Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki - prop.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3
AutorWiadomość
Xanas

avatar

Liczba postów : 534
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
38115/59895  (38115/59895)
Ki:
79335/124665  (79335/124665)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki - prop.   Wto Sie 05, 2014 2:07 pm

First topic message reminder :

Tak sobie przeglądałem techniki różnych ras i pomyślałem sobie że spróbuję poddać kolejny pomysł do dyskusji. A więc moja propozycja jest następująca i dałaby pewien powiew świeżości :

Czy nie lepiej by było zrobienie czegoś takiego żeby:
1. Był limit na techniki: np możliwość nauczenia się 8 technik do 100k PL, 12 powyżej. Jeśli chcesz nauczyć się np 9 to musisz zapomnieć jednej z wcześniejszych.

2. Każdy gracz może nauczyć innego gracza techniki jego rasy, ale z pewnymi zastrzeżeniami.
- Nie można uczyć 3, ostatnich najsilniejszych technik
- Postać uczącego musi być na poziomie zbliżonym do nauczyciela. Więc nie dość że taka osoba musi spełniać warunki techniki to jeszcze musi być na podobnym poziomie. Np max 10 000 PL różnicy między postaciami.
- Postać uczącego nie może sama się nauczyć techniki. Nauczyciel musi wyrazić chęć nauki.
- Jeśli wprowadzilibyśmy limity technik to technika obcej rasy zajmowałaby dwa punkty więc taka osoba musiałaby pomyśleć dokładnie czy na pewno chce tej techniki.


Pewnie się nie przyjmie ale co tam XD
Powrót do góry Go down
Online

AutorWiadomość
Red



Liczba postów : 811
Data rejestracji : 21/07/2012


SCOUTER
HP:
180000/180000  (180000/180000)
Ki:
234000/234000  (234000/234000)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Czw Kwi 16, 2015 9:22 pm

Ja już nie wiem ._.
Powrót do góry Go down
Al
Esper Admin
Esper Admin


Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Pią Kwi 17, 2015 4:34 pm

Może, ktoś podsumuje zebrane pomysły w warianty, ponieważ również się pogubiłem Smile
Powrót do góry Go down
Online
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Kwi 21, 2015 12:57 am

Dobra postanowiłem podsumować, to co trzyma się kupy, w jedną całość.

IAIHO
Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% dmg ataku przeciwnika
Zdecydowanie OP. Bo ktoś mnie atakuje np. za 1000 dmg używając ki sworda i pobierze 1100KI tej osobie, a ja blokuję za 100KI? W ogóle w przypadku zwykłych fizycznych 10% to za mało. Proponuję zmienić na 20%, a w przypadku technik fizycznych na 50%. Przynajmniej wyrównane zostanie do poziomu kiai lub bariery i nie będzie OP.
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Wersja Ulepszona
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja podstawowa, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 15% dmg ataku
Zdecydowanie OP. Bo ktoś mnie atakuje np. za 1000 dmg używając ki sworda i pobierze 1100KI tej osobie, a ja blokuję za 150KI i do tego w tym koszcie mam atak o mocy mojej energii a jak mam np. 5000 energii? Jebne 5000dmg za 150 KI. Przez lata ta technika była najpotężniejszą na forum xD (z czego również starałem się często korzystać)? W ogóle w przypadku zwykłych fizycznych 15% to za mało Podobnie ustalić 20% + koszt od dmg np. 80%. a w przypadku technik fizycznych na 50% i koszt dmg na 75%. Przynajmniej wyrównane zostanie do poziomu kiai lub bariery i technik ofensywnych i nie będzie OP.
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.


Skopiowałem to co wrzucił Riki i dodałem parę poprawek. Jest to teraz DEFENSYWNA technika, również mam propozycję by ulepszenie zastępowało wersję podstawową.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Online
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1214
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Kwi 21, 2015 7:31 pm

KIAIHO
Wersja desperacka
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku. Jest to technika ostatniego ratunku dla znacznie słabszego gracza.
Wymagania: 5 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 10% atak i technika fizyczna wroga.
Użycie: raz w walce dla słabszego conajmniej 2x od przeciwnika
Technika(atak) defensywna


Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga; koszt: 20% atak fizyczny, 50% technika fizyczna (np. ki-sword).
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Wersja Ulepszona
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja podstawowa, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia; koszt: 20% + koszt od dmg 80% dla ataku fizycznego przeciwnika; 50% i koszt od dmg 75% przy technikach fizycznych przeciwnika.
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.

Reasumując bez komentarzy miałoby to taką formę.
Na zielono jeszcze propozycja, która wynikła z rozmowy, że słabsi pozostaną bez szans. Myślę, że wersja może być faktycznie przydatna. Nie wiem jak wy uważacie, czy jest sens jeszcze robić taką kiaiho Light

______________________

♫♫ Where Riki now? ♪♪
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Red

avatar

Liczba postów : 811
Data rejestracji : 21/07/2012


SCOUTER
HP:
180000/180000  (180000/180000)
Ki:
234000/234000  (234000/234000)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Kwi 21, 2015 7:48 pm

Mnie się podobają wszystkie wersje.
Powrót do góry Go down
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Sro Kwi 22, 2015 10:16 pm

Zostaje pierwszą wersję uzasadnić fabularnie, żeby ktoś nie zaczął dziury w całym szukać. Jak nie wiem morale wywołane niskim hp, czy czymś tam.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Online
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1214
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Maj 12, 2015 7:11 pm

Dobra... się zajeliśmy kombinowaniem nad poziomami, a tu dalej nie ustaliliśmy...

WPROWADZAMY zmiany do KIAIHO tak jak to napisałem wyżej?
Fabularne wyjaśnienie proponuję zrobić takie, że:
wobec znacznej przewagi przeciwnika wojownik pod wpływem ogromnej adrenaliny jest w stanie wykrzesać z siebie ukryte pokłady mocy, a dzięki nim powstrzymać jeden atak niskim nakładem mocy.

______________________

♫♫ Where Riki now? ♪♪
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Maj 12, 2015 8:49 pm

Wydawało mi się, że dawno to dodaliśmy xD

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Online
Vvien

avatar

Liczba postów : 426
Data rejestracji : 05/02/2016


SCOUTER
HP:
450/450  (450/450)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Sob Mar 19, 2016 3:00 pm

Witam serdecznie:

Chciałabym wyjść z propozycją dodania Mystic Attack do rasy Changellinga. Powodem jest to, że podobny atak z użyciem ogona wykonuje Freeza w serii DBZ w swojej drugiej formie. Można to podciągnąć w wymaganiach, że tylko Changi z drugą formą i wyżej są w stanie się tego nauczyć.

Dla prezentacji ataku, podrzucam gif zrobiony ze sceny walki.

Wizualna prezentacja:
 

______________________

Know your place:
 
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   

Powrót do góry Go down
 
Techniki - prop.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 3Idź do strony : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: