwawym klejnotom.
Buraddi hōseki- Owe klejnoty to po prostu kawałki szkła zwykłego całkiem pomieszanego z krwią twórcy [wystarczy zwykłe nacięcie dające parę kropel owej cieczy]. Poświęcenie własnej krwi i zmieszanie ze szkłem tworzy dowolnego kształtu klejnot, który oprawiony w metal lub i nie daje moc wyczuwania, widzenia i słyszenia tego samego co noszący ową ozdobę. W czystej postaci taki klejnot to znaczy bez metalu w sobie może być ukryty w zębie jako plomba, albo jeśli w metalu może robić za każdy rodzaj ozdoby, naszyjnik, pierścień, opaska na czoło czy też diadem jak lepiej to nazwać, albo kolczyki.
Ki o nusumu- To druga zdolność, którą otrzyma postać znająca czarną magię. Jest to pomoc w tworzeniu Genki Damy. Mianowicie przy jej tworzeniu trzeba czekać aż łaskawie ktoś użyczy nam swej energii, a czasem przekonywanie kogoś wydłuża i tak bardzo długi czas ładowania kuleczki. Kokumajutsu pozwala na ominięcie tego przynajmniej na bliską odległość. Pozwala naruszyć strefę obronną organizmu jakim jest skóra poprzez niewielką rankę wyrwać nawet całą ki z owej osoby, której nie chciałby przekazać. W praktyce wygląda to tak: Owy czarny magik prosi o ki kogoś, kto nie chce jej oddać, tak więc nacina skórę gdziekolwiek na ciele pacjenta i wyrywa z niego tyle ki ile chce, może tylko trochę, lub całość jednocześnie całkiem wyczerpując pacjenta zostawiając tylko pustą skorupę niczym wegetatywne warzywko. Przynajmniej póki pacjent nie odzyska energii. Do tego wystarczy jakiekolwiek naruszenie skóry, może być otarcie wystarczająco głębokie by pojawiła się dziura w skórze i popłynęła krew. Owa dziurka może być jak ukłucie igły. Niestety zasięg tego jest mały, najwyżej parę metrów, czyli zasięg normalnej rozmowy.
OCC Jako, że uważam obie wersję techniki za czysto fabularne, koszt nauczenia chyba nie jest potrzebny duży. Pierwsza wersja jest zupełnie czysto fabularna nie mająca zastosowania w walce ani nic, druga właściwie tylko wzmacnia technikę, którą już znam, i właściwie jej działanie i tak jest fabularne tak właściwie. Jedna sesja treningowa powinna chyba styknąć ? A, i nauczenie się tego przez kogoś innego może być tylko na zasadach wyciągnięcia tej wiedzy z umysłu użytkownika za jego zgodą, inaczej nawet znając podstawy nie da rady tego zrobić.
Pierwszą techną jaką chciałem się nauczyć to technika fabularna, czy raczej rodzaj technik.
Kokumajutsu-czyli czarna magia. Pozwalałaby mi na pewne właściwie fabularne głównie działanie takie jak śledzenie każdego, nawet kogoś kto ukrywa się zupełnie w Ki, dzięki krwawym klejnotom.
Buraddi hōseki- Owe klejnoty to po prostu kawałki szkła zwykłego całkiem pomieszanego z krwią twórcy [wystarczy zwykłe nacięcie dające parę kropel owej cieczy]. Poświęcenie własnej krwi i zmieszanie ze szkłem tworzy dowolnego kształtu klejnot, który oprawiony w metal lub i nie daje moc wyczuwania, widzenia i słyszenia tego samego co noszący ową ozdobę. W czystej postaci taki klejnot to znaczy bez metalu w sobie może być ukryty w zębie jako plomba, albo jeśli w metalu może robić za każdy rodzaj ozdoby, naszyjnik, pierścień, opaska na czoło czy też diadem jak lepiej to nazwać, albo kolczyki.
Ki o nusumu- To druga zdolność, którą otrzyma postać znająca czarną magię. Jest to pomoc w tworzeniu Genki Damy. Mianowicie przy jej tworzeniu trzeba czekać aż łaskawie ktoś użyczy nam swej energii, a czasem przekonywanie kogoś wydłuża i tak bardzo długi czas ładowania kuleczki. Kokumajutsu pozwala na ominięcie tego przynajmniej na bliską odległość. Pozwala naruszyć strefę obronną organizmu jakim jest skóra poprzez niewielką rankę wyrwać nawet całą ki z owej osoby, której nie chciałby przekazać. W praktyce wygląda to tak: Owy czarny magik prosi o ki kogoś, kto nie chce jej oddać, tak więc nacina skórę gdziekolwiek na ciele pacjenta i wyrywa z niego tyle ki ile chce, może tylko trochę, lub całość jednocześnie całkiem wyczerpując pacjenta zostawiając tylko pustą skorupę niczym wegetatywne warzywko. Przynajmniej póki pacjent nie odzyska energii. Do tego wystarczy jakiekolwiek naruszenie skóry, może być otarcie wystarczająco głębokie by pojawiła się dziura w skórze i popłynęła krew. Owa dziurka może być jak ukłucie igły. Niestety zasięg tego jest mały, najwyżej parę metrów, czyli zasięg normalnej rozmowy.
OCC Jako, że uważam obie wersję techniki za czysto fabularne, koszt nauczenia chyba nie jest potrzebny duży. Pierwsza wersja jest zupełnie czysto fabularna nie mająca zastosowania w walce ani nic, druga właściwie tylko wzmacnia technikę, którą już znam, i właściwie jej działanie i tak jest fabularne tak właściwie. Jedna sesja treningowa powinna chyba styknąć ? A, i nauczenie się tego przez kogoś innego może być tylko na zasadach wyciągnięcia tej wiedzy z umysłu użytkownika za jego zgodą, inaczej nawet znając podstawy nie da rady tego zrobić.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Nie Lut 08, 2015 11:35 pm
Proponuję 25pkt treningowych. Jeszcze nie raz mu dupsko taka technika uratuje. Skoro mogę akceptować to:
Erro-sennin Approves.
Erro-sennin Approves.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Pon Maj 04, 2015 9:16 am
1) Ki o kōchiku-Konstrukt Ki
2) Bojowa
3) Jest to całkowite zatarcie wszelkich barier przy formowaniu Ki. Jest to zdolność wypracowana po latach treningów, poznawania tajników Ki, i tak dalej. Dzięki wiecznej młodości i przeżyciu trzech wieków w dobrej formie poznał tyle technik by uznać, ze nie musi formować jej w proste kule ki czy promienie. Dzięki dojściu do perfekcji w jej formowaniu, może stworzyć wszystko: każdy kształt jaki sobie zamarzy. Technika ta może stworzyć broń, budynek, pojazd. Wszystko z ki. Podobne do materializacji, jednak z różnicą taką iż konstrukcja pozostanie energią, choć zależnie od koncentracji będzie jak bardzo podobna będzie dana rzecz do oryginału pod względem kolorystyki, a także jego twardość. Konstrukcja Ki umożliwia bowiem tworzenie rzeczy twardych jak i elastycznych. To wszystko wymaga czasu, więc jako zastosowanie w walce może być użyta do prostych zabaw.
4) Wymagania: Mistic, 2000 energii, 60 punktów treningowych ? Zależnie jak wyjdzie ankieta.
5) Efekt: Zależny od zastosowania: Alowi mówiłem o co biega, może wstawi jakąś tabelkę or something jak to powinno wyglądać.
6) Użycie: paraliż 2 razy co trzy tury, lub/i blok 2 razy co trzy tury, lub/i boost do ataków fizycznych tak samo jak poprzednie. Przy paraliżach oczywiście także podlega zasadom użycia paraliżów. Przy blokach także mam na myśli atak Ki. [z boostem do ataków właściwie wpadłem na taką opcję od Haza... w końcu czemu nie. ]
7: Zastosowania ? zależny od zamiarów mistica: może dawać dodatkowy blok lub paraliż, albo tymczasowy boost do ataków fizycznych. Jaki ? To już brożka Grażyny z gazowni.... znaczy ten... was dwóch... jeden kaioshin z drugim.
Mówiłem już Alowi... chodzi mi o to by móc używać techniki, ale nie wyczerpać się z Ki po jednym użyciu bloku czy czegoś. Mam nadzieję, że da się coś z tym zrobić....
2) Bojowa
3) Jest to całkowite zatarcie wszelkich barier przy formowaniu Ki. Jest to zdolność wypracowana po latach treningów, poznawania tajników Ki, i tak dalej. Dzięki wiecznej młodości i przeżyciu trzech wieków w dobrej formie poznał tyle technik by uznać, ze nie musi formować jej w proste kule ki czy promienie. Dzięki dojściu do perfekcji w jej formowaniu, może stworzyć wszystko: każdy kształt jaki sobie zamarzy. Technika ta może stworzyć broń, budynek, pojazd. Wszystko z ki. Podobne do materializacji, jednak z różnicą taką iż konstrukcja pozostanie energią, choć zależnie od koncentracji będzie jak bardzo podobna będzie dana rzecz do oryginału pod względem kolorystyki, a także jego twardość. Konstrukcja Ki umożliwia bowiem tworzenie rzeczy twardych jak i elastycznych. To wszystko wymaga czasu, więc jako zastosowanie w walce może być użyta do prostych zabaw.
4) Wymagania: Mistic, 2000 energii, 60 punktów treningowych ? Zależnie jak wyjdzie ankieta.
5) Efekt: Zależny od zastosowania: Alowi mówiłem o co biega, może wstawi jakąś tabelkę or something jak to powinno wyglądać.
6) Użycie: paraliż 2 razy co trzy tury, lub/i blok 2 razy co trzy tury, lub/i boost do ataków fizycznych tak samo jak poprzednie. Przy paraliżach oczywiście także podlega zasadom użycia paraliżów. Przy blokach także mam na myśli atak Ki. [z boostem do ataków właściwie wpadłem na taką opcję od Haza... w końcu czemu nie. ]
7: Zastosowania ? zależny od zamiarów mistica: może dawać dodatkowy blok lub paraliż, albo tymczasowy boost do ataków fizycznych. Jaki ? To już brożka Grażyny z gazowni.... znaczy ten... was dwóch... jeden kaioshin z drugim.
Mówiłem już Alowi... chodzi mi o to by móc używać techniki, ale nie wyczerpać się z Ki po jednym użyciu bloku czy czegoś. Mam nadzieję, że da się coś z tym zrobić....
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Pon Maj 04, 2015 10:20 am
Hmm za mało konkretów, za mało liczb xD W pierwszej chwili miałem wizję, w której ktoś posłał w Twoją stronę jakiś energetyczny atak, a Ty obroniłeś się przed nim stawiając 3 piętrowy budynek xD Ale ta uniwersalność wydaje mi się troszkę OP'a, techniki można by użyć praktycznie do wszystkiego. Rozumiem że taki był zamiar, ale... mam wątpliwości.
EDIT: Liczby się pojawią jak Al się zjawi bo ja nie mam pojęcia jak to powinno wyglądać. Takie było zamierzenie:uniwersalność techniki... Jeśli plan się powiedzie będę mógł wprowadzić smaczek do fabuły każdej osoby jaką spotkam Ten budynek to może nie potrzebne, ale "tfoia stara" czemu nie... wszystko zależy od tego ile będę mieć czasu... czyli w walce raczej nie wiele. Hik
EDIT: Liczby się pojawią jak Al się zjawi bo ja nie mam pojęcia jak to powinno wyglądać. Takie było zamierzenie:uniwersalność techniki... Jeśli plan się powiedzie będę mógł wprowadzić smaczek do fabuły każdej osoby jaką spotkam Ten budynek to może nie potrzebne, ale "tfoia stara" czemu nie... wszystko zależy od tego ile będę mieć czasu... czyli w walce raczej nie wiele. Hik
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Pon Maj 04, 2015 5:57 pm
Wyjaśniając użycia Hika, każdy wariant jest zależny od tego co zbuduje. Zacznijmy po kolei, kolejne warianty pojedynczo, ponieważ nie da się tego zrobić za jednym razem, każdy element wymaga dopieszczenia.
Wpierw Blokowanie:
Za pomocą techniki można stworzyć dowolny konstrukt z utwardzonego Ki, Mur,Ścianę, Tarczę, Wielką Patelnię, czy Kolanko Hydrauliczne, dzięki którym można sprawnie zablokować nadciągające ataki fizyczne jak i energetyczne.
Mechanicznie:
Cóż Akcja obronna na 3 tury to tylko przywilej wyłącznie bogów, ponieważ umieją podczas walki naturalnie czytać myśli.
Więc moja propozycja to: Blok dowolnego ataku (i fizycznego i energetycznego) za nie wiem 30 - 50% dmg przeciwnika (dmg = koszt ki), ale wspominałem że obronne warianty będą kosztowne. Nie wiem jak z użyciami 3-4 ?
Na razie tyle
Wpierw Blokowanie:
- zdięcie:
Za pomocą techniki można stworzyć dowolny konstrukt z utwardzonego Ki, Mur,Ścianę, Tarczę, Wielką Patelnię, czy Kolanko Hydrauliczne, dzięki którym można sprawnie zablokować nadciągające ataki fizyczne jak i energetyczne.
Mechanicznie:
Cóż Akcja obronna na 3 tury to tylko przywilej wyłącznie bogów, ponieważ umieją podczas walki naturalnie czytać myśli.
Więc moja propozycja to: Blok dowolnego ataku (i fizycznego i energetycznego) za nie wiem 30 - 50% dmg przeciwnika (dmg = koszt ki), ale wspominałem że obronne warianty będą kosztowne. Nie wiem jak z użyciami 3-4 ?
Na razie tyle
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Pon Maj 04, 2015 11:38 pm
Kompletnie mi się myśleć nie chce nad mechanizmem, bo w zasadzie równie dobrze efekt bojowy w sensie boosta do dmg mogłaby mieć ta Twoja technika w takiej formie jak np. Haza, a że jesteś mistic ze stałą formą już to można ustalić że taki boost na ataki fizyczne miałby np. 20-30% dodatkowe dmg (czyli wychodziłoby że masz mnożnik na siłę lub szybkość zależnie od woli 1,2 czy tam 1,3 czyli w efekcie bardzo podobnie do techniki Haza), ale to bardziej na podstawowy i szybki, bez potężnego bo by już było OP.
Na ataki energetyczny atak to raczej malutki boost na poziomie 10%, bo jeżeli technika ma dawać możliwości ofensywne jak i defensywne to danie dla każdej opcji dużych mocy sprawi technikę OP.
Wtedy tak naprawdę do ofensywy możesz zrobić zarówno młot, miecz jak i piłkę golfową i kij i sobie pykać we wroga, a energetyczną wzmocnić tworząc kij bejsbolowy i odbić genki damę za pomocą takowego.
Ewentualnie tarcza jak rycerze średniowieczni albo w posadzić drzewo z ki w celu zablokowania ataku.
To już faktycznie dowolnie można xD
Na ataki energetyczny atak to raczej malutki boost na poziomie 10%, bo jeżeli technika ma dawać możliwości ofensywne jak i defensywne to danie dla każdej opcji dużych mocy sprawi technikę OP.
Wtedy tak naprawdę do ofensywy możesz zrobić zarówno młot, miecz jak i piłkę golfową i kij i sobie pykać we wroga, a energetyczną wzmocnić tworząc kij bejsbolowy i odbić genki damę za pomocą takowego.
Ewentualnie tarcza jak rycerze średniowieczni albo w posadzić drzewo z ki w celu zablokowania ataku.
To już faktycznie dowolnie można xD
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Sro Maj 06, 2015 12:18 pm
Al, napisałem o tym, że każda z tych wersji może być użyta dwa razy co trzy tury, także wersja blokująca także. Jeśli przejdzie trzy na trzy to byłoby jeszcze fajniej. Pewnie w praktyce koszt i tak nie pozwoli mi tak często tego używać, ale chyba byłoby si ?
Rik, tak mogę robić średniowieczne tarcze, a także wielkie dildo jeśli będę miał taki kaprys. Ogólnie myślałem by boost dawał mi do pojedynczej statystyki tak jak kaioken w postaci np 500 lub 1000 na tą jedną turę.... Wtedy byłby to stały boost do pojedynczego ataku. Nie myślałem nad tym by jakiekolwiek techniki energetyczne podlegały boostowi... bo są energetyczne.
Rik, tak mogę robić średniowieczne tarcze, a także wielkie dildo jeśli będę miał taki kaprys. Ogólnie myślałem by boost dawał mi do pojedynczej statystyki tak jak kaioken w postaci np 500 lub 1000 na tą jedną turę.... Wtedy byłby to stały boost do pojedynczego ataku. Nie myślałem nad tym by jakiekolwiek techniki energetyczne podlegały boostowi... bo są energetyczne.
Re: Własne techny mistica
Sro Maj 06, 2015 8:36 pm
Jeżeli ma wzmacniać tylko fizyczne to spoko. Mnie się wydaje, że lepszy efekt to 10%
Wzmocnienie na +1000 do ataku na sztywno na jedną turę też by mogło być skoro to ma być jedna tura.
1000 to tak jakby (30h*10pkt=300pkt czyli w zasadzie 3,3 sesji treningowych) w przypadku Twojej obecnej siły czy szybkości to jakieś 20%. Spokojnie myślę, że 2x takie ofensywne użycie by mogło być żeby nie było za bardzo przekokszone czy coś albo 3x ale większy odstęp turwy.
Riki posted this sh*t.
Wzmocnienie na +1000 do ataku na sztywno na jedną turę też by mogło być skoro to ma być jedna tura.
1000 to tak jakby (30h*10pkt=300pkt czyli w zasadzie 3,3 sesji treningowych) w przypadku Twojej obecnej siły czy szybkości to jakieś 20%. Spokojnie myślę, że 2x takie ofensywne użycie by mogło być żeby nie było za bardzo przekokszone czy coś albo 3x ale większy odstęp turwy.
Riki posted this sh*t.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Sro Maj 06, 2015 9:03 pm
Ale potarzam ci po raz kolejny, Ruch obronny co 3 tury to przywilej tylko Kaiów i tylko ich. Chyba że mówisz, że 2 razy na walkę co 3 tury to wtedy nie widzę kłopotu. Ja podałem przykład wariantu obronnego. Przypadkiem wymyślił mi się wariant dystansowy kij golfowy, którym uderzasz w wybuchową piłeczkę w stronę wroga xD.
EDIT: Tak Al.. o tym właśnie piszę. Dwa użycia na walkę, co trzy tury.... skrót taki myślowy... polska mowa, trudna mowa. Mam jeszcze inne techniki obronne w razie W....
EDIT: Tak Al.. o tym właśnie piszę. Dwa użycia na walkę, co trzy tury.... skrót taki myślowy... polska mowa, trudna mowa. Mam jeszcze inne techniki obronne w razie W....
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Sro Maj 06, 2015 9:32 pm
Czyli tak:
- Blok: koszt 40 % dmgu lecącego na mnie 2-3 użycia w walce co trzy/cztery tury.
- Boost: + 1000 [wstępnie bo Cię Rik nie rozumiem z tymi procentami XD ] do siły lub/i szybkości ? [w sumie to może być do dyskusji... ale zważywszy na to, ze mogę atakować albo szybkim, albo silnym, pomijając potężny, to raczej lub będzie odpowiednie]. Koszt tego cuda ? ???????? ? hmm.. 60 % procent z dmgu to chyba wystarczające co ?
- Blok: koszt 40 % dmgu lecącego na mnie 2-3 użycia w walce co trzy/cztery tury.
- Boost: + 1000 [wstępnie bo Cię Rik nie rozumiem z tymi procentami XD ] do siły lub/i szybkości ? [w sumie to może być do dyskusji... ale zważywszy na to, ze mogę atakować albo szybkim, albo silnym, pomijając potężny, to raczej lub będzie odpowiednie]. Koszt tego cuda ? ???????? ? hmm.. 60 % procent z dmgu to chyba wystarczające co ?
Re: Własne techny mistica
Sro Maj 06, 2015 10:34 pm
Blok, którego koszt miałby wynosić 40% dmg to myślę, że max 2 użycia.
Bariera ma koszt 60% dmg, a można 3x max.
Boost +1000 ok i oczywiście z LUB, ponieważ jeżeli byś miał I... to taki potężny byłby zbyt mocny.
Myślę, że 60% dmg jest ok, a nawwet nie wiem czy i 50% nie starczy, czyli ciut mniejszy koszt.
Bariera ma koszt 60% dmg, a można 3x max.
Boost +1000 ok i oczywiście z LUB, ponieważ jeżeli byś miał I... to taki potężny byłby zbyt mocny.
Myślę, że 60% dmg jest ok, a nawwet nie wiem czy i 50% nie starczy, czyli ciut mniejszy koszt.
Riki posted this shit
Re: Własne techny mistica
Czw Maj 07, 2015 3:17 pm
Blok i boost w miarę ogarnięty, został paraliż. Proponuję 2x co 3/4 tury + oczywiście to o czym napisałeś wyżej Hiku, czyli cd na wszystkie techniki paraliżujące. Co do kosztu - 30% energii przeciwnika?
//Haz
//Haz
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Wto Maj 12, 2015 11:04 pm
Taa to co Haz zaproponował na paraliżujące wydaje mi się OK. Teraz to jakoś zsumuj w jednym poście, żeby mieć ogólny pogląd i raczej będzie do akceptu
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Nie Maj 17, 2015 9:09 pm
1) Ki o kōchiku-Konstrukt Ki
2) Bojowa
3) Jest to całkowite zatarcie wszelkich barier przy formowaniu Ki. Jest to zdolność wypracowana po latach treningów, poznawania tajników Ki, i tak dalej. Dzięki wiecznej młodości i przeżyciu trzech wieków w dobrej formie poznał tyle technik by uznać, ze nie musi formować jej w proste kule ki czy promienie. Dzięki dojściu do perfekcji w jej formowaniu, może stworzyć wszystko: każdy kształt jaki sobie zamarzy. Technika ta może stworzyć broń, budynek, pojazd. Wszystko z ki. Podobne do materializacji, jednak z różnicą taką iż konstrukcja pozostanie energią, choć zależnie od koncentracji będzie jak bardzo podobna będzie dana rzecz do oryginału pod względem kolorystyki, a także jego twardość. Konstrukcja Ki umożliwia bowiem tworzenie rzeczy twardych jak i elastycznych. To wszystko wymaga czasu, więc jako zastosowanie w walce może być użyta do prostych zabaw.
4) Wymagania: Mistic, 2000 energii, dwie pełne sesje treningowe, ki sword/ki no tsurugi, znajomość jednej fali uderzeniowej, jednej kuli Ki, Ryu Ken, telekineza [wszystko to uczy różnych aspektów kontroli ki w sumie dając podstawy do tworzenia ki konstruktu. ] + mogę dać swojego Jeżozwierza, a także Rogafufuken co także jest pewnym innym aspektem w używaniu Ki własnej.
5) Efekt: Zależny od zastosowania: paraliż/blok/boost ataków fizycznych
6) Użycie: paraliż 2 razy co trzy tury, lub/i blok 2 razy co trzy tury, lub/i boost do ataków fizycznych tak samo jak poprzednie. Przy paraliżach oczywiście także podlega zasadom użycia paraliżów
7: Zastosowania: zależny od zamiarów mistica: może dawać dodatkowy blok lub paraliż, albo tymczasowy boost do ataków fizycznych.
a) boost: + 1000 do siły lub szybkości. KOSZT: 60 % procent z dmgu
b) blok: KOSZT: 40 % dmgu lecącego na mnie 2 użycia w walce co trzy tury [można blokować fizyczne ataki jak i energetyczne.]
c) paraliż 2x co 3/4 tury + cd na wszystkie techniki paraliżujące. KOSZT: - 30% energii przeciwnika
2) Bojowa
3) Jest to całkowite zatarcie wszelkich barier przy formowaniu Ki. Jest to zdolność wypracowana po latach treningów, poznawania tajników Ki, i tak dalej. Dzięki wiecznej młodości i przeżyciu trzech wieków w dobrej formie poznał tyle technik by uznać, ze nie musi formować jej w proste kule ki czy promienie. Dzięki dojściu do perfekcji w jej formowaniu, może stworzyć wszystko: każdy kształt jaki sobie zamarzy. Technika ta może stworzyć broń, budynek, pojazd. Wszystko z ki. Podobne do materializacji, jednak z różnicą taką iż konstrukcja pozostanie energią, choć zależnie od koncentracji będzie jak bardzo podobna będzie dana rzecz do oryginału pod względem kolorystyki, a także jego twardość. Konstrukcja Ki umożliwia bowiem tworzenie rzeczy twardych jak i elastycznych. To wszystko wymaga czasu, więc jako zastosowanie w walce może być użyta do prostych zabaw.
4) Wymagania: Mistic, 2000 energii, dwie pełne sesje treningowe, ki sword/ki no tsurugi, znajomość jednej fali uderzeniowej, jednej kuli Ki, Ryu Ken, telekineza [wszystko to uczy różnych aspektów kontroli ki w sumie dając podstawy do tworzenia ki konstruktu. ] + mogę dać swojego Jeżozwierza, a także Rogafufuken co także jest pewnym innym aspektem w używaniu Ki własnej.
5) Efekt: Zależny od zastosowania: paraliż/blok/boost ataków fizycznych
6) Użycie: paraliż 2 razy co trzy tury, lub/i blok 2 razy co trzy tury, lub/i boost do ataków fizycznych tak samo jak poprzednie. Przy paraliżach oczywiście także podlega zasadom użycia paraliżów
7: Zastosowania: zależny od zamiarów mistica: może dawać dodatkowy blok lub paraliż, albo tymczasowy boost do ataków fizycznych.
a) boost: + 1000 do siły lub szybkości. KOSZT: 60 % procent z dmgu
b) blok: KOSZT: 40 % dmgu lecącego na mnie 2 użycia w walce co trzy tury [można blokować fizyczne ataki jak i energetyczne.]
c) paraliż 2x co 3/4 tury + cd na wszystkie techniki paraliżujące. KOSZT: - 30% energii przeciwnika
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Nie Maj 17, 2015 9:36 pm
Tak, chodzi o statystykę. Co 3 tury będzie też ok, CD: 2 tury po użyciu.Hikaru napisał:c) paraliż 2x co 3/4 tury + cd na wszystkie techniki paraliżujące. Koszt: - 30% energii przeciwnika [rozumiem, że chodzi o statystykę, a nie maxymalną Ki ? ]
Paraliż na 2 tury?
Jeżeli 3 tury, to wtedy raczej użycie co 4 tury +2 tury CD.
Reszta chyba ok, tylko takie pytanie. Rozumiem, że jak użyjesz jeden wersji np. paraliżu to blok najwcześniej za 2 tury? Czyli co 3 tury oznacza każdą wersję? Wtedy ok. Bo w innym wypadku to działałoby jak 3 rózne silne techniki i by było OP xP
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Sob Maj 23, 2015 4:11 am
Właśnie to bardzo dobre pytanie. Skoro to jedna umiejętność, przydałoby się CD powiązać z resztą funkcji, by nie było furtki do przedłużania paraliżu.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Nie Maj 24, 2015 10:12 am
Jeśli użyję paraliżu to nie mam czego blokować Rik. Tak, bloku mogę użyć kiedy minie paraliż czyli po dwóch turach. Oczywiście jeśli jeszcze będzie ktoś chętny do atakowania mnie. I tak, ogólnie co trzy tury najwcześniej każdej z nich mogę użyć. Inna sprawa jak to się ma do walki z kilkoma ? Na każdego mam osobny limit or what ? Bo ja widzę to tak, ze podwajając koszt mógłbym blokować lub paraliżować wszystkich, którzy mnie zaatakowali. Oczywiście jeśli będę miał odpowiednią ilość Ki.
Al blokowanie jakiejś techniki to nie przedłużanie paraliżu tylko uniknięcie ataku przeciwnika. Czy raczej zablokowanie go...
Ponawiam pytanie:Czy dałoby się upchnąć jeszcze taką właściwość która w jakiś sposób by dawała popalić osobom idącym w energię ?
Al blokowanie jakiejś techniki to nie przedłużanie paraliżu tylko uniknięcie ataku przeciwnika. Czy raczej zablokowanie go...
Ponawiam pytanie:Czy dałoby się upchnąć jeszcze taką właściwość która w jakiś sposób by dawała popalić osobom idącym w energię ?
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Sro Maj 27, 2015 3:28 pm
Większość, graczy idących w energię ,ma niską wytrzymałość, więc przy twojej sile i dobrze rozegranych kartach, taki przeciwnik nie stanowi zagrożenia tzn "Glass Canon".
W każdym bądź razie, może rozwiniesz myśl? Wiesz bardzo możliwe, że można dodać, a być może nie. Wszystko zależy jak to będzie wyglądać i działać
Sry za spóźniony post, forum znowu mnie nie poinformowało o nowych postach -_-.
W każdym bądź razie, może rozwiniesz myśl? Wiesz bardzo możliwe, że można dodać, a być może nie. Wszystko zależy jak to będzie wyglądać i działać
Sry za spóźniony post, forum znowu mnie nie poinformowało o nowych postach -_-.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Wto Lip 07, 2015 11:25 pm
Hmm no dobra, jakoś to wygląda, wątpliwości Al'a zostały podobno rozwiane na sb. Zostaje tylko jedna rzecz - wymagania. Dopiero teraz zwróciłem uwagę na tę uroczą "60" Z wywiadu z Hikiem wiem, że chodziło tu o poświęcenie wszystkich punktów z jednej sesji treningowej, bo 60 pkt. z Hikowej puli (z mnożnikiem) to tyle co nic. Ja byłbym za podwyższeniem tych wymagań do 2 pełnych sesji treningowych, w sensie że wszystko z tych 2 sesji przeznaczasz na naukę
Edit bo Hik też edytował xD - jak dla mnie chyba nadaje się do zaakceptowania, ale nie wiem jak reszta
Edit bo Hik też edytował xD - jak dla mnie chyba nadaje się do zaakceptowania, ale nie wiem jak reszta
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Sro Lip 08, 2015 1:24 pm
Akcept na szybko.
- RazielSuccub Admin
- Liczba postów : 1140
Data rejestracji : 19/03/2013
Skąd : Rzeszów
Identification Number
HP:
(750/750)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Nie Lip 12, 2015 9:54 pm
Wszystko moim zdaniem ok. Technika bardzo ciekawa. Koszty zrobione jak chciałem. Czasy paraliży moim zdaniem też dobre. Masz Akcepta i niech MOC będzie z tobą.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Nie Paź 18, 2015 7:50 pm
Już nie wiem czy wymagana liczba akceptów siadła, więc też dają w razie czego ;P
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Wto Gru 29, 2015 9:07 pm
Yamārashi:
wersja ofensywna - paraliż na dwie rundy 1000 dmg [stały ma być bo to dmg za przebicie ciała]
koszt: 15% z hp przeciwnika [maxymalnych].
Jest to włócznia wystrzeliwana z dwóch palców, która przebija przeciwnika i unieruchamia go kolcami, które zaraz po przebiciu wyrastają na całej długości przylegającej do przeciwnika.
użyć : 3 użycia co 4 tury.
Wersja defensywna - Tworzy kolce na całej powierzchni ciała dzięki czemu każdy atakujący na niewielką odległość nabije się na nie.
działa na ataki fizyczne i fizyczno energetyczne. Zabiera 75% dmg z ataku.
Koszt: dmg przyjęty [na kolce techniki] + moja energia.
użyć: 2 użycia co 4 tur. [albo co 3 tury]
Technika do aktualizacji mechanicznej-stara zaakceptowana w poprzedniej erze. Więc nie rozwódźmy się nad nią przez pół roku.
wersja ofensywna - paraliż na dwie rundy 1000 dmg [stały ma być bo to dmg za przebicie ciała]
koszt: 15% z hp przeciwnika [maxymalnych].
Jest to włócznia wystrzeliwana z dwóch palców, która przebija przeciwnika i unieruchamia go kolcami, które zaraz po przebiciu wyrastają na całej długości przylegającej do przeciwnika.
użyć : 3 użycia co 4 tury.
Wersja defensywna - Tworzy kolce na całej powierzchni ciała dzięki czemu każdy atakujący na niewielką odległość nabije się na nie.
działa na ataki fizyczne i fizyczno energetyczne. Zabiera 75% dmg z ataku.
Koszt: dmg przyjęty [na kolce techniki] + moja energia.
użyć: 2 użycia co 4 tur. [albo co 3 tury]
Technika do aktualizacji mechanicznej-stara zaakceptowana w poprzedniej erze. Więc nie rozwódźmy się nad nią przez pół roku.
- HazardDon Hazardo
- Liczba postów : 928
Data rejestracji : 28/05/2012
Skąd : Bydgoszcz
Identification Number
HP:
(800/800)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Wto Gru 29, 2015 10:12 pm
Wersja ofensywna: Kwestia użycia jak dla mnie do poprawki. Przede wszystkim większy cooldown - 2 turowy paraliż co 4 tury to zbyt dużo. Liczba użyć w walce, jak dla mnie max 2 ale w dużym odstepie (5/6 tur?). No i oczywiście cooldown nakłada się też na inne techniki paraliżujące, żebyś nie spamował stunami
Koszt jak dla mnie styknie.
Wersja defensywna: O dziwo nie mam zastrzeżeń
Koszt jak dla mnie styknie.
Wersja defensywna: O dziwo nie mam zastrzeżeń
- BurzumGoat
- Liczba postów : 515
Data rejestracji : 05/06/2013
Skąd : Warszawa
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Pią Sty 01, 2016 2:00 pm
Mam to samo zdanie w tej sprawie co Haz. W wersji zaproponowanej przez niego:
AKCEPT
AKCEPT
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Pią Sty 01, 2016 2:34 pm
Zgadzam się z Hazem. CD minimum 2 tury na wszelkie inne paraliże, a technika co 5 tur. i maks 3 użycia bym pozwolił.
defensywna jest ok.
Wymagania jeszcze: myslę, że minimum 45 pkt jako że na Mysticu masz więcej pkt za 1h ;P
Dla ciebie to i tak pierd.
defensywna jest ok.
Wymagania jeszcze: myslę, że minimum 45 pkt jako że na Mysticu masz więcej pkt za 1h ;P
Dla ciebie to i tak pierd.
- Hikaru
- Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(0/0)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Pią Sty 01, 2016 8:56 pm
Yamārashi:
wersja ofensywna - paraliż na dwie rundy 1000 dmg [stały ma być bo to dmg za przebicie ciała]
koszt: 10% z hp przeciwnika [maxymalnych].
Jest to włócznia wystrzeliwana z dwóch palców, która przebija przeciwnika i unieruchamia go kolcami, które zaraz po przebiciu wyrastają na całej długości przylegającej do przeciwnika.
użyć : 3 użycia co 5 tur.
CD na resztę paraliżów 2 tury
Wersja defensywna - Tworzy kolce na całej powierzchni ciała dzięki czemu każdy atakujący na niewielką odległość nabije się na nie.
działa na ataki fizyczne i fizyczno energetyczne. Zabiera 75% dmg z ataku.
Koszt: dmg przyjęty [na kolce techniki] + moja energia.
użyć: 2 użycia co 4 tur. [albo co 3 tury]
Tak wystarczy w takim razie to jeszcze jakiś admin się powinien chyba wypowiedzieć czy wystarczy już tych akceptów ? a i Rik nie mam zamiaru uczyć się techniki, którą już mam od ponad trzech stuleci. To tylko mechaniczne poprawki.
wersja ofensywna - paraliż na dwie rundy 1000 dmg [stały ma być bo to dmg za przebicie ciała]
koszt: 10% z hp przeciwnika [maxymalnych].
Jest to włócznia wystrzeliwana z dwóch palców, która przebija przeciwnika i unieruchamia go kolcami, które zaraz po przebiciu wyrastają na całej długości przylegającej do przeciwnika.
użyć : 3 użycia co 5 tur.
CD na resztę paraliżów 2 tury
Wersja defensywna - Tworzy kolce na całej powierzchni ciała dzięki czemu każdy atakujący na niewielką odległość nabije się na nie.
działa na ataki fizyczne i fizyczno energetyczne. Zabiera 75% dmg z ataku.
Koszt: dmg przyjęty [na kolce techniki] + moja energia.
użyć: 2 użycia co 4 tur. [albo co 3 tury]
Tak wystarczy w takim razie to jeszcze jakiś admin się powinien chyba wypowiedzieć czy wystarczy już tych akceptów ? a i Rik nie mam zamiaru uczyć się techniki, którą już mam od ponad trzech stuleci. To tylko mechaniczne poprawki.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Własne techny mistica
Sob Sty 02, 2016 6:57 pm
Przeanalizowałem jeszcze koszt jak wygląda w przypadku paraliżującej. Myślę, że można nawet obniżyć z 15% HP przeciwnika do 10% HP przeciwnika maksymalnych.
Także w zasadzie zastrzeżenie polega na tym, że wg mnie masz ciut za duzy koszt ^^
Na korzyść dla Ciebie, no i teraz akcept.
W zasadzie jak ją już umiesz to faktycznie bez sensu uczyć się drugi raz.
Także w zasadzie zastrzeżenie polega na tym, że wg mnie masz ciut za duzy koszt ^^
Na korzyść dla Ciebie, no i teraz akcept.
W zasadzie jak ją już umiesz to faktycznie bez sensu uczyć się drugi raz.
Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach