Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Rikimaru
Liczba postów : 1268
Data rejestracji : 20/08/2012

Skąd : Świ-ce

Identification Number
Punkty Życia:
500/500  (500/500)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Atak krytyczny

on Czw Cze 27, 2013 6:16 pm
Na starym forum był atak krytyczny

Po wielu dopracowaniach, przeróbkach wprowadzony. Sam go wtedy wymyśliłem, ale wiadomo, że skoro go nie ma to pewnie trzeba na nowo przegłosować czy coś, a się przydawał.

Nie pamiętam dokładnie jak to wyglądało, ale chyba coś w ten deseń:

4. Atak krytyczny,
obrażenia = potężny*wynik rzutu kością.
Wynik rzutu kością = 100%+procent z kości.
Np. wypadnie na kości 67, to krytyk zadaje: potężny*167%.
Np. mam 50 siła, 50 szybkość, potężny 100 * 167%= 167 DMG
Maksymalnie 3 razy w walce raz na 5 tur, nie wcześniej niż w 5 turze walki!
Potężny po krytyku można wykonać dopiero po 3 turach jak w mechanice. Tak samo krytyka nie możemy wykonać wcześniej niż po 3 turach od użycia potężnego.

Akcja ofensywna


Co o tym myślicie? Atak był nieprzewidywalny, sam go często używałem. Może wypaść 5%, a może 90%, dodawało sporo smaczku w grze.
avatar
Hazard
Liczba postów : 863
Data rejestracji : 28/05/2012

Skąd : Bydgoszcz

Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Atak krytyczny

on Czw Cze 27, 2013 6:32 pm
A nie było siła/szybkość zamiast potężnego? A co do użycia to można by wprowadzić od określonej ilości HP, np. gdy ma się 30% lub mniej. I (nie wiem czy coś pokręciłem, czy faktycznie tak było) była chyba opcja, że jakoś tak się kości rozlosowały, że wychodził dmg mniejszy niż podstawowy. To dodałoby jeszcze więcej emocji, bo można walnąć gościa 2x mocniej niż normalnie, albo "pogłaskać" go po policzku Very Happy
avatar
Gość
Gość

Re: Atak krytyczny

on Czw Cze 27, 2013 6:36 pm
Chyba było tak jak to pokazał Rikimaru. Zupełnie o tym zapomniałam, trzeba wstawić i przy okazji pokolorować tamten dział, bo jest szary jak du... słonia. I krytyk chyba był jeden na walkę o ile się nie mylę.
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Atak krytyczny

on Czw Cze 27, 2013 6:46 pm
Ja pamiętam 2 związane z tym sprawy. Po pierwsze wg głosowania było przegłosowane na nie, ale któryś admin to wsadził siłą do mechaniki (chyba Matej pod argumentem bo jest Headem). A po drugie chyba przepadło wraz z migracją na nową domenę, przed "Wrogim Przejęciem!". To chyba tyle ode mnie w temacie.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Atak krytyczny

on Czw Cze 27, 2013 7:41 pm
No właśnie zdawało mi się, że było coś takiego kiedyś, ale potem zostało specjalnie zapomniane bo mało kto z ówczesnych adminów czyli... kurde.. my... wraz z Saf uznaliśmy to za niepotrzebny dodatek.
avatar
Gość
Gość

Re: Atak krytyczny

on Czw Cze 27, 2013 8:34 pm
Według mnie to dobry pomysł, doda to trochę smaczku to gry Very Happy.
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Atak krytyczny

on Czw Cze 27, 2013 9:24 pm
No czyli dobrze pamiętam, krytyk oryginalnie nie miał być w mechanice walki ale matej umieścił je siłowo bo uważał że wie lepiej no i był headem, mnie osobiście decyzja twoja Hik i Saf (choć nie wiedziałem wtedy) zadowala bo też jestem przeciw czemuś takiemu, w sumie krytyk to część RPG ale w tej formie mi nie leży.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Atak krytyczny

on Pią Cze 28, 2013 8:11 am
To chyba było niepisane zdanie każdego ówczesnego admina czyli także Reiosława i Kiśla o ile dobrze pamiętam [w czasie odbudowy]. No.. a przynajmniej Reiosława.. Wg mnie kombinowanie z jakimiś dodatkami do mechaniki można robić, ale raczej teoretycznie bo każda nawet mała zmiana może przynajmniej przez pewien okres namieszać młodszym graczom Tym bardziej skoro to było siłowe wprowadzenie na chama to zdaje się być niepotrzebne.
Sponsored content

Re: Atak krytyczny

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito