Dragon Ball New Generation Reborn


Dragon Ball New Generation ©

 
IndeksGalleryFAQRejestracjaZaloguj
Menu

Share | 
 

 Bonusy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Xanas

avatar

Liczba postów : 520
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
38115/59895  (38115/59895)
Ki:
79335/124665  (79335/124665)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Bonusy   Nie Lis 25, 2012 1:25 am

Ogólnie nie wiedziałem jak nazwać temat więc nazwałem jak nazwałem.
Ogólnie nie wiem czy mg tego nie stosują ale chodzi mi by im lepszy tekst gracza w walce = większą szansą na jakiś dodatkowy efekt jego ataku.

dwulinijkowy opis swojej części ataku = oberwał nawet mocno z kamehamy i odrzuciło go
3/4 strony opis swojej części ataku ze wszystkimi szczegółami = przeciwnik oberwał naprawdę mocno a dodatkowo kamehama oderwała mu rękę.

Przykład to oczywiście na szybko, możliwe iż mg to stosują ale nigdzie takiej informacji nie widziałem. Chodzi o to że im lepiej opiszesz kumulowanie mocy do Kamehamy tym lepsze mozesz uzyskać efekty.
Co wy na to?
Powrót do góry Go down
Hikaru
Mistick Mod
Mistick Mod
avatar

Liczba postów : 907
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
72780/72780  (72780/72780)
Ki:
92610/92610  (92610/92610)
HP Pancerza:
7500/8000  (7500/8000)

PisanieTemat: Re: Bonusy   Nie Lis 25, 2012 10:29 am

Nie ma czegoś takiego jak bonus do dmg. Po to jest mechanika by poza nią nie wykraczać. Oczywiście MG, ale raczej admin może decydować o utracie kończyny kogoś w walce lub za słabe pisanie jako kara. Nie dzieje się to jednak prawie wcale bo utrata kończyny wiązała by się z obniżeniem na stałe wszystkich statystyk, a na to żadnego paragrafu nie mamy. Taki admin mógłby dodać taki bonus jeśli prowadzi walkę innemu graczowi i walczy z npc, to ewentualnie idzie takie coś zrobić, ale gracz kontra gracz... w dodatku bez udziału admina ? Taki admin byłby skazany do opisywania jako sędzia każdego z waszych postów a to nie ta mechanika.
Powrót do góry Go down
Xanas

avatar

Liczba postów : 520
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
38115/59895  (38115/59895)
Ki:
79335/124665  (79335/124665)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Bonusy   Nie Lis 25, 2012 12:30 pm

Z drugiej strony to nudne pisać
- staram się odciąć mu dłoń
- uderzyłeś ale zadałeś mu tylko obr
- uderzam znowu
- uderzyłeś ale i tym razem nie odciąłeś mu ręki
- kamehama
- wpadł na skały
przecież bigbang rozwalił 3/4 komurczaka, tak samo freezer odciął nameczaninowi dłoń.
Chodzi mi o to żeby była w ogóle jakaś szansa na takie ciekawe moim zdaniem smaczki. I niekoniecznie musi się to wiązać z obnizeniem statów.
Gram na pbfie Saint Seyia i tam słabo opisałem atak i przez to że słabo zadziałał przeciwnik odgryzł mi rękę ^^.
Dodatkowo może by wprowadzić urozmaicenia wprowadzić system krytycznych ciosów? Opracować wzór by była jakaś szansa że technika lub cios zada większe obr? Nawet niech mg rzuca sobie kostką.

ja pragnę po prostu dodać do walk troche losowości Razz
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Bonusy   Nie Lis 25, 2012 1:07 pm

Szczerze? Popieram Xanasa, lecz wątpię by na tym forum było coś takiego możliwe Very Happy.
Powrót do góry Go down
Hikaru
Mistick Mod
Mistick Mod
avatar

Liczba postów : 907
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
72780/72780  (72780/72780)
Ki:
92610/92610  (92610/92610)
HP Pancerza:
7500/8000  (7500/8000)

PisanieTemat: Re: Bonusy   Nie Lis 25, 2012 2:26 pm

Wszystkie Twoje przykłady odnosiły się do osób, które znają regenerację. Poza tym to kwestia wytrzymałości.. Cell nie musiał być mega wytrzymały bo się regenerował.. Nameczanina można złamać w pół, a on po prostu się wyleczy. Nawet nie wiecie jak to może skomplikować fabułę wprowadzenie odcinania kończyn...

Cały czas mówisz o walkach z mobami, a nie z graczami. A ja mówię o systemie pvp. Mnie zamienili kiedyś w krówkę i zjedli.. i jakoś żyję. Krytyki kiedyś istniały, ale zostały wywalone bo stwierdziliśmy, że jednak to nie potrzebne. I też grałem na pbfie o SS, ale tam nigdy nikt mi niczego nie odgryzł. Nawet nie spróbował, ale oczywiście byłem zgnojony jak coś spieprzyłem. Nie przez cały czas Ci ktoś prowadzi fabułę, w walce pvp nie ma mg i sędziego, który mówi co się dzieje tylko gracze po prostu reagują na posty przeciwnika.
Powrót do góry Go down
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1267
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Bonusy   Nie Lis 25, 2012 4:50 pm

Inaczej niby braki kończyn byłby ciekawym rozwiązaniem, jednakże mechanicznie tego się nie da przedstawić a przy obacnych MG, albo za często by się działo, albo za rzadko. Dodatkowo wymaga to spreperowania i doprawienia mechaniki o skutki uboczne tego typu uszkodzeń. Jak narazie co innego kuleje niż sama już i tak moim zdaniem dopracowana walka.

Oczywiście nie neguje pomysłu bo jest dobry, tylko raczej jest poważniejszy kłopot na forum.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Nie rozrabiaj na SB, bo inaczej inaczej......:
 
Powrót do góry Go down
Xanas

avatar

Liczba postów : 520
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
38115/59895  (38115/59895)
Ki:
79335/124665  (79335/124665)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Bonusy   Nie Lis 25, 2012 6:16 pm

Tu nie chodzi o same odcinanie kończyn, chociaż nawet łaaie kości czy inne fatality.

I mówiłem że takie cos bybyło tylko w poscie mg. Gracz by nie pisał że próbuje łamać komuś np nogę, ale ładnie opisał kombos, a mg mówi że w wynikiem są obrażenia +złamana noga oponenta. I teraz nawet w pvp to drugi gracz musi się z tym pogodzić że ma złamana nogę i dalej walczyć.
Powrót do góry Go down
Al
Esper Admin
Esper Admin
avatar

Liczba postów : 1267
Data rejestracji : 28/05/2012


SCOUTER
HP:
225/225  (225/225)
Ki:
75/75  (75/75)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Bonusy   Pon Lis 26, 2012 5:13 pm

Hmm myślałem nad tym w takim wypadku można zrobić tak:

Bla bla bla opisuje że niby atakuje combo etc, plus udeżenie które w teorii złamie rękę.

w OOC: zaznaczma "próba złamania ręki".

Jeżeli mg się zgodzi to opisuje w jaki sposób ręka ulega uszkodzeniu.

Można też zrobić że w przypadku znacznie silniejszej postaci można zwyczajnie upośledzić woroglą postać bez udziału MG, ale za jego zgodą.

______________________

- 1 szy wynik o lol xD (z wybranymi pierwszymi preferencjami)

- 2 gi wynik nie dziwi mnie (z wybranymi alternatywnymi preferencjami które lubię, bo musiałem wybrać niestety 1 z dwóch :/)



Nie rozrabiaj na SB, bo inaczej inaczej......:
 
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
avatar


PisanieTemat: Re: Bonusy   Pon Lis 26, 2012 5:25 pm

Co do krytyków to proponuje tak:
Cios krytyczny co 5 tur, siła + szybkość * x% (x% to rzucasz tą kością procentową)
Powrót do góry Go down
Xanas

avatar

Liczba postów : 520
Data rejestracji : 31/10/2012


SCOUTER
HP:
38115/59895  (38115/59895)
Ki:
79335/124665  (79335/124665)
HP Pancerza:
0/0  (0/0)

PisanieTemat: Re: Bonusy   Pon Lis 26, 2012 5:49 pm

Tylko nie o to chodziło mi. Krytyk to coś co wchodzi losowo. A co do złamań, zniszczeń organów przeciwnikowi, uciecie jezyka itp to ma być nagroda za dobry styl pisania albo kara za słaby Razz(tylko z mg)
Ale to jak chcecie xd
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Bonusy   

Powrót do góry Go down
 
Bonusy
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Dragon Ball New Generation Reborn ::  :: Pomysły-
Skocz do: