Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Go down

Czy dodać możliwość robienia technik własnych fabularnych?

12 - 86%
2 - 14%
0 - 0%
 
Wszystkich Głosów: 14
 
Poll closed
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk2250/2250Techniki Fabularne R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Fabularne Empty Techniki Fabularne

Pon Lip 29, 2013 6:53 pm
Wraz z chyba Dragiem wpadliśmy na pomysł wprowadzenia tak zwanych "technik fabularnych". Ich działanie jest jak nazwa wskazuje czysto fabularna. W skrócie ujmując są to techniki nie mające zastosowania w walce.

Moja propozycja jest by umożliwić graczom stworzenie do (narazie) dwóch takich technik własnego pomysłu.

Ankieta jest po to gdyż z adminów widzę tylko June, a jej zdanie jest chyba negatywne (ale nie mam pewności)

W związku z tym zdaje się na decyzje społeczności.


Ostatnio zmieniony przez Al dnia Sro Wrz 18, 2013 6:55 pm, w całości zmieniany 2 razy
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Pon Lip 29, 2013 7:03 pm
Ja jestem za. Całkiem fajny pomysł Very Happy.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk1/1Techniki Fabularne R0te38  (1/1)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Pon Lip 29, 2013 8:34 pm
Czysto fabularnie? Nie mam pomysłu na taką technikę! Co jest bardzo, ale to bardzo dziwne. Ja? Nie mam pomysłu?

Czyli chyba zbędne. Oswojenie zwierząt? Czysto fabularnie chciałem móc się zamieniać w wilkołaka. W końcu w DB byli tacy (no konkretniej to tylko w DB podczas drugiego a raczej też 22 Tenkaichi Budokai). Jedynie zmiana wyglądu i nic poza tym. Oczywiście tylko podczas pełni albo zdenerwowania, czyli furia by mnie zamieniała w takowego. Jeżeli taka technika wtedy by przeszła to uważam to za bardzo dobry pomysł Wink
Kuro
Kuro
Drobik
Drobik
Liczba postów : 1091
Data rejestracji : 29/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk0/0Techniki Fabularne R0te38  (0/0)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.db4evwer.com

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Wto Lip 30, 2013 5:08 pm
Jak najbardziej za - mógłbym mieć mój wymarzony łuk energetyczny Very Happy
Anonymous
Gość
Gość

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Wto Lip 30, 2013 5:08 pm
Haha jestem czarną owcą, zaznaczyłam "nie". Bo to takie trochę bez sensu. Daj mi przykład takiej "fabularnej" techniki to może zmienię zdanie.


EDIT:
Dobra, jeśli Body Change będzie fabularną i zwolni mi to miejsce na jeszcze jedną przydatną do walki to spoko.
Reito
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk0/0Techniki Fabularne R0te38  (0/0)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)
http://dragon2326.deviantart.com/

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Wto Lip 30, 2013 7:13 pm
Moim zdaniem to nie ma sensu. Korzyści z tego niewiele. Kto chciał mieć takie zdolności to po prostu miał. Taki Hikaru np. potrafi naprawić co chce a ktoś inny mógł sobie wymyślić coś innego i nie było o to spin. Jakby to wyglądało waszym zdaniem? Tak samo jak propozycje tych "normalnych"? Z taką samą stratą pkt. treningowych? Bezsens skoro nie przydaje się w walce. Moim zdaniem nie ma co dodatkowo komplikować sobie życia.
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk2250/2250Techniki Fabularne R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Wto Lip 30, 2013 8:37 pm
Zauważ ,że taka technika jest nieobowiązkowa, jeżeli ktoś taką chce mieć to za niewielką opłatą punktów mieć będzie, przecież nikt ciebie nie zmusi żebyś taką posiadał, ale June jak widzisz taką stworzyła, technika nie ma zastosowania w walce, i w jej wypadku byłoby to bardzo wygodne Smile
Reito
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk0/0Techniki Fabularne R0te38  (0/0)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)
http://dragon2326.deviantart.com/

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Wto Lip 30, 2013 9:08 pm
I tak was nie przegłosuję więc "róbta co chceta" xd
Hikaru
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk0/0Techniki Fabularne R0te38  (0/0)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Wto Lip 30, 2013 9:46 pm
Dla mnie to bezsensu.. skoro coś jest fabularne czysto to nie potrzeba w ogóle robić do tego żadnych technik i tyle. Bez tego przecież można sobie wymyślić jakaś tam zdolność postaci, która nie wpływa na walkę.
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk1/1Techniki Fabularne R0te38  (1/1)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Wto Lip 30, 2013 11:27 pm
Tylko jeżeli dobrze widzę, to technika June pozwala jej zamaskować jej KI, czyli gdyby chciała się ukryc przed całym światem w fabule to zmienia kolor swojej ki i możesz myśleć, że to ja, drugi Red albo jakiś rolnik.
W walce faktycznie bez zastosowania, ale fabularnie ma jednak mocne działanie.

W sumie trochę jak przy Cellu, bo on mając komórki wielu wojowników i przy pierwszym pojawieniu się to Z Fighters raz czuli Furize, raz Piccolo, a innym razem Goku. Zależało jakiej techniki głównie używał, a może potrafił też tak się zamaskować.

Myślę, że pomysł Ala jest baaardzo dobry!
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk2250/2250Techniki Fabularne R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Czw Sie 01, 2013 6:07 pm
Widząc, że sytuacja jest przegłosowana, zadam ostatnie pytanie przed zamknięciem tematu. Zważywszy że to wymagałoby dodatkowej ankiety a spamu chcę uniknąć proszę odpowiedzieć w poście poniżej mojego.

Czy chcecie aby były do stworzenia 2 techniki fabularne czy więcej (podajcie ile)? To proste pytanie, na jego podstawie największej ilości głosów o tej samej odpowiedzi podejmę decyzje.

Dziękuję za uwagę.
Kuro
Kuro
Drobik
Drobik
Liczba postów : 1091
Data rejestracji : 29/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk0/0Techniki Fabularne R0te38  (0/0)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)
http://www.db4evwer.com

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Czw Sie 01, 2013 6:46 pm
Wydaje mi się, że 1 do 2 to maksimum. Wszystko jest fajnie, póki ludzie nie zrobią z siebie wszechwiedzących, wszechobejmujących supermenów, a to zdecydowanie popsuje zabawę.
Reito
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk0/0Techniki Fabularne R0te38  (0/0)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)
http://dragon2326.deviantart.com/

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Czw Sie 01, 2013 7:36 pm
Skoro już się uparliście na to to nie mam właściwie nic do dodania prócz tego, że należałoby stworzyć do tego odpowiedni podpunkt w regulaminie. Na mnie nie patrzcie. Ja jestem przeciw więc to już wasz problem Razz
Rikimaru
Rikimaru
Liczba postów : 1293
Data rejestracji : 20/08/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk1/1Techniki Fabularne R0te38  (1/1)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Czw Sie 01, 2013 8:31 pm
A kto coś takiego zrobi jak nie admini. Al, ja sądzę patrząc np. na post wyżej, że te techniki fabularne będą wisieć w fazie projektu po wsze czasu, bo nie będzie miał ich kto zaakceptować.

Wszystko fajnie...
Al
Al
Esper Mod
Esper Mod
Liczba postów : 1541
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
HP:
Techniki Fabularne 9tkhzk2250/2250Techniki Fabularne R0te38  (2250/2250)
KI:
Techniki Fabularne Left_bar_bleue0/0Techniki Fabularne Empty_bar_bleue  (0/0)

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Pią Sie 02, 2013 3:04 pm
Dobra Zważywszy że temat stoi zamykam go, dziękuję za uwagę.
Sponsored content

Techniki Fabularne Empty Re: Techniki Fabularne

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito