Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Gość
Gość

Siłowanie NPC

on Czw Sie 08, 2013 2:12 am
Podczas swojej walki, na szczęście wygranej, wpadłem na pomysł taki że, gdy ty użyjesz techniki i kość też pokazuje technikę(Oczywiście obie muszą być falami którymi można się siłować) to wtedy jeszcze rzucasz kością procentową na to czy przeciwnik przyjmuje atak na klatę i np potem robi atak, czy też może ryzykuje i się siłuję. Proponuje coś takiego.
1 - 50 - Przeciwnik przyjmuje atak na klatę.
51 - 100 - Przeciwnik się siłuję.
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1268
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
500/500  (500/500)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Siłowanie NPC

on Czw Sie 08, 2013 11:39 am
Wg mnie manipulować kośćmi we własnych walkach można dowolnie. Sam tak robiłem jak walczyłem kiedyś, widziałem również że i Dragot coś tam kombinował, a nie mówiąc już o Druidzie, a Twój pomysł też jest fajny. Oczywiście ostateczne zdanie mają admini, ale sądzę, że dla FUNu można tymi kościami manipulować tak, żeby się po prostu dobrze bawić Smile
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Siłowanie NPC

on Czw Sie 08, 2013 4:26 pm
Weź to opisz dokładniej w temacie, bo coś mi się wydaje że sporo osób które lubią bawić się kośćmi by skorzystała z tego pomysłu w praktyce.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Gość
Gość

Re: Siłowanie NPC

on Czw Sie 08, 2013 4:34 pm
Ehh. Powiedzmy, że gracz A używa Final Flash i rzuca kością. W tym samym momencie kość pokazuje, że przeciwnik używa techniki np Mouth Blasta. Nic nie pisze o tym czy od razu obrywa i potem używa techniki czy sie siłuje, więc można rzucać kością procentową czy wróg zamierza się siłować, czy woli nie ryzykować i używa techniki po naszym ataku.
1 - 50 - Przeciwnik przyjmuje atak na klatę.
51 - 100 - Przeciwnik się siłuję.
Oczywiście byłby to również wybór gracza, czy woli też ryzykować i dlatego kością rzuca, czy też nie.
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Siłowanie NPC

on Czw Sie 08, 2013 7:26 pm
Przejdźmy do ostatniego segmentu twojej wypowiedzi gdyż się zgubiłem, skoro decyzja należy do gracza czy siłować się czy nie nie lepiej zastąpić kością po prostu realną decyzją? Bo rozumiem kość to coś nieprzewidywalnego dlatego też wypadku NPC jest to bardzo dobry pomysł, ale decyzje w wypadku BG (Bohatera Gracza) powinny należeć da gracza. Dodatkowe pytanie czy procentowa kość jest konieczna? Bo to tak jak przedstawiłeś równie dobrze można to zastąpić k100 Smile

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Gość
Gość

Re: Siłowanie NPC

on Czw Sie 08, 2013 7:47 pm
Hmm, niby można zmienić i na k100, ale na tym forum wzorowałem się kością procentową xD.
Sponsored content

Re: Siłowanie NPC

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito