Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Soma
Liczba postów : 265
Data rejestracji : 26/03/2014


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Techniki - Soma

on Pią Wrz 04, 2015 5:55 pm
Techniki Kaishin

KAMI NO IKARI (神の怒り/ God's Wrath/ Gniew Boga)

Opis: Atak mający zwykle postać fali energii, małego strumienia mocy bądź szybkiego pocisku eksplodującego w kontakcie z powierzchnią. Atak może być wystrzelony z opuszka palca, bądź całą ręką, lub w inny wygodny sposób. Technika ma zwykle kształt, kolor czy nawet formę wystrzału zależną od samego boga, która po części odzwierciedla jego charakter i sposób bycia. Również sama siła ataku różni się wielce, w wykonaniu zwykłego niebianina, może zniszczyć zaledwie kawałek góry,a z treningiem całe kontynenty, zaś w rękach potężnego Kaio, lub samego Kaioshina nawet całe planety, jednakże nigdy nie pojawił się na tyle wielki Bóg by był w stanie niszczyć światy czy układy.......

Wersja Chibi
Wymagania: 90 energii, -10 pkt treningowych, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu
Efekt:DMG=KI (max 20% KI)Koszt: -75% dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce

Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna



Techniki Wspólne

BUKUJUTSU

Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna


KIAIHO


Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 20% atak fizyczny, 50% technika fizyczna (np. ki-sword).
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania:Wersja podstawowa, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 20% + koszt od dmg 80% dla ataku fizycznego przeciwnika; 50% i koszt od dmg 75% przy technikach fizycznych przeciwnika.
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.
Technika(atak) defensywna


TELEKINESIS

Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:

Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:

> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
Uwaga!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito