Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki - prop.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3  Next
AutorWiadomość
Xanas

avatar

Liczba postów : 559
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
50115/74790  (50115/74790)
Ki:
44017/120060  (44017/120060)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki - prop.   Wto Sie 05, 2014 2:07 pm

Tak sobie przeglądałem techniki różnych ras i pomyślałem sobie że spróbuję poddać kolejny pomysł do dyskusji. A więc moja propozycja jest następująca i dałaby pewien powiew świeżości :

Czy nie lepiej by było zrobienie czegoś takiego żeby:
1. Był limit na techniki: np możliwość nauczenia się 8 technik do 100k PL, 12 powyżej. Jeśli chcesz nauczyć się np 9 to musisz zapomnieć jednej z wcześniejszych.

2. Każdy gracz może nauczyć innego gracza techniki jego rasy, ale z pewnymi zastrzeżeniami.
- Nie można uczyć 3, ostatnich najsilniejszych technik
- Postać uczącego musi być na poziomie zbliżonym do nauczyciela. Więc nie dość że taka osoba musi spełniać warunki techniki to jeszcze musi być na podobnym poziomie. Np max 10 000 PL różnicy między postaciami.
- Postać uczącego nie może sama się nauczyć techniki. Nauczyciel musi wyrazić chęć nauki.
- Jeśli wprowadzilibyśmy limity technik to technika obcej rasy zajmowałaby dwa punkty więc taka osoba musiałaby pomyśleć dokładnie czy na pewno chce tej techniki.


Pewnie się nie przyjmie ale co tam XD
Powrót do góry Go down
Online
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1310
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 05, 2014 2:21 pm

Wypowiem się pierwszy.

Więc w kwestii pierwszego pomysłu ma on zalety i wady. Zaleta jest taka że wymusza między innymi mądry dobór technik i zarazem ostrożny zważywszy na to, że zły zestaw spowoduje iż będziesz dostawać bęcki. Dodatkowo progi PL miałyby jakieś zastosowanie oprócz ograniczania przemian etc i być może osoba miałaby wrażenie silniejszej wraz z wzrostem.

Z wad właściwie mogę wymienić tylko ograniczanie pomysłowości graczy i nie każdemu może to pasować.

Co do drugiej propozycji odpada, są techniki które są "silne" w innym tego słowa znaczeniu. Na przykład dodatkowe ręce człowieka czy Kyodaka. Obie te techniki wzmacniają staty, połączmy to w zestaw zdolności sayiana z jego ssj'tami da taką mieszankę wybuchową że to masakra jakaś. A jakby jeszcze dowalić Sento od bogów to będzie overpowered. Wystarczy, że są już w grze pewne dziury o których wiemy i zapewne też takie jakich jeszcze nie odkryliśmy wymagające łatania.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Xanas

avatar

Liczba postów : 559
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
50115/74790  (50115/74790)
Ki:
44017/120060  (44017/120060)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 05, 2014 2:32 pm

No domyślam się że każdą technikę należałoby przeanalizować (zzgłaszam się ) i można by wtedy podzielić techniki na te które można nauczyć lub nie można. Ten wpis odnosnie silnych technik że ich nie można, można by rozbudować.

Także trzeba pamiętać że takie nauczanie nie jest łatwe przez wpis o podobnej max mocy. Np taki Raziel czy ja nie nauczymy się nic od np. Rikiego.
Powrót do góry Go down
Online
Kuro
Drobik
Drobik
avatar

Liczba postów : 1071
Data rejestracji : 29/05/2012


SCOUTER
HP:
138945/138945  (138945/138945)
Ki:
141870/141870  (141870/141870)
HP Pancerza:
5500/5500  (5500/5500)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 05, 2014 6:50 pm

Oba pomysły mi się podobają ale.... :

1. To by było fajne, gdyby była większa rotacja graczy, a w tej chwili niemalże grają starzy gracze no i dzięki obecnemu systemowi NPC mają lepiej, bo gracze mogą się uczyć nawzajem technik - silniejszy gracz może uczyć słabszego po kolei swoich technik, tak jak np. Hikaru.

2. To by trzeba opracować porządnie i mądrze, jeżeli Xan masz na to ochotę to nie będę przeszkadzał. Boje się tylko tego, że jeśli wybierzesz kilka średnich technik, to wszystkie okażą się takie same tylko pod innymi nazwami - Rei jednak porządnie pracował nad balansem w technikach. Niemniej może coś ciekawego wyjdzie z Twojej pracy, bo mogą się mylić.

______________________



Powrót do góry Go down
http://www.db4evwer.com
Xanas

avatar

Liczba postów : 559
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
50115/74790  (50115/74790)
Ki:
44017/120060  (44017/120060)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 05, 2014 7:14 pm

Kuro, taka zasada tych 10 000 PL różnicy będzie obowiązywała tylko jak rasówki chcesz przekazywać. Jeśli Sayianin chce sayaininowi swoje sayianskie to nie ma problemu i działa tak jak zawsze.

No i trzeba by regulacje wprowadzić że tylko changeling może nauczyć człowieka swoich, by nie było przypadku że potem ja uczę np raziela, a potem raziel przekazuje ja dalej - nie. Tylko changeling może uczyć swoich, a jak tamten się nauczy to nie może jej nauczyć kogoś innego Smile. Moze taką osobę jedynie skierować np do mnie.
Powrót do góry Go down
Online
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 05, 2014 8:45 pm

Pomysł dobry, trochę inne spojrzenie.

Ja kiedyś, gdzieś podawałem pomysł taki:

Każda technika ma punktów X. Każdy ma 100 pkt. Tak więc każdy te 100pkt będzie mieć do rozdania tak, żeby mieć określony zestaw technik.

Załóżmy potężne techniki jak np. Kamehame/FF już by kosztowały 40-50 pkt. Silne techniki paraliżujące/defensywne np. 20.

Takie średnie jak RED, Ki-Sword koło 10-15. Dzięki temu albo ktoś ma np. 7-10 technik średnich, albo 3-4 techniki potężne albo jakiś balans 5-6 technik słabe/średnie/potężne.

Pomysł jest dobry, bo patrząc np. nie skromnie mówiąc na mnie... to jestem teraz lekko nietykalny, chyba że zwali się na mnie ze 2 osoby z podobnym PLem co ja.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1310
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 05, 2014 9:05 pm

Powiem krótko.

1.Pomysł spoko

2.Pomysł na 100% zaburzy balans chyba że damy bana na takie techniki jak, Kiai, Kyodaka, Magic Sword, bogów etc. A jestem pewien że tych banów będzie sporo.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 05, 2014 9:33 pm

Też dobrym pomysłem jest zrobienie psikusa, że techniki można używać tylko co drugą turę. Wtedy teoretycznie traci sens robienie całej ich masy.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Pią Sie 08, 2014 5:40 pm

Dragon Ball miał paradoksalne sytuacje. Teraz mi przyszło do głowy coś ciekawego.
Raz na walkę każdy by miał możliwość zrobienia niemożliwego? Kto by o tym decydował? Los.
Każdy miałby na walkę 1 rzut kością. % na kości określałby % dmg.
0-50 = %dmg
51-100 = szczęście nie dopisuje i wszystko dzieje się normalnie.

Załóżmy taki scenariusz:
1 tura: Ja Potężny, Przeciwnik: Kiaiho i Potężny.
2 tura: Paraliżuje i robię mega potężną Kameha (co w przypadku większości na forum kończy się KO z powodu niskiego HP xD). Przeciwnik: Rzuca kością. Post bez opisu, opis w kolejnym.
Na kości wypadło 45.
Dzięki niewyobrażalnemu szczęściu PTAK WLECIAŁ miedzy mojego przeciwnika, a moje ręce, przez co Bankoku Bikkuri sparaliżowało biedną mewę, która następnie została przypieczona jak mało co przez super silną kamehame, a mój przeciwnik został lekko muśnięty przez Bankoku Bikkuri i Kamehame (otrzyma tylko 45% z całego dmg).

Inna sytuacja:
Robię Kiaiho, a następnie Taiyoken, teoretycznie paraliżuje i KI sword.
Przeciwnik wyrzucił na kości 30%.
Wtedy moje Kiaiho nie odepchnęło dostatecznie rywala(dostaje 70% dmg), taiyoken go za słabo oślepił, bo się jakimś cudem zasłonił ręką, potknął o kamień przez co go tylko musnąłem i dostał za 30% mojego dmg.


Co takie kuku powoduje?
A. Że nigdy nie wiesz kiedy ktoś zdecyduje się spróbować szczęścia.
B. Potencjalnie czeka się z mocniejszą techniką dłużej, żeby nie pozbawić się całego KI na początku.
C. Nie zawsze PL zadecyduje o wygranej.
D. Nie zawsze techniki zadecydują o wygranej.
E. Może będzie śmieszniej?
F. Miałem właśnie Cię zjechać Kamehame, ale jakaś naga dziewczyna przejechała na motorówce odwracając moją uwagę i trochę fala mi poszła nie tam gdzie trzeba.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1310
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Pią Sie 08, 2014 7:52 pm

Rozważałem coś takiego,żeby wykluczyć element MG i zostawić losowość wydażeń tzn. Udeżenie w budynek, walnięcie jajcami o poręcz. Można to dodać, ale jak dla mnie kości na forum są dziwne..... tylko pytanie co się wydarzy i kto wydarzenie opisze?

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Pią Sie 08, 2014 9:21 pm

Co się wydarzy? Wszystko zależy od pomyślunku tego, kto to szczęście by miał.

Po prostu, żeby nie lać wody i nie trącić sucharem to jeżeli planuje kości to mam wtedy tak:

Gracz napisał:
Post: Ok. Próbuję szczęścia. // Bez zbędnego opisu, który nastąpi w kolejnym poście po wyniku rzutu kością.

@NPC. napisał:
Gracz wykonał rzut kością XXX. Wynik: 0

Gracz napisał:
Rikimaru miał tym razem niesamowite szczęście. Hikaru postanowił skoncentrować całą energię kosmiczną wszechświata, zaświatów, piekła i całej przestrzeni poza wymiarowej, zbierając 2 mld KI w jednym punkcie. Nim jednak się spostrzegł, że zbieranie energii zajęło dużo czasu Rikimaru zmienił płeć i z wielkimi balonami zaczął tańczyć przed oczami Hikaru, który tak się zaślinił, że rzucił Genki Damą w biedną Vegetę, przez co unicestwił waleczny lud, a Rikimaru wyszedł bez szwanku.

Plus minus coś w ten deseń. 0... wtedy z takim wynikiem to dopiero jaja mogą być, jak ja np. postanowię zużyć 100 000 KI na kamehame, ale nagle mnie zakłuje coś w boku, rana po poprzedniej walce, skrzywię się i fala poleci w kosmos zamiast zmiażdżyć przeciwnika...

Cóż. Szczęśliwa akcja odnosić miałaby się bardziej do jednej tury, czyli najbardziej ataku.
Z drugiej strony można by też zrobić w drugą stronę...
Chciałem zrobić potężny cios moim steel hand, a przeciwnik zrobił kiaiho, ja więc zrobiłbym rzut kością, i by się okazało, że o ile nie trafiłem w ryja to tak mnie zepchnął że dostał po jajkach albo po kolanie.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1310
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Sob Sie 09, 2014 1:39 am

Kurcze ja bym napisał że ptak nasrał Hikowi do oka jak Putinowi na ramię przez co rozproszony rzucił w Vegetę ale spoko xD

Hmm czyli działa to tak jak założyłem w teorii, mnie to osobiście pasuje (tak jestem za "Al pokazuje kółko rękoma przed monitorem"), jest to proste, jasne i rzeczowe, oraz łatwe w użyciu, pytanie co na to reszta naszego małego DB'owego społeczeństwa? (I've go good feeling about this)

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Hikaru
Mistick Mod
Mistick Mod
avatar

Liczba postów : 898
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
72780/72780  (72780/72780)
Ki:
92610/92610  (92610/92610)
HP Pancerza:
7500/8000  (7500/8000)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Sob Sie 09, 2014 6:35 pm

Może by to urozmaiciło fabularnie mechaniczne walki, ale jakoś nie wiem czy ludzie nie pogubili by się w tym... dawanie limitów technik wg mnie nie ma zbytnio sensu przynajmniej jeśli chodzi o naukę. Naukę innych ras tym bardziej nie ma sensu. Po to są rasy by ograniczyć ich możliwości do jednej rasy.. z wyjątkiem bio i halfów czy też ostatniej fuzji z demonem u ludzi... od biedy można zebrać smoka i poprosić go o jakiś atak oparty na ki innej rasy...
Powrót do góry Go down
Xanas

avatar

Liczba postów : 559
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
50115/74790  (50115/74790)
Ki:
44017/120060  (44017/120060)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Sob Sie 09, 2014 7:15 pm

Hikaru i tym sposobem dochodzimy do motywu że walki na wysokich lvlach sprowadzają się do tego kto zacznie walkę i oneshotuje przeciwnika kombinacja paraliży i wszystkich technik zanim ten wykona swoja turę. xd
Powrót do góry Go down
Online
Hikaru
Mistick Mod
Mistick Mod
avatar

Liczba postów : 898
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
72780/72780  (72780/72780)
Ki:
92610/92610  (92610/92610)
HP Pancerza:
7500/8000  (7500/8000)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Sob Sie 09, 2014 7:40 pm

Nie można zrobić więcej paraliży na turę niż jeden... nie mówię by zostawić mechanikę jaka jest, można przecież wprowadzić takie opcje, że nie można używać technik powyżej jakiegoś poziomu w pierwszych trzech rundach.. albo coś w tym stylu.
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Sob Sie 09, 2014 8:38 pm

1. Techniki opierające się na powyżej 50%KI itp. kombinacje - najwcześniej w 5 turze.
Techniki opierające się na powyżej 25%KI itp. kombinacje (np. jeżeli ki-sword miałby dmg przekraczający 25% naszej KI to też się pod to zalicza) - najwcześniej w 3 turze.

Najlepsze wg mnie rozwiązanie do nie oneshotowania w pierwszej turze i na początku.
Oczywiście podpiąłbym tutaj też opcje taką, że paraliż powoduje zatrzymanie licznika tur.
A więc jeżeli w pierwszej turze sparaliżuje na 3 tury to nie da mi to możliwości zrobienia ataku powyżej 25% KI w 3 turze paraliżu. Dopiero jakby się paraliż skończył to wtedy by była jakby 2 tura walki i potem trzecia dająca możliwość ataku powyżej 25% KI.
Co to daje? Jeżeli zrobiłbym kombo paraliżów to nie miałbym możliwości zrobienia ataku powyżej 50% przez dłuższy czas... więc nie opłaca się dawać paraliżów za często.


2. Co do rzutu kością dla uzyskania niemożliwej akcji to nie ma nic prostszego. Post bez tekstu, a jedynie zaznaczenie czy chcę np. zniwelować czyjąś akcje obroną czy też atak. Następnie otrzymamy wynik w rzucie i piszemy kolejnego posta normalnego fabularnego.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Xanas

avatar

Liczba postów : 559
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
50115/74790  (50115/74790)
Ki:
44017/120060  (44017/120060)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Sob Sie 09, 2014 11:16 pm

Wiesz Rik, twój 1 pomysł jak na moje za bardzo godzi w wolną wolę podczas walki. Zbyt dużo restrykcji co do prowadzenia walki sprawi że stanie się ona nudna, bo każdy będzie wiedział kto co kiedy użyje. Usztywnianie walk jest fe jak dla mnie.

Raczej takie coś że dane techniki można używać dopiero w jakiejś tam fazie walki sztucznie ją przedłuża. bo tak naprawdę 5 tura to tak 2 tury paraliżu, unik, blok, kontratak, oneshot.
Powrót do góry Go down
Online
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 12, 2014 11:35 am

Xanas rzucił 100% Death Ball w Rikimaru za 35 000 dmg. Próbuję uniknąć.

Rzucam Kość procent.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
KOŚCI

avatar

Liczba postów : 579
Data rejestracji : 02/06/2012


PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 12, 2014 11:35 am

The member 'D. Rikimaru' has done the following action : Rzut Kośćmi

'Procent' : 51

______________________


Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/f43-treningi
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 12, 2014 12:08 pm

No i niestety wypadło 51.

Rikimaru nie udaje się odbić potężnej techniki przeciwnika, która wgniata go w grunt i niszczy obszar w obrębie kilkudziesięciu kilometrów ścierając na proch człowieka...

1. Więc co robimy z tym fantem? Chcecie takie smaszki wprowadzić czy nie?


2. Odnośnie pomysłu Xana jeszcze chciałem dodać coś.

@Xanas napisał:
2. Każdy gracz może nauczyć innego gracza techniki jego rasy, ale z pewnymi zastrzeżeniami.
- Nie można uczyć 3, ostatnich najsilniejszych technik
- Postać uczącego musi być na poziomie zbliżonym do nauczyciela. Więc nie dość że taka osoba musi spełniać warunki techniki to jeszcze musi być na podobnym poziomie. Np max 10 000 PL różnicy między postaciami.
- Postać uczącego nie może sama się nauczyć techniki. Nauczyciel musi wyrazić chęć nauki.
- Jeśli wprowadzilibyśmy limity technik to technika obcej rasy zajmowałaby dwa punkty więc taka osoba musiałaby pomyśleć dokładnie czy na pewno chce tej techniki.

Pomysł wg mnie fajny, ale max 1 technika obcej rasy, a do tego koszt 2 wyższy dla nauki, czyli nie np. 10pkt, a 20pkt nauki, a do tego zwiększony koszt wykonania np. o +20%, czyli np. nie 120%, a 140%. Jeżeli komuś bardzo by zależało, żeby mieć np. Tsuibi Kienzan będąc saiyanem to mógłby się uczyć, ale po pierwsze musiałby znaleźć changelinga, który go naucz. Po drugie przeznaczyć 2x więcej pkt treningowych. Po trzecie koszt KI techniki byłby większy.

A zrobienie TYLKO 1 dodatkowego miejsca na technikę obcej rasy sprawiłoby, że trzeba by dobrze przemyśleć czego chcemy się nauczyć. Oczywiście niektórych rzeczy technicznie się nie da nauczyć.
Np. stone split, chockolate beam, mystic attack, regeneration takie rasy jak saiyanie, changi, ludzie(bez fuzji) nie byłyby w stanie się nauczyć. Chociaż co do changów to jeszcze mystic i regen mogłyby przejść patrząc na to, że przy przemianie mogli zmieniać formę.

3. Tutaj z drugiej strony pojawia się kwestia też czym jest half-saiyan? Na pewno rodzic był saiyanem, a drugi mógł być człowiekiem, a równie dobrze demonem. Halfy wg mnie powinny mieć możliwość wyboru między połówką demonią, a człowieczą. Wtedy mają 2 techniki albo ludzi albo demonów.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1310
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 12, 2014 3:06 pm

Podsumuję:

1.Wprowadzenie elementu losowości - proste i nietrudne w zastosowaniu, można umieścić

2.Problemy z technikami o wysokim dmg - jak dla mnie wystarczy poprzycinać X% i tyle. Trochę roboty ale wykonalne.

3. Nauka technik obcych ras. Yhm ta jasne, od razu wywalmy do lamusa różnice pomiędzy rasami.

4. Teraz już kombinujecie na siłę.

Tyle ode mnie na chwilę obecną.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Xanas

avatar

Liczba postów : 559
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
50115/74790  (50115/74790)
Ki:
44017/120060  (44017/120060)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Wto Sie 12, 2014 3:12 pm

Jak dla mnie moze być tylko że jednej ale z możliwoscią "zapomnienia" techniki i zwolnienia miejsca na inną. Tym sposobem gracz także może potem wymienic tą technikę obcą, ale mimo wszystko straci punkty które wydał na nauczenie się tej wcześniejszej.
Powrót do góry Go down
Online
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Czw Lut 05, 2015 7:31 pm

Transform Shine

Wygląd: https://www.youtube.com/watch?v=Vxk86aXz8U4&feature=youtu.be&t=7m2s
Opis: Efektowny sposób wejścia przemiany dla saiyan. Wydziela on tyle energii podczas przemiany, że oślepia każdego w temacie (również sojuszników).
Wymagania: -8 pkt treningowe, 100 Energii; poziom ssj i wyższe
Efekt: oślepienie każdego w temacie na turę w której wchodzi na ssj; koszt: - 350KI + 10% (średniej) szybkości osób w temacie.
Średnia szybkość. czyli w temacie jest np. 4 osoby: mają 30, 150, 2000, 350. Dodajemy, razem jest 2530 i dzielimy przez liczbę osób ale dzielimy przez wszystkie osoby łącznie z nami, czyli przez 5 (dzięki temu trochę mniejszy koszt techniki). Czyli 2530/5= 506. Razem koszt wyniesie -300-506 KI.
Użycie: max 2 razy w walce; max 1 raz dla poziomu SSJ; CD: 2 tury.
Czyli wchodząc na ssj oślepił, potem np. zszedł na normal i znów na ssj nie podziała drugi raz dla tego samego poziomu SSJ. Musiałoby to być np. Wejście na SSJ = oślepia, wejście na SSJ2 = oślepia.
Technika(atak) neutralna

Saiyanie niby nie mają technik paraliżujących w swoim ekwipunku. W linku co Raz zapodał jest przykład. Vegeta dzięki większej ilości energii oślepia wszystkich.
Opracowałem technikę na podstawie Taiyokena. Koszt podobny.

Co wy na to?


Ostatnio zmieniony przez Rikishin dnia Czw Lut 05, 2015 7:34 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1310
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Czw Lut 05, 2015 7:33 pm

Trochę skomplikowana. Nie lepiej walnąć po prostu oślepienie?

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1209
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   Pią Lut 06, 2015 8:40 am

Fakt, może i skomplikowane. Poniżej uproszczone:

Efekt: oślepienie każdego w temacie na turę w której wchodzi na poziom; koszt: - 350KI + 10% (średniej) szybkości osób w temacie.
Średnia szybkość. Dodajesz szybkość osób w temacie (poza własną) i dzielisz przez ilość tych osób.
Użycie: max 2 razy w walce; CD: 3 tury.
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Techniki - prop.   

Powrót do góry Go down
 
Techniki - prop.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 3Idź do strony : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: