Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Siłowanie NPC

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Siłowanie NPC   Czw Sie 08, 2013 2:12 am

Podczas swojej walki, na szczęście wygranej, wpadłem na pomysł taki że, gdy ty użyjesz techniki i kość też pokazuje technikę(Oczywiście obie muszą być falami którymi można się siłować) to wtedy jeszcze rzucasz kością procentową na to czy przeciwnik przyjmuje atak na klatę i np potem robi atak, czy też może ryzykuje i się siłuję. Proponuje coś takiego.
1 - 50 - Przeciwnik przyjmuje atak na klatę.
51 - 100 - Przeciwnik się siłuję.
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1208
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Siłowanie NPC   Czw Sie 08, 2013 11:39 am

Wg mnie manipulować kośćmi we własnych walkach można dowolnie. Sam tak robiłem jak walczyłem kiedyś, widziałem również że i Dragot coś tam kombinował, a nie mówiąc już o Druidzie, a Twój pomysł też jest fajny. Oczywiście ostateczne zdanie mają admini, ale sądzę, że dla FUNu można tymi kościami manipulować tak, żeby się po prostu dobrze bawić Smile
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1306
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Siłowanie NPC   Czw Sie 08, 2013 4:26 pm

Weź to opisz dokładniej w temacie, bo coś mi się wydaje że sporo osób które lubią bawić się kośćmi by skorzystała z tego pomysłu w praktyce.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Siłowanie NPC   Czw Sie 08, 2013 4:34 pm

Ehh. Powiedzmy, że gracz A używa Final Flash i rzuca kością. W tym samym momencie kość pokazuje, że przeciwnik używa techniki np Mouth Blasta. Nic nie pisze o tym czy od razu obrywa i potem używa techniki czy sie siłuje, więc można rzucać kością procentową czy wróg zamierza się siłować, czy woli nie ryzykować i używa techniki po naszym ataku.
1 - 50 - Przeciwnik przyjmuje atak na klatę.
51 - 100 - Przeciwnik się siłuję.
Oczywiście byłby to również wybór gracza, czy woli też ryzykować i dlatego kością rzuca, czy też nie.
Powrót do góry Go down
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1306
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Siłowanie NPC   Czw Sie 08, 2013 7:26 pm

Przejdźmy do ostatniego segmentu twojej wypowiedzi gdyż się zgubiłem, skoro decyzja należy do gracza czy siłować się czy nie nie lepiej zastąpić kością po prostu realną decyzją? Bo rozumiem kość to coś nieprzewidywalnego dlatego też wypadku NPC jest to bardzo dobry pomysł, ale decyzje w wypadku BG (Bohatera Gracza) powinny należeć da gracza. Dodatkowe pytanie czy procentowa kość jest konieczna? Bo to tak jak przedstawiłeś równie dobrze można to zastąpić k100 Smile

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
 
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Siłowanie NPC   Czw Sie 08, 2013 7:47 pm

Hmm, niby można zmienić i na k100, ale na tym forum wzorowałem się kością procentową xD.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Siłowanie NPC   

Powrót do góry Go down
 
Siłowanie NPC
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: