Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Nowa Technika Wspólna

Czw Cze 27, 2013 10:11 am
Podczas przeczesywania internetu w poszukiwaniu natchnienia i pomysłów dla rasy którą się opiekuję, natknąłem się na parę ciekawych elementów, które spowodowały powstanie poniższego pomysłu.

Oto surowy prototyp nowej techniki:

Pressure Point Attack (Kanashibari no Jutsu/金縛りの術)

Nowa Technika Wspólna S1s

Pasywna/Ofensywna
Opis:
Technika, a dokładniej znajomość fizjonomii przeciwnika, dzięki której ataki są wymierzone w punkty akupresury przeciwnika, zadając większą ilość obrażeń, nie tylko zewnętrznych ale i zarazem wewnętrznych. Również naciśnięcie odpowiedniego punktu, lub kilku punktów na ciele może spowodować tymczasowy paraliż przeciwnika

Efekt:
Pasywny
10% do 15% dodatkowych obrażeń przeciwko rasie, której fizjonomię się zna.
Ofensywny (3 użycia w walce)
Paraliż przeciwnika na X tur (zależnie od poziomu zdolności) którego fizjonomię znamy.

Rasy których fizjonomię można poznać Ludzie,Sayianie, Half-Sayianie, Demony, Changelingi i Nameczanie.

Maksymalnie można poznać fizjonomię 3 ras (to do ustalenia właściwie jest), za naukę będzie trzeba wydać dodatkowe punkty treningi i kolejny koszt będzie oczywiście większy.


Bio Androidy są stanowią tutaj problem nie wiem po prostu czy podać je jako konkretną rasę czy dać inny wymóg, zważywszy że składają się z dwóch różnych ras mają trochę inną budowę punktów. Więc pierwszy zamysł to podać ich jako zwyczajnie rasę, drugi że trzeba znać obie rasy z których się składa inaczej technika jest nieskuteczna, trzeci działa analogicznie do drugiego rozwiązania z różnicą iż jeżeli zna się 1 rasę z pośród 2 to obrażenia są zredukowane o X% tak samo paraliż.

Androidy zostały wykluczone ponieważ są mechaniczne i nie posiadają takich punktów co więcej zważywszy że są syntetyczne (sztuczny mózg) i nie starzeją się, mogą (w teorii) zaprogramować sobie fizjonomię wszystkich ras.

Bogowie, jako istoty ponad śmiertelne i które raczej nie pokazują się jako od tak rasa, jest na ich temat zbyt mała wiedza by choćby znać ich budowę ciał, dlatego też odpadają, dodatkowo, (odnoszę się do kaioshinów nie do poniższych jednostek) są wszechwiedzący co teoretycznie daje im wiedzę o budowie każdej rasy, nawet jeżeli wykluczymy ten element jako istoty które żyją miliardy lat mogą spokojnie opanować tą wiedzę.

To chyba tyle. Chciałbym usłyszeć zdania, porpozycję i sugestie.

Zaznaczam że jest to PROTOTYP co znaczy że wszystko co jest w technice zamieszczone może ulec zmianie, czyli wszyscy mogą mieć wpływ na jej ostateczny wygląd i działanie, więc "teksty w stylu obecna technika jest OP i jej nie chcę" będą olane i skasowane , bo temat jest po to założony by uczynić ją zbalansowaną i nie przesadzoną.
Khepri
Khepri
Liczba postów : 637
Data rejestracji : 28/03/2013


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk0/0Nowa Technika Wspólna R0te38  (0/0)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)
http://rexvil.deviantart.com/

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Cze 27, 2013 1:41 pm
Pomysł jest bardzo dobry w mojej opinii i dodaje trochę smaku do walk, a to przecież takie urozmaicenie to coś dobrego.
Sam miałem zbliżony pomysł, ale czart z tym.
Procentowo wygląda to dobrze. Co do Bio Androidów, to ja bym wybrał to trzecie wyjście, wydaje się być najodpowiedniejsze no i nie ma z nim dużo grzebania. Nie jestem jednak taki pewien co do Halfów, no bo to mieszanka Ludzi i Saiyan. Ale rozwiązanie jak u Bio Androidów powinno wystarczyć.
Anonymous
Gość
Gość

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Cze 27, 2013 4:38 pm
Sam pomysł mi się podoba, ale jak czytam o tych kaioshinach to robisz z nich nie wiadomo co a praktycznie nic nie mogli w świecie DB i czy byli tacy doskonali to też bym się sprzeczał. Albo dać, że można poznać fizjonomie tylu ras ile się chce ale z każdą nową kosztuje to więcej punktów czy coś podobnego.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk1/1Nowa Technika Wspólna R0te38  (1/1)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Cze 27, 2013 5:55 pm
Nowa Technika Wspólna Tony.Tony.Chopper.342014
Więc to jest moja reakcja na Twój pomysł.
To jest najgenialniejsza rzecz jaką wymyśliłeś Very Happy

Pamiętam jak z Matejem i Sungronem swego czasu kombinowaliśmy nad dodatkami dla każdej rasy, a raczej klasami.

Tzn. że mieli być np. nameczanie podzieleni na wojowników smoka że np. z HP rownym 1/0 mogli jeszcze 3 tury walczyć, albo healerzy co byli 10% wytrzymalsi, czyli HP mieli 16* wytrzymałość, a nie 15* wytrzymałość jak reszta itd.

Swoją drogą te klasy można rozważyć bo to była fajna sprawa!!!

Ale taka pasywna technika to jest kosmos!!!! Zrób ankietę AL!
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Cze 27, 2013 5:59 pm
Nauka sztuki akupresury wymaga wielu lat nauki znajomości każdego punktu nacisku, do czego służy i jakie skutki może mieć naciśnięcie kilkunastu, lub określonych miejsc, co więcej jeszcze więcej lat zajmuje nauka fizjonomii ciała człowieka (na przykład). Więc tak naprawdę z pośród wszystkich ras (wykluczając andro i kaiów), tylko Demony i Nameczanie będą w stanie zgłębić wiedzę na temat każdej rasy z pośród właściwie 6 ich wymienionych, pozostałe rasy albo umrą ze starości, albo opanują powyżej średniej wiedzę i będą za stare by ją wykorzystać, dlatego też limit obecnie wynosi 3, poza tym gdyby dać wszystkie rasy to równie dobrze można tą zasadę znieść i technika staję się wraz z wiedzą absurdalna.

Co do bogów twój argument jest nikły dlaczego? Po pierwsze nie starzeją się właściwie więc mają tyle czasu na naukę że to nie sprawi im problemu raczej, już nie mówiąc o tym że bóg sam w sobie jest wszechwiedzący, ale to tutaj by się nie pokrywało, po trzecie trzeba się w cholere postarać żeby dostać akcept,po czwarte Bills to też bóg i by cie skosił pstryczkiem palca więc nie gadaj bzdur. Dodatkowo Forum to nie anime ani manga i nie trzymamy się badziewnych kanonów, zwłaszcza ze w suplementach od autora można się dowiedzieć wiele, więc raczej chętniej usłyszałbym coś bardziej konkretnego w tej kwestii, bo być może nie zrozumiałem twojej myśli.

Ankietę planuję przeprowadzić jak już technika będzie gotowa, gdyż jak wiadomo jakby dać prototyp to może mieć coś nie zbalansowanego i będzie kilka negatywnych głosów zamiast sugestii. Ale jak widzę sam pomysł i myśl jest dobra więc to dobry początek.

Klasy? Na ogół sama istota klas limituje możliwości kreacji postaci, a w rzeczywistości właściwie możemy specjalizacje mieszać (bez przesady bo życia zabraknie), ale w wypadku jaki przestawiłeś nie zmienia to istoty gry ale ale to offtop na to trzeba poświęcić osobny temat Smile

Xanas dostajesz upomnienie słowne za offtop i nie wnoszenie niczego do tematu.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk1/1Nowa Technika Wspólna R0te38  (1/1)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Cze 27, 2013 6:06 pm
Al... lata pracy? Wiesz co, wg mnie to każda rasa powinna mieć zdolność do nauki tego, a wystarczy odpowiedni trener!
Moja koleżanka, która ma 24 lata jest świetna jeżeli chodzi o akupresure, - jakkolwiek się to cholerstwo pisze... walić to, ale ogólnie zna różne wschodnie pierdoły lecznicze, masażu itd. Z tym, że jej ojciec jest z wietnamu i ona się od 15 roku życia uczyła, ale od 20 roku życia ma własny gabinet i na brak klientów nie narzeka.

A co to jest dla wojowników, trenujących całymi dniami i poznających najróżniejszych wojowników?
A jeżeli ktoś zna KI-Feeling to raczej wyczuwa również główne punkty energii, co też wg mnie jest dobrym punktem do tego żeby się nauczyć szybciej tej sztuki.

Bez Ki - Feeling XXX czasu, a z KI-Feeling np. 3 razy szybciej.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Cze 27, 2013 6:51 pm
Uczyła się pierdółek typu masaż, a nie rozmieszczenia witalnych punktów na każdym organie, kości etc co wymaga znajomości organizmu żywego zwłaszcza jak uczysz się tego do walki. Ty mówisz o skupieniach Ki, ja mówię o punktach które mogą spowodować zły przepływ impulsów z nerwów czy uaktywnienie, pobudzenie jakiejś funkcji organizmu typu produkcja adrenaliny. Czytałem trochę o tym i żeby być dobrym najlepsi medycy od tej sztuki latami poznawali nie tylko samą technikę naciskową ale też znali budowę człowieka od samych podstaw (mają zazwyczaj 30+ lat). Ki feeling byłby potrzebny gdyby uwzględnić miejsca przez które przepływa ki w celu zablokowania osobie możliwości skupiania energii co prowadzi do prawdopodobnie drugiej funkcji ofensywnej która korzysta z 3 użytkowego limitu
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Sro Wrz 18, 2013 7:24 pm
Pressure Point Attack (Kanashibari no Jutsu/金縛りの術) V.2.0

Nowa Technika Wspólna S1s

Pasywna/Ofensywna
Opis:
Technika, a dokładniej znajomość fizjonomii przeciwnika, dzięki której ataki są wymierzone w punkty akupresury przeciwnika, zadając większą ilość obrażeń, nie tylko zewnętrznych ale i zarazem wewnętrznych. Również naciśnięcie odpowiedniego punktu, lub kilku punktów na ciele może spowodować tymczasowy paraliż przeciwnika. Umiejętność wyczuwania punktów skupienia ki, umożliwia łatwiejsze namierzenie i zablokowanie przypływu energii ,uniemożliwiając wojownikowi korzystanie z jego umiejętności.

Efekt:
Pasywny
10% do 15% dodatkowych obrażeń przeciwko rasie, której fizjonomię się zna.
Ofensywny (3 użycia w walce)
Paraliż przeciwnika na X tur (zależnie od poziomu zdolności) którego fizjonomię znamy.

Blokada Ki na x tur (do ustalenia), wymaga ki feeling (można użyć raz blokady ale odejmuje 1 z puli 3)

Rasy których fizjonomię można poznać Małpopodobni (Ludzie, Sayianie i Halfi [Manga i Anime wskazują że mają taką samą fizjologię]), Demony, Changelingi i Nameczanie. Bio Andoridy wymagają znajomości 2 ras (tych z których się składa [jeżeli się zna tylko jedną to bio otrzyma mniejsze skutki uboczne od techniki])

Maksymalnie można poznać fizjonomię 2-3 ras (to do ustalenia właściwie jest), za naukę będzie trzeba wydać dodatkowe punkty treningi i kolejny koszt będzie oczywiście większy.

Poziomy:

Poziom I:

Pasywna :
5% dmg rasie której budowę znamy (*w przypadku połowy u bio 2,5% dmg)

Ofensywna:
40% dmg (bez uwzględnienia tych 5%, ponieważ atakujemy punkty nerwowe nie witalne) od statystyki której używamy do walki + paraliż 1 tura (*w przypadku bio nieskuteczna)

Brak blokady ki

Poziom II:

Pasywna:
10% dmg zadawanych rasie której budowe znamy (*w przypadku bio 5%)

Ofensywna:
50% dmg statystyki której używamy do walki + 2 tury paraliżu (*w przypadku bio 1 tura)

40% dmg statystyki której używamy do walki + 1 tura blokady umiejętności (brak ki jeżeli jesteś w powietrzu będzie cię bolał tyłek) wymaga ki feeling I

Poziom III:

Pasywna:

15% dmg dla rasy której budowę znamy (* w przyadku bio 10%)

Ofensywna:

60% dmg ze statystyki której używamy do walki + paraliż na 3 tury (*w przypadku bio 2 tury)

50% ze statystyki której używamy do walki + 2 tury blokady umiejętności (Ki feeling II)

*Dotyczy tylko bio androidów których znamy połowiczną budowę, jeżeli znamy całą obrywają pełną dawkę.
**Atak jest dotykowy więc statystyka odpowiadająca za ki odpada

Oto nowa wersja v2.0 techniki, proszę przeczytać i przedstawić opinie oraz propozycje poprawek/zmian w technice poniżej Smile
Colinuś
Colinuś
Liczba postów : 382
Data rejestracji : 12/01/2013

Skąd : Leszno

Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk0/0Nowa Technika Wspólna R0te38  (0/0)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.pl

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Nie Lut 02, 2014 9:45 pm
Ja się nie mieszam w mechanikę, średnio wychodzi mi balansowanie technik a nie chce mi sie wszystkiego przeliczac, bo nie wiem co mi z tego wyjdzie ^^

Prosiłbym osoby które bardziej to ogarniają: Rei, Riki, Haz? Żeby się wypowiedziały bo Al czuje się niedowartościowany. Very Happy
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk1/1Nowa Technika Wspólna R0te38  (1/1)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Nie Lut 02, 2014 11:35 pm
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 06, 2014 4:53 pm
Widzisz Colin, Riki cię podsumował szybko, z resztą jak sam napisał prototyp jest przekombinowany. (Pomimo faktu że parę postów wyżej się sam nią jarał xD) Dlatego też technika będzie znacząco uproszczona i umieszczona tam gdzie mówiłem.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk1/1Nowa Technika Wspólna R0te38  (1/1)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 06, 2014 8:01 pm
Al, ja się nią cieszyłem, bo nie przeanalizowałem dobrze tej propozycji, bo technika jest naprawdę fajna, ale w między czasie parę innych opinii na temat moich pomysłów uzmysłowiło mi, że nie ma co przekombinowywać ;)Co za dużo to nie zdrowo, szczególnie technik, a Kaioshini dużo tego nie mają więc im to upchnij, ale zmniejsz moc tego... i rozbij rasy (upchanie ludzi, saiyan i halfów do jednego wora = OP 1000%)
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 06, 2014 11:35 pm
Oh już dawno to stonowałem, zdradzę tylko że nie ma poziomów.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk1/1Nowa Technika Wspólna R0te38  (1/1)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 06, 2014 11:56 pm
Mhm. To aktualizacja w pierwszym poście była? Bo ja patrzyłem na ten w środku rozmowy xD
Co do ras to myślę, że 3 to i tak dużo. Już nawet jak kaioshin wybierze saiyan i demony to bardzo dużo.
Jak wybierze saiyan, demony i halfy to ma haka na 2/3 aktywnych graczy.
Ewentualnie dodać zapis, że wybiera fizjonomię rasy mającej najmniej uczestników (czyli patrząc na stawkę ludzie, nameki, changi, bio) oraz mających najwięcej (saiyan, halfy, demony). Przynajmniej jest wtedy jakiś balans przewagi. Nie wiem czy tostery też chcesz wliczać w stawkę czy jako sztuczne puchy nie bardzo.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 06, 2014 11:58 pm
Właściwie nowa wersja przewiduje 5% - 10% dmg przeciwko każdemu (nie obejmuje technik [ani androidów]), żeby darować sobie przepychankę
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk1/1Nowa Technika Wspólna R0te38  (1/1)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Nie Lut 09, 2014 12:09 pm
to trochę tak jakby kaioshini mieli coś w rodzaju ludzkiego shiyokena z mnożnikiem *1,1 do siły i szybkości, z tym że perm na całą walkę. Tak to można odnieść.

To znaczy jak dobrze rozumiem to technikę mają mieć tylko Kaioshini? W sumie w przypadku Kaioshinów i taką zdolnością to trochę jak dodatkowa przemiana, ale jak patrzę to nie zaburza balansu przemian. Bo jeżeli ma to być technika wspólna/specjalna gdzie każdy może ją zdobyć, to taki ssj4 lub demon będą wtedy OP z taką techniką w stosunku do innych ras.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Nie Lut 09, 2014 2:01 pm
Słuszna uwaga, jeżeli to działa jako boost to odpada (nie mówię im nie, ale to zaburza koncept). Cóż można zastosować plan "B" a konkretnie jako technikę paraliżującą.
Reito
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk0/0Nowa Technika Wspólna R0te38  (0/0)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)
http://dragon2326.deviantart.com/

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Sro Lut 26, 2014 5:30 pm
Dostałem oczopląsu. Pomysł na takie techniki miałem jeszcze w zeszłym roku ale lenistwo... Zdecydowanie zbyt skomplikowanie to wygląda. Na co nam tyle tych poziomów... Muszę to na spokojnie ogarnąć.

Po pierwsze moim zdaniem powinna być to technika typowo paraliżująca. Bez zbędnego dmg. I od tego na ile byśmy znali fizjonomię innej rasy na tyle tur by był ten paraliż (poziomy techniki). I w sumie na tym bym poprzestał. Z drugiej strony przydałoby się ograniczyć paraliże nieco. Np by osobie sparaliżowanej można było zadać tylko ciosy fizyczne bo tak to walka na 2 posty (paraliż + 100% Death Ball np).
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 27, 2014 12:51 am
Reito temat przedawniony, już dawno zrobiłem alternatywę.

Obecnie technika będzie tylko dla bogów i będzie miała 2 funkcje. Pierwsza to jak zaznaczyłeś paraliżująca (przyda się to bogom), druga wyłączałaby ki wroga uniemożliwiając mu przez jakiś czas używania technik. Oczywiście nie można użyć obu wariantów więc wykorzystanie jednego zużyje 1 użycie z puli X użyć na walkę. (oczywiście przewiduję około 2 może 3 użyć co 3-4 tury)

Nie dodałem jej jeszcze gdyż nie wiem jakby zrobić te warianty czy w formie poziomów, czy od razu w formie zastosowań.
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk0/0Nowa Technika Wspólna R0te38  (0/0)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 27, 2014 10:10 am
Ja nie mogę odeprzeć wrażenia, że to jest tzw OP...
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk1/1Nowa Technika Wspólna R0te38  (1/1)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 27, 2014 11:45 am
Al, najlepiej zamieść technikę tutaj, a się ją dopracuje, jak ja, Rei, Haz i kto tam jeszcze to przeanalizujemy to będziesz mieć dopracowane jak najlepszy diament ;P Jak się pisze o czymś to można różnie interpretować Hik. Trzeba zobaczyć samą mechanikę żeby to ocenić.

Dwa w jednym w przypadku takiej techniki to jak najbardziej dobry pomysł. Robisz paraliż, to nie wyłączysz KI przez ileś tur i vice versa właśnie niwelują funkcję OP. Wystarczy spojrzeć na moją technikę własną steel hand, gdzie mam albo ofensywę albo defensywę, ale użycie jednego wyklucza użycie drugiego na jakiś czas. To wtedy ma sens i technika jest zbalansowana. Kwestia szczegółów w tej technice Ala, bo faktycznie jeden szczegół może przechylać znacznie szansę na szalę zwycięstwa.

Poza tym co mi przyszło do głowy odnośnie wyłączania KI przez kaioshinów. Czy nie warto by dodać w mechanice punktu, że techniki używające powyżej np. 30% ki powinny być używane dopiero np. od 5 tury? Dlaczego tak? Ponieważ:
Hik walnie Genki Damą w ciągu pierwszych 3 tur i nie ma przeciwnika.
Ktokolwiek walnie Kamehamehą III poziom w pierwszej turze i prawie nie ma przeciwnika.
To samo tyczy się technik paraliżujących na więcej niż 2 tury użytyk na samym początku zabawy... Wtedy to nie jest już zabawa. Wiadomo że znacznie silniejszy i tak rozwali swojego przeciwnika, ale przy w miarę równych to niszczy zabawę. To tylko takie PS raczej do analizy w innym temacie.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk2250/2250Nowa Technika Wspólna R0te38  (2250/2250)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 27, 2014 4:44 pm
To ciekawa uwaga Rikimaru, tylko wiesz jest jeden drobny mankament. Postacie oparte na energii miałyby w tym wypadku nieco problemów, więc dla nich potrzebne byłyby specyficzne techniki.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Nowa Technika Wspólna 9tkhzk1/1Nowa Technika Wspólna R0te38  (1/1)
KI:
Nowa Technika Wspólna Left_bar_bleue0/0Nowa Technika Wspólna Empty_bar_bleue  (0/0)

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Czw Lut 27, 2014 4:57 pm
no tak, ale mi chodzi o techniki które miażdżą, czyli genki dama, planet burst, kamehame III poziom, Death Ball itd.
Za ich pomocą można znokautować lub zjechać nawet z pół HP komuś mocnemu i trochę popsuć zabawę.
Tak samo paraliż na 3-4 tury na samym początku walki nawet tym opartym na sile/szybkości da możliwość zrobienia niezłego nokauty.
Dlatego uważam że powinny być zakazane w pierwszych co najmniej 3 turach. To się tyczy również np. takiej Mafuby, ludzkiego shin roga lub kikohou... chyba też z saiyańskich tam jakiś final shine czy coś takiego zadaje dmg nokautujące jak na początek walki.
Sponsored content

Nowa Technika Wspólna Empty Re: Nowa Technika Wspólna

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nowa Technika Wspólna Area-no-kishiPowiem tak. O aleś odkopał stary temat.

Po wielu moich propozycjach, propozycjach innych osób i analizowanych wielu przypadkach:

Za dużo tu procentów.

Za dużo poziomów, przekombinowane, utrudniające liczenie...

Poza tym: (ludzie, saiyanie i halfy w jednej beczce)... można poznać fizjonomię 2-3?
Zobaczmy. Changelingi, Nameczanie, Bio. Aktywni gracze. Razem się ledwie 3 znajdzie! Po co więc analizować ich fizjonomię?
Więc każdy, ale to każdy mądry pozna fizjonomię małpopodobnych i demonów... Czyli fizojonomia 4 ras.

Tym samym na jedno w tym wszystkim wychodzi !!!

Dogłębna analiza... dziwnie to brzmi... wyklucza zasadność wprowadzania tego.

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito