Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Sora
Liczba postów : 631
Data rejestracji : 28/03/2013

Skąd : Poznań

Identification Number
Punkty Życia:
700/700  (700/700)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://rexvil.deviantart.com/

Skillownia Chepri'ego

on Czw Lis 28, 2013 8:57 pm
Bojowe:

Dragon Claws:
Dragon Claws
Typ: Bojowa

Poziom I

Opis: Technika polegająca na wytworzeniu z Ki pazurów, ściśle przylegających do dłoni.
Mają one dużą niszczycielską moc i przedrą się przez niemal wszystko.
Wymagania: Ki Sword, 200 energii, 200 siły, 20 pkt treningowych
Efekt: dmg= 1,4*energia + siła; Koszt: 90% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 2x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna



Poziom II

Opis: Dzięki lepszej kontroli nad Ki, pazury stają się twardsze i przypominają energetyczny egzoszkielet, przez co mogą zadawać większe obrażenia. Zyskują też specyficzną właściwość zwiększającą siłę ataków fizycznych, działając podobnie do kastetu.
Wymagania: Poziom I, 500 energii, 35 pkt treningowych wersja ofensywna, 40 pkt wersja neutralna

Wersja ofensywna:
Efekt: dmg= 1,5*energia + siła Koszt: 80% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 1x w walce
Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) fizyczna


Wersja neutralna:
Efekt: +5% do ataków fizycznych Koszt: 15 Ki na turę utrzymania pazurów.
Użycie: Max. 4 tury.
Technika(atak) neutralna
Technika(atak) fizyczna

Akuma no Katon:

Akuma no Katon
(Demonic Fire/Demoniczny Ogień)
Typ: Bojowa

Poziom I:

Opis: Użytkownik zbiera energię w ciele i wyrzuca ją na zewnątrz wraz z oddechem, choć nic nie stoi na przeszkodzie, by robić to robić to ręcznie, tworząc promień ognistej energii.
Wymagania: 250 energii, -30 pkt
Efekt: DMG=Ki (max. 25%) koszt: 110% DMG
Użycie: Co 3 tury, 4 razy w walce

Poziom II:

Opis: Wraz z rozwojem użytkownika, technika jaką się posługuje również staje się silniejsza. Wokół promienia pojawiają się niewielkie wyładowania elektryczne, zwiększa się też jego średnica, ale najbardziej istotną zmianą jest moc ataku.
Wymagania: Poziom I, 400 energii, -40 pkt
Efekt: DMG=Ki (max. 45%) koszt: 90% DMG
Użycie: Co 4 tury, dwa razy w walce

Poziom III:

Opis: Ostateczna forma tej techniki. Od poprzednich wersji różni się poza mocą dwoma rzeczami: Pierwsza, wykonuje się ją dwoma rękami - wytwarza się w dłoniach dwie kule energii i wyrzucając je do przodu, zderza ze sobą w osi pionowej, jak przy Kamehameha. Druga, występuje w dwóch postaciach, klasycznej i kulistej. Obie wykonuje się tak samo.
Wymagania: Poziom II, 5000 energii, -60 pkt
Efekt: DMG=Ki (max. 90%) koszt: 70% DMG
Użycie: Raz w walce

Technika(atak) ofensywna
Technika(atak) energetyczna

Fabularne:

Inhuman Smell:

Inhuman Smell
Typ: Fabularna

Opis:
Wszechobecne opary siarki i ciężkich związków chemicznych mogą bardzo zaszkodzić na nos i drogi oddechowe. Jednak w połączeniu z leczniczymi umiejętnościami, jakie posiadają demony, owe części ciała mogą zostać uodpornione na złe warunki, a nawet usprawnione do poziomu, o jakim zwykli ludzie mogą pomarzyć. Jesli wziąć pod uwagę fakt, że każdy ma jedyny w swoim rodzaju zapach, to otrzymujemy możliwość odnalezienia niemal każdego po zapachu, który bardzo trudno ukryć. W walce jadnak zapachy nakładają się na siebie i nie da się tak kogoś wykryć.
Wymagania: 10 sesji treningowych w lokalizacji Wulkan
Efekt: Wykrycie każdego w obrębie tematu (nie dotyczy androidów) koszt: brak
Użycie: tylko poza walką

Technika(atak) neutralna
Technika(atak) fizyczna

Living Heat:

Living Heat(er)
Typ: Fabularna

Opis: Technika ta pozwala na magazynowanie ciepła wewnątrz własnego ciała, jak i również emitowanie go na zewnątrz w razie potrzeby
Wymagania: Brak
Efekt: Wchłanianie i emitowanie ciepła według woli, +50 do podrywania dziewczyn, zwłaszcza gdy robi się zimno 
koszt: brak
Użycie: Bez ograniczeń

Technika neutralna
Technika fizyczna
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito