Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Xanas
Liczba postów : 575
Data rejestracji : 31/10/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Zmiany w transach changów (tak wiem, tylko ja sie z tym produkuję ;p)

on Nie Lut 09, 2014 1:55 am
Jak zawsze na wstępie mój ulubiony obrazek:




To tak, ostatnio myślałem że to co jest w transach changów to nie trzyma się kupy z tym co było w mandze i anime. Dlatego pierwsza sprawa na zmianę nazw tychże na odpowiadając prawdzie czyli:

Zredukowana forma 3 - mały chang
Zredukowana forma 2 - wysoki chang
Zredukowana forma 1 - chang bestia
Oryginalna forma

I to w tych transach wszystko. teraz tak:
Cooler normalnie wracał do swojej postaci Oryginalnej gdy schodził z 5 formy, a więc to nie była transformacja stała, a boost. Więc

100% 4/5 forma boost - zostałby tak jak jest.
5 forma zmieniona zostałaby na boosta (na tą chwilę nazwiemy go boost2) ze strata ki na turę ale mogłaby dawać 2.5-3 mnożnik. Dodatkowo punkty za trening zostałyby z 4 formy. Z tego co wiem to jednocześnie można używać tylko jednego boosta więc do wyboru byłaby 100% lub boost 2.  Boost 2 można by podnieść wymagania do około: 70 000

Zamiast 5 obecnej zmieniłoby się ją na Mecha(tak wiem, lubicie gdy gadam o mecha changach) i byłby to boost jak obecna 5 z zablokowaniem możliwości używania boosta2 lub ograniczyć np do 2-3 tur na walkę. Do wymagań możnaby dodać wtedy  że musi być na 10% i w warunkach laboratoryjnych w których możnaby przeprowadzić zabieg.

Wtedy to nie zmieni jakoś znacząco siły, a zostanie przywrócona mangowa kolejność.
Dla tych co nie chcą by ich postać była mecha biedą mogli korzystać z pełnych dobrodziejstw boost2, ale nie będą mieli boosta do treningów i będą tracić ki na turę + wyższe wymagania, a ci którzy będą chcieli mieć lepsze treningi i ograniczone pole manewru z boostami będą mogli starać się o łatwiejszą do zrobienia mecha.

A więc jadąc kosztami:
Zredukowana forma 3 - mały chang
Zredukowana forma 2 - wysoki chang
Zredukowana forma 1 - chang bestia
Oryginalna forma
Boost1 100%
Mecha - z dodatkiem ograniczeń/zablokowaniem boost2
Boost 2
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Zmiany w transach changów (tak wiem, tylko ja sie z tym produkuję ;p)

on Nie Lut 09, 2014 2:11 pm
Z tego co pamiętam było już powiedziane jasno NIE na cyborgi. I na NIE pozostaję.

Co do dużej napakowanej postaci, jest to wykonalne tylko:

Grające postacie muszą mieć zmienione mnożniki, odjęte punkty treningowe etc. Aby mogły zgodnie z nowym konceptem działać (dotyczy postacie mające tą formę)

Dodatkowo trzeba przerobić tą formę w regu. Dodatkowo nie jestem pewien czy to nie zaburzy ogólnie ich transów, gdyż są tak zrobione żeby osoba z każdym wzrostem o mnożnik sprostała przeciwnikom. Zaznaczam że nie wiem, ale przypadkiem nie trzeba byłoby dostosować pozostałych form pod nowy boost?

Reasumując jest to problematyczne, i będzie wymagało trochę pracy.

Według mnie cóż nie mam pewności czy mógł tą formę cofać, muszę zasięgnąć języka.


______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Xanas
Liczba postów : 575
Data rejestracji : 31/10/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Zmiany w transach changów (tak wiem, tylko ja sie z tym produkuję ;p)

on Nie Lut 09, 2014 3:08 pm
Ja się mogę podjąć wprowadzeniem zmian,

To nawet bez mecha, to wystarczy podciągnąć punkty treningowe do wcześniejszych form by zgadzały się ze standardami, a trochę boostnąć 5 formę by dodawała trochę więcej bo nie można już przejść w boost 100%.

Czyli może staty *2.2 (moja propozycja, można dyskutować) - 150 ki na turę Wymagania: 68 000 PL

A w pozostałych niższych zboostować pkty za treningi by tak jak reszta na ostatniej 4 miała 18 pktów
avatar
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dragon2326.deviantart.com/

Re: Zmiany w transach changów (tak wiem, tylko ja sie z tym produkuję ;p)

on Sob Lut 15, 2014 7:58 pm
Mnożników nie ma co zmieniać tak samo nie ma sensu przerabiać tego na transy niestałe bo zarówno freeza jak i cooler pozostali na 4 formie a jedynie można dodać taki dopisek że changi mogą dowolnie sobie skakać miedzy tymi transami. Jedyną niestałą może być i jest 100 procent

Kosmetyczne zmiany w nazwach nie mają sensu. Wszystko było zbalansowane i jest dobrze. I tym bardziej żadnych mecha

______________________



JA, SB #CCFF33; Mowa #CCFF33; Myśli #CCFF33
avatar
Gość
Gość

Re: Zmiany w transach changów (tak wiem, tylko ja sie z tym produkuję ;p)

on Sob Lut 15, 2014 8:11 pm
Nie, stanowcze NIE. Nie będzie żadnego mecha, ani innych zmian. To co jest funkcjonuje kilka lat i nie ma potrzeby upgradowania. Nie knuj.
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Zmiany w transach changów (tak wiem, tylko ja sie z tym produkuję ;p)

on Pon Lut 17, 2014 4:18 pm
Zatem przegłosowane, pozostawiam temat otwarty w razie dalszej rozmowy, bądź jak kto woli może go zamknąć.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
Sponsored content

Re: Zmiany w transach changów (tak wiem, tylko ja sie z tym produkuję ;p)

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito