Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Techniki Raziela

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Raziel
Księciuniu Admin
Księciuniu Admin
avatar

Liczba postów : 859
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

SCOUTER
HP:
10800/15000  (10800/15000)
Ki:
12672/14400  (12672/14400)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Techniki Raziela   Pią Mar 29, 2013 9:23 pm

Techniki Wspólne



BUKUJUTSU (Otrzymane na start)

Opis: Jedna z podstawowych technik każdego wojownika, umożliwia szybkie przemieszczanie się przy dosyć niskim nakładzie KI.
Wymagania: 1 Energii, -2 pkt treningowe;
Efekt: latanie;
Technika(atak) neutralna

KIAIHO

Wersja defensywna
Opis: Technika, która polega na odepchnięciu rywala na bezpieczną odległość, przez co przeciwnik nie jest w stanie wykonać ataku.
Wymagania: 10 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga;
Koszt: 20% atak fizyczny, 50% technika fizyczna (np. ki-sword).
Użycie: co 3 tury, max 5 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna

Wersja defensywno-ofensywna
Opis: Ulepszenie techniki pozwala dodatkowo na zadawanie obrażeń podczas jej użycia.
Wymagania: Wersja defensywna, 30 Energii, -3 pkt treningowe;
Efekt: anulowanie ataku fizycznego wroga i zadawanie dmg = energia;
Koszt: dla ataku fizycznego przeciwnika 20% dmg blokowanego + 80% dmg zadawanego; dla techniki fizycznej przeciwnika 50% blokowanego + 75% dmg zadawanego.
Użycie: co 4 tury, max 3 razy w czasie walki;
Technika(atak) defensywna
UWAGA!!! Nie można używać tych dwóch wersji jedna po drugiej. Jedna wyklucza drugą więc jeśli najpierw użyliśmy wersję defensywną to aby użyć po niej defensywno-ofensywnej musimy odczekać 3 tury.  

KI SWORD

Opis: Wokół dłoni tworzy się wrzecionowata poświata KI, która przybiera postać bardzo dobrze tnącego ostrza. Ponieważ przylega bezpośrednio do ręki jest łatwa w manewrowaniu.
Wymagania: 50 energii, 50 szybkości, 8 pkt treningowych;
Efekt: dmg= energia*1,1 szybkość; koszt: 100% dmg
Użycie: Co 4 tury, max 3x w walce.
Technika(atak) ofensywna

KINOTSURUGI
KINOTSURUGI:
 
Opis: Kinotsurugi polega na wystrzeleniu z dłoni wiązki KI w stronę wroga. Przyjmuje ona formę włóczni. Przebija przeciwnika, a on nie może się poruszyć.
Wymagania: 50 energii, -10 pkt treningowych (trenerem max -5 pkt);
Efekt: unieruchomienie przeciwnika na 2 tury; koszt:1% maksymalnej ki + 30% siły przeciwnika
Użycie:2 razy na przeciwnika co 5 tur, CD: 5 tur
Technika(atak) paraliżująca

BARIERRE

Opis: Wojownik tworzy bardzo silną barierę energetyczną wokół własnego ciała, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać atak energetyczny.
Wymagania: 130 energii, max -18 pkt treningowych (z trenerem max -9), Bukujutsu.
Efekt: Zatrzymuje atak energetyczny; koszt: 60% dmg ataku.
Możliwości użycia 130 energii - 1 użycie. 400 energii - 2 razy. 1000 - trzy użycia.

-maksymalna liczba użyć w czasie walki to 3.
-użycie co 3 tury.
Technika(atak) defensywna

Telekineza

Opis: Lewitacja cząstek to przydatna technika mająca bardzo szerokie zastosowanie. Może zarówno chronić posiadacza jak i zadawać obrażenia.
Wersja Neutralna/Ofensywna:[/u][/color][/b][/color]
Wymagania: 30 energii, -8 pkt treningowych samemu (z trenerem max -4)
Efekt: pozwala przenieść za pomocą telekinezy dowolny przedmiot (a nawet innych graczy);
koszt:

> -50KI w przypadku przenoszenia przedmiotu;
> ilość energii "przenoszonego" w przypadku przenoszenia gracza.
Użycie: co 4 tury, 3 razy w walce
UWAGA!!! Jeśli w trakcie "przenoszenia" innego gracza mamy ochotę grzmotnąć nim o glebę bądź rzucić w niego "przenoszonym" przedmiotem to dmg tegoż ataku = siła + energia.
Technika(atak) neutralna/ofensywna

Techniki Saiyan


BIG BANG ATTACK
Wygląd:
 
Opis: Żółto-biała kula/fala energii o ogromnej mocy rażenia, za pomocą, której można zniszczyć wszystko. Użytkownik podnosi rękę i celuje nią w przeciwnika wewnętrzną stroną dłoni, po czym wystrzeliwuje z niej niszczycielski pocisk.
Wymagania: 100 energii, -18 pkt treningowych; max -9 pkt z trenerem
Efekt: KI = DMG (max 15%KI); koszt: 95% dmg
Użycie: co 3 tury, max 4x w walce.
Technika(atak) ofensywna

HEAT DOME ATTACK
Wygląd:
 
Opis: Technika o dużej sile rażenia. Wyrzucony w górę przeciwnik zostaje zmasakrowany potężną falą KI wyrzuconą z obu dłoni.
Wymagania: ASSJ, 190 energii, max -38 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 19pkt
Efekt: DMG=KI (max 70%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 2x w walce

Wersja Chibi:
Opis: Technika o dużej sile rażenia. Wyrzucony w górę przeciwnik zostaje zmasakrowany potężną falą KI wyrzuconą z obu dłoni.
Wymagania: 120 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -19pkt
Efekt: DMG=KI (max 30%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce
Technika(atak) ofensywna

FINAL FLASH
Final Flash:
 
Opis: Jest to pocisk Ki o bardzo wielkiej sile rażenia. Użytkownik odchyla ręce do tyłu, a następnie gwałtownie składa je, po czym wystrzeliwuje pocisk energii.
Wymagania: SSJ, 150 energii, max -34 pkt z trenerem; gdy znamy chibi: max - 17pkt
Efekt: DMG=KI (max 60%KI); koszt: - 80%dmg
Użycie: co 4 tury, max 3x w walce

Wersja Chibi:
Wymagania: 100 energii, widzieć przynajmniej raz technikę w użyciu, -17pkt
Efekt: DMG=KI (max 25%KI); koszt: - 85%dmg
Użycie: co 4 tury, max 4x w walce
Technika(atak) ofensywna

Techniki Własne


Cięcie Niebios (Shinkuugiri 真空切り)


Typ: Bojowa

Opis: Kiedy wojownik zaczyna wchodzić na wyższe szczeble zaawansowania, uczy się kontrolować swoją energię na dowolnym poziomie. Dzięki znajomości techniki miecza Ki oraz idealnej kontroli nad swoją mocą użytkownik potrafi wytworzyć uderzenie czystej energii, która zdoła przeciąć prawie każdą materię.
Wymagania: SSJ, 10 000Pl, Ki Sword, 300 energii, 40 pkt treningowych

Efekt: KI=DMG (max. 60%KI); Koszt: 90% dmg

Użycie: Co 4 tury. Max 3 w walce.
Technika ofensywna



Nazwa Techniki: Laser Storm

Forma Bojowa:

Wymagania: SSJ2, Final Flash, 14.000 PL, 400 pkt energii, 30 pkt treningowych.
Efekt : Ki=Dmg(max. 66% Ki jeśli atakujemy jedną osobę[po 22% na cel, jeśli atakujemy grupowo(możemy atakować max.  3 osoby)])
Koszt: 80% dmg na 1 przeciwnika, 90% dmg na 2 przeciwników, 100% dmg na 3 przeciwników
Użycie: 4 razy w trakcie walki, co 3 tury.
Technika Ofensywna

4 użycia globalne. Używam formy ofensywnej, pozostają 3 użycia. Używam później w walce formy paraliżującej zostaje 1 użycie. Reasumując ofensywna forma ma 4 użycia, paraliżująca 2. Jak użyjesz paraliżującej jednej to zjada ona 2 użycia z puli 4.

Techniki Specjalne (Od NPC)


KI FEELING

I Stopień
Opis: Technika, dzięki której da się zlokalizować graczy w obrębie planety i ukryć częściowo moc.
Wymagania: 900 PL, 20 energii, max -4 pkt treningowe; Techniki można nauczyć się od osób, które to potrafią. Także u Kami-Sama, Muten Roshi, Korin, Saichoroo, Kaio-shin.
Efekt: Można wyczuć PL oraz przybliżoną wartość HP w obrębie planety i ukryć 1/4 swojej mocy

II Stopień
Opis: Pozwala ukryć całą moc i wyczuć KI w obrębie całego kosmosu
Wymagania: 2000 PL, 50 energii, max -8 pkt treningowych, I stopień
Efekt: ukrycie całej mocy i wykrywanie KI w obrębie wszystkich planet
UWAGA!!! Aby móc wykryć KI w obrębie zaświatów wymagane jest przynajmniej 100000 PL
Technika(atak) neutralna

TELEPHATY

Opis: Dzięki tej technice posiadacz telepatii może komunikować się z osobami, które nie koniecznie znajdują się na tej samej planecie. Dużo wygodniejsze niż scouter, gdyż tylko adresat telepatii dowie się o cennych informacjach.
Wymagania: 40 energii, max -4 pkt treningowe, Ki-Feeling
Efekt: komunikacja koszt: -10 KI
Technika(atak) neutralna
Powrót do góry Go down
http://[url=http://pokelife.pl/pokemon.php?p=8345286]Zobacz moje
 
Techniki Raziela
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Nameczańskie techniki leczące
» Techniki Vernil'a
» Techniki do poprawy
» Techniki Rikimaru

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Techniki-
Skocz do: