Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Androidy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Atarashii Ame

avatar

Liczba postów : 188
Data rejestracji : 07/12/2013

Skąd : wiesz, że Cię lubię?

SCOUTER
HP:
2300/4500  (2300/4500)
Ki:
900/4500  (900/4500)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Androidy   Nie Sie 23, 2015 9:13 pm

First topic message reminder :

http://dbng.forumpl.net/t169-techniki-androidow

Mam pewne wątpliwości do technik androidów.
HELL'S IMPACT/ROCKET PUNCH
W porównaniu do innych technik to ma niski koszt.


Modyfikacje
Energy Absorbtion
Iron Body


Modyfikacje nie mają określone ile użyć w walce albo jakie ograniczenia.

Energy Absorption to absorbuje wszystkie techniki cały czas czy tylko raz w walce, czy raz na technikę?
A absorption of body jest trochę słabe, bo dopiero jak HP jest niskie.

Iron Body też nie ma ile razy regeneracja w walce. Domyślam się że działa podobnie jak nameczańska sai sei?


Przy okazji mam pomysł dotyczący androidów. Mają trochę mało technik, a z androidami jest trochę jak z halfsayanami.
Ja swoją postać zrobiłam jako androidka przekształcona z sayanki. Może być ziemska androidka, ale też changeling(owa) itd.
Proponuję, żeby androidy podobnie jak halfy mogły się uczyć np. 2 technik jakiejś rasy.
Bioandroidy mogą uczyć się wszystkich technik dwóch ras z których są stworzone. Halfy mają oprócz sayańskich to jeszcze 2 ludzkie, a taki android jeżeli jest z sayana to żeby miał możliwość 2 sayańskich, jak z człowieka to 2 ludzkie, a jak z changelinga to 2 changelingów.

Albo chociaż 1 technikę? Lub 2, ale wykluczyć niektóre tak jak mają bioandroidy?
Changodroid nie mógłby deathballa się uczyć, a sayański final shine, czyli tych najmocniejszych albo ludzki np. rogafufukena. Co wy na to?
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t751-kp-atarashii-ame

AutorWiadomość
Rikimaru
Ex Admin


Liczba postów : 1215
Data rejestracji : 20/08/2012


SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Androidy   Nie Gru 27, 2015 11:47 am

Bardziej po ludzku już chyba się tego wyjaśnić nie da.

Al. Chodzi o to, że jedna technika ma koszt -300KI, czyli ze starego systemu! Zostało to przeoczone i trzeba zaktualizować.
Do tego te techniki wchłaniające KI z ataków są tak opisane, że wskazują możliwość używania ich bez końca, czyli android z modyfikacją Energy Absorption wg aktualnego opisu może każdą technikę, która nie przekracza całej HP i KI możliwej do zregenerowania wchłaniać bez końca.
To znaczy, że taki android jest totalnie odporny na wszystkie techniki i można go ubić jedynie walcząc pięściami albo posiadać tak potężną technikę, że zniszczy androida na raz, bo mu obwody przepali. Czyli wracamy do punktu wyjścia. Adnroid z tą modyfikacją jest praktycznie niezniszczalny. To jest najpotężniejsza rasa w tej chwili na forum co Ame widzę zdecydowała się wykorzystać jeżeli chce zrobić tę modyfikację xP

Druga sprawa że drugie Energy absorption of body jest strasznie znerfione, mocno ograniczone i nikomu się nie opłaci robić takiej modyfikacji.

Iron Body ma leczenie 1hp za 2 ki bez ograniczeń wpisanych (sai sei i regeneracja demonów ma 1 użycie na walkę, więc tutaj analogicznie powinna tak być).

Mam wrażenie, że się powtarzam...
Nie wiem Al co ma piernik do wiatraka i jak Ty chcesz te modyfikacje praktyczniejszymi zrobić? Może wtedy wszystkie techniki znowu przeróbmy i traćmy czas na niepotrzebne rzeczy, zamiast zająć się tymi co istotne.
By the way zacytuję:
@Al napisał:
Kombinowaniu na siłę mówię NIE!

Żadnych kości kombinujecie na siłę. Nigdy nie poprawia się co jest dobre, szczególnie takimi bezsensownymi bajerami.

Teraz Ty kombinujesz z upraktycznieniem, a zmiana technik androidów jest konieczna, bo zostawienie ich w takiej formie daje androidom status OP, przez to, że jedna technika bez względu na DMG ma stały koszt -300KI, druga pozwala ciągle się regenerować w hp i ki i być niezniszczalnym, a trzecia ciągle regenerować hp. Mi to tam nie przeszkadza. Jak chcesz zostawmy te techniki jak są. Teraz sobie wyobraź że np. Ame robi sobie energy absorption i może nawet sklepać Kuro mając 100x mniej mocy. Walka trwałaby pewnie koło 200 tur, ale spoko.

Porypałeś posty to napisałem w temacie Chepriego nie tu xD Al
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Androidy   Nie Gru 27, 2015 12:12 pm

Nie wiem czy jeszcze dobrze pamiętam ale te modyfikacje miały na celu właśnie przekonanie graczy do wybierania tej rasy Razz Też modyfikacji można było użyć tylko jednej (pod warunkiem, że admini zezwolą graczowi na odnalezienie tajemniczego laboratorium czy czegoś tam). Jeśli nie ma w nich ograniczeń użycia to faktycznie wypadałoby to zmienić. W sumie chyba robiłem je sugerując się anime. Tam też do woli androidy mogły wchłaniać energię no ale na forum lepiej to ograniczyć bo się straszne OP robi. Limit już jest ale może go zmienić? Zamiast regeneracjo do całości KI i HP dać tego połowę? albo też ilość dmg zadanego przez technikę podzielić na 2 i dopiero rozłożyć to w HP i KI? plus max 2 użycia na walkę?
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1267
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Androidy   Nie Gru 27, 2015 4:11 pm

Chodziło mi o to, że nie które modyfikacje nie mają sensu w porównaniu do pozostałych. Parę trzeba faktycznie ograniczyć, natomiast te mniej ciekawe chciałem poprawić, a dokładnie to wynika z twojego wyjaśnienia.

Hell's impact chyba nie będzie trudno poprawić, wystarczy dać taki sam koszt w ki jaki ma podobna technika. Nie do tego że będzie balans to oszczędzimy na czasie.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Nie rozrabiaj na SB, bo inaczej inaczej......:
 
Powrót do góry Go down
Online
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1215
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Androidy   Nie Gru 27, 2015 9:20 pm

Dokładnie to co Rei napisał i sam się przyznał jak to było z technikami androidów. Specjalnie zostawił OP żeby je ludzie brali. W takim razie pasuje faktycznie ograniczyć to.

1. Absorption to co Rei proponuje jest dobre. DMG z techniki dzieli się na dwa i tę wartość android wchłania. A jeżeli pełny dmg przekracza możliwość wchłonięcia to pozostanie jak jest. Do tego maksymalnie no powiedzmy 3 razy w walce. W końcu to jest po części jako technika, a Ame się pluje że mają ich mało.

2. Absorp of body jest bardzo słabe. 1 raz w walce to za mało = 3 razy powinno być ok. Do tego wyssanie KI ma buga. Może wyssać równie dobrze całe KI, a zregenerować sobie tyle ile potrzebne, a reszte wyrzucić w las, żeby przeciwnika pozostawić bez ki (teoretycznie tak robili C19 i C20). Jednak powinniśmy ograniczyć maksymalnie do 10% ki przeciwnika i maksymalnie 50% całkowitej ki androida, a usunąć zapis że użycie tylko gdy przeciwnik ma poniżej 30%. Wtedy chyba będzie ok.

3. Iron body dajemy na 1 albo 2 razy w walce i maks. 50% hp może zregenerować przy użyciu?
Do tego przy uniku zrobiłbym coś jak jest w paraliżach. Czyli poza -400ki za unik to jeszcze +1 albo 2 % od szybkości przeciwnika.

4. Niezwiązana z technikami. Rozumiem że robisz rozpiskę android vs robotowaty?
Co do modernizacji to z nimi nie ma co wydziwiać, tylko trzeba je o u OPować, bo absorptiony miały zarówno C19, C20 czyli robotowate - chociaż niewiadomo czy mając mózg nie były częściowo ludzkie i jednak to nie androidy, a super C17 też miał absorption. C16 był w pełni robotem i nie miał absorptiona. Wszystko zależy od konstrukcji.

5. Jeżeli już ma być jakaś różnica to w stylu.
* Android nie może zmieniać wyglądu lub znacznie zmieniać / robotowaty jak C16 może.
* android może być wykryty przez ki-feeling II lub jakiś super model scoutera, ale za to modernizacja perfect eye może to zmienić i ukryć go / robotowaty jest całkowicie niewykrywalny, ale perfekt eye nie pomoże mu wykrywać osób które całkowicie ukryją moc.

Coś w ten deseń chyba?

______________________

♫♫ Where Riki now? ♪♪
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Androidy   

Powrót do góry Go down
 
Androidy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: