- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Nowa Technika Wspólna
Czw Cze 27, 2013 10:11 am
Podczas przeczesywania internetu w poszukiwaniu natchnienia i pomysłów dla rasy którą się opiekuję, natknąłem się na parę ciekawych elementów, które spowodowały powstanie poniższego pomysłu.
Oto surowy prototyp nowej techniki:
Pressure Point Attack (Kanashibari no Jutsu/金縛りの術)
Pasywna/Ofensywna
Opis:
Technika, a dokładniej znajomość fizjonomii przeciwnika, dzięki której ataki są wymierzone w punkty akupresury przeciwnika, zadając większą ilość obrażeń, nie tylko zewnętrznych ale i zarazem wewnętrznych. Również naciśnięcie odpowiedniego punktu, lub kilku punktów na ciele może spowodować tymczasowy paraliż przeciwnika
Efekt:
Pasywny
10% do 15% dodatkowych obrażeń przeciwko rasie, której fizjonomię się zna.
Ofensywny (3 użycia w walce)
Paraliż przeciwnika na X tur (zależnie od poziomu zdolności) którego fizjonomię znamy.
Rasy których fizjonomię można poznać Ludzie,Sayianie, Half-Sayianie, Demony, Changelingi i Nameczanie.
Maksymalnie można poznać fizjonomię 3 ras (to do ustalenia właściwie jest), za naukę będzie trzeba wydać dodatkowe punkty treningi i kolejny koszt będzie oczywiście większy.
Bio Androidy są stanowią tutaj problem nie wiem po prostu czy podać je jako konkretną rasę czy dać inny wymóg, zważywszy że składają się z dwóch różnych ras mają trochę inną budowę punktów. Więc pierwszy zamysł to podać ich jako zwyczajnie rasę, drugi że trzeba znać obie rasy z których się składa inaczej technika jest nieskuteczna, trzeci działa analogicznie do drugiego rozwiązania z różnicą iż jeżeli zna się 1 rasę z pośród 2 to obrażenia są zredukowane o X% tak samo paraliż.
Androidy zostały wykluczone ponieważ są mechaniczne i nie posiadają takich punktów co więcej zważywszy że są syntetyczne (sztuczny mózg) i nie starzeją się, mogą (w teorii) zaprogramować sobie fizjonomię wszystkich ras.
Bogowie, jako istoty ponad śmiertelne i które raczej nie pokazują się jako od tak rasa, jest na ich temat zbyt mała wiedza by choćby znać ich budowę ciał, dlatego też odpadają, dodatkowo, (odnoszę się do kaioshinów nie do poniższych jednostek) są wszechwiedzący co teoretycznie daje im wiedzę o budowie każdej rasy, nawet jeżeli wykluczymy ten element jako istoty które żyją miliardy lat mogą spokojnie opanować tą wiedzę.
To chyba tyle. Chciałbym usłyszeć zdania, porpozycję i sugestie.
Zaznaczam że jest to PROTOTYP co znaczy że wszystko co jest w technice zamieszczone może ulec zmianie, czyli wszyscy mogą mieć wpływ na jej ostateczny wygląd i działanie, więc "teksty w stylu obecna technika jest OP i jej nie chcę" będą olane i skasowane , bo temat jest po to założony by uczynić ją zbalansowaną i nie przesadzoną.
Oto surowy prototyp nowej techniki:
Pressure Point Attack (Kanashibari no Jutsu/金縛りの術)
Pasywna/Ofensywna
Opis:
Technika, a dokładniej znajomość fizjonomii przeciwnika, dzięki której ataki są wymierzone w punkty akupresury przeciwnika, zadając większą ilość obrażeń, nie tylko zewnętrznych ale i zarazem wewnętrznych. Również naciśnięcie odpowiedniego punktu, lub kilku punktów na ciele może spowodować tymczasowy paraliż przeciwnika
Efekt:
Pasywny
10% do 15% dodatkowych obrażeń przeciwko rasie, której fizjonomię się zna.
Ofensywny (3 użycia w walce)
Paraliż przeciwnika na X tur (zależnie od poziomu zdolności) którego fizjonomię znamy.
Rasy których fizjonomię można poznać Ludzie,Sayianie, Half-Sayianie, Demony, Changelingi i Nameczanie.
Maksymalnie można poznać fizjonomię 3 ras (to do ustalenia właściwie jest), za naukę będzie trzeba wydać dodatkowe punkty treningi i kolejny koszt będzie oczywiście większy.
Bio Androidy są stanowią tutaj problem nie wiem po prostu czy podać je jako konkretną rasę czy dać inny wymóg, zważywszy że składają się z dwóch różnych ras mają trochę inną budowę punktów. Więc pierwszy zamysł to podać ich jako zwyczajnie rasę, drugi że trzeba znać obie rasy z których się składa inaczej technika jest nieskuteczna, trzeci działa analogicznie do drugiego rozwiązania z różnicą iż jeżeli zna się 1 rasę z pośród 2 to obrażenia są zredukowane o X% tak samo paraliż.
Androidy zostały wykluczone ponieważ są mechaniczne i nie posiadają takich punktów co więcej zważywszy że są syntetyczne (sztuczny mózg) i nie starzeją się, mogą (w teorii) zaprogramować sobie fizjonomię wszystkich ras.
Bogowie, jako istoty ponad śmiertelne i które raczej nie pokazują się jako od tak rasa, jest na ich temat zbyt mała wiedza by choćby znać ich budowę ciał, dlatego też odpadają, dodatkowo, (odnoszę się do kaioshinów nie do poniższych jednostek) są wszechwiedzący co teoretycznie daje im wiedzę o budowie każdej rasy, nawet jeżeli wykluczymy ten element jako istoty które żyją miliardy lat mogą spokojnie opanować tą wiedzę.
To chyba tyle. Chciałbym usłyszeć zdania, porpozycję i sugestie.
Zaznaczam że jest to PROTOTYP co znaczy że wszystko co jest w technice zamieszczone może ulec zmianie, czyli wszyscy mogą mieć wpływ na jej ostateczny wygląd i działanie, więc "teksty w stylu obecna technika jest OP i jej nie chcę" będą olane i skasowane , bo temat jest po to założony by uczynić ją zbalansowaną i nie przesadzoną.
Re: Nowa Technika Wspólna
Czw Cze 27, 2013 1:41 pm
Pomysł jest bardzo dobry w mojej opinii i dodaje trochę smaku do walk, a to przecież takie urozmaicenie to coś dobrego.
Sam miałem zbliżony pomysł, ale czart z tym.
Procentowo wygląda to dobrze. Co do Bio Androidów, to ja bym wybrał to trzecie wyjście, wydaje się być najodpowiedniejsze no i nie ma z nim dużo grzebania. Nie jestem jednak taki pewien co do Halfów, no bo to mieszanka Ludzi i Saiyan. Ale rozwiązanie jak u Bio Androidów powinno wystarczyć.
Sam miałem zbliżony pomysł, ale czart z tym.
Procentowo wygląda to dobrze. Co do Bio Androidów, to ja bym wybrał to trzecie wyjście, wydaje się być najodpowiedniejsze no i nie ma z nim dużo grzebania. Nie jestem jednak taki pewien co do Halfów, no bo to mieszanka Ludzi i Saiyan. Ale rozwiązanie jak u Bio Androidów powinno wystarczyć.
- GośćGość
Re: Nowa Technika Wspólna
Czw Cze 27, 2013 4:38 pm
Sam pomysł mi się podoba, ale jak czytam o tych kaioshinach to robisz z nich nie wiadomo co a praktycznie nic nie mogli w świecie DB i czy byli tacy doskonali to też bym się sprzeczał. Albo dać, że można poznać fizjonomie tylu ras ile się chce ale z każdą nową kosztuje to więcej punktów czy coś podobnego.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Nowa Technika Wspólna
Czw Cze 27, 2013 5:55 pm
Więc to jest moja reakcja na Twój pomysł.
To jest najgenialniejsza rzecz jaką wymyśliłeś
Pamiętam jak z Matejem i Sungronem swego czasu kombinowaliśmy nad dodatkami dla każdej rasy, a raczej klasami.
Tzn. że mieli być np. nameczanie podzieleni na wojowników smoka że np. z HP rownym 1/0 mogli jeszcze 3 tury walczyć, albo healerzy co byli 10% wytrzymalsi, czyli HP mieli 16* wytrzymałość, a nie 15* wytrzymałość jak reszta itd.
Swoją drogą te klasy można rozważyć bo to była fajna sprawa!!!
Ale taka pasywna technika to jest kosmos!!!! Zrób ankietę AL!
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Nowa Technika Wspólna
Czw Cze 27, 2013 5:59 pm
Nauka sztuki akupresury wymaga wielu lat nauki znajomości każdego punktu nacisku, do czego służy i jakie skutki może mieć naciśnięcie kilkunastu, lub określonych miejsc, co więcej jeszcze więcej lat zajmuje nauka fizjonomii ciała człowieka (na przykład). Więc tak naprawdę z pośród wszystkich ras (wykluczając andro i kaiów), tylko Demony i Nameczanie będą w stanie zgłębić wiedzę na temat każdej rasy z pośród właściwie 6 ich wymienionych, pozostałe rasy albo umrą ze starości, albo opanują powyżej średniej wiedzę i będą za stare by ją wykorzystać, dlatego też limit obecnie wynosi 3, poza tym gdyby dać wszystkie rasy to równie dobrze można tą zasadę znieść i technika staję się wraz z wiedzą absurdalna.
Co do bogów twój argument jest nikły dlaczego? Po pierwsze nie starzeją się właściwie więc mają tyle czasu na naukę że to nie sprawi im problemu raczej, już nie mówiąc o tym że bóg sam w sobie jest wszechwiedzący, ale to tutaj by się nie pokrywało, po trzecie trzeba się w cholere postarać żeby dostać akcept,po czwarte Bills to też bóg i by cie skosił pstryczkiem palca więc nie gadaj bzdur. Dodatkowo Forum to nie anime ani manga i nie trzymamy się badziewnych kanonów, zwłaszcza ze w suplementach od autora można się dowiedzieć wiele, więc raczej chętniej usłyszałbym coś bardziej konkretnego w tej kwestii, bo być może nie zrozumiałem twojej myśli.
Ankietę planuję przeprowadzić jak już technika będzie gotowa, gdyż jak wiadomo jakby dać prototyp to może mieć coś nie zbalansowanego i będzie kilka negatywnych głosów zamiast sugestii. Ale jak widzę sam pomysł i myśl jest dobra więc to dobry początek.
Klasy? Na ogół sama istota klas limituje możliwości kreacji postaci, a w rzeczywistości właściwie możemy specjalizacje mieszać (bez przesady bo życia zabraknie), ale w wypadku jaki przestawiłeś nie zmienia to istoty gry ale ale to offtop na to trzeba poświęcić osobny temat
Xanas dostajesz upomnienie słowne za offtop i nie wnoszenie niczego do tematu.
Co do bogów twój argument jest nikły dlaczego? Po pierwsze nie starzeją się właściwie więc mają tyle czasu na naukę że to nie sprawi im problemu raczej, już nie mówiąc o tym że bóg sam w sobie jest wszechwiedzący, ale to tutaj by się nie pokrywało, po trzecie trzeba się w cholere postarać żeby dostać akcept,po czwarte Bills to też bóg i by cie skosił pstryczkiem palca więc nie gadaj bzdur. Dodatkowo Forum to nie anime ani manga i nie trzymamy się badziewnych kanonów, zwłaszcza ze w suplementach od autora można się dowiedzieć wiele, więc raczej chętniej usłyszałbym coś bardziej konkretnego w tej kwestii, bo być może nie zrozumiałem twojej myśli.
Ankietę planuję przeprowadzić jak już technika będzie gotowa, gdyż jak wiadomo jakby dać prototyp to może mieć coś nie zbalansowanego i będzie kilka negatywnych głosów zamiast sugestii. Ale jak widzę sam pomysł i myśl jest dobra więc to dobry początek.
Klasy? Na ogół sama istota klas limituje możliwości kreacji postaci, a w rzeczywistości właściwie możemy specjalizacje mieszać (bez przesady bo życia zabraknie), ale w wypadku jaki przestawiłeś nie zmienia to istoty gry ale ale to offtop na to trzeba poświęcić osobny temat
Xanas dostajesz upomnienie słowne za offtop i nie wnoszenie niczego do tematu.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Nowa Technika Wspólna
Czw Cze 27, 2013 6:06 pm
Al... lata pracy? Wiesz co, wg mnie to każda rasa powinna mieć zdolność do nauki tego, a wystarczy odpowiedni trener!
Moja koleżanka, która ma 24 lata jest świetna jeżeli chodzi o akupresure, - jakkolwiek się to cholerstwo pisze... walić to, ale ogólnie zna różne wschodnie pierdoły lecznicze, masażu itd. Z tym, że jej ojciec jest z wietnamu i ona się od 15 roku życia uczyła, ale od 20 roku życia ma własny gabinet i na brak klientów nie narzeka.
A co to jest dla wojowników, trenujących całymi dniami i poznających najróżniejszych wojowników?
A jeżeli ktoś zna KI-Feeling to raczej wyczuwa również główne punkty energii, co też wg mnie jest dobrym punktem do tego żeby się nauczyć szybciej tej sztuki.
Bez Ki - Feeling XXX czasu, a z KI-Feeling np. 3 razy szybciej.
Moja koleżanka, która ma 24 lata jest świetna jeżeli chodzi o akupresure, - jakkolwiek się to cholerstwo pisze... walić to, ale ogólnie zna różne wschodnie pierdoły lecznicze, masażu itd. Z tym, że jej ojciec jest z wietnamu i ona się od 15 roku życia uczyła, ale od 20 roku życia ma własny gabinet i na brak klientów nie narzeka.
A co to jest dla wojowników, trenujących całymi dniami i poznających najróżniejszych wojowników?
A jeżeli ktoś zna KI-Feeling to raczej wyczuwa również główne punkty energii, co też wg mnie jest dobrym punktem do tego żeby się nauczyć szybciej tej sztuki.
Bez Ki - Feeling XXX czasu, a z KI-Feeling np. 3 razy szybciej.
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Nowa Technika Wspólna
Czw Cze 27, 2013 6:51 pm
Uczyła się pierdółek typu masaż, a nie rozmieszczenia witalnych punktów na każdym organie, kości etc co wymaga znajomości organizmu żywego zwłaszcza jak uczysz się tego do walki. Ty mówisz o skupieniach Ki, ja mówię o punktach które mogą spowodować zły przepływ impulsów z nerwów czy uaktywnienie, pobudzenie jakiejś funkcji organizmu typu produkcja adrenaliny. Czytałem trochę o tym i żeby być dobrym najlepsi medycy od tej sztuki latami poznawali nie tylko samą technikę naciskową ale też znali budowę człowieka od samych podstaw (mają zazwyczaj 30+ lat). Ki feeling byłby potrzebny gdyby uwzględnić miejsca przez które przepływa ki w celu zablokowania osobie możliwości skupiania energii co prowadzi do prawdopodobnie drugiej funkcji ofensywnej która korzysta z 3 użytkowego limitu
- AlEsper Mod
- Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012
Identification Number
HP:
(2250/2250)
KI:
(0/0)
Re: Nowa Technika Wspólna
Sro Wrz 18, 2013 7:24 pm
Pressure Point Attack (Kanashibari no Jutsu/金縛りの術) V.2.0
Pasywna/Ofensywna
Opis:
Technika, a dokładniej znajomość fizjonomii przeciwnika, dzięki której ataki są wymierzone w punkty akupresury przeciwnika, zadając większą ilość obrażeń, nie tylko zewnętrznych ale i zarazem wewnętrznych. Również naciśnięcie odpowiedniego punktu, lub kilku punktów na ciele może spowodować tymczasowy paraliż przeciwnika. Umiejętność wyczuwania punktów skupienia ki, umożliwia łatwiejsze namierzenie i zablokowanie przypływu energii ,uniemożliwiając wojownikowi korzystanie z jego umiejętności.
Efekt:
Pasywny
10% do 15% dodatkowych obrażeń przeciwko rasie, której fizjonomię się zna.
Ofensywny (3 użycia w walce)
Paraliż przeciwnika na X tur (zależnie od poziomu zdolności) którego fizjonomię znamy.
Blokada Ki na x tur (do ustalenia), wymaga ki feeling (można użyć raz blokady ale odejmuje 1 z puli 3)
Rasy których fizjonomię można poznać Małpopodobni (Ludzie, Sayianie i Halfi [Manga i Anime wskazują że mają taką samą fizjologię]), Demony, Changelingi i Nameczanie. Bio Andoridy wymagają znajomości 2 ras (tych z których się składa [jeżeli się zna tylko jedną to bio otrzyma mniejsze skutki uboczne od techniki])
Maksymalnie można poznać fizjonomię 2-3 ras (to do ustalenia właściwie jest), za naukę będzie trzeba wydać dodatkowe punkty treningi i kolejny koszt będzie oczywiście większy.
Poziomy:
Poziom I:
Pasywna :
5% dmg rasie której budowę znamy (*w przypadku połowy u bio 2,5% dmg)
Ofensywna:
40% dmg (bez uwzględnienia tych 5%, ponieważ atakujemy punkty nerwowe nie witalne) od statystyki której używamy do walki + paraliż 1 tura (*w przypadku bio nieskuteczna)
Brak blokady ki
Poziom II:
Pasywna:
10% dmg zadawanych rasie której budowe znamy (*w przypadku bio 5%)
Ofensywna:
50% dmg statystyki której używamy do walki + 2 tury paraliżu (*w przypadku bio 1 tura)
40% dmg statystyki której używamy do walki + 1 tura blokady umiejętności (brak ki jeżeli jesteś w powietrzu będzie cię bolał tyłek) wymaga ki feeling I
Poziom III:
Pasywna:
15% dmg dla rasy której budowę znamy (* w przyadku bio 10%)
Ofensywna:
60% dmg ze statystyki której używamy do walki + paraliż na 3 tury (*w przypadku bio 2 tury)
50% ze statystyki której używamy do walki + 2 tury blokady umiejętności (Ki feeling II)
*Dotyczy tylko bio androidów których znamy połowiczną budowę, jeżeli znamy całą obrywają pełną dawkę.
**Atak jest dotykowy więc statystyka odpowiadająca za ki odpada
Oto nowa wersja v2.0 techniki, proszę przeczytać i przedstawić opinie oraz propozycje poprawek/zmian w technice poniżej
Pasywna/Ofensywna
Opis:
Technika, a dokładniej znajomość fizjonomii przeciwnika, dzięki której ataki są wymierzone w punkty akupresury przeciwnika, zadając większą ilość obrażeń, nie tylko zewnętrznych ale i zarazem wewnętrznych. Również naciśnięcie odpowiedniego punktu, lub kilku punktów na ciele może spowodować tymczasowy paraliż przeciwnika. Umiejętność wyczuwania punktów skupienia ki, umożliwia łatwiejsze namierzenie i zablokowanie przypływu energii ,uniemożliwiając wojownikowi korzystanie z jego umiejętności.
Efekt:
Pasywny
10% do 15% dodatkowych obrażeń przeciwko rasie, której fizjonomię się zna.
Ofensywny (3 użycia w walce)
Paraliż przeciwnika na X tur (zależnie od poziomu zdolności) którego fizjonomię znamy.
Blokada Ki na x tur (do ustalenia), wymaga ki feeling (można użyć raz blokady ale odejmuje 1 z puli 3)
Rasy których fizjonomię można poznać Małpopodobni (Ludzie, Sayianie i Halfi [Manga i Anime wskazują że mają taką samą fizjologię]), Demony, Changelingi i Nameczanie. Bio Andoridy wymagają znajomości 2 ras (tych z których się składa [jeżeli się zna tylko jedną to bio otrzyma mniejsze skutki uboczne od techniki])
Maksymalnie można poznać fizjonomię 2-3 ras (to do ustalenia właściwie jest), za naukę będzie trzeba wydać dodatkowe punkty treningi i kolejny koszt będzie oczywiście większy.
Poziomy:
Poziom I:
Pasywna :
5% dmg rasie której budowę znamy (*w przypadku połowy u bio 2,5% dmg)
Ofensywna:
40% dmg (bez uwzględnienia tych 5%, ponieważ atakujemy punkty nerwowe nie witalne) od statystyki której używamy do walki + paraliż 1 tura (*w przypadku bio nieskuteczna)
Brak blokady ki
Poziom II:
Pasywna:
10% dmg zadawanych rasie której budowe znamy (*w przypadku bio 5%)
Ofensywna:
50% dmg statystyki której używamy do walki + 2 tury paraliżu (*w przypadku bio 1 tura)
40% dmg statystyki której używamy do walki + 1 tura blokady umiejętności (brak ki jeżeli jesteś w powietrzu będzie cię bolał tyłek) wymaga ki feeling I
Poziom III:
Pasywna:
15% dmg dla rasy której budowę znamy (* w przyadku bio 10%)
Ofensywna:
60% dmg ze statystyki której używamy do walki + paraliż na 3 tury (*w przypadku bio 2 tury)
50% ze statystyki której używamy do walki + 2 tury blokady umiejętności (Ki feeling II)
*Dotyczy tylko bio androidów których znamy połowiczną budowę, jeżeli znamy całą obrywają pełną dawkę.
**Atak jest dotykowy więc statystyka odpowiadająca za ki odpada
Oto nowa wersja v2.0 techniki, proszę przeczytać i przedstawić opinie oraz propozycje poprawek/zmian w technice poniżej
Re: Nowa Technika Wspólna
Nie Lut 02, 2014 9:45 pm
Ja się nie mieszam w mechanikę, średnio wychodzi mi balansowanie technik a nie chce mi sie wszystkiego przeliczac, bo nie wiem co mi z tego wyjdzie ^^
Prosiłbym osoby które bardziej to ogarniają: Rei, Riki, Haz? Żeby się wypowiedziały bo Al czuje się niedowartościowany.
Prosiłbym osoby które bardziej to ogarniają: Rei, Riki, Haz? Żeby się wypowiedziały bo Al czuje się niedowartościowany.
- Rikimaru
- Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012
Identification Number
HP:
(1/1)
KI:
(0/0)
Re: Nowa Technika Wspólna
Nie Lut 02, 2014 11:35 pm
Powiem tak. O aleś odkopał stary temat. Po wielu moich propozycjach, propozycjach innych osób i analizowanych wielu przypadkach: Za dużo tu procentów. Za dużo poziomów, przekombinowane, utrudniające liczenie... Poza tym: (ludzie, saiyanie i halfy w jednej beczce)... można poznać fizjonomię 2-3? Zobaczmy. Changelingi, Nameczanie, Bio. Aktywni gracze. Razem się ledwie 3 znajdzie! Po co więc analizować ich fizjonomię? Więc każdy, ale to każdy mądry pozna fizjonomię małpopodobnych i demonów... Czyli fizojonomia 4 ras. Tym samym na jedno w tym wszystkim wychodzi !!! Dogłębna analiza... dziwnie to brzmi... wyklucza zasadność wprowadzania tego. |
|
|