Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Nameczańskie techniki leczące

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Fanalis

avatar

Liczba postów : 132
Data rejestracji : 18/03/2015

Skąd : Wrocław

SCOUTER
HP:
2700/2700  (2700/2700)
Ki:
3650/5250  (3650/5250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Nameczańskie techniki leczące   Pon Sie 31, 2015 5:13 pm

Jako, że mam postać Nameka i mam zamiar w większości uczyć się technik rasy wskoczyły mi pewne wątpliwości do głowy, a może też pomysł do przedyskutowania. Nie jestem też pewien, jakby to wyglądało w praktyce i czy techniki w tym względzie nie byłyby za mocne. Nie chodzi mi też o przerabianie wszystkiego, ale na tę chwilę rzuciły mi się w oko techniki uzdrawiające: Saisei i Shochi. Są w sumie optymalnie podzielone na leczącą siebie oraz innych.
W uniwersum i arcu Namek każdy zielony miał bodajże predyspozycje w jednej dziedzinie (wojownik albo uzdrowiciel), lecz ze względu na mechanikę forum są one ogólnodostępne. Mimo to nie daje mi spokoju samo uzdrawianie HP.
Lecąc już po przykładach dla lepszego zobrazowania, wydaje mi się, że Shochi mogłaby wpływać zarówno na HP i KI. Dende uzdrawiał i przywracał pełne zdrowie w ogólnym tego słowa znaczeniu. Magia regenerowała również ich Ki jeśli można tak to ująć, bo mogli na nowo walczyć i używać kolejnych technik energetycznych. Co do kosztów. Teraz technika pożera 3KI na 1 HP. Żeby była sprawiedliwa i żeby też nie dzielić osobno regeneracji HP i KI zaproponowałbym, żeby Shochi uzdrawiała komuś 1HP i 1KI kosztem 6KI. Mam świadomość, że ten sposób może być niepotrzebny, bo w końcu już można komuś oddawać KI. Niemniej wydaje mi się, że magia Nameków jest specyficzna i należałoby im się taki dodatek niż samo przekazywanie KI, które jest znacząco ograniczone (do 400KI na turę, gdzie przekazane jest tylko 200). Lub ze względu na różne sytuacje możliwość regeneracji tej statystyki, która wymaga akurat napełnienia. Chociaż akurat jestem spokojny o to, że każdy będzie potrzebował po równo HP i KI po stoczonej walce i najwyżej będzie można kombinować z ogólnodostępnym przekazaniem komuś samej KI.

W Saisei trochę zasmucił mnie limit użycia do jednorazowego w walce. DB pokazał nam, że to niby bardzo wyczerpująca technika i uzasadnione jest używanie jej w wyjątkowych sytuacjach, jak Piccolo. Tutaj najlepszym przykładem jest jednak Cell, który na swoim poziomie odtwarzał komórki wielokrotnie, co praktycznie powodowało, że był niemal nieśmiertelny. Jeśli coś takiego nie podchodzi pod zwykłego Nameka, a bardziej Bioandroida z komórkami Nameka, wtedy przyjmę swoją porażkę. Proponuję jednak zrobić rozszerzenie, które pozwoli wykorzystać technikę więcej razy w walce, chociażby jak Barriere, która przy odpowiednim poziomie mocy jest do wykorzystania 3 razy. Można by spróbować podobnie określić Saisei i sprawić, żeby Nameczanie mieli wykorzystany pełen potencjał względem innych ras.

Dziękuję za uwagę.
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Nameczańskie techniki leczące   Pon Sie 31, 2015 10:54 pm

Ja już kiedyś myślałem o tym, że Sai Sei można jakoś doprawić, ale zauważ, że zużywa sporo KI i nie ma ograniczeń. Tak naprawdę możesz użyć pod koniec walki całe KI i leczysz dużo HP i możesz walczyć jeszcze długo. Nie wiem czy potrzebne są dwa użycia.

Ewentualnie coś na zasadzie, że pierwsze użycie może wyleczyć max 10% HP i 1hp leczy za 1,5KI, a drugie użycie w takiej formie jak jest teraz. Zawsze żeby jakaś tam cząstka miała mniejsze zużycie.

Co do Sochi to faktycznie masz racje, że miało chyba podwójne działanie i wydaje mi się, że nawet mogłoby być takie leczenie 5KI leczy 1hp i 1 ki. To by było w miarę ok i fajny support.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1310
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Nameczańskie techniki leczące   Pon Sie 31, 2015 11:23 pm

Dlatego się nie wypowiadałem, bo obie opcje mi nie pasują, nie lubię poprawiać coś co jest dobre. Gdzie o Sai Sei nie ma nawet dyskusji wg. mnie. Tak Sochi jak większość będzie za, można rozważyć dodatkową opcję.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Fanalis

avatar

Liczba postów : 132
Data rejestracji : 18/03/2015

Skąd : Wrocław

SCOUTER
HP:
2700/2700  (2700/2700)
Ki:
3650/5250  (3650/5250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Nameczańskie techniki leczące   Wto Wrz 01, 2015 7:30 am

To mnie przekonuje w sumie że Saisei jednak nie potrzebuje jakiegoś rozszerzenia. Mialem troche błędne odczycie w takim razie.

Jeśli shochi przejdzie w takim schemacie to fajnie. 5 czy 6 KI bardzo sprawiedliwa cena.
Powrót do góry Go down
Atarashii Ame

avatar

Liczba postów : 188
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : wiesz, że Cię lubię?

SCOUTER
HP:
2300/4500  (2300/4500)
Ki:
900/4500  (900/4500)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Nameczańskie techniki leczące   Wto Wrz 01, 2015 8:39 pm

Ja uważam, że nameczanie mają dobre techniki i nie ma im co zmieniać. Przy dobrym kombo są naprawdę bardzo silni Smile
Pewnie go nakłonił mój zarzut do technik androidów Very Happy
Może jedynie to Sochi gfaktycznie żeby leczyło też Ki, to fajny pomysł.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t751-kp-atarashii-ame
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Nameczańskie techniki leczące   

Powrót do góry Go down
 
Nameczańskie techniki leczące
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Wedy słowiańskie VS Prawo Boże
» Wąskie uliczki
» Mury Leoniańskie
» Techniki Vernil'a

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: