Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Ma-Jin

on Sro Lis 26, 2014 5:58 pm
Wpadłem ostatnio na taki jeden pomysł odnośnie wyżej wymienionej techniki i stwierdziłem, że warto wrzucić go tutaj, a więc zaczynajmy

Majin to transformacja mocna, bo nie dość, że ma niebagatelne mnożniki, to jeszcze daje bonus do treningu, ale te warunki są spełnione tylko przy normalnej postaci. Gdy mamy już jakąś transformacje boost mocy gwałtownie maleje a im wyższy mnożnik, tym gorzej. Co więc chce z tym zrobić? Mianowicie, mój pomysł zakłada odrzucenie mnożników i zamiast nich wprowadzenie pewnej liczby pkt (jak przy białej aurze), która by zależała od poziomu mocy gracza (ile dokładnie jest kwestią do ustalenia) i mogła być rozdana do normalnych statystyk. Gdy te pkt rozdamy będą one normalnie traktowane jak nasze statystyki i normalnie mnożone przy transformacjach czasowych. Oczywiście gracze z transformacjami stałymi będą mieli odpowiednio o mnożnik swojej przemiany. Wbrew jakimkolwiek opiniom, nie daje to przewagi rason z transami stałymi.
Dlaczego uważam, że ten pomysł jej lepszym rozwiązaniem? Co prawda zmniejsza on boost na normalu, ale bardziej wyrównuje boost przy przemianie przez co sama technika jest bardziej atrakcyjna dla graczy nie tylko fabularnie, ale i mechanicznie.

To tyle ode mnie, czekam na Wasze opinie
avatar
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1521
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
1200/1200  (1200/1200)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Ma-Jin

on Sob Lis 29, 2014 1:21 am
Cóż, ja to przeliczyłem, zobaczyłem jak to Chepri przedstawił, sądzę że przykład będzie najlepszym wyjaśnieniem gdzie tkwi problem:

przykład by Chepri:
Statystyki normalnie:
siła: 465/3720
szybkość: 547/4376
wytrzymałość: 514/4112
energia: 430/3440
PL: 13840/110720

Statystyki na majinie:
siła: 1395/5115
szybkość: 820/5196
wytrzymałość: 1028/5140
energia: 1075/4515
PL: 30978/141618

Wynika z tego dosyć widocznie, że w mocy na podstawowej formie jest znaczna poprawa, ponad 100%, ale przy przemianie, cóż... Niecałe 30%
W przypadku mojej propozycji wyglądałoby to tak, że zamiast tych boostów miałbym... powiedzmy 400 pkt do rozdania na podstawowej formie i w zależności od mnożnika przemiany odpowiednio więcej, w tym przypadku 3200 pkt

siła: 565/4520
szybkość: 647/5016
wytrzymałość: 614/4914
energia: 530/4240
PL: 16630/133040

Według mnie ma to sens, ponieważ rasy z przemianami pozostają lekko pokrzywdzone, chyba że był to celowy zamiar, acz nie wydaje mi się. Ogólnie jestem pozytywnie nastawiony na poprawki, być może pomysł Chepriego będzie prostszy.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Sob Lis 29, 2014 1:50 am
Taa... Muszę sobie zapisać, żeby od razu rzecać przykładami... W każdym razie, od siebie chciałbym dodać, że przy moim rozwiązaniu, tj trzecich statystykach faktycznie PL nie osiąga takiej wartości jak przy obecnych przelicznikach, wynika to jednak z tego, że użyłem zbyt małej ilości pkt do rozdania (to były pierwsze przeliczenia tym sposobem), chodzi w tym rozwiązaniu by zbalansować boost dla normala i przemiany, a jak widać, wygląda to już znacznie lepiej.

Co do liczby pkt, to myślę, że ich ilość powinna zapewnić graczowi ok. 35% boostu mocy, minimum 25%. Dlaczego tak? 25% różnicy PL'i to taka niepisana, choć wyraźna granica określająca naszą możliwość walki z innymi, więc jeśli nad postacia ma zapanować zło i urosnąć w siłę, to powinno tę granicę zatrzeć, a może i nawet przekroczyć trochę, na wszelki wypadek.
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Nie Lis 30, 2014 11:27 am
Halo? Czytał to ktoś wgl?
avatar
Gość
Gość

Re: Ma-Jin

on Pon Gru 01, 2014 4:56 pm
Wiesz, szczerze mówiąc nie rozumiem na czym polega tu błąd. Nie będę tu się motać i udawać, że coś czaję. Gomen.
avatar
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 915
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
Punkty Życia:
800/800  (800/800)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Ma-Jin

on Pon Gru 01, 2014 5:36 pm
Hmm sam nie wiem czemu zauważyłem to dopiero teraz. Może dlatego, bo kiedyś było inaczej i efekt Majina nie był określony do podstawki tylko po prostu, gracz wrzucał sobie boosta i dawał mnożnik na danej przemianie (czyli np. dla Saiyan Normal = efekt Majina, SSJ = mnożnik SSJ i potem jeszcze * efekt Majina ird.)? Tak to chyba było i zostało zmienione całkiem niedawno, wyprowadźcie mnie z błędu w razie co xD Ale faktem pozostaje, że Chepri ma rację i należałoby to jakoś wyrównać. Co tu się będę rozpisywać - pomysł z rozdaniem określonej puli punktów wydaje mi się bardzo dobry. Co do % przyrostu mocy, to ja bym dał nawet ciut więcej, 40-45%. W końcu ma to być solidny zastrzyk energii. Tyle, z Bogiem.
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Pon Gru 01, 2014 8:36 pm
40-45% boostu? No, nie spodziewałem się, że ktoś rzuci aż takimi wartościami, ale jeśli się nad tym zastanowić, to faktycznie, takie liczby są sprzyjające.
Wpadło mi teraz do głowy, że zamiast pkt do rozdania można po prostu posłóżyć się tym boostem i wprowadzić mnożnik 1,35(/1,45), bo wyjdzie na to samo a jest to prostsze niż robić tabelkę, w której będą wypisane pkt do rozdania w zależności od PL'u gracza. Z drugiej strony, nie koniecznie każdy chciałby mieć taki sam boost na wszystkie staty i rozdać sobie w jakiś stat więcej lub mniej. Które z tych rozwiązań wybrać można zdecydować później, jak zgaduje, ale na pewno teraz trzeba określić czy to idzie do dalszej pracy.
avatar
Hazard
Don Hazardo
Liczba postów : 915
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
Punkty Życia:
800/800  (800/800)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Ma-Jin

on Pon Gru 01, 2014 9:01 pm
Chepri napisał: Z drugiej strony, nie koniecznie każdy chciałby mieć taki sam boost na wszystkie staty i rozdać sobie w jakiś stat więcej lub mniej.

Teraz mi to przyszło na myśl. Co do pomysłu z określoną liczbą pkt. do rozdania - dałbym jakiś limit dotyczący maksymalnej ilości punktów dodanych w konkretną statystykę - dajmy na to nie więcej niż 40% całej puli w jedną statę.
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Pon Gru 01, 2014 9:19 pm
Tak, to też prawda, bo jednak głupio, żeby ktoś dał wszystkie pkt w szybkość np to byłaby przesada.
avatar
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1521
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
1200/1200  (1200/1200)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Ma-Jin

on Pon Gru 01, 2014 11:49 pm
June jeżeli to pomoże to napisze to sprcyzuję. Rasy które się transformują nie na stałe jak sayianie otrzymują z Majina mniejsze bonusy w przeciwieństwie do tych które przemieniają się permanentnie np. Changi (ci dostają większy bonus).


Co do rozdawania, może niech najlepiej rozwinięta statystyka dostaje najwięcej, a najsłabsza najmniej, że tak ułatwię?

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Wto Gru 02, 2014 12:00 am
Al, właśnie chodzi o to, że nie koniecznie ktoś musi chcieć takie rozwiązanie, tzn ma dużo sił, ale mniej szybkości, to sobie da wiecej w szybkość i ma obie statystyki wysokie, co może mu dać dodatkowe ataki, których mógłby nie mieć, gdyby mocno zboostował tylko jedną statystykę. Przy mnożniku nie ma tego problemu, bo wszystkie staty mają ten sam boost, ale pytaniem jest, które z tych rozwiązań będzie lepsze?
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Czw Sty 08, 2015 3:42 pm
Dobra, widzę, że dyskusja umarła, ale tej sprawy nie można tak pozostawić.
Ja to widzę tak:
Majin daje ogólny boost 40% do statystyk (czyli niezależnie czy mamy przemiany stałe, czy nie) i trwa x postów.
Ten x jest nadal do ustalenia, bo jednak faktem jest, że lepiej jeśli utrzymuje się daną liczbę postów a nie przez ilość czasu świata rzeczywistego.

Co Wy na to?
avatar
Redka
Liczba postów : 820
Data rejestracji : 21/07/2012


Identification Number
Punkty Życia:
500/500  (500/500)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 0

Re: Ma-Jin

on Czw Sty 08, 2015 4:30 pm
Moim skromnym zdaniem to Majin powinien trwać minimum 10 postów (nie licząc opisu nabycia i utraty Majin), a inne progi postowe można dobrać np poprzez poziom Pl osoby pod wpływem magii. No i może max 20 postów, żeby można było się zabawić. Inna sprawa czy ktoś do tego czasu nie pokona Malina xd
avatar
Gość
Gość

Re: Ma-Jin

on Czw Sty 08, 2015 4:49 pm
Dałabym z 20 postów z racji, że w 10 się nic nie ugra Razz
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1288
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
1000/1000  (1000/1000)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Ma-Jin

on Czw Sty 08, 2015 7:14 pm
Wystarczy jedna walka i już masz 5-10 postów z głowy, a co to jedna walka jest.

Chyba, że zrobić tak, że post walki jest 1/2 posta limitowego majina. Przykładowo walka trwała 10 tur, a więc zużywa się 5 postów i pozostaje np. 15 postów bezwalkowych do wykorzystania xD

Bo znów ustalenie 50 postów to za dużo, a 20 postów w sam raz jeżeli by tak było dla walki jak napisałem Smile
avatar
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1521
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
1200/1200  (1200/1200)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Ma-Jin

on Pią Sty 09, 2015 2:07 am
Można też wykluczyć walki z limitu, w tym przypadku Pomazianiec nie musi się martwić, że straci power upa podczas pojedynku, z drugiej strony też mniej roboty. Oczywiście to taki luźny pomysł oparty na powyższych postach.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Pią Sty 09, 2015 12:15 pm
Też myślałem o tym, żeby walki wyłączyć z limitu, bo są one nieodzowne przy majinie, nawet jeśli sam/a opentany/a nie chce walczyć, to znajdą się gracze chcący go/ją powstrzymać, nie miałem jednak pewności czy to przejdzie. Myślę, że można dać 15 postów + x na walkę i tam ewentualnie dwa, trzy posty kredytowe, gdyby trzeba dociągnąć jakiś wątek fabularny do końca, bo jak wiadomo różnie to bywa, ale wydaje mi się, że 15 będzie wystarczyć
avatar
Gość
Gość

Re: Ma-Jin

on Pią Sty 09, 2015 2:24 pm
I super chłopaki. Wink 15 + wykluczenie z limitu walk.
avatar
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1521
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
1200/1200  (1200/1200)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Ma-Jin

on Pią Sty 09, 2015 7:22 pm
No June ładnie podsumowała. Można wrzucać, a jak coś będzie nie tak, to najwyżej poprawimy.


Kto wrzuca? xD ~ Junhwe

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Pią Sty 09, 2015 8:07 pm
No, poszło szybciej, niż myślałem, ale to dobrze.

Dla ścisłości:
Boost 40% na wszystkie staty i trwa do 15 postów, do których się nie liczą walki.

Przy czym nie może też być tak, że ktoś na majinie cały czas się wdaje w walki, by mieć transformację. Będzie potrzebny limit, ale nie mam pojęcia jaki, bo jednak to zależy dużo od fabuły jaką się wymyśli, a przy takiej typu "sianie terroru" może jednak zdarzyć się kilka walk.
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1288
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
1000/1000  (1000/1000)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Ma-Jin

on Pią Sty 09, 2015 8:13 pm
Może zrobić tak, że pierwsze 3 walki bez limitu xD a kolejne liczą, a więc w trakcie walki mógłby majin się wyłączyć?
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Pią Sty 09, 2015 8:26 pm
Jest to jakieś rozwiązanie, choć z drugiej strony chodziło właśnie o to, by majin się nie skończył w czasie walki...
Hm... Choć też ten limit będzie dosyć sztuczny, bo jednak na niektóe rzeczy nie mamy wpływu w fabule... Aye, no nie wiem jak to rozwiązać...
avatar
Hikaru
Liczba postów : 900
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Ma-Jin

on Sob Sty 10, 2015 3:01 pm
Majin raczej nie uchowa się dłużej niż te trzy, czy cztery walki... wtedy staje się celem namber łan dla pewnych osób na forum i one mogą zorganizować krucjatę...
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Re: Ma-Jin

on Sob Sty 10, 2015 3:45 pm
No właśnie, dlatego też nie miałem zbytnio pomysłu na ile ustawić limit. Ale myślę, że 3 walki będą ok, w końcu też ktoś na majinie może się pokusić na walkę z kilkoma oponentami na raz, nawet jeśli oni okażą się silniejsi.
avatar
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1521
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
1200/1200  (1200/1200)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1

Re: Ma-Jin

on Pon Sty 12, 2015 4:33 pm
Więc jaki jest werdykt odnośnie tej walki, ponieważ w tym przypadku osobiście mi wszystko jedno. Potem cóż mogę, lub ktoś szybszy może to dodać xD

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
Sponsored content

Re: Ma-Jin

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito