Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki Fabularne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 

Czy dodać możliwość robienia technik własnych fabularnych?
1.Tak
86%
 86% [ 12 ]
2.Nie
14%
 14% [ 2 ]
3.Lubię Placki (Czyli jesteś idiotą)
0%
 0% [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 14
 

AutorWiadomość
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1267
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki Fabularne   Pon Lip 29, 2013 6:53 pm

Wraz z chyba Dragiem wpadliśmy na pomysł wprowadzenia tak zwanych "technik fabularnych". Ich działanie jest jak nazwa wskazuje czysto fabularna. W skrócie ujmując są to techniki nie mające zastosowania w walce.

Moja propozycja jest by umożliwić graczom stworzenie do (narazie) dwóch takich technik własnego pomysłu.

Ankieta jest po to gdyż z adminów widzę tylko June, a jej zdanie jest chyba negatywne (ale nie mam pewności)

W związku z tym zdaje się na decyzje społeczności.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Nie rozrabiaj na SB, bo inaczej inaczej......:
 


Ostatnio zmieniony przez Al dnia Sro Wrz 18, 2013 6:55 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Pon Lip 29, 2013 7:03 pm

Ja jestem za. Całkiem fajny pomysł Very Happy.
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1215
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Pon Lip 29, 2013 8:34 pm

Czysto fabularnie? Nie mam pomysłu na taką technikę! Co jest bardzo, ale to bardzo dziwne. Ja? Nie mam pomysłu?

Czyli chyba zbędne. Oswojenie zwierząt? Czysto fabularnie chciałem móc się zamieniać w wilkołaka. W końcu w DB byli tacy (no konkretniej to tylko w DB podczas drugiego a raczej też 22 Tenkaichi Budokai). Jedynie zmiana wyglądu i nic poza tym. Oczywiście tylko podczas pełni albo zdenerwowania, czyli furia by mnie zamieniała w takowego. Jeżeli taka technika wtedy by przeszła to uważam to za bardzo dobry pomysł Wink

______________________

♫♫ Where Riki now? ♪♪
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Kuro
Drobik
Drobik
avatar

Liczba postów : 1045
Data rejestracji : 29/05/2012


SCOUTER
HP:
138945/138945  (138945/138945)
Ki:
141870/141870  (141870/141870)
HP Pancerza:
5500/5500  (5500/5500)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Wto Lip 30, 2013 5:08 pm

Jak najbardziej za - mógłbym mieć mój wymarzony łuk energetyczny Very Happy

______________________



Powrót do góry Go down
http://www.db4evwer.com
June

avatar

Liczba postów : 1569
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Hmm.

SCOUTER
HP:
75750/75750  (75750/75750)
Ki:
54600/68250  (54600/68250)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Wto Lip 30, 2013 5:08 pm

Haha jestem czarną owcą, zaznaczyłam "nie". Bo to takie trochę bez sensu. Daj mi przykład takiej "fabularnej" techniki to może zmienię zdanie.


EDIT:
Dobra, jeśli Body Change będzie fabularną i zwolni mi to miejsce na jeszcze jedną przydatną do walki to spoko.
Powrót do góry Go down
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Wto Lip 30, 2013 7:13 pm

Moim zdaniem to nie ma sensu. Korzyści z tego niewiele. Kto chciał mieć takie zdolności to po prostu miał. Taki Hikaru np. potrafi naprawić co chce a ktoś inny mógł sobie wymyślić coś innego i nie było o to spin. Jakby to wyglądało waszym zdaniem? Tak samo jak propozycje tych "normalnych"? Z taką samą stratą pkt. treningowych? Bezsens skoro nie przydaje się w walce. Moim zdaniem nie ma co dodatkowo komplikować sobie życia.
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1267
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Wto Lip 30, 2013 8:37 pm

Zauważ ,że taka technika jest nieobowiązkowa, jeżeli ktoś taką chce mieć to za niewielką opłatą punktów mieć będzie, przecież nikt ciebie nie zmusi żebyś taką posiadał, ale June jak widzisz taką stworzyła, technika nie ma zastosowania w walce, i w jej wypadku byłoby to bardzo wygodne Smile

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Nie rozrabiaj na SB, bo inaczej inaczej......:
 
Powrót do góry Go down
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Wto Lip 30, 2013 9:08 pm

I tak was nie przegłosuję więc "róbta co chceta" xd
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Hikaru
Mistick Mod
Mistick Mod
avatar

Liczba postów : 907
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
72780/72780  (72780/72780)
Ki:
92610/92610  (92610/92610)
HP Pancerza:
7500/8000  (7500/8000)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Wto Lip 30, 2013 9:46 pm

Dla mnie to bezsensu.. skoro coś jest fabularne czysto to nie potrzeba w ogóle robić do tego żadnych technik i tyle. Bez tego przecież można sobie wymyślić jakaś tam zdolność postaci, która nie wpływa na walkę.
Powrót do góry Go down
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1215
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Wto Lip 30, 2013 11:27 pm

Tylko jeżeli dobrze widzę, to technika June pozwala jej zamaskować jej KI, czyli gdyby chciała się ukryc przed całym światem w fabule to zmienia kolor swojej ki i możesz myśleć, że to ja, drugi Red albo jakiś rolnik.
W walce faktycznie bez zastosowania, ale fabularnie ma jednak mocne działanie.

W sumie trochę jak przy Cellu, bo on mając komórki wielu wojowników i przy pierwszym pojawieniu się to Z Fighters raz czuli Furize, raz Piccolo, a innym razem Goku. Zależało jakiej techniki głównie używał, a może potrafił też tak się zamaskować.

Myślę, że pomysł Ala jest baaardzo dobry!

______________________

♫♫ Where Riki now? ♪♪
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1267
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Czw Sie 01, 2013 6:07 pm

Widząc, że sytuacja jest przegłosowana, zadam ostatnie pytanie przed zamknięciem tematu. Zważywszy że to wymagałoby dodatkowej ankiety a spamu chcę uniknąć proszę odpowiedzieć w poście poniżej mojego.

Czy chcecie aby były do stworzenia 2 techniki fabularne czy więcej (podajcie ile)? To proste pytanie, na jego podstawie największej ilości głosów o tej samej odpowiedzi podejmę decyzje.

Dziękuję za uwagę.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Nie rozrabiaj na SB, bo inaczej inaczej......:
 
Powrót do góry Go down
Kuro
Drobik
Drobik
avatar

Liczba postów : 1045
Data rejestracji : 29/05/2012


SCOUTER
HP:
138945/138945  (138945/138945)
Ki:
141870/141870  (141870/141870)
HP Pancerza:
5500/5500  (5500/5500)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Czw Sie 01, 2013 6:46 pm

Wydaje mi się, że 1 do 2 to maksimum. Wszystko jest fajnie, póki ludzie nie zrobią z siebie wszechwiedzących, wszechobejmujących supermenów, a to zdecydowanie popsuje zabawę.

______________________



Powrót do góry Go down
http://www.db4evwer.com
Reito



Liczba postów : 533
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
26122/30150  (26122/30150)
Ki:
0/37350  (0/37350)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Czw Sie 01, 2013 7:36 pm

Skoro już się uparliście na to to nie mam właściwie nic do dodania prócz tego, że należałoby stworzyć do tego odpowiedni podpunkt w regulaminie. Na mnie nie patrzcie. Ja jestem przeciw więc to już wasz problem Razz
Powrót do góry Go down
http://dragon2326.deviantart.com/
Rikimaru
Ex Admin
avatar

Liczba postów : 1215
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

SCOUTER
HP:
1200/1200  (1200/1200)
Ki:
1800/1800  (1800/1800)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Czw Sie 01, 2013 8:31 pm

A kto coś takiego zrobi jak nie admini. Al, ja sądzę patrząc np. na post wyżej, że te techniki fabularne będą wisieć w fazie projektu po wsze czasu, bo nie będzie miał ich kto zaakceptować.

Wszystko fajnie...

______________________

♫♫ Where Riki now? ♪♪
Powrót do góry Go down
http://dbng.forumpl.net/t146-mechanika-czyli-jak-kogos-zlac
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1267
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   Pią Sie 02, 2013 3:04 pm

Dobra Zważywszy że temat stoi zamykam go, dziękuję za uwagę.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Nie rozrabiaj na SB, bo inaczej inaczej......:
 
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Techniki Fabularne   

Powrót do góry Go down
 
Techniki Fabularne
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: