Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Paraliż

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
June

avatar

Liczba postów : 1550
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Hmm.

SCOUTER
HP:
75750/75750  (75750/75750)
Ki:
54600/68250  (54600/68250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Paraliż   Czw Sie 07, 2014 4:08 pm

First topic message reminder :

Hejo, po jakże "krótkiej" walce z Rikimaru zauważyłam pewien błąd w naszym regulaminie. Może nie błąd, ale przeszkodę w walkach.

Używanie jednej techniki paraliżującej za drugą. W ten sposób można zrobić przeciwnikowi niezłego combosa i się przy tym nie narobić. Tu jest mój pomysł by uniemożliwić używanie takiej zagrywki.

Otóż, między jedną a drugą techniką paraliżującą będzie przymusowa przerwa (1 lub 2 tury). Dzięki temu walki będą dłuższe, a cwaniaczki nie pocwaniaczą. Razz

Co wy na to?
Powrót do góry Go down

AutorWiadomość
Rikimaru
Ex Admin


Liczba postów : 1208
Data rejestracji : 20/08/2012


SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Paraliż   Wto Sie 12, 2014 3:13 pm

Nie osłabieniu.
Kosztem w KI jest 1/3 szybkości przeciwnika.
Załóżmy, że przeciwnik ma 3000 szybkości.

Ja go oślepiam za pomocą taiyoken.
A więc koszt w KI dla tego paraliżu jest: 1290(1% z mojej KI)+1000 (1/3 z szybkości przeciwnika)= 2290KI mój koszt za turę oślepienia przeciwnika.

Tak to widzę. Z drugiej strony może faktycznie dodaje trochę liczenia, ale opiera się po połowie. Na moich statystykach i przeciwnika.

Tu nie chodzi o to, że każdy będzie robił statystyki pod to, że ktoś mu technikę jakąś pyknie. Chodzi o to, że koszt paraliżu będzie opierać się na mojej statystyce energii i jakiejś statystyce przeciwnika. Nie spowoduje, że ludzie będą nagle robić wszystko po równo, bo to w istocie nie ma sensu. Może źle to sformuowałem w poprzednim poście.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin


Liczba postów : 1306
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Paraliż   Wto Sie 12, 2014 11:31 pm

Dobra rozumiem, posłuchaj, zważywszy że ze mnie noga z matmy (tak ogarniam ułamki, ale nie jestem w stanie niektórych policzyć w myślach), nie da się jakoś zmienić tego na % bądź coś co można obliczyć ewentualnie z kalkulatorem?

Wiesz tak, żeby osoby które chcą na szybko powalczyć nie męczyły się liczeniem, bo to dobry pomysł, tylko może spowalniać.
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1208
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Paraliż   Sro Sie 13, 2014 4:57 pm

1/4 = 25%
1/3 = 33%

Zawsze można zmniejszyć trochę czyli np. 20% i 30%... Wtedy jak petent ma 4589 szybkości to 10% z tego jest?....................................................... 458,9 (że zaokrąglamy w górę to jest: 459). 30% to 3*10%, a więc 30% z 4589 będzie 459*3= 1377.

20, 30, 40% jeszcze jest łatwo i szybko policzyć. 25, 33% już trochę komplikuje.

Więc czy wszystkim pasuje dodanie do paraliżów też takich kosztów, czyli np. KOSZT: (1% naszej KI + 20% szybkości przeciwnika) Ki

Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1306
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Paraliż   Pią Sie 15, 2014 7:40 pm

Mnie pasuje, zaś zasada zaokrąglania to u nas chyba norma już, dodatkowo 33%, czy 42% można rozwiązać kalkulatorem i zaokrąglaniem, acz można to wykluczyć tak jak proponujesz.

Podsumowując wypowiedź mi pasuję i czekam tylko aby móc zrobić podsumowanie i kontynuować.

EDIT:

BUMP!

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1208
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Paraliż   Pią Sie 15, 2014 8:22 pm

??
Wszystko jest podane jak na tacy, na co czekasz?
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1306
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Paraliż   Pią Sie 15, 2014 8:43 pm

Nie wszystko jest na tacy. Nikt nie poparł mojej propozycji co więcej, trzeba ustalić jak wysoki X% koszt ki i X% statu przeciwnika w zależności od techniki. Gdybym siedział tak dobrze w technikach jak Rei zrobiłbym to od ręki sam.

Ma być 20% szyb/wytrz etc w każdej technice na stale? Bo tego nie sprecyzowałeś. Dodatkowo widząc 1% w każdej technice niezależnie od siły czy jak ja zakładam (zarazem proponuję) próg 1 - 3% ???

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1208
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Paraliż   Pią Sie 15, 2014 11:11 pm

No wg mnie techniki 1 tura - 1% KI (ograniczenie że max 2000KI), 2 tury - 2% KI (ograniczenie max 3000KI, 3 tury - 3% KI (4000KI), bo też bez przesady żeby sparaliżowanie miało zabierać np. 5 czy 10 tysięcy KI.


Eye Beam
Efekt: unieruchomienie przeciwnika na 1 turę; koszt: 1/2 => 30% energii przeciwnika+1%naszej KI
Użycie: co 3 tury, max 3x w czasie walki. Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.


GALACTIC DONUT/ KINOTSURUGI
Efekt: sparaliżowanie przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: -60KI => 20/30/40% siły przeciwnika+1/2/3% naszej KI (zależne od długości paraliżu. Dla 1,2 tur pierwsza wartość. Dla 3 tur, druga wartość, dla 4 tur trzecia wartość).
Długość paraliżu: Stosunek Energia/Siła i/lub Energia/Energia. Dzielisz i tyle ile wyjdzie, tyle tur trwa paraliż. Jeżeli w którymś ze stosunków wartość wyjdzie poniżej 1, to nie możesz użyć techniki. Maksymalnie paraliżujesz na 5 tur => max na 4 tury. Czyli np. masz 200 siły i 150 energi, a przeciwnik ma 100 energii. W stosunku siła/energia wychodzi Ci 2 tury, ale stosunek energia/energia jest 1,5 stąd paraliż trwa 1 turę. Ułamki się kasują, czyli jak wychodzi 3,33 to paraliżujesz na 3 tury.
Użycie: Raz w walce, CD: ilość tur paraliżu+2 (czyli jeżeli paraliżujesz na 3 tury, to użycie następnej techniki paraliżującej musisz odczekać 5 tur (3+2).

Telekineza
Efekt: Paraliż przeciwnika na określoną ilość tur; koszt: ilość energii przeciwnika *1,5;
Długość paraliżu:
> Jeśli przeciwnik ma do 1,5 raza więcej energii to na paraliż na 2 tury; +20% energii przeciwnika do kosztu.
> Jeśli od 1,5 do 3 to na 1. +10% energii przeciwnika do kosztu.
> Jeśli powyżej 3 to nie da się go sparaliżować
Użycie: 2 razy w walce; Co 5 tur. (tutaj nie był podany CD, czyli ktoś mógł zrobić nadużycie i zrobić paraliż za pomocą telekinezy bez CoolDownu)
Uwaga!!! W trakcie trwania paraliżu możliwe jest tylko i wyłącznie używanie ataków fizycznych.
Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.

Taiyoken
Efekt: oślepienie wroga przez 2 tury (jeśli przeciwnika zna Ki Feeling to przez 1 turę); koszt: -400KI+10% szybkości przeciwnika
Użycie: raz w walce; CD: 3 tury
UWAGA!!! Osoby znające KI FEELING mogą atakować (? The f*ck? Opis mówi, że znający ki-feeling oślepiony przez 1 turę, więc co daje oślepienie w takim razie, skoro ktoś może atakować? Technika nie jest doprecyzowana!!! Ja to widzę tak. Oślepiam, więc nie obroni się przed atakiem, ale dzięki ki-feeling wyczuje, gdzie ja jestem i może mnie zaatakować. Technika jest więc pół-paraliżem, bo przeciwnik może zaatakować!).


Bankoku Bikkuri
Efekt: paraliż na jedną turę;   dmg = energia; koszt: 110% dmg + 20% wytrzymałości przeciwnika
Użycie: raz w walce, CD: 4 tury
Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.


Stone Split
Efekt: zamiana przeciwnika w posąg na 2 tury; koszt: - 300KI => 1%naszej ki+30% szybkości przeciwnika
Użycie: co 4 tury => co 5 tur, max 2x na jednego przeciwnika
Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.

Chockolate Beam
Efekt: przemiana przeciwnika na 3 tury; koszt: - 500KI => 2% naszej ki+30% wytrzymałości przeciwnika
Użycie: co 5 tur => Co 6 tur, max 3x na walkę + max 1x na przeciwnika w walce

Uwaga! Jeżeli przeciwnik ma 2x => 20%? 10%? większy PL, to może walczyć jako cukierek, ale robi tylko ataki fizyczne. 2x to ogromna różnica. Vegeto może był z 50% silniejszy od Buu, a patrząc np. na mnie i Reda to już 20-30% jest odpowiednim stosunkiem żeby np. cukierek mógł uderzać.

Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.

Mafuba
Efekt: Blokuje rywala na 3 tury koszt: -900 KI, -200HP +30% szybkości przeciwnika (ponieważ ogólnie użycie tej techniki mogło człowieka zabić...)
Użycie: raz w walce; CD: 1 -->WAŻNE: Nie można zadawać dmgu nikomu zamkniętemu w naczyniu.
Technika(atak) paraliżująca
Aby wykonać inną technikę paraliżującą musisz odczekać ten sam czas co dla tej techniki.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1306
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Paraliż   Pią Sie 15, 2014 11:28 pm

Czasami się zastanawiam czy nie powinieneś być adminem, albo junior adminem xD

Przyznam że nie oczekiwałem że to sam zrobisz, ale to oszczędza mi trochę czasu przy pisaniu. W takim razie dziękuje serdecznie (bez sarkazmu) i biorę się do roboty.

A teraz jak skończę zamieszczę 2 ogłoszenia o zmianach. Pierwsze w nagłówku, drugie z odnośnikiem w nagłówku "szczegóły" w temacie ogłoszenia. Proponuję napisać iż każdy kto toczy walkę podczas zamieszczenia zmian, od jej ukończenia podlega nowym zasadom.

Mam nadzieje że cooldown na zielono to ten na jaki zmieniamy, bo tak to zrobiłem.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
June

avatar

Liczba postów : 1550
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Hmm.

SCOUTER
HP:
75750/75750  (75750/75750)
Ki:
54600/68250  (54600/68250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Paraliż   Sob Sie 16, 2014 1:23 pm

Z przyjemnością zamykam temat. Smile
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Paraliż   

Powrót do góry Go down
 
Paraliż
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: