Co o tym myślisz?
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Organizacja tematów.
Nie Kwi 08, 2018 11:25 pm
Tak sobie czytając i klikając można trochę kręćka dostać, bo rzeczy doszło co jak co, ale sporo.
https://dbng.forumpl.net/f87-umiejetnosci
Aspekty. Trochę szkoda, że jednak nie są w jednym temacie i pod spisem treści jak np. w
https://dbng.forumpl.net/t1572-mechanika-zasady-ogolne
wtedy można szybko przejść do góry w obrębie tematu. Sądzę że tak by było wygodniej dla każdego niż mieć otwarte 10 zakładek i między nimi się ciągle przeklikiwać.
Czyli każdy aspekt/grupa umiejętności osobny post, a pierwszy post w temacie to spis treści.
Wtedy też umiejętności mogą jako jeden temat znaleźć się pod np. mechaniką:
https://dbng.forumpl.net/f89-zasady-ogolne
Jeżeli ktoś całkiem nowy przyjdzie i zacznie to przeglądać przerazi się ilością jak np. na cytadeli itp.
Ewentualnie zostawienie tych tematów i zrobienie dodatkowego tematu w stylu: Umiejętności podsumowanie, gdzie w osobnych postach byłyby wszystkie.
Podobnie wtedy można zrobić np. z transformacjami. Temat podsumowanie, gdzie każda rasa osobno w poście by miała, a pierwszy post to spis treści jak w mechanice - zasady ogólne.
Dla nowych graczy byłoby to kompedium w jednym i mogłby sobie sprawnie porównać rasy niż klikać pomiędzy tematami, zakładkami itd.
Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to o to:
* Aspekt uniwersum
* Aspekt aspektowy
Wszystko w jednym miejscu, wszystko od razu widoczne i nie traci się czasu na szukanie i klikanie.
https://dbng.forumpl.net/f87-umiejetnosci
Aspekty. Trochę szkoda, że jednak nie są w jednym temacie i pod spisem treści jak np. w
https://dbng.forumpl.net/t1572-mechanika-zasady-ogolne
wtedy można szybko przejść do góry w obrębie tematu. Sądzę że tak by było wygodniej dla każdego niż mieć otwarte 10 zakładek i między nimi się ciągle przeklikiwać.
Czyli każdy aspekt/grupa umiejętności osobny post, a pierwszy post w temacie to spis treści.
Wtedy też umiejętności mogą jako jeden temat znaleźć się pod np. mechaniką:
https://dbng.forumpl.net/f89-zasady-ogolne
Jeżeli ktoś całkiem nowy przyjdzie i zacznie to przeglądać przerazi się ilością jak np. na cytadeli itp.
Ewentualnie zostawienie tych tematów i zrobienie dodatkowego tematu w stylu: Umiejętności podsumowanie, gdzie w osobnych postach byłyby wszystkie.
Podobnie wtedy można zrobić np. z transformacjami. Temat podsumowanie, gdzie każda rasa osobno w poście by miała, a pierwszy post to spis treści jak w mechanice - zasady ogólne.
Dla nowych graczy byłoby to kompedium w jednym i mogłby sobie sprawnie porównać rasy niż klikać pomiędzy tematami, zakładkami itd.
Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to o to:
* Aspekt uniwersum
* Aspekt aspektowy
Wszystko w jednym miejscu, wszystko od razu widoczne i nie traci się czasu na szukanie i klikanie.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Organizacja tematów.
Nie Kwi 08, 2018 11:28 pm
Powrót do góry
NPC napisał:Aspekt uniwersum:
Pula umiejętności pasywnych, niezależnych od innych aspektów i nie wymagająca wydatku TN. Umiejętności aspektu uniwersum są uniwersalne i otrzymuje się tylko wyłącznie za przekraczanie kolejnych barier mocy (mierzonych przez PL)
Opór grawitacyjny - Stan wytrenowania ciała pozwalający na swobodniejsze przemieszczanie się po obszarach o wysokiej wartości G.
- Odblokowane na start - Ignoruj 0G
- Odblokowane na 10k PL - Ignoruj 20G
- Odblokowane na 20k PL - Ignoruj 40G
- Odblokowane na 30k PL - Ignoruj 60G
- Odblokowane na 40k PL - Za każde 10k PL postaci ignoruj 20G
Ki Feeling - Zdolność wyczuwania ki i określania poziomu mocy innych istot organicznych. Niezbędna przy wykrywaniu znajomych aur, jak również przy walce, gdy zwykły aparat wzroku już zawodzi. Przy braku skuteczności w walce z przewagą PL, odejmij o 1 wszystkie tokeny statystyk na start walki.
- Odblokowane na start - wykrywanie ki na krótkim dystansie (obszar), bez identyfikacji
- Odblokowane na 20k PL - wykrywanie ki na długim dystansie (planeta), bez identyfikacji. Skuteczna walka z przeciwnikami do 40k PL
- Odblokowane na 40k PL - wykrywanie ki na długim dystansie (planeta), zdolność identyfikacji. Skuteczna walka z przeciwnikami do 80k PL
- Odblokowane na 60k PL - wykrywanie ki w zakresie uniwersum, zdolność identyfikacji, Skuteczna walka z przeciwnikami do 120k PL
- Odblokowane na 80k PL - wykrywanie ki w zakresie uniwersum, zdolność identyfikacji, Skuteczna walka z przeciwnikami o nieograniczonej ilości PL
Tworzenie smoczych kul (tylko Nameczanin kapłan)
- Odblokowanie na start Kapłan II stopnia - Umiesz tworzyć własne smocze kule, są one wadliwe przy wypowiadaniu życzeń. Rzuć dwukrotnie monetą, jeśli choć raz wypadnie porażka, poproś MG o fabularny rzut kością na tabele efektów ubocznych zastosowania smoczych kul i pozwól mu wprowadzić efekt w fabułę. Efekt smoka obejmuje rodzimą planetę
- Odblokowanie po spełnieniu pierwszego życzenia - Ulepsz smocze kule: rzuć jednorazowo monetą w celu określenia porażki, zamiast poprzednio dwukrotnie.
- Odblokowanie po spełnieniu trzech życzeń - Ulepsz smocze kule: smok jest w stanie spełnić dwa życzenia zamiast jednego
- Odblokowanie po spełnieniu pięciu życzeń - Ulepsz smocze kule: efekt smoka obejmuje inne planety galaktyki
- Odblokowanie po spełnieniu dziesięciu życzeń - Zamiast dwa pomniejsze życzenia, możesz wykonać jedno życzenie o potężnej mocy, ale w następstwie unicestwiasz smoka. Obyś nie musiał tego czynić, ostateczne życzenie gwarantuje efekt uboczny zastosowania smoczych kul. Rzuć kością na tabelę "Koniec" i pozwól MG wprowadzić efekt w fabułę.
Formowanie księżyca - Kula mocy
- Odblokowanie na start rasy saiyanin - Za koszt 3 TKI możesz uformować specjalną kule mocy. Kula emituje fale Blutza, wymagane do dokonania transformacji w Oozaru. Kula ma punkty strukturalne równe 4E użytkownika.
- Odblokowanie po czterech zwycięskich walkach tej formy i 20k PL - Ulepsz kule mocy, ulepsz mnożnik Oozaru na *4(S,W) i *2E, Ulepsz punkty życia Oozaru, dostaje 11 PŻ za 1 Wytrzymalości
- Odblokowanie po ośmiu zwycięskich walkach tej formy i 40k PL - Ulepsz kule mocy, ulepsz mnożnik Oozaru na *6(S,W) i *4E, Kula ma punkty strukturalne równe 6E użytkownika. Ulepsz punkty życia Oozaru, dostaje 12 PŻ za 1 wytrzymałości
- Odblokowanie po dwunastu zwycięskich walkach tej formy i 80k PL - Ulepsz kule mocy, ulepsz mnożnik Oozaru na *9(S,W) i 8E, Kula ma punkty strulturalne równe 8E użytkownika. Ulepsz punkty życia Oozaru, dostaje 13 PŻ za 1 wytrzymałości
- Odblokowanie po szesnastu zwycięskich walkach tej formy i 160k PL - Ulepsz kule mocy, zamiast formy Oozaru, możesz alternatywnie zamienić się w Golden Oozaru bez znajomości SSJ1,SSJ2 i SSJ3. Ulepsz punkty życia Golden Oozaru i SSJ4, dostaje 14PŻ za 1 wytrzymałości.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Organizacja tematów.
Nie Kwi 08, 2018 11:28 pm
NPC napisał:Trwają nad nim prace i będzie on dodany w najbliższym czasie.
Re: Organizacja tematów.
Nie Kwi 15, 2018 2:03 pm
Podepnę się pod temat, bo pojawiają się aspekty, a można dodać do aspektów jeszcze ich koszt. Przeczytałam regulamin, mechanikę i teraz klikam po wszystkich tematach, bo nie pamiętam i nie mogę znaleźć kosztu nauki aspektów (pamiętam, że o tym czytałam, ale teraz mam problem ze znalezieniem tego). Może np. dprzy każdym poziomie jego koszt w tokenach nauki. Takie tam drobne ułatwienie.
- Vvien
- Liczba postów : 1307
Data rejestracji : 05/02/2016
Identification Number
HP:
(1510/1510)
KI:
(0/0)
Re: Organizacja tematów.
Nie Kwi 15, 2018 4:10 pm
Chciałam to wprowadzić, ale obecnie poszli na taki dziwny podział. Prawdopodobnie, jeśli więcej osób się zainteresuje tą sytuacją, będę walczyć o stworzenie systemu nawigacji, jaki był planowany od dawien dawna. Będzie można wtedy klikając w odpowiednich miejscach przeskakiwać do konkretnych postów, a nawet różnych tematów by w sposób łatwy i przyjemny przemieszczać się po działach. Tak, jak niepokoi mnie to, że temat rozwoju postaci jest w dziale postaci [to jest ok], ale nie jest ok, że brakuje odnośnika do tego tematu. Przez co nowi zwłaszcza mogą zastanawiać się, jak właściwie się postać w tej edycji rozwija.
Co do kwestii kosztu tokenów:
Albo podepnę listę na początku każdego tematu z aspektami albo dodam koszt TN do każdego poziomu rozwoju, by gracz nie musiał szukać. To wyda mi się stosunkowo rozsądne i niezbyt pracochłonne.
Co do kwestii kosztu tokenów:
Albo podepnę listę na początku każdego tematu z aspektami albo dodam koszt TN do każdego poziomu rozwoju, by gracz nie musiał szukać. To wyda mi się stosunkowo rozsądne i niezbyt pracochłonne.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|