Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Kuro
Drobik
Drobik
Liczba postów : 1091
Data rejestracji : 29/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://www.db4evwer.com

Zbroje

on Czw Sty 03, 2013 12:24 am
First topic message reminder :

No ja wiem. Nie śledziłem dodawania zbroi do kanonu gry i trochę tego żałuję - truł bym wcześniej.

Domyślam się, że dział ten jest nadal w rozbudowie ale chciałbym coś jeszcze zaproponować.

Coś dla Changelingów. Modele zbroi Ginu Force lub Cooler Tokusentai.
Miniatury dołączam tylko do rozeznania.



Można zrobić jedną zbroję słabszą a drugą silniejszą, tak jak w rankingu u Saiyan lub jedną dać lodowym a drugą słonecznym

Dla demonów może taki tajemniczy płaszcz na dobry początek



Pozostają jeszcze dwa rodzaje zbroi nalczyckich do żołnierzy Sługa i Paragasa. też można je gdzieś wcisnąć.




Pozostaje problem - grafika. Domyślam się, że Rei napracował się nad wycinaniem renderów i dobrze by było pozostawić je w tym samym wyglądzie. Mogę podrzucić trochę renderów, z których można powycinać ciuchy ale zrobi się graficzny mysz masz. Co admini na to?

Przy okazji pozostawiam temat do szerszej dyskusji i przedstawiania swoich sugestii przez innych userów.

______________________




Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Zbroje

on Wto Sty 15, 2013 8:11 pm
No tak, a więcej dawać i tak już nie będą.. koniec tematu bo spam się robi.
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Zbroje

on Wto Sty 15, 2013 10:00 pm
Niestety w Saint Seiya również zbroja stanowiła conajwyżej element czysto kosmetyczny który reprezentował potęgę rycerza. Na ogół stanowiłą ona tylko źródło ochrony ciała, a do noszenia wymagała kosmosu, tylko gdy kosmos był równy lub wyższy od zbroi dawała ona nieznaczny boost.

Zbroja tutaj powinna stanowić obronę i działać na zasadach wymienionych przez Haza. W innym wypadku sama idea zbroi jest bezsensowna, bo wkońcu walki mają trwać nieco dłużej a pancerz do tego prowadzi.

P.S Raditz stał poniżej High Classa.
avatar
NPC
Liczba postów : 1040
Data rejestracji : 29/05/2012

http://dbng.forumpl.net/f53-regulamin-i-informacje-ogolne-obowia

Re: Zbroje

on Sro Sty 16, 2013 12:26 pm
Mają przedłużać walkę ale nie sprawiać, że staje się ona za długa. Jeśli zbroja będzie bardziej wytrzymała niż gracz to jaki to ma sens? Ponadto jeśli będzie zbyt mocna to wtedy sprawia że jesteśmy nietykalni. Bezsensem to jest robienie forum o DB gdzie główną rolę będzie ogrywać zdobycie jak najlepszej zbroi a nie technik, siły itp.

To tylko dodatek. Komuś się nie podoba to nie musi jej nosić ale mocniejsze nie będą i pogódźcie się z tym. Ty też Al.

______________________


avatar
Kuro
Drobik
Drobik
Liczba postów : 1091
Data rejestracji : 29/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://www.db4evwer.com

Re: Zbroje

on Sro Sty 16, 2013 5:08 pm
Wildze, że niechcący otworzyłem puszkę pandory...... ale widać temat był potrzebny. Mógłbym zaproponować jeszcze inne rozwiązanie?

Powracając do przykładu, który niedawno w jakimś poście zaistniał.
Ktoś walną nas za 200 dmg. Dzięki zbroi mamy ochroną na 20 dmg. Czy w takim razie można by odejmować w HP zbroi pozostałość po ciosie czyli 180 dmg?

Totalnie omijam dyskusje na temat po co i jak? Przyjmuje ze zbroje są tylko dodatkiem do gry i tyle.


______________________



avatar
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Zbroje

on Sro Sty 16, 2013 6:12 pm
Kuro, nie wiem dlaczego tak miało by być ? Czy zbroja unika jakoś ciosu, albo dostaje tylko jakąś część dmgu ? Nie, dmg leci w pełni na zbroję i tylko kwestia ile ona Ciebie ochroni. Zbroja niszczy się w stu procentach. Bo co by było z tymi dwudziestoma punktami ? Skoro trafiły w Ciebie to też musiały w zbroje. Inne rozwiązania by były zbyt skomplikowane i znowu by wyszedł hejt, że jest źle coś zrobione. Mieliśmy dwa tygodnie prawie na przemyślenie tego i nic już raczej przy tym nie zostanie zmienione.
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Zbroje

on Czw Sty 17, 2013 10:21 pm
Hej żadna puszka pandory tylko sugerowałem to wypośrodkować, zbroja, zbroją i tak nigdy owej nie używałem. Jdnakże skoro to wyjaśnione, można wrócić do meritum sprawy czyli dodatkowych pancerzy.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Asteria
Księciuniu Admin
Księciuniu Admin
Liczba postów : 1028
Data rejestracji : 19/03/2013

Skąd : Rzeszów

Identification Number
Punkty Życia:
750/750  (750/750)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki: 1
http://[url=http://pokelife.pl/pokemon.php?p=8345286]Zobacz moje

Re: Zbroje

on Pią Maj 17, 2013 6:29 pm
Można by odświeżyć temat.
Otóż chciałbym zwrócić uwagę na wytrzymałość zbrój jakie posiadają poszczególne postacie. NP. Pancerz Bodou daje 500 pkt, które w niczym nie pomagają gdyż i tak postać traci hp i strój się niszczy. A pancerz Reishi, który ma być ponoć super odporny niweluje raptem 400 dmg, co jest śmieszne. Dlatego uważam że można by dać zamiast niwelowanych obrażeń pkt, które pancerz może znieść. Np. Pancerz Bodou ma 500 pkt. Przeciwnik atakuje za 300 dmg. Wtedy odejmuje od tych 500 pancerza i pozostaje nam dalej pełne zdrowie i jeszcze 200 pkt. Moim zdaniem jest to o wiele prostsze i przejrzyste.

______________________


#66FFFF
avatar
Gość
Gość

Re: Zbroje

on Pią Maj 17, 2013 6:34 pm
Według mnie też. Bo jak pisałem wcześniej te pancerze ....nic nie dają. Rozumiem w DB były słabe ale bez przesady.
avatar
Al
Esper Admin
Esper Admin
Liczba postów : 1434
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Zbroje

on Sob Maj 18, 2013 10:26 pm
Tylko że nawet w najprostszej grze typu wow pancerz nie daje ci 100% ochrony a tylko absorbuje jakiś % obrażeń redukując konsekwencje przyjęcia ciosu na klatę ,lub nieudanej próby zapobiegnięcia obrażeniom. Gdyby robić jak mówicie, to po wale każdy z was skończyłby z "siusiakiem" na wierzchu (gorzej o damskie postacie), już więcej sensu ma jakby pancerz zabierał ileś % dmg z ciosu które byłyby odejmowane od puli hp pancerza, tak część obrażeń idzie w zbroje i zostaje zredukowana, a pozostałem wchodzą w postać, niestety nie doszedłem do pancerzy w regu jeszcze więc nie wiem przy przypadkiem nie jest jak mówię xD. Musi się tu wypowiedzieć kto jest na bieżąco ze zmianami.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Ach, to utrzymywanie porządku na czacie :3:
avatar
Keruru
Liczba postów : 22
Data rejestracji : 04/04/2013

Skąd : Kraków

Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Zbroje

on Nie Maj 19, 2013 9:42 am
Pancerz jednocześnie przyjmuje % część obrażeń, niweluje dmg, ale się niszczy dość szybko podczas walki (znaczy ma tam jakąś wytrzymałość, limit możliwych przyjętych obrażeń) no i czasem trudno od razu dorwać drugi jeśli walka się przeciąga.

Mi osobiście podoba się podział strojów/zbroi na tym forum i nic bym nie ruszała.
Sponsored content

Re: Zbroje

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito