Dragon Ball New Generation Reborn

Share
Go down
avatar
Gość
Gość

Siłowanie

on Pią Paź 19, 2012 5:17 pm
Jak każdy wie w Dragon Ballu wojownicy siłowali się na fale uderzeniowe bądź inne techniki. Jak widzę nigdzie nie ma tego w grze(chyba że jestem ślepy). Proponuje to że jak np Gracz 1 używa kamehy to gracz 2 może skontrować swoją falą uderzeniową. Wtedy do siłowania można dokładać ki aby była ta technika silniejsza i dajmy na to po 1-3 turach wygrywa ten którego technika miała najwięcej ki(chyba że gracz 2 przebił dołożoną Ki np 2 krotnie). Obrażenia które otrzymuje gracz sumują się z 2 użytych technik i/lub dołożonej Ki do techniki. Co wy na to?
avatar
Reito
Liczba postów : 544
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:
http://dragon2326.deviantart.com/

Re: Siłowanie

on Pią Paź 19, 2012 5:44 pm
Przykro mi ale przeanalizowaliśmy to już kiedyś i nic z tego nie wyjdzie. Mógłbym ci wytłumaczyć dlaczego ale to innym razem bo teraz mi się nie chce Razz

______________________



JA, SB #CCFF33; Mowa #CCFF33; Myśli #CCFF33
avatar
Hikaru
Liczba postów : 899
Data rejestracji : 28/05/2012


Identification Number
Punkty Życia:
0/0  (0/0)
Punkty Pancerza:
0/0  (0/0)
Tokeny Ki:

Re: Siłowanie

on Pią Paź 19, 2012 5:51 pm
Było o tym wspominane i decyzja padła, chyba trzy razy było poruszane.


Zamykam.
Sponsored content

Re: Siłowanie

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach

Copyright ©️ 2012 - 2018 dbng.forumpl.net.
Dragon Ball and All Respective Names are Trademark of Bird Studio/Shueisha, Fuji TV and Akira Toriyama.
Theme by June & Reito